Saturday, April 20, 2013

SANDIWARA BAPAK RASIS ! TANGISAN RASIS YANG MELOYAKAN



Lim Kit Siang dalam sidang akhbar yang diadakan tengahari 19 April 2013, menitiskan air mata kerana menuduh Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (ROS), Barisan Nasional (BN) & Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) mensabotaj peluang beliau menang di Parlimen Gelang Patah. 

Sudah-sudahlah orang tua nak mampus menangis. Buruk nampak muka. Hebat sungguh mainan simpati yang cuba dimainkan oleh Lim Kit Siang. Sebuah drama murahan opera Cina yang memualkan. ROS sudah pun menjelaskan dalam surat di atas bertarikh hari yang sama, meyatakan  bahawa DAPig boleh menggunakan logo parti itu untuk PRU-13. 

Jadi DAPig tidak perlu bersandiwara bahawa parti itu diharamkan sehingga perlu menggunakan lambang PAS. Tak payah mengkaburi mata rakyat dan tak payah DAPig terus berlakon seolah-olah menjadi mangsa “pembunuhan politik”. Teruk benar skrip drama hangpa!!!

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2013/04/sandiwara-air-mata-lim-kit-siang.html#FeW7Uj8XfOugkgYa.99 


18 comments:

komandomelayu said...

Patut haram kan DAP dari pru 13 supaya tiada kuasa cina dlm parlimen!!

happy pru13 said...

ada budak cina kedai selamba je buka u tube pidato..lim guan eng..cakap pasal Allah dlm bahasa cina...

muka cam xda kenang budi melayu ooooo.

dlm utube tu aku dengar malai.malai..apa la kutuk melayu
tu...

Anonymous said...

Berlakon dengan airmata untuk menunjukan seolah orang cina ditindas oleh orang melayu. Cuba meniupkan api perkauman disaat negara menghadapi PRU. Jika orang cina tidak berhati hati dan termakan akan lakonan pemimpin DAP , nescaya peristiwa 13 Mei akan berulang. Ini lah harapan PR. Mereka sangup lakukan apa saja demi untuk mencapai cita2 politik mereka. Jika negara huru hara , maka Anuar akan meminta pihak luar untuk datang masuk campur. Pihak yabg akan diundang adalah pihak yang membelahi mereka. Harap rakyat Malaysia sedar akan permainan pihak PR terutama kaum cina. Ingat lah bahawa Malaysia adalah sebuah negara yang aman. Tiada permasalahan antara kaum. Tapi orang politik sahaja yang suka meniupkan api perkauman.

Anonymous said...

Bilalah APEK TUA ni nak mampos, liat betul macam geng dia di KB dan Rusila tu..

Anonymous said...

Berlakon tak kena tempat...diorang ni bodoh betul!

Dahle malas, tak boleh ditegur, tak kena hukuman lagi pun dah menangis?

UWEKKKKKK

Anonymous said...

aku dah cakap banyak kali

.mcm cikgunya LKY pun hanya buat kacau bukannya pandai mcm Bill Gates. Singapore=Israel..Maka eropah/US masa tu pun terpedaya.& beria2 membantu..sehingga mereka (US) tahu LKY double agen. ni nak beli JET US untuk china.

Skil Hanya Buat Kacau Bilau..& mcm hj Hadhi cakap sesuai untuk tahun2 60-an ke 80 an.

Ahli DAP yg mengadu kes..
1.DAP yg TIPU undi 300 naik ke 800..
2.India tak dapat surat jemput.


Chaos terakhir LKS menangis mcm sial kononnya dianaya..
tanpa DAP cina akan miskin & PAPA kedana..

(bermodalkan tangisan yg PERCUMA.. projek BERBILION terowong Penang)

SEDARLAH PAS/PKR jangan terpedaya dgn teknik HASUTAN kacau bilau KETIKA boss anda memerhati kebodohan smbil main betina, yamseng..anda mengutip derma & berjuang hanya bermodal air liur & kutukan.

Jokiden NS said...

Jokiden sudah kata, si tua ni memang pandai bersandiwara untuk menarik simpati pada saat akhir.

Sepatutnya ahli DAP menyalah beliau dan anaknya yang bertanggung-jawab kerna menyebabkan kemelutu yang melanda DAP sekarang.

Anonymous said...

Hey... DAPigs bastard,
DONT MAKE AN ISSUE OUT OF NOTHING...
This will be your day....get out..

Anonymous said...

Mengeluarkan air mata buaya.

Siput

Anonymous said...

Adakah airmata yang LKS titiskan itu "sama" macam airmata yang pernah Lee Kwan Yew titiskan semasa Almarhum Tunku Rahman umumkan perpisahan Singapura dari Malaysia dahulu?

celana biru said...

Cina ni menangis kerana tak faham Bahasa Melayu. Kononnya kerajaan dzalim kerana main belakang dengan mengarahkan Ros mengharamkan Dap. Lepas tu cuba menagih simpati dari pengundi-pengundi cina.
Inilah yang memberangkan cina-cina cauvinis meluap-luap.
Kini beria-ia hendak menggunakan logo Pas. Di manakah letaknya maruah Dap? Parti kafirun hendak menggunakan lambang parti Islam? Bersunatlah dan masuk Islam!
Memang haram bagi orang Islam mengundi Pas.

Anonymous said...

Ooii bangsat xpayah dok belakun la.

Anonymous said...

Nangis konon.....nak meraih simpati dari kaum2 berjiwa komunis. Kepala otak lu lah DAPigs. Dah diberi kebenaran untuk memakai simbol roket, pakai je lah. Mampus lagi baik lah korang semua...biar negeri MALAYsia ini aman dengan Raja-Raja Melayu dan kerajaan Melayu UMNO/BN memerintah.

Anonymous said...

Air mata suke ke duka tu dpt gune n perkudakan pas?bukan org sedih je menangis, org trlampau gmbira pn menagis jge..hnye tuhan saje yg tahu..

Anonymous said...

muka macam chi'bai....

Anonymous said...

Ramalan ku: Kit siang kalau menang akan menang besar, Tok ghani kalau menang, menang tipis.

-atas pagar tak berparti-

AntiDAPig said...

Wahai seluruh umat melayu islam..tidak kira anda dari parti umno pas atau pkr yg pasti jadikan pru13 ini peluang untuk kita hapusksn terus DAP komunis ini dari bumi malaysia selamanya.. tegakkan islam yang telah dihina dan dipermainkan selama ini dan paling penting membalas dendam atas kematian pejuang serta datuk nenek kita yg dbunuh kejam ketika PKM berkuasa.. Insyallah. . Suatu hari nnt kita dapat mrmbantu pula saudara islam di Singapura yg ditindas sekutu DAP iaitu PAP!

Anonymous said...

Dah tau nak mampus lah tu. Mampuslsh cepat hendaknya.