Thursday, April 25, 2013

RAFIZI GAY MAKAN SEPINGGAN PIL KUDA UNTUK PRU 13 ??




Rafizi sedang terkial-kial apabila kisah ikannya terbongkar...

Cuba cari bahan yang boleh buat gempak supaya namanya jadi perhatian dan orang akan lupa kisah anak ikan dan pembohongan dia yang sudah lepas.

Semalam Rafizi membuat pendedahan yang sangat2 menggemparkan negara apabila mendedahkan Datin Seri Rosmah ada dua saman AES yang belum dibayar.

Serangan terhadap Datin tidak habis habis dan terus dijadikan sasaran untuk menimbulkan rasa benci masyarakat terhadap Perdana Menteri dan isteri.

Rafizi kata Najib mengamalkan undang-undang double standard....

Double standard apa ke bendanya jika isterinya dia sendiri pun kena saman dan saman yang belum dibayar boleh dilihat oleh semua orang di seluruh dunia melalui laman MyeG

Jika double standard takdelah datin seri kena saman...

Terima kasih kepada Rafizi kerana mendedahkan perkara ini dimasa kempen PRU kerana perkara ini boleh membantu BN. Sekali gus menafikan dakwaan yang dibuat pembangkang selama ini bahawa BN mengamalkan undang undang yang tidak adil, salah guna kuasa dan sebagainya.


Apa yang didedahkan Rafizi semalam membuktikan di bawah pentadbiran BN undang-undang dikuatkuasakan ke atas sesiapa sahaja tanpa memilih bulu.

Bukan seperti Rafizi yang mengaku dirinya seorang akauntan tetapi tidak tahu undang-undang BAFIA. Bila kena dakwa mengamuk kononnya undang-undang tak betul dan tak adil. Dah lakukan kesalahan terima sahajalah hakikat dan bersedia hadapi hukuman......

Berhubung saman ke atas kenderaan Datin Seri Rosmah, ikut maklumat yang diterima Datin belum menerima surat saman berkenaan sehingga semalam.

Beliau akan bayar saman berkenaan apabila surat saman diterima.

Datin Seri Rosmah pakai kereta Proton Waja ada 2 saman dijadikan satu isu besar oleh Rafizi.


Pesuruhjaya PAS Perlis pakai kereta porshce ada 3 saman AES dan 4 saman trafik yang belum dibayar.

Jumlah keseluruhan saman yang ada di atas nama Hashim Bin Jasin adalah 18 saman. Malah ada saman-samannya tertunggak sejak 11 tahun lalu.....


12 comments:

usin said...

bahasa mat saleh ialah rafizi GONJOL!!!

Anonymous said...

Kah kah kah! Good Job bro....Kata Dulang Paku Serpih....kata Orang Pizi trompet yg lebih ! hahahahahaha


~ OLD BOY MCKK SAID ~~~

AIDC said...

Laman AIDC Disekat

Sebagai gantinya, AIDC beroperasi di laman sementara, http://2aidc.blogspot.com/

Anonymous said...

Umaakk aaii Ahli PAS bawak kete 151km/h. Patut le cepat pancut...
Jangan Mara aaaa...

Anonymous said...

dah takde modal dah si rapussy ni..telan lagi pil kuda banyak2..


yg benar,

-MIRIP STOPA SPENDER SAKIT LUTUT-

Anonymous said...

ape hal mamat jambu ni anti sgt ngan Datin Rosmah ni ha???? dari dulu aku dok perati mamat ni suka sangat cari gaduh ngan org pompuan...!!!
agaknya betul la org cakap, golongan pondan @ mak nyah & jambu ni memang suka cari gaduh & bergaduh ngan pompuan tulen.....mereka rasa jealous ngan org pompuan tulen...sebab #@&^% nya ada belalai...tak mcm org pompuan tulen...dulu gaduh ngan sharizat...sekarang dgn rosmah.....gaduh ngan jijah (madunya) bila pulak????

Anonymous said...

BANGANG BETUL RAPUSI NI. KESIAN AKU TENGOK, DAH MACAM MAHARAJA LAWAK. RAPUSI STRATEGIK APA KEJADAH. ASYIK DOK NAK CARI SALAH ORANG JER... TAK MEMBINA LANGSUNG. BANGANG BETUL. LU PUNYE SAMAN PEGI SETTLE DULU LA. AKU BACA SIAP KETAWA... KELAKARLAH KAU RAPUSI. KELAKAR KELAKAR...... BANGANG. PEGI JUMPA IDOLA KAU SI TOTE SENGET TU.. BIKIN DRAMA LAGI OK. DASAR PERJUANGAN `SUNTUT-TION' DALAM BAHASA MELAYU BARU.

Vecests said...

PKR TERENGGANU KATA HADI AWANG ORANG TUA JIJIK!! >>> http://bnbesut.blogspot.com/2013/04/pkr-terengganu-kata-hadi-awang-orang.html

Anonymous said...

Pesuruhjaya PAS Perlis pakai porsche ??? fuyyooooooo kalau PAS pakai tak pa.....

Anonymous said...

Aku rasa lah Rafizi nie sudah mencapai klimak bodoh gaban. Sebelum kau nak buka kain orang tengok dulu zip seluar kau tu terbukak ke ternganga.

Macam mana kau boleh jadi Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat? Strategi syok sendiri aje kau sekarang nie.

Sendiri punya saman pun berlambak dari tahun 2011 tak bayar, nie nak citer pasal saman Rosmah. Patutnya kau bayar saman tu baru citer pasal saman Rosmah. Tak kan tu pun aku nak ajar???

RAFIZI KELDAI

- Pengundi Atas Pagar -

celana biru said...

Menyesal budak lembut tu membuat pendedahan Rosmah yang hanya perkara kecil jika di bandingkan dengan pekong busuknya sendiri.
Budak lembut ni selalu buat tuduhan-tuduhan yang melulu tampa usul periksa dahulu.
Nah amik ko !
Fikirlah sendiri.

Anonymous said...

geng2 pembangkang mmg tak nak byr saman aes tu. depa nak tunggu PR menang pru nanti. bila da menang mesti confirm depa batal aes ni. so.. tlg byr saman aes tu yer. jgn jd mcm pembangkang, sume depa nak free.kalo anda rasa anda sayangkan BN, tlg byr saman aes tu secepat mungkin.sedikit sebanyak dapat membantu pembangunan negara dan keselamatan jln raya.