Monday, April 8, 2013

KENYATAAN POK NIK YANG SUDAH MENCECAH TAHAP SIAL !



KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat bukan sahaja mempertahankan dakwaan solat orang Umno tidak mendapat pahala, malah membuat dua dakwaan baru sekali gus menimbulkan kontroversi baru menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Dalam ceramahnya pada majlis Prahimpunan Kelantan Hijau di Jeli, yang turut dihadiri Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim malam tadi, Nik Aziz mendakwa jika Rasulullah SAW hidup kembali, Umno juga akan menentang Rasulullah.

“Puak ini (Umno) kalau Nabi Muhammad (SAW) hidup balik, dia lawan,” katanya disambut sorakan penyokong Pas.

70 comments:

007 said...

memang sial pun harami ni

Anonymous said...

bergelar Ulama tp suka bersangka buruk? Ulama dan akhlak berkait rapat. Kalau xde akhlak bkn ulama la.. tp...

Anonymous said...

RIAK, TAKBUR DAN BODOH

Servant of God said...

Nik Aziz memang lidah kepada Iblis.

Anonymous said...

alangkah malangnya ibadahnya...

amal ibadat bukan untuk ditunjuk2..

dibicarakan...

riak, takbur... ibadah jadi kebanggaan.. diceritakan...

malangnya...

Anonymous said...

Rasulullah pernah bersabda bahawa Baginda di utus sebagai Rasul untuk memperbetulkan akhlak manusia agar menjadi Insan sempurna.

Tetapi malang bagi Nik Aziz yang bergelar ulamak tak ubah macam SYAITAN bertopengkan MANUSIA.

Laknatullah betul Ulamak sebegini.

Anonymous said...

Ukama PAS memang berperangai YAHUDI yang dilaknati ALLAH.

Anonymous said...

ULAMA PAS PEROSAK AKIDAH ISLAM...

Anonymous said...

ULAMA PAS PEROSAK AKIDAH ISLAM....

Anonymous said...

ULAMA PAS PEROSAK AKIDAH ISLAM....

Anonymous said...

Sb tuhla penganot PAS bahalol, ujub dan takbur sbb pemimpin mrk pon begitu.....

Pemimpin ialah cerminan bgmana pengikotnya...kalo dah pemimpin kaki maki dan asik menyalahkan dan menudoh org len xbetol, penganot PAS apatahlagi...sbb tuh smp ada yg sanggup mnghina Rasulullah S.A.W ...

Selagi tua kutok itu xmampos atau xsedar diri, selagi itulah penganot agama PAS akan takbur dgn donia mrk sendiri...wlpon dah jauh tersesat...

Anonymous said...

Nyanyok tahap gaban..

Anonymous said...

Pokn.ajis dah biul

Anonymous said...

Orang Tua nyanyok

Anonymous said...

Aku risau dan takut orang yg rendah imannya boleh terpengaruh dengan kenyataan beliau ini.

Anonymous said...

Confirm, dah nyanyuk.

Anonymous said...

APA KENA MENGENA DENGAN NABI, KAMI SELALU BERSELAWAT.....
DUDUK DENGAN PELIWAT DAN PENZINA BERASA BANGGA, TAK TEGURAN PUN ITU PERBUATAN TERLARANG DARI SUDUT ISLAM.
TAK LAMA LAGI LAH TU............

Melayu Ultra said...

Semoga Nik Aziz diberikan petunjuk ALLAH dan tidak sesat di saat kematiannya....

Fatwa sial ini sangat menyesatkan... kita mahu menyatukan orang ISLAM, tapi PAS mahu memecahbelahkan ISLAM..

Parti Anjing Suruhan

Anonymous said...

JANGAN BIMBANG PARA SAHABAT, ALLAH TAHU APA YG ADA DALAM HATI NIK AZIZ. BIARKAN APA DIA NAK KATA, NANTI KITA AKAN SAKSIKAN SENDIRI AZAB YANG ALLAH BALAS KEPADA NIK AZIZ. KITA TUNGGU!!!!

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Jika tak kait Rasulullah SAW dlm politik kotoq PAS tak leh ka??? dalam sebulan, tak sebut sekali nama rasulullah dalam politik PAS, org PAS hilang nyawa ka? Dasar makhluk penipu, penipu jugak...!!!

Anonymous said...

Ulama olitik akan cakap apa saja untuk dapat kuasa ,apa nak dihairankan kalu dengan syaitan pok nik boleh jadikan sahabat ini kan pula peliwat tak jadi hal punya.

Anonymous said...

Aku rasa pok nik ni dajjal yg dah turun ke dunia tampa di sedari,utk menyesatkan umat islam diakhir zaman ini,sbbtu dia suka anwaribrahim walau pun anwar masa dlm umno dulu memakihamun serupa macm babi hutan yg merosakan anak kelapa dlm kebun,tp nik aziz ttp sanjung anwar!

Anonymous said...

Tahap nyayok teruk dah tu!

Anonymous said...

Perjuangan Pas yg BERPAKSI dengki dan sakit hati....maka Allah tidak redho!

Anjang said...

Tolong jaga emosi bila buat komen

Anjang said...

Tolong jaga emosi bila buat komen

Anjang said...

Tolong jaga emosi bila buat komen

Anjang said...

Tolong jaga emosi bila buat komen

Anonymous said...

Dh nyanyok ..dh tua dh...

Anjang said...

Istighfar byk2.
Tolong kawal emosi bila buat sebarang komen.
Siapakah kita jika membuat komen, tak ubah seperti mereka.
Biarlah berilmiah.

Anonymous said...

Bertaubatlah wahai saudara ku. Kembalilah kejalan yang benar dan diredhai Allah s.w.t. Contohilah sifat-sifat Rasulullah s.a.w. Jangan terlalu taksub sehingga tidak kenal yang baik dan buruk. Berpegang pada Al Quran dan Sunnah. Jangan kerana mengejar politik sehingga membabitkan yang tidak sepatutnya. Ingat Neraka dan Syurga itu benar, Siksaan kubur itu benar, Hari Akhirat itu benar. Janganlah mencerca sesama saudara muslim, itu bukan sifat muslim sejati.

Anonymous said...

nik aziz minta nyawa

Anonymous said...

nik aziz dah gila kaitkan dengan nabi sepatutnya dia bertaubat kerana menyesatkan umat Islam.

Anonymous said...

Sangat sombong.... Mana akhlak nabi? Sedih :/

Anonymous said...

Fuck you nik aziz! Ko memang lahanat! Giler celaka mulut ko! Aku rasa klu nik mat hidup lg, dia xkn mengaku ko anak dia! Cibai lu! Ulamak konon! Fuck you again!

Anonymous said...

... jika...
Senang banyak PAS bakar semangat pejuang-pejuang PAS ala-alakiram iv. Teringat aku allycat dengan lagunya "andainya aku pergi dulu...".

Teruskan... terus kagi dengan jika-jika, kalau-kalau... andai-andaian...

Ini semua bisikan setan!

Jijan Mali.... said...

Alahai Pork Nik....siapa yang nak gadai Kalimah Alla SWT??, puok mu jugo.....siapa yang bersekongkol dengan DAPpigs kominis???...puak mu jugo....siapa yang dok jilat jubo juak2 LGBT??....puak mu jugo. Jadi ambo pikir kalau lah baginda Rasul SAW turun le ni kat bumi melaya dengan izin Allah SWT, rasa2nya siapa yang bangkang baginda dulu???...mu jugo sebab dah tak boleh bagi tiket masok sorga PAS-piss-puss mu tu!!!!

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

sebenarnya nicki ni KETURUNAN APA..?

Anonymous said...

sebenarnya nicki ni KETURUNAN APA..?

Anonymous said...

Semakin nak mengundi semakin MERAPU FATWA ..yg keluar Dari mulut NIK AZIZ...aku rasa IBLIS pasti heran..Ada juga pengikut IBLIS yg TONGGONG!!!!!

Anonymous said...

Cakap org yg tak berfikir secara waras.. cakap org politik mcm ni le!
Taraf ulamak konon! Bertaubatlah N.Ajis.. berkawan dgn bapak peliwat begini le jadinya!!
Rosak Islam dan bangsa kalau ramai lagi pemimpin mcm dia org ni!

usin said...

umat Islam wajib tampar muka nik aziz ni. tamparan ini bukan bertujuan menyakiti tubuh badan nik aziz yang semestinya dah tua ganyut melainkan untuk mempertahankan agama umat Islam bukan penyokong pas yang sering diporakperandakan oleh si tua nyanyuk itu. ada sesiapa yang berani? kalau nik aziz ada depan aku, sekarang jugak aku tampar mukanya.

Anonymous said...

yg.kata nabi muhamad tu mamat2 kampung biasa sebelum dilantik jadi rasul siapa ekk?

yg.kata sambutan ulang tahun kelahiran nabi seperti maulidur rasul tu bidaah saiapa pulak ehhh?

yg.sambut ulang tahun di rumah penentang islam tegar siap potong kek siapa ehh?

yg.kata tuhan mencarut siapa pulak ekk?

yg.kata tuhan samseng tu siapa nama dia ehh?

kalau semua jawapan tu adalah wally selipau agung pasamdol,,sahlah dia bawak ajaran SESAT!!!

UNDI PAS HARAM !!!

gen2felda

Anonymous said...



Riak, takbur, sombong...mmg ularmak!

Anonymous said...

pok nik, berapa anuwar bayar???

Anonymous said...

pok nik..celako..celako..celako..

Anonymous said...

Saya setuju dengan N.ajis yang mengatakan orang UMNO solat tak dapat pahala.
Pengikut pengikut N.ajis solat kerana pahala.
Orang orang UMNO solat mencari keredhaan Allah. Mereka ikhlas melakukannya . Pada orang orang orang UMNO soal dosa dan pahala itu urusan Allah. Sesungguhnya orang orang UMNO yakin bahawa Allah tidak memukiri janji.
N.ajis dan pengikut2nya pula solat kerana pahala maka perbuatannya tidal Ikhlas.
Wassalam

Anonymous said...

Aku rasa dia saja ja buat macam tu. Supaya kalah dalam PRU13.

Bila kalah, bolehlah undur diri dari PR secara terhormat.

Stra-tiga-segi politiks.

Mr.X said...

bak kata ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram: "Ini adalah Kebodohan, Kejahilan dan Kesesatan!"

PGayR menyokong pluralisme agama (semua agama adalah sama rata), menyokong kebebasan agama bagi org melayu, menyokong LBGT, murtad, dll. Kenapa dia x kata solat org PGayR tak dapat pahala?

Kenapa dia tak kata solat org yg menyokong DAPig tak dapat pahala? DAPig memang racist dan banyak menghina Islam.

Kenapa solat org UMNO shj tak dapat pahala? Gila? PAS dah takde perjuangan negara Islam & hudud. dah jadi negara kebajike malah menjual kalimah Allah yg ditentang org bawahan PAS sendiri. Adakah solat org PAS masih dapat pahala?

---------------------------------

KUALA LUMPUR 27 Mei - Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram, Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi (gambar) menegaskan, fatwa propaganda yang mengatakan seseorang itu akan masuk syurga jika mengundi parti tertentu adalah suatu kejahilan, kebodohan dan kesesatan.

Sulaiman yang kemudiannya ditanya tentang seruan pemimpin parti tertentu terhadap kepelbagaian agama dan mengatakan semua agama adalah sama berkata, pendapat itu adalah kufur dan golongan yang berpegang dengan pendapat sedemikian di zaman silam ialah Ikhwan Safa.

"Pendapat itu adalah suatu kekufuran kerana agama yang sebenarnya di sisi Allah ialah Islam sahaja dan tiada agama lain yang setanding dengannya. Pada zaman moden ini lahir doktrin Freemason yang menyeru supaya mengingkari semua agama atau menyeru kepada penyatuan semua agama dalam satu mazhab.

"Ini adalah perbuatan murtad dan keluar dari agama Allah," tegas beliau.

Sementara itu, Sulaiman ketika memberi reaksi terhadap kaedah kafir mengkafir yang digunakan oleh sesetengah orang Islam dan ahli politik untuk memancing undi berkata, ia tidak dibenarkan terutama jika digunakan terhadap seorang muslim yang masih lagi mengamalkan amalan Islam yang zahir serta masih mengucap dua kalimah syahadah.

Katanya, sesiapa yang menggunakan pendekatan itu terhadap umat Islam maka tuduhan tersebut akan kembali kepadanya sebagaimana yang telah disabdakan Rasulullah SAW yang bermaksud: "Sesiapa yang berkata kepada saudara Islamnya 'Wahai Kafir' tuduhan itu akan kembali kepadanya."

Dalam pada itu, beliau menegaskan seseorang muslim tidak dibenarkan untuk bersepakat dengan mana-mana orang bukan Islam dalam apa jua keadaan sekalipun untuk menentang saudara seagama.

Kata beliau, sejarah dengan jelas telah membuktikan minoriti bukan Islam tidak akan mengundi untuk parti Islam melainkan jika parti Islam itu berkompromi sesuatu dari agama dan perbuatan tersebut boleh mendatangkan bahaya besar kepada umat Islam.

Anonymous said...

bukan lagu nik ajis,kalau Nabi hidup balik,Nik ajis ngan Hadi,Nabi suruh perang dulu sebelum Kiat siang dan geng2 nya,sebab kamu berdua perosak Agama yg Nabi bawa.

Anonymous said...

bukan lagu tu nik ajis,kalau Nabi hidup balik,Nik ajis ngan Hadi,Nabi suruh perang dulu sebelum Kiat siang dan geng2 nya,sebab kamu berdua perosak Agama yg Nabi bawa.

Anonymous said...

Sapa sial ameno ke PAS. sial2 PAS dah 20 taun perintah kelantan,haram hangpa amenoporno tak boleh nak ambik.Ni Puterajaya pulak nak kantoi dok sembang besaq lagi,aku sokong lagi hangpa kuat buat fitnah lagi mudah laaa puterajaya dapat ditawan, ok selamat buat fitnah banyak2 mudah2an dipermudahkan kami sampai keputerajaya InsyaAllah.

Anonymous said...

nik aziz nak uyak taraf dia srupo nabi jugok, asik kena tentang tp dia tak tengok diri dia sapa???? setaraf nabi ka kalu menghukum sesama islam sesuka hati gitu? basso tak sedar ko diri

ZMG said...

Aku rasa puak PAS ni yang akan tolak Nabi Muhammad kalau Nabi masih hidup lagi sebab dia rasa dia je yang betul, Nabi kata Bersatu...Pas tolak bersatu, Nabi kata bersangka baik....Pas sentiasa bersangka buruk, Nabi kata jangan beri gelaran buruk pada orang lain...Pas suka beri gelaran buruk pada orang lain. Nabi kata mengadu domba...Pas pakar dalam mengadu domba, Nabi kata jangan caci maki orang...Pas pakar mencaci orang lain. Nabi kata jangan mengfitnah, Pas sentiasa fitnah orang tanpa bukti kukuh. SAPA SEBENARNYA YANG TOLAK NABI MUHAMAD. Jawapannya ialah PAS.

Anonymous said...

nik aziz nak uyak taraf dia srupo nabi jugok, asik kena tentang tp dia tak tengok diri dia sapa???? setaraf nabi ka kalu menghukum sesama islam sesuka hati gitu? basso tak sedar ko diri

Anonymous said...

Ini la ulamak sesat akhir zaman sptmana diberitahu oleh Nabi S.A.W...wallahualam..

Anonymous said...

Pok nik the clown.Sia2 hidup tak dapat berkat.Ingat2 lah jgn takbur dan berlagak mcm firaun yg anggap diri mcm tuhan.

Anonymous said...

Celako, celako, celako!.....Dengan Kuasa Allah SWT maka celako lah pok nik si-tua kutuk yg tak pernah sedar diri.

Ahmad Albab said...

Untuk makluman semua, arwah ayah Nik Aziz sebelum meninggal mempunyai penyakit gila sehinggakan sebelum meninggal arwah terpaksa diikat kerana menggelupur dan tidak boleh dikawal.. Arwah berpegang dengan fahaman wahabi sehinggakan semua yang dilakukan oleh kerajaan adalah haram.. Oleh yang demikian tidak mustahil penyakit itu adalah penyakit keturunan yang terdapat pada anaknya.. Syndrome penyakit itu telah kelihatan pada Nik Aziz.. Saya tiada bukti bergambar namun anda semua bolehlah menyiasat dan dapatkan kebenaran.. Sikap dan sifat orang gila telah kelihatan sedikit demi sedikit pada Nik Aziz.. Demi kebaikan bongkarlah perkara ini demi kebaikan semua agar tidak menjadikan orang gila sebagai pemimpin dan guru dan tiada lagi amalan-amalan sesat dikeluarkan dan diikuti oleh orang ramai..

Ahmad Albab said...

Saya tidak meniat utk membuat tuduhan palsu.. Apa yang saya ingin tekankan agar kita sama-sama menyiasatnya agar kebenaran dapat ditegakkan.. Jika betul maka beliau wajib direhatkan, jika salah bergantung kepada budibicara masing-masing.. Kita mempunyai teknologi perubatan untuk membuat penilaian.. Gunakanlah agar agama kita tidak dipermainkan demi kepentingan politik kotor..

Anonymous said...

dia tuhan ke nak menentukan hukum manusia? dia wali Allah ke... bersara jer laa...merepek bukan2.

Anonymous said...

Lancau lu! Lu suruh nik ajis lu tutup mulut dulu baru wa diam!

Anti Bodoh said...

JANGAN LAYAN ORANG GILA.
PINTU KE HOSPIAL PERMAI MASIH TERBUKA.
DIA NI TUHAN BAGI ORANG ORANGPAS.
SOLAT DIA PUN TAK TENTU DI TERIMA ALLAH.
ORANG LAIN TENGOK DIA NI ORANG KURANG SIUMAN.
KERANA POLITIK DAN DEMI KUASA, UGAMA JADI MAINAN........HENTILAH JADI ORANG YANG DIPERBODOHKAN.
GUNAKAN AKAL ANUGERAH TUHAN.
FIKIR FIKIR FIKIR.

Anonymous said...

Anonymous said...

Sapa sial ameno ke PAS. sial2 PAS dah 20 taun perintah kelantan,haram hangpa amenoporno tak boleh nak ambik.Ni Puterajaya pulak nak kantoi dok sembang besaq lagi,aku sokong lagi hangpa kuat buat fitnah lagi mudah laaa puterajaya dapat ditawan, ok selamat buat fitnah banyak2 mudah2an dipermudahkan kami sampai keputerajaya InsyaAllah.

April 9, 2013 at 12:02 AM

-----------------------------------
dah terang dan jelas anda bukan islam...tapi mengaku islam...

Anonymous said...

GILE BABI PUNYA NIK NAJIS!!

Anonymous said...

Nikki sudah kes desperado. Dia tahu ramai sudah pengikutnya sudah gunakan akal dan mata hati utk membezakan antara dia dgn nabi muhd saw. Ni le payahnya ingat diri sudah high n mighty. Sudah la tu early retirement and more of zikirullah. Enough is enough the pain you brought to rakyat kelantan and the rest. Slagi ada assobiyah dlm hati slagi itu le nikki akan berlagak angkuh. Mcm la bagus sgt.

Anonymous said...

UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM
UNDI PAS HARAM

Anonymous said...

Ulama' Suk pro Wahabi...menanam bibit kebencian didalam Ummah..sukakan perpecahan..dan mengelirukan Umat Islam dgn fatwa songsang..Ya Allah selamatkanlah kami di zaman Fitnah Dajjal ini..

Anonymous said...

N.ajis bukan ulamak pun. Dia tu Ulanyak. Hadi Awang bukan ustaz tapi Bustadz!!

Anonymous said...

Dah timbul mazhab baru yang sesat selepas shiah. .... penganut nya dikalangan penyokong pas. Ayah pin bangga....