Monday, April 22, 2013

PARLIMEN AMPANG, MAK LAMPIR MULA PANIK !

PENGUNDI  AMPANG TAK DAPAT MANAFAAT BILA MAK LAMPIR BERMEWAH !
mak lampir si zuraidah ampang dah mula main kasar.

kerana ketahuan lawannya dr rozaidah yang punya pendidikan tinggi dan mampu memberikan saingan sengit, mak lampir telah menghantar beberapa penyangak untuk senantiasa sabotaj dan kacau program turun padang dr rozaidah di ampang.

kabarnya di kala dr rozaidah sedang sibuk menemui pengundi dan bercakap mengenai akujanji maninfesto BN yang cukup menarik itu, mak lampir pada masa yang sama cuba merepek meraban mengenai pengolahan isu yang takde kualiti dan nilai baik untuk pengundi. 

mak lampir GAGAL menjelaskan mengenai kejayaan beliau selaku ahli parlimen ampang sepanjang 5 tahun servisnya sebagai wakil rakyat yang dipilih..

dr rozaidah bijak mengolah manifesto BN selangor yang bakal memberikan pelbagai manafaat kepada penduduk marhaen di ampang.. 

kata pengundi di ampang, manifesto BN selangor ini adalah cukup meyakinkan !

17 comments:

Tun Teja said...

Channel NewsAsia Media Pembohong dan Mengaburi Penyokong Malaysia diSingapura.

Hari ini 22/04/2013 pada 6.25 pagi.
1. CNA menyiarkan cakapan Tony Puaka yang mengulangi perkataan ‘korapsi, penyalah gunakan kuasa, yang diamalkan sepanjang masa dari turun temurun. Sipenjalang cina babi ini yang dibiawai oleh kerajaan Singapura semasa pembelajaran di UK dan diSingapura menentang kerajaan BN habis-habisan dengan hasad dengki khianat memburuk-burkkan dan menghina Umno.

2. Penjahat khianat dari DAP ini tidak pernah menjelaskan bahwa BN sudah banyak membuat perubahan dengan bukti-bukti manifesto baru, tetapi dia teruskan dengan tuduhan yang tidak ada bukti. Dia menyalahkan BN yang memberi BR1M kepada orang-orang yang berpendapatan rendah.

3. Kemudian CNA menjemput pendengki khianat pembohong, pemfitnah Oh Ei Sun memberi ulasan tentang kekalahan BN. Kata siberuk penganalisa politik longkang ini bahwa Johor, Sabah dan Negeri Sembilan akan jatuh ketangan Pakatan Ranap. Percayakah ramalan penganalisa politik longkang ini?

4. Pensyarah dari S.Rajaratnam of International Studies Oh Ei Sun adalah penganalisa keturunan bangsat kerana tidak bersyukur menjadi rakyat Sabah, dayus dan pengkhianat Malaysia kerana menikam BN dari belakang.

5. Segala factor-faktor yang dicucapkan adalah bohong semata-mata kerana hendak mengkaburkan pengundi Malaysia baru dan lama diSingapura supaya mengundi Pakatan Ranap.

6. Oh Ei Sun, Tong Puaka dan CNA bastard kerana mereka mahu Pulau Pinang menang. Sebab itu mereka membohongkan bahwa DAP Lim Guan Engkok adalah pemimpin yang terbaik memegang ekonomi.

Tun Teja said...

Anita Gabriel Goblok Membuat Pembohongan Palsu di akhbar Straits Times Singapura.

1. Semalam pagi 21/04/2013 kata CNA (Channel NewsAsia Singapura) berita Manifesto PM Najib dan Manifesto Pakatan Ranap tidak ada bezanya, apakah benar kata-kata pemberita cina b*** ini? Manifesto BN yang aku tahu berdasarkan ETP dan GTP tetapi apa jasa yang telah dibuktikan oleh Pakatan Ranap?

2. CNA masih lagi memuji Sang Peliwat Bapa Homo sebagai PM akan datang? Hakikat mereka yang busuk ini memang sudah jelas mahu pemimpin yang berhati mulia dan murni PM DS Najib dijatuhkan oleh Pakatan Ranap dan digantikan dengan Perdana Menteri tua kutuk Sang Peliwat.

3. Ramai pencaci-pencaci sial dari akhbar Straits Times Singapura yang melapurkan pembohongan, aku baca setiap hari lapuran pembohongan mereka, tetapi, Kedutaan Malaysia diSingapura masih tidur nyenyak dengan kerusi dan katil yang empuk dikamar mereka.

4. Anita Gabriel kata diakhbar STS pada Juma’at 19 April Selangor sudah mencapai kejayaan ekonomi yang kuat. Tiada masa’alah diSelangor tentang air. Katanya lagi, Khalid Ibrahim mahu membeli air dari tawaran syarikat swasta dan beri balik rakyat Selangor mengambil peluang membeli saham dari kumpulan syarikat. Manifesto borak, janji borak, Anita Gabriel Goblok tidak melapurkan pulak. Pembohong besar!! Hanya rakyat bodoh sahaja yang menyalak “reformasi” kerana PM Najib sudah mumbuktikan transformasi yang amat terbaik dan terbukti janji beliau. Berbeza dengan janji PM DS Najib, rakyat Selangor akan dapat air percuma. Tetapi Anita Goblok tidak melapurkan.

Anonymous said...

Goog Luck Dr. Rozaidah....salah seorang Pakar Orthodontik Malaysia....memang bukan lawan Lampir.

Anak Lenggong said...

Sebagai bekas penjual minyak urat dan buah dikawasan ampang, Mak Lampir cuma tau bercakap pasal minyak urat je..

Anonymous said...

Good Luck Dr., Mak Lampir bukan tandinganmu....ibarat nyonya dgn bibiknya.

Anonymous said...

Go Dr Rozaidah.. Kasi hancur ini mak lampir!!

Anonymous said...

Buleh menang ke rozaidah.. dgn laki ko pun ada problemm... Hahahaha

Anonymous said...

Teruskan Prof.. Kami rakyat Ampang menyokong penuh Prof..

Anonymous said...

HIDUP DR ROZAIDAH!!! HIDUP BN!!!

Anonymous said...

saya doakan dr rozaidah memenangi pru ini dan terus memberikan khidmat yg terbaik, masih sy ingat tahun 2004 yg lepas semasa dr menjadi ahli parlimen, BN ampang berjalan dengan baik. Syabas!!

Anonymous said...

kasi itu mak lampir lari malam!!!!

Anonymous said...

Gap aku nak klau boleh ko teruskan update cerita2 rozaidah ni sbb rakyat ampang perlu tahu kebaikan bn

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

Dia somebody kat PPUM, mak lampir pesakit atau menziarah org sakit jer....

Anonymous said...

Go Dr.Rozaidah. Insya Allah kemenangan dipihak Dr. Saya berdoa semoga Dr memperolehi kemenangan yang cemerlang. amin.

Anonymous said...

Tengok air muka calon bn dan calon pkr ni kita dah tahu yang mana budiman atau tidak. yang mana bermuka2 atau tidak. nilaikan sendiri..

Anonymous said...

Mak lampir tu kalah ke menang eh??
org ampang bkn nak Dr. ke Datin ke or wat ever tuk memerintah..kite nak pemimpin yg bole membela nasib rakyat..yg telus