Saturday, April 20, 2013

SUNGGUH MEMALUKAN ! KALID GEREJA NAIK ANGIN NAMANYA TAK DISORAK PENYOKONG !


kah kah kah...

di bawah ini adalah kronologi foto kalid gereja naik bengang bila namanya yang diumumkan oleh pegawai SPR tidak disorak oleh penyokongnya sendiri..

nak cover kemaluan, kalid gerja menyalahkan SPR kerana meletakkan kumpulan penyokong pembangkang jauh dari tempat pengumuman..

sebenarnya pengumuman calon yang dilakukan oleh SPR didengari oleh semua yang hadir..

calon pkr rodziah dan yakop sapari tersenyum bila nama mereka disorak penyokong manakala kalid gereja TERPAKSA BUAT CERITA lain bila nama nya tak disorak dengan menyalahkan SPR !

lihatlah sendiri gelagat kalid gereja.

calon pkr yang ada kat sebelah gelak aje melihatkan kebodohan kalid pagi tadi..



biadap kalid gereja terhadap pegawai SPR sungguh memualkan..

ini ke contoh akhlak orang yang gila nak ke putrajaya, asas nak hormat pegawai kerajaan pun takde !

19 comments:

Anonymous said...

I like.

Anonymous said...

THE BEGINNING OFTHE END....
TAK HEBAT MANA PUN ,!

Anonymous said...

BAJU HIJAU TU MANA ADA LEADERSHIP, BULSHIT TU ADALAH..

Anonymous said...

Khalid !

kalo ko nak dengar sorak gemuruh bila nama ko disebut, ko kena cadang ianya dibuat di GEREJA !!

gen2felda

Anonymous said...

Elok buat lapuran kepada Pope, untuk buat siasatan... lanjut.

Anonymous said...

EMPTY TIN MAKES THE MOST NOISE !!

Anonymous said...

sapa khalid ni?calon katak juga,pindah randah cari dahan,mng di shah alam kerana org menyumpah dgn pak dolar BADwee bn pun kena tmpias,Ini kalilah KALAH

Anonymous said...

SI KHALID DAH TAHU DIA AKA KECUNDANG SEBAB DIA TUNJUKKAN EGO DIA.

TRY NEXT TIME KHALID

Anonymous said...

BONGKAK! HAPUSKAN JE MANUSIA MCM NI... MEMALUKAN ORG SELANGOR JE

Anonymous said...

DAH TAHU NAK KALAH.......SEBAB TU MERAGAM

jijan mali said...

Tulah....aku dah banyak kali cakap...bos-bos PASS-piss-pussy ni otak nya dikepala lutut. Orang tak sorak nama dia pun marah. Yang lagi 2 orang tu depa boleh sorak apasal macai yg sorang depa buat dono saja??? Sendiri kena tahu lah...kahkahkah

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

Tolak kalid gereja tolak pas. Pas parti kafir n tak layak duk Putrajaya. Muka kalid gereja serupa paderi katolik. Dia pura2 islam untuk pesongkan akidah umat isllam.

Anonymous said...

....tapi ini bukan tin kosong ooo, ini tanki yg berisi penuh la

Anonymous said...

Tu yg basah baju........ kena bako.

Anonymous said...

Nak salahkan siapa pulak Khalid kalini, pengurus pilihanraya? Kalahkan dua2 khalid di selangor.

Vecests said...

JOM LAWATI JUGAK > http://bnbesut.blogspot.com/

Anonymous said...


Akhlak PARTI ADA Spender camtu la GAP oiii...

maskman72 said...

Wow.....baru punya tagline......Parti Ada Spender....

Anonymous said...

LAIN KALI LAH!!