Tuesday, April 23, 2013

UNDI PAS BERMAKNA ANDA SOKONG TINDAKAN DAP INI.



16 comments:

Anonymous said...

mother of racist nyonya ni...hentak kaw kaw dgn dacing kali ni!!!

Anonymous said...

Puak ni menghina tulisan jawi, walhal tulisan jawi ni digunakan sebelum merdeka lagi. Bodoh punya DAP.

Anonymous said...

Sungguh malang bagi orang Melayu bila kaum bangsat ni memerintah tapi lebih malang lagi bagi orang Melayu bila ada orang Melayu sendiri menyokong mereka ni. UNDILAH BN UNTOK MENYELAMATKAN MERUAH BANGSA.

Anonymous said...

Jikalau Mu kata Pas itu hendak Negara ini menjadi Negara Islam, Dap dan Pkr menentang..... itu baik... Undilah Pas dan pangkah Pas.

Jika Pas mahu laksanakan undang hurdud,  Dap dan Pkr  menentang... itu baik... Undilah Pas dan pangkah Pas.

Pas mengkafirkan Umno (orang Umno beragama Islam dan Melayu) dan Dap dan Pkr ikut sama itu baik.... Undilah Pas dan pangkah Pas.

Pas mendoakan hancurkan Umno, tumbangkan BN, Dap dan Pkr menyokong doa itu ....itu baik.....undilah Pas dan pangkah Pas.

Pada mula Pas turut sama membenarkan kalimah Allah diguna pakai dalam Bible berbahasa Melayu yang utuskan oleh Dap dan Pkr...itu baik...... Undilah Pas dan pangkah Pas.

Pas Mengeluarkan fatwa, solat orang Umno itu tak sah, Pkr dan Dap berdiam diri....itu baik .......undilah Pas dan pangkah Pas.

Mustapha Ali setia agung Pas dan Anwar Ibrahim ketua pembangkang Pakatan Rakyat menjadi pelakun utama dalam drama pendek baru ini mengatakan pelakun utama bukan mereka dan....... Itu fitnah belaka....... Undilah Pas dan pangkah Pas.

Anonymous said...

Apa yang baik sangat dengan UMNO
[1] Pembunuh orang ISLAM di MEMALI - Mahathir Mohamad
[2] Pembunuh Altantuya ?
[3] Perogol anak gadis Melayu - Rahim Thamby Chik
[4] Perogol AMAH Indonesia - Rais Yatim
[5] Kaki perempuan mahal - Shafie Afdal
[6] Kaki PUKUL ala Gangster - Zahid Hamidi
[7] Perompak warga FELDA - Isa Samad
[8] Pengembala lembu haram - Sharizat
[9] Kaki salah guna kuasa dan RAsuah - Musa Aman / Taib Mahmud

Haaa .... haaa a vote for UMNO will bring disaster to all MUSLIM,

Bagaimanalah hidup pemimpin UMNO yg bergelumang dengan wang haram,
[a] kahwin anak pakai wang haram,
[b] hantar anak sekolah pakai wang haram
[c] buat kenduri tahlil pakai wang haram,
[d] naik haji dan umroh pakai wang haram
[e] pakaian waktu sembahyang pun pakai wang haram
[f] kain kafan waktu nak mati pun pakai wang haram
[g] bila duit dah haram, perangai anak-anak dan cucu semua macam syaitan dan iblis, yang kaki betina, yang kaki minum, kahwin kalau dengan duit haram dapat calon menantu pun dari kalangan perompak dan penyamun,

Memang calon barisan hadapan lubang neraka paling dalam - mudah-mudahan orang UMNO ni sempat bertaubat dan minta ampun sebelum mati,

Cuba bayangkan Najib dan Rosmah Mansor dihadapan Allah nanti dituntut oleh orang ISLAM atas kezaliman dan kerakusa, pasti lah memnuhi definisi orang bakrut diakirat ..... tapi memang dah dijadikan ROSMAH memang padan sama NAJIB berkongsi satu lubang

Anonymous said...

Haramjadah siapa yg menyokong dan bersekonkol dgn DAP.

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

selamatkan malaysia dari pelakun lucah

Tun Teja said...

Wartawan Gampang dari STS.

1. Sedikit laporan dari Carolyn (Bo) Hong melalui Straits Times Singapura. Tarikh 23/04/2013 Selasa. Dia memuji calun DAPigs Ng Sue Lim di Sekinchan, Selangor. Penduduk Bandar disitu akan mengundi pembangkang, dan Tony Puaka bagi calun Petaling Jaya Utara mereka mengumpulkan dana sebanyak RM 45,000 pada malam pertama. Kata Tong Puaka ini BN tidak kesah dengan kawasan ini kerana kawasan pembangkang. Betina BoHong ini semakin celupar mengulangkan kata-kata tajam seperti rasuah oleh mantan Menteri Besar. Bapak angkat dia Lim Kit Sial tidak rasuah? Bapak homo tidak rasuah?

2. Yang menaikkan kebencian keras terhadap rencana ini apabila pemimpin Parti Kencingkan Rakyat Aljuburi menyalak dalam ceramah meyakinkan rakyat bahwa penduduk tidak usah bimbang. Bapak homo kata dia tidak bodoh dengan kertas layangan yang mengatakan ketuanan kesultanan akan dihapuskan, ugama Islam bukan lagi ugama official yang diperjuangkan oleh pembangkang. Kata bapak homo dia tidak bodoh. Kemudian betina BoHong memuji Aziz Bari yang akan membawa kemajuan nanti. Artikel sial, sial, sial dari Singapura.

3. Wartawan pembohong menulis artikel bertajuk memuji BN mahu cari kemenangan dikawasan bandar tetapi semua fakta artikel beliau menipu. Isi kandungan memuji kemungkinan kemenangan pembangkang. Wartawan sial dari Singapura.


Anonymous said...

Anon April 23, 2013 at 7:09 PM,

Segala fikiran dalam rencana engkau adalah fikiran orang gila. Tiada masuk akal kerana dalam kepala engkau penuh dengan taik, tahu menilai seorang pemimpin yang berhati jujur dan murni, engkau berakal penuh dengan syaitan dalam DNA dan daging engkau.

Apabila engkau mampos, roh engkau akan terus dihantar ke neraka kerana engkau memuja pemimpin pembangkang yang pengkhianat, munafik, homoseksual, rasuah, kroni, pemfitnah, pendengki kepada kepemimpinan DS Najib, pembohong negara nombor satu.

Mungkin engkau adalah Bapak Homoseksual sendiri.

Anonymous said...

Otak udang punya orang cakap silupa lanchiow






Anonymous said...

DAP racist chauvinist anti-bumiputera..

-this is not your country..DAP chinks balik china...

Anonymous said...

Bagus, kalau macam tu usulkan supaya wajibkan subjek tulisan JAWI di sekolah2 termasuk sekolah Cina & Tamil. Utusan zaman pun entah ada ke tidak lagi.
Tengok nanti siapa yg bangkang siapa yg sokong.

Anonymous said...

Tapi ada juga barua2 melayu yang cuci bontot DAP. Bodoh piang....ptuuiihhh...

Anonymous said...

Apa yang baik sangat dengan DAP/PKR/PAS ..?
[1] Penjual kalimah Allah - Hadi Awang/khalid gereja/nik ajis/nuar aljuburi
[2] Peliwat - nuar aljuburi
[3] Penzina chinadoll/bini orang/gadis Melayu - Nuar aljuburi/saipul bahrin adun selising/stopa spender
[4] Pelancap depan laptop - Saharudin Hamid PKR
[5] Khalwat isteri orang - mat sabu/Badrulamin kaunseling 3 pagi
[6] Kaki blowjob - Azmin ali
[7] Kaki PUKUL ala Gangster - Unit anal PAS - kesian chegubard..
[8] Perompak Ladang Rakyat - Husam Musa
[9] Penyamun tabung MEMALI - mat sabu n gang
[10] Pengembala kambing jamnapari haram - Husam Musa
[11] Kaki salah guna kuasa dan rasuah - Lim Tokong/nuar aljuburi/ngeh&nga/khalid gagap
[12] ada lagii..cukup la setakat ni..

Haaa .... haaa a vote for DAP+PAS+PKR will bring disaster to all MUSLIM,

Bagaimanalah hidup pemimpin DAP/PKR/PAS yg bergelumang dengan maksiat...?
Semoga Allah buka hati dan mengampuni kalian..aku bukan tuhan nak mengadili kalian..bukan macam macai 7.09pm atas tu..dia tau sapa masuk syurga neraka..

aku cut,edit n pasted lagi..

Cuba bayangkan NIK AJIZZ dan NUAR ALJUBURI dihadapan Allah nanti dituntut oleh orang ISLAM atas kezaliman dan kerakusan memecahbelah dan menggadai perpaduan Islam, pasti lah memnuhi definisi orang bakrut diakhirat ..... tapi memang dah dijadikan NIK AJIZZ memang padan sama NUAR ALJUBURI berkongsi satu lubang

Anonymous said...

Malang btol nkor, Tuhan dah gelapkan hati nkor. Dosa nkor serta ketaksuban melampau tebal sangat....