Wednesday, April 10, 2013

VIDEO INI BOLEH KASI NANAH TELINGA OOOO..

8 comments:

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Jalan raya utama kuching ke miri teruk..terutam sibu ke bintulu ke miri..tampal san sini..berombak ombak mcm anura berahim cakap mcm naik perahu di lautan.jambatan konkret pun lekuk lekuk..berombak ombak..minta kontrektor semenanjung buat ..kalau cms parah sama aja..org benci BN sebab itu ..

Anonymous said...

JALAN KAT MALAYSIA OK JE..AKU UNDI BN...KIKIKI

Anonymous said...

Anuwar iblis,kafir.......dia dah lama murtad.N.Ajis sahabat syaitan.....perosak agama.

Anonymous said...

Aku pun undi BN. Tp aku paling menyampah kalau betul apa yg diadu oleh rakyat. Tolong lah..dah jadi YB tu tolong buat kerja dgn betul. Kalau setakat nak dpt gelaran tp tak buat kerja ghentikan lah. Lagi satu..tolong hargai undi rakyat, jagalah nama baik BN.

Anonymous said...

Aku undi bn bkn sebab jalan raya.....sebab aku yakin bn bleh teraju mesia...kita patut tolak pemimpin yg cepat sentap....cepat melatah....nyanyuk....ckp merapu meraban......sblm dpt janji bulan bintang...dh dpt lampu torchlight pon x dpt nk bg.....auta semua tu.....HIDUP BN....AKU YAKIN NAJIB....

Anonymous said...

Aku undi bn bkn sebab jalan raya.....sebab aku yakin bn bleh teraju mesia...kita patut tolak pemimpin yg cepat sentap....cepat melatah....nyanyuk....ckp merapu meraban......sblm dpt janji bulan bintang...dh dpt lampu torchlight pon x dpt nk bg.....auta semua tu.....HIDUP BN....AKU YAKIN NAJIB....

Anonymous said...

Boleh Belah la Fuckatan

Pigi mampus la Fuckatan

Bungkus Fuckatan

Gigit jari Fuckatan

Hidup BN Hidup BN Hidup BN