Thursday, April 11, 2013

PRU 13 BAHAN KEMPEN PT 32 : KISAH KEJAYAAN POK NIK.


11 comments:

Anonymous said...

Pergi lah mengundi dengan fikiran yang tenang .

Anonymous said...

PAS PIS PUS


HAMPAS KEMPIS MAMPUS

RarePicture said...

sungguh byk pencapaian nya LOL
Selebriti lelaki dicabul di hadapan ratusan penonton
Pembuli Kini Dibuli
Nyaris maut ketika syok ambik gambar

Anonymous said...

okla tu nanti dia kata bina banyak tak dapat pahala utk kontraktor je..

Anonymous said...

Kuat berangan dan pandai cakap je Pok Nik dan PAS ni...langsung tak pandai mentadbir negeri...

Anonymous said...

ni lah dikatakan PAS..cakap je lebih...tapi kerja tak buat...klu berbual dgn org PAS ni asyik politik 24 jam...semua orang lain salah dan tak betul...pastu maki hamun pemimpin..

Anonymous said...

BELAH LA FUCKATAN

Anonymous said...

hati mereka telah beku, mereka membutakan mata mereka, memekakkan telinga mereka dan otak mereka telah di blockkan. jadi apa sahaja bukti kerugian yang akan dialami oleh Melayu dalam kesepakatan PKR, PAS dan DAP akan datang tidak memberi kesan apa-apa pada mereka kerana Allah telah menutup hijab mereka. mereka hanya akan menyedarinya sebaik sahaja benda tu telah berlaku, dah tak ada guna lagi. MALANG MENDAPAT MELAYU SEMACAM INI YANG MENJADI PENGIKUT-PENGIKUT PAS, PKR ,dan DAP.

Anonymous said...

Aku Berjanji
Dengan sesungguh Janji
Akan tetap berJanji
dan sentiasa berJanji

Itulah Janji ku....

Anonymous said...

Banggalah krn kita Islam....

Anonymous said...

Korang ni.memang penakut buka je la komen ni... ni nk tapis2 lg....
Patut la nmpk komen macai je.... BODOH