Thursday, April 25, 2013

PARLIMEN SHAH ALAM TERUS MELONJAK SOKONGAN ! DUN BT 3 DAN KOTA ANGGERIK DAPAT TEMPIAS !

CERAMAH ZUL NORDIN MALAM TADI DI RIMBA JAYA.






19 comments:

Anonymous said...

NAJIB MASIH TERBAIK BERBANDING ANWAR YANG DIPENUHI DENGAN MASALAH KERUNTUHAN MORAL

Anonymous said...

Go zul go!

Ms Pearl said...

jika menang di harap balas kepercayaan yang diberikan dengan bekerja bersungguh-sungguh.

nooriah zaki said...

semoga BN akan terus mara....demi membela nasib rakyat!!

nooriah zaki said...

semoga BN terus mara ke hadapan...demi mempertahankan rakyat dan kedaulatan melayu! hidup BN!...1 Malaysia!!!

Anonymous said...

bro

baca ni---> http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html?showComment=1366881337078#c6850871163627206339

kalau rasa berguna, tolong la sebar

-man-

Anonymous said...

Moga ZulNordin menang menentang si KalidGagap.. !
HIDUP ZUL!

Anonymous said...

Ramai cai pakatan kata india sgt marah kat zul ni sbb zul rasis, terlalu melayu dan tak pandai ambik hati kaum lain. Gambar ni menunjukkan sebaliknya. Tiap malam dalam setiap sujud tahajjud aku doakan BN menang besar dlm PRU ni, selain doakan PAS keluar dari PR, dan PAS join UMNO demi Islam dan Melayu. Minta2 Allah dengar doa hambaNya ini.

Anonymous said...

zul hina india masa dia dalam PAS ...terpengaruh cara ekstrim pas...tu kisah lama...dia da minta maaf... tak payahlah orang pas nak mainkan isu ni

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

tokgurugomo said...

Pas sebenarnye bgus cuma bodohnye ikut telunjuk Dap gan Pkr...mereka sanggup menuduh bn itu ini demi menjaga hubungan pakatan yg x lama lagi nk hancur...

Anonymous said...

pastikan si khalid gereja kalah terlongkang! pastikan BN menang di Shah Alam. ...

Anonymous said...

fuyooo... ramai betul yg dengar ceramah zul nordin.. tahniah.

Anonymous said...

Sabo lid...
Jgn. terkincit plak...
Dan...JGN MAIN KASAR...

Anonymous said...

Barisan Nasional parti pemerintah terbaik di dunia....apa pun dakyah Pakatan Rakyat tak mungkin dapat merubah pendirian kami sekeluarga utk mengundi Barisan Nasional.

Anonymous said...

Betul kata ms pearl...klau menang nanti...jgn lupa rakyat...walaupun penat turun padang...get close to rakyat dan dengar rintihan mereka...5 tahun bukan lama...they choose u now they can take it back...Go Zul all the best...hidup BN

Anonymous said...

pilih antara satu mau susah ke mau senang kalau mau susah pilih lah pakatan rakyat kalau mau senang dan ada masa depan pilih lah BN apa bn tak buat pada rakyat rakyat minta apa pun kerajaan bn bagi itu pun tak bagus lagi tak tahu lah macam mana nak cari kerajaan macam ni semua bagi tolak bulan dan roket je kerajaan bn tak bolih bagi.

Anonymous said...

Kd

Anonymous said...

Bn menang besar aminn