Friday, April 19, 2013

SELANGOR BANGKIT : MANIFESTO BN SELANGOR KEPADA RAKYAT ! PT 1







7 comments:

Anonymous said...

Algojo said...

Terbaik !!!

Unknown said...

Pada Selasa, 16 April, 2013, wartawan Yong Yen Nie pembohong dalam akhbar Straits Times Singapura.

Kata YYN Khalid Ibrahim dilihat sebagai orang yang bersih dari korapsi atau rasuah. Pembohong!!!

Channel News Asia menyokong Pakatan Ranap

1. Kemudian pagi tadi 19/04/2013 pada 6.30 am, Channel News Asia menjemput Choong Pui Yee sebagai penganalisa politik dari S.Rajaratnam School of Studies memberi pandangan terhadap kenyataan DS Najib tentang perindustrian di Iskandar akan terjejas teruk jika rakyat memilih mengundi Pakatan Ranap. Sibetina Choong lagi satu ini hanya tahu kena skru sahaja macam mana boleh memberi pandangan yang senang menentang penerangan D S Najib?

2. Katanya lagi penduduk generasi baru atau pengundi baru dibandar akan bersama Pakatan Ranap dan Selangor tidak akan jatuh kepada BN.

3. Choong Pui Yee. Kau bastard tak seharusnya masuk campur, akal jadi bodoh kerana tamakkan Malaysia nak jatuh ketangan DAP supaya PAP cina dan India yang kaya diSingapura boleh duduk mana-mana di tanah Malaysia kerana wang dollar mereka senang beli tanah dan apa apa lubang untuk merampas hak orang Melayu.


Anonymous said...

Janji Ditepati itu kira kira Janji yang boleh dipercayai.

Kalau pula JANJI TIDAK DITEPATI itu boleh termasuk dari golongan munafiq. Sama seperti MANIFESTO BUKAN JANJI.

Jadi , apa itu MANIFESTO BUKAN JANJI?
Namanya adalah
MANIFESTO
KEPALA BUTO

Anonymous said...

Nampaknya negeri yg ditawan PR akan mendapat tawaran yg lebih menarik berbanding negeri2 di bawah kerajaan BN. Oleh itu marilah kita beramai mengundi PR bagi memastikan segala tuntutan kita diambil kira oleh kerajaan dimasa akan datang.Tahniah Najib kerana berjaya menyedarkan kami.

anak melayu said...

https://www.facebook.com/photo.php?v=159913800839491

Anonymous said...

https://www.facebook.com/photo.php?v=159913800839491

Anonymous said...

Remaja terutama bangsa bukan melayu yg baca blog dlam bahasa inggeris takmpedulu aku janji BN meka nak pendidkan free, kereta murah..Ceramah BN membosankan ahsyik cita bab tranfomasi..da jelak.. Cubalah tibai kawa kaw..pakaran mcm meka bantai Najib, Rosmah, dan BN umno..Jgn la ikut cara lama..nak tunjuk kejayaan , remaja tak peduli