Thursday, May 9, 2013

ANWAR TIPU PAS. HAKIKATNYA TSUNAMI MELAYU MELANDA PAS !


nuuuunnnnnnnnnnnnn
jauh di sudut hati penyokong dan pimpinan pas
ada sekelumit terdetik mengakui
bahawasanya
tsunami cina yang memenangkan DAP itu
sebenarnya mengundang bala
bilamana tsunami melayu juga telah melanda pas.

pas dalam keadaan separa sedar
atau mungkin IQ tahap buku lali mereka
tidak mengetahui bahawasanya
ANWAR MENYEMBUNYIKAN SESUATU DARIPADA MEREKA

iaitu tsunami melayu sebenarnya telah melanda pas
kedah tumbang
banyak kerusi parlimen pas di kelantan tumbang
mat sabu, haron din, din pudu raya, dr zul semuanya tumbang.

KENAPA BEGITU SUKAR PAS MELAKUKAN POST MORTEM SEMUDAH ABC INI ?


116 comments:

Anonymous said...

Tsunami Bumiputera la paling tepat...huhuhu (mencakupi Bumiputera Semenanjung, Sabah dan Sarawak)

Badol

Anonymous said...

Banyak dah sedar sebenarnya, tak tunjuk tapi dalam hati gegar jugak kkk ... contoh member2 aku.

Hidup Tsunami Melayu & Bumiputera!

Anonymous said...

Manifesto pr

1. Tipu
2. Menipu
3. Tipuan
4. Tertipu
5. Bertipuan
6. Ketipuan
7. Penipuan
8. Tipu2
9. Tipu itu suci
10. Tetap menipu

Anonymous said...

Hahahahaha..... habis semua cina babi bersatu nak jatuhkan UMNO tapi masih gagal.

Ini je yang kaum pemakan babi boleh buat, undi DAP komunis semaksimum mungkin tapi kerajaan Melayu/Bumiputra masih gagal ditumbangkan.

Hahahahaha..... jom kita semua pakat-pakat gelak kat semua cina babi ni.

Anonymous said...

Amacam kalau DAP , PAS dan PKR join BN ? PRU 14 nanti boleh laa BN lawan Parti Bebas dan parti serpihan yang lain .

Anonymous said...

SAY NO TO DAP!

Anonymous said...

Puak pemakan babi dah bersatu...apa org yg ngaku Islam xmo bersatu ke atau masih nak mngkafirkan sesama bangsa dan agama?...sudah2la berdendam krn kalo anda betol mengikut sunnah dan Al Quran...sesama Islam itu bersaudara...

"Seorang muslim adalah saudara bagi muslim yang lainnya. Maka ia tidak akan menzalimi dan membiarkannya (menderita)." (Hadith Riwayat Imam Al-Bukhari)

Anonymous said...

anon 329: hehehehe...tipu2 malu

Anonymous said...

MASA.TERBAIK.UTK PULAU KEDAI2 mereka..

ini kali lu lugi besat ooo

Anonymous said...

KAUM CINA TELAH MENZALIMI DIRI MEREKA SENDIRI...

INI LIMA TAHUN BUSINESS CINA BYK LUGI LOOO

Anonymous said...

Ada yang kata cina sudah tipu Najib sebab tak undi BN. Tapi saya rasa jawapan Najib lagi betul. Sebaliknya cina yang kena tipu PR hidup2. Bagi semua undi kat DAP pun BN masih menang. Sebab tu Kit Siang meroyan mlm td. Nak tunggu lg 5 thn entah sempat tidak pemimpin2 PR ni.

Anonymous said...

para pengunjung blog gap

..betul utusan.com.my dah blackout...rasa.susah sgt nak hook...byk sgt org masuk ke

dah kena sabotaj ke

Anonymous said...

Dula sebelum ada nya Pakatam Rakyat , orang cina cukup takut dengan PAS dan agenda negara Islam nya . Sekarang orang cina tak takut kat PAS sebab orang cina tahu DAP boleh control PAS . DAP adalah big bos kepada PAS . Lihat saja lah apa yang berlaku kat Selangor sekarang . Semalam DAP beritahu yang mereka mahu kekalkan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor . Bukan kah calun PAS lebih layak untuk jadi Menteri Besar Selangor kerana PAS menang lebih kerusi dari PKR ? Tapi DAP kata nak calun PKR sebab DAP adalah big bos . PAS terus diam menikus . haha

Anonymous said...

Sudahlah.. Jngan jadi bodoh.. Klau berani cabar semua ahli umno pi masuk dap.. Dap untuk semua bangsa.. Kita ramaikan suara melayu dalam dap.. Lol...

jijan mali said...

Ribut berlalu, kiambang bertaut.

Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

Anonymous said...

Dalam bahasa serbia dan croatia PAS tu anjing sebab tu cina suka PAS tapi Melayu islam tolak PAS. Melayu liberal kalimah Allah pun boleh jual anjing mereka suka jugakla

Anonymous said...

Sebab PAS ABC pon dia tak tau...sebab bila org suruh baca ABC..dia dok baca ABU ABU ABU...tu yg jadi bodo piang tu..

Anonymous said...

Tahap IQ pemimpin2 pas amat mendukacitakan.pencacai2 nya jgn cerita la.sbb tu la mn ada post mortem,planning ke atau action plan utk improve performance dia org.yg dia tau rembat apa yg tetsedia dpn mata je.

Jgn suruh buat analisis pru plk.lg la puak2 ni tak tau.mmg menyedihkan lg memalukan!!!

Anonymous said...

Org bodoh bahlol aje yg suruh Orang UMNO masok DAP. Tak tau ke DAP tu musuh islam ?!!! Ko bukan orang islam boleh la masok DAP. Berapa Paderi Kristian DAP tu bayar ko ??? Bangsat haramjadah punya orang !!!

Anonymous said...

ini semua salah umno...

Anonymous said...

Pemimpin PAS masih 'KOMA' lepas PRU13.. kena pegi beri 'sedative' utk stabilkan otak mereka..

Hati mereka MATI dan KEMATU.. wpun DAP dn PKR khianat pd PAS.. tp mereka tetap benci UMNO..

Mustafa Ali pula menghasut pencacai PAS supaya tunggu akan ada lompatan MP2 BN utk rampas Terengganu dan Perak.. mereka lngsung tidak fikri ancaman Cina Harbi.. dlm PR, PAS tiada suara, Cina tola BN sbb UMNO yg jd ketua..

hrpan kita PAS diberikan hidayah utk tidak hancurkan perpaduan Islam.. jika tk mahu bersatupun lbh baik diam dn jgn menolong pihak DAP dlm merosakkan Melayu..

Anonymous said...

PM kena banyakkan lagi Kedai 1Malaysia bukan 1Malaysia untuk semua?

abghani said...

BN buatlah demo kt selangor.penang dan kelantan sebab ada juga penipuan dan pengundi jembalang.
BN mesti nampak garang.pemuda umno mana suara senyap jer...penakut

azlan aini said...

Bengong mu.. Mu ingat Umno dah lemah sangat.. Mana laungan ABU macam orang mabuk ari tuh.. Kalu nwk masuk Dap mu ajak lah keturunan mu.. Pantang Baka aku ..

Anonymous said...



UMNO menang....ni mesti salah umno....cina BN dh pangkah PR...

Anonymous said...

SEBELUM ini kerajaan terpaksa diam untuk mendapatkan undi Cina...boleh dilihat byk kes tmsuk nawamee, patrick teoh...mrk mnghina Islam, negara, Sultan, etc...pihak kerjaan takut kehilangan undi dan biarkan...pihak pakatan lagila biar..SEKARANG masa untuk berubah..tindakan tegas kpd smua pihak bukan Cina shj tetapi smua yg menghina negara ini. di Thailand paling hebat dalam undang2 thdp penghinaan institusi raja...terus tahan dan penjara nya bukan setahun dua. UNDANG2 nampaknya perlu diketatkan..PIHAK POLIS kena cepat bertindak..awat Papagomo & Jason cepat je kena tahan...report polis terus kena tahan..pihak2 yg mnghina mcm2 lps tu org buat report polis lambat je...PIHAK POLIS perlu sentiasa memantau di LAMAN WEB BLOG,YOUTUBE, ARTIKEL yg berunsurkan jenayah dan Surat Khbar Cina, India semua kena periksa sebelum dikeluarkan. Ramai sudah mengatakan Paper Cina sentiasa Rasis...ADAKAH ADA TINDAKAN...kita x pandai baca mrk hentam kita...Cadangan harini Utusan ArSHAD Ayob..yg Melayu perlu blajar Mandarin n Tamil di sekolah boleh dipertimbangkan...ada baiknya...

Anonymous said...

Matlamat Pas mahu menang pilihanraya,itu saja. Bukan mahu jaga ugama,bukan mahu jaga bangsa bukan mahu jaga negara,jadi apa dia peduli siapa mengudi Pas,janji menang.Melayu nak kencing Pas pun ok,Melayu nak tendang Pas pun ok ,sebab sekarang Cina dah suka sama Pak Lebai Pas.Mengapa mereka suka pun tak jadi soal,pada Pas,menang lebih penting.

Anonymous said...

Bila DAP dah mula ' dapat ' tanah di Kelantan, mereka akan mula sikit sikit buat perumahan, penempatan cina di Kelate. Masa tu rasakanlah penipuan mereka. Negeri lain dah rasa. Mereka licik. Masa orang booking rumah, pelan kata dewan komuniti, tapi kondo pulak yang naik Ingat tu.

Anonymous said...

Melayu yang sokong pembangkang adalah terdiri daripada Melayu yg busuk hati dan sentiasa bersangka buruk terhadap orang Islam yang lain. Apabila diistiharkan bahawa tiada penipuan dalam PRU 13 dalqm.TV mereka kata takkan nak bagi tahu perkara.sebenar. Sedangkan mereka tiada bukti dan hanya syak wasangka. Mereka.tidak sedar bahawa mereka.telah menyimpang dqri Islam.yang sebenar..

Anonymous said...

Amacam kalau DAP , PAS , PKR , Parti Bebas dan parti serpihan yang lain masuk BN . Masa PRU 14 nanti BN menang tanpa bertanding . Tak perlu buat pilihanraya . Dah jimat RM 400 juta . kah kah .

Anonymous said...

apsal gila pakcik mostapa ali tu ... nak angkut adun lompat parti pulak, perak terengganu ...

harap setiap adun kuat jati diri!

Anonymous said...

Cadangan untuk Najib, Anwar, Ambiga dan semua puak bertelagah...

1. PRU 13 dibatalkan dan pilihanraya baru PRU 13 2.0 diadakan. Belanja untuk mengadakan PRU ini diberikan oleh semua parti politik, kira bahagi sama semua parti yang nak bertanding. Jangan guna duit rakyat, sebab mereka yang nakkan pangkat & nak jadi ketua..

2. Di uruskan oleh pihak berkecuali iaitu PBB dan keselamatan oleh Pasukan Pengaman PBB. Kalau tak adil & telus lagi tak tahulah. SPR & pasukan Polis kan dikatakan tak boleh dipercayai.

3. Dakwat kekal digantikan dengan memotong jari sesiapa yang telah mengundi. 2 jari sebab tidak adil bagi OKU yang kehilangan jari. Pasti selamat sebab pasti tiada yang dpt mengundi 2 kali apabila jarinya telah dipotong.

4. Dibuka pada semua rakyat termasuk bayi dan penjenayah. Pilihanraya ini adalah untuk semua rakyat Malaysia, jadi mesti berlaku adil pada semua rakyat Malaysia.

5. Untuk mengelakkan undi hantu, dapatkan khidmat bomoh, pawang, singseh, exorcism, dan segala kepakaran menghalau hantu. Semua pendatang dari Bangladesh, India, China, Myamar, Indonesia dsb dikehendakki meninggalkan Malaysia sebelum hari mengundi. Tindakan tegas termasuk menghanyutkan mereka ke dalam laut boleh diambil jika mereka masih berdegil.

6. Kerajaan baru yang dipilih mesti membuat aku janji untuk
a. Hapuskan semua hutang rakyat yang mengundi termasuk hutang bank, kereta, rumah dsb
b. Hapuskan semua tol serta-merta.
c. Pelajaran percuma sepanjang hayat. Peperiksaan dan sijil tak perlu lagi sebab semua rakyat tidak kira usia mesti diberi peluang melanjutkan pelajaran secara percuma biarpun berpuluh kali gagal. man ada makna sijil, diploma atau ijazah.
d. Harga minyak dan barang keperluan asas diturunkan harga semuanya bermula dengan harga RM1.00. Sebarang kenaikkan harga mesti mendapat kelulusan & persetujuan 80% wakil rakyat.
e. Bahasa baru di reka oleh Dewan Bahasa untuk mengantikan Bahasa melayu, Tamil atau Mandarin atau Tionghua atau Kantonese. Untuk menjimatkan masa, bahasa Middle Earth dari Lord of the Ring atau bahasa Klingon dari Star trek boleh dijadikan bahasa rasmi.
f. Lain-lain perkara boleh dicadangkan oleh pembaca lain.....

Senyum satu sedekah & juga dikatakan boleh mengubat jiwa yang luka....

Anonymous said...

lebih baik mulakan penggunaan tulisan jawi...sekurang2nya menjatikan diri anak2 kita menjadi lebih melayu & islam...

Anonymous said...



PM kna buat sesuatu mcm dulu2...mna negeri yg pembangkang perintah..atau wakil pembangkang peringkat negeri menang...tanggung sendiri keperluan,pembangunan atau apa2 saja..JANGAN BANTU...kalau nak bantu hanya wakil2 BN yang kalah dan menang di semua peringkat...MEREKA2 ni sedap..kalah/ menang pun kerajaan bagi duit...contoh BR1M...bg kepada orang yang menyokong dan pihak BN semua peringkat yang menguruskannya...(betulkan kalau tersilap)baru mereka rasa...


takbirrrr....

Anonymous said...

anan 456 : best la bro...kihkihkih!

Anonymous said...

anon 4:56

3. Dakwat kekal digantikan dengan memotong jari sesiapa yang telah mengundi. 2 jari sebab tidak adil bagi OKU yang kehilangan jari. Pasti selamat sebab pasti tiada yang dpt mengundi 2 kali apabila jarinya telah dipotong.


wakakakkakaka

Anonymous said...

anon 4:56

5. Untuk mengelakkan undi hantu, dapatkan khidmat bomoh, pawang, singseh, exorcism, dan segala kepakaran menghalau hantu. Semua pendatang dari Bangladesh, India, China, Myamar, Indonesia dsb dikehendakki meninggalkan Malaysia sebelum hari mengundi. Tindakan tegas termasuk menghanyutkan mereka ke dalam laut boleh diambil jika mereka masih berdegil.



wakakakkakakakka pengsan!!!

Anonymous said...

anon 4:56

e. Bahasa baru di reka oleh Dewan Bahasa untuk mengantikan Bahasa melayu, Tamil atau Mandarin atau Tionghua atau Kantonese. Untuk menjimatkan masa, bahasa Middle Earth dari Lord of the Ring atau bahasa Klingon dari Star trek boleh dijadikan bahasa rasmi.


wakakakkakakka koma!!!

Anonymous said...




aku nok daftar parti baru...parti nik Aziz...dia pung dh pencen...msuk parti dia..semua selamat...bule msuk sorga...celako,celako,celako...

Anonymous said...

Jangan ingat pkr je yg boleh kumpul ramai ramai kat stadium. Melayu anti gerakan pkr pun boleh buat. Tapi jangan sampai bertembong Melayu ngan Melayu.Itu pesanan Pemimpin kita dari utara tanah air.

Anonymous said...

Sudah 4 hari loo satu sen belum belanja...ABC.
Ini Kali Lah sampai PRU 14.

Anonymous said...

AKU PUN DAH BOIKOT ABC

MOGA ISTIQAMAH! AMIN

Anonymous said...

Perhimpunan ini bukanlah mewakili 13.5 juta rakyat malaysia yang layak mengundi. Kami cintakan keamanan di malaysia.

rakab said...

Aku tak setuju bila Najib kata orang cina telah diperdaya supaya memilih pakatan rakyat.
Itu semata-mata cuma satu statement untuk menyedapkan hati Najib sendiri dan helah untuk meredakan kemarahan orang melayu.

Najiblah sebenarnya yang telah ditipu oleh orang cina. Orang cina mahu lebih daripada yang mampu diberikan oleh Najib dan kerajaan BN. Contohnya tempoh pajakan tanah dari 99 tahun kepada 999 tahun.

Mereka ada niat hendak mengaut segala-galanya di negara ini dari awal lagi. Kelemahan pimpinan Najib dalam menangani pengaruh cauvinis cina telah membuka ruang seluasnya kepada kumpulan ini menyebarkan fahaman mereka.

Anonymous said...

Ya, betul mmg sbnrya NAJIB diTIPU CINA.. tp ayat kosmetik di khlayak kenalah pndai2.. nnti jd RACIST plak..kan..

himpunan mcm ni mmglah ramai.. dulu di Kedah pun masa awl2 menang.. penuh stadium suka menanti tu.. ratusan ribu.. tp akhirnya Kedah ke mana?

biarlah mereka DIHASUT SYAITAN.. SYAITAN itu akan menghancurkan mereka..

Mulakan ABC-!

Anonymous said...

najib kena lebih berani, tegas dan garang berdepan dgn pelampau cina, bukan masyarakat cina.
Serang mereka!, jangan asyik nak defensif saja.

senaraihitamkan syarikat yang ada kaitan dengan kumpulan pelampau cina ini.
Ambil tindakan kepada suratkhabar cina setiap kali mereka menghasut.
Saman jer !!

Anonymous said...

Mungkin ada hikmah pada PRU kali ini. Walaupun hampir 90 peratus cina undi Pakatan Rakyat, BN tidak tumbang kerana majoriti orang melayu masih sokong BN khususnya UMNO. Orang cina sudah mula bimbang apakah kerajaan tidak peduli undi mereka lagi? kah..kah..kah..

Anonymous said...

Apa kata selepas nih kerajaan BN bagi BR1M, KR1M, SL1M, PR1MA dan lain-lain yang sewaktu dengannya di kawasan-kawasan yang dimenangi oleh BN sahaja. Termasuklah bonus kakitangan kerajaan, hanya mereka yang bertugas di kawasan BN saja yang dapat. Kawasan pembangkang tak payah. Lima tahun berturut-turut buat macam tu, ada kemungkinan tak PRU14 nanti semua orang berebut-rebut nak undi BN? Hehehe....

Anonymous said...

Alhamdulillah UMNO BN tk tumbang wpun diperangi hebat oleh 3 suku kaum LAKNATULLAH ini-PAS PKR DAP..

Apapun semoga strategi DS Najib lepas ini HALUS dlm memerangi Cina.. iaitu melalui EKONOMI! Hapuskan kekuatan mereka dgn cara itu. Industri besar2 Melayu boleh kuasai.. cuma industri runcitan dan pembinaan Melayu masih jauh..

doa moga Allah satukan kita dan berikan kekuatan berjaya dlm bidang2 ini..amin

Anonymous said...


Hapuskan SRJK(C)....

Anonymous said...

PR mana boleh menang PRU13
Simple matematik
Depa 3 parti saja..DAP, PAS, PKR
BN ada 13 parti maa

PR kena banyakkan lagi bilangan parti...kutip la parti tupperware ka, parti arcoroc ka, parti cocktail ka, bagi banyakbanyak..pastu baru lawan BN...tapi Lain Kali la

Bukan Ini Kali la

Anonymous said...

wei kejam lu

taknak ke calit kat anu..
petugas..kluarkan encik..haaa

ada chanc kita tgk.anua punya bengkok tak bengkok

Azrin Hardy said...

Perrgghh..ini x-Trim punya UBAH ni..dasatt!!

Anonymous said...

Pembangkang kalah sebab UMNO parti KERAMAT .

Anonymous said...

Lepas nih....

1Sekolah, 1BahasaMelayu, 1Malaysia.

NO more SRJK(C)!!! Hapuskan!!!

hangkedee said...

Cina tak sokong janji CAPATI LAH.untuk mereka wa sokong itu sekolah cina kasi tukar sekolah Malaysia Malaysian.

Anonymous said...

Aku ni penyokong tegar BN tapi aku kesian betol dengan bekas Menteri Besar Kedah , Datuk Azizan . Dengar cerita kedua dua kaki nya akan di potong untuk elak kan penyakit nya bertambah buruk .

Anonymous said...

Pr kata menang hari ni besok harga minyak turun....cuba DS najib turunkan harga minyak 10 sen/liter hr ni....tambahlah sikit subsidi tu. Sy percaya ia satu kredit untuk BN. Tak perlu ubah kjaan pun harga minyak blh turun. Ini denyut nadi rakyat yg mmg perlu didahulukan. Jgn takut dikata ikut idea pr....ini bkn idea baru. Jika mmpu kjaan blh buat utk kepentingan rakyat...percayalah rakyat mmg seronok klu harga minyak turun.

Anonymous said...

kita mintak Jab Pendaftar offer PR pada cina ni..jika mrk xnak.. sampai ketika WRGANEGARA AKAN DITARIK JK ADA DIKESAN DUA KENERGARAAN ATAU DPT PR NEGARA LAIN..

ATAUPUN HANTAR BORANG JIKA TAK BALAS MAKNANYA MEREKA XSUKA IC BIRU AUTOMATIK TUKAR IC MERAH..PRU14 mereka xpayah mengundi lg...duduk ja diam2 kat malaya..anak lahir bg ic merah jugak..no more biru

Anonymous said...

Tipu menipu mmg budaya politik semua pihak. Cume kali najib ni tertipu dek diri sendiri.

Kera di hutan disusukan anak di rumah mati kelaparan.

Najib patut blajar sejarah tersingkirnya paklah. Ambil tindakan segera kerana kini pr sedang merancang memburukan bn dan sedang memecahbelahkan mca dan mic. Tak lama nanti akan dengar suara sumbang yg akan mengkapankan mca. Gerakan sudah di talkin. Umno lepas ni akan diserang habis2an dgn tuduhan rasis. Ngo2 melayu pun akan diserang bertubi2.

Bn wajib menyerang dulu dan jgn ambil posisi defensive.

We got nothing to lose from the chinese voters. They had left us to the dogs.

Najib, ingat, kami akan gulingkan kau klau kau terus bersikap apologetic. Persetankan tuduhan bangsa cina atau luar negara jika mrk tuduh kau rasis.

Biarlah kita rasis demi maruah jgn kita tipu org dgn kata kita pm utk semua. Umno tak akan ada kuasa tanpa melayu. Tapi melayu boleh hidup tanpa umno.

Kad berada dalam tangan dato seri. Kami memerhati dgn tegas.

Anonymous said...

Anon 625pm ko mmg bodoh. Klau nak turunkan harga petrol buatlah sebelum undi. Baru rakyat pilih bn. Ni dah terlambat.

Lagipun mmg perkara bodoh nak turun harga petrol yg sudah mmg rendah pun. Buat towkay2 cina lagi kaya aje.

Anonymous said...

Asal Bukan Cina ABC
ABC ABC ABC
ABC ABC ABC

Anonymous said...

Jumlah undi yg diperolehi oleh calon2 Umno dan Pas tak jauh beza di Kelantan.. bermakna Melayu Kelantan sedang berusaha menolak Pas namun belum berjaya kali ini! Di lain kali Insyallah kita akan perintah Kelantan..
** aku rindu Pantai Cinta Berahi.. sejak ditukar nama aku malas nak ke sana **

Anonymous said...

SUDAH! JANGAN GADOH SEBAB UNDI CINA..

BARISAN NASIONAL TAK KALAH WALAUPUN TAK DAPAT UNDI CINA ITU YANG LEBIH PENTING! PRU13 SUDAH MEMBUKTIKAN DAN MENCATAT SEJARAH TERSENDIRI.

-Undi cina hanya diperlukan untuk membentuk majoriti 2/3. Dalam hal ini kemenangan 25% sudah cukup.

TAHNIAH BARISAN NASIONAL.

Anonymous said...

Dalam kita semua kat sini syok sendiri hentam cina2 yg sedang berpesta puas hati kerana berjaya mengajar bn dan umno khususnya ttg perpaduan jg kita lupa tonton wawancara2 yg hangat di tv. Rata2 baik melayu lebih2 lagi cina yang di interviu semua kata bukan tsunami cina tapi lebih kpd masyarakat bandar yg ingin perubahan kononnya cina bandar cerdik dan matang dlm memilih calon.

Yg aku sedih kat awani pun ada mangkuk melayu seorang profesor petang tadi kata wakil pr lebih multiracial dari bn. Adakah 3 parti pr tu sama dengan 13 parti dlm bn.

Aku hrp ngo2 melayu cepatlah bertindak menyangkal interviu2 bodoh yg di buat oleh awani tu. Malah pengacara melayu awani tu pun mcm memberi galakan kpd prof bodoh tu.

Jangan kita leka dan lepas pandang. Jarum2 sedang dicucuk tanpa kita sedari.

Anonymous said...

alhamdulillah selama ini kita dianugerahkan dgn pemimpin melayu UMNO yg hebat...bukan senang utk mentadbir sebuah negara yg berbilang bangsa & agama mcm tanah melayu nih...kena beri segala support utk DS Najib...hanya inginkan beliau lebih tegas & keras dlm isu2 keselamatan dalam negera...sebagai rakyat biasa apa yg boleh kita buat ialah boikot la barangan/perkhidmatan cina/yahudi...buat pengajaran buat cina2 ni...

Anonymous said...

Klu turun harga minyak sblm pru lg x bijak. Org kata takut kalah n tindakan terdesak bro. Pancing undi saat akhir. Skrg dah menang harga turun 10 sen demi rakyat. Menyesal beb pengundi yg pangkah pr. Walaupun 10 sen kesannya amat dalam dan terasa hingga pru 14 beb....

Anonymous said...

Tipah tertipu

Anonymous said...

Mata hati PAS tertutup. Statistik dlmlink bawah tunjuk PAS sedang galikubur

http://satuhala.blogspot.com/2013/05/semoga-mata-hati-tidak-tertutup.html

Anonymous said...

Mata hati PAS tertutup. Statistik dlmlink bawah tunjuk PAS sedang galikubur

http://satuhala.blogspot.com/2013/05/semoga-mata-hati-tidak-tertutup.html

Anonymous said...

Anon 645pm. Pru14 harga minyak dah tak relevan lagi. Melayu mudah lupa. Ko dah lupa ke?

Anonymous said...

Anon 7.13pm.
Tulah ko ingat melayu je ke yg beli minyak. Semua rakyat terkesan dlm hati termasuk sbh n swk. Inilah denyutan nadi rakyat yg sebenar. Peduli apa jika org PR kata BN tiru idea pembangkang....mmg betul pun. Dlm keadaan tertentu kjaan blh ikut cadangan pembangkang jika difikirkan bernas dan sesuai. Barulah pembangkang ada peranan. So pr cemerlang sbg pembangkang, biarlah terus jadi pembangkang......dulu, kini dan selamanya. Hehehe

Anonymous said...

Cina memang penipu la ngok. Tak tipu bukan cina namanya bodoh.....

Anonymous said...

SJKC pusat pembiakan cina cauvinis dan fahaman komunis secara senyap

Anonymous said...

Tekad & Azamku sehingga PRU 13.

ABC - Asal Bukan Cina
ABC - Abai Bangsa Cina

ABC - Asal Bukan Cina
ABC - Abai Bangs Cina

Ayuh Melayu dan Bumiputera, bangkitlah.

Anonymous said...

Dia janji nak jadi PM 2 tahun...
Pastu nak bagi kat Kuang Engok...
Dia tak janji nak bagi kat Mat Syabuuu...
Dia tak janji nak bagi kat Bean Mahfooooz

Pasai tuu la hangpa kalah

hillary palis said...

Hidup umno..hidup bn perjuangankan masalah rakyat bumiputera dan modenkan malaysia.jangan biarkan babi menerajui malaysia

Anonymous said...

Elok jg cuba cadangan turun harga minyak tu...lihat kesannya dan reaksi rakyat marhaen

Anonymous said...

PAS, SYOK JADI BARUA DAP? APA DAPAT? POLITIK BARU KONON, POOOOOOOOOOORAAHH

Anonymous said...

POLIS DA BELAJAR SESUATU DARI NIAT PUAK LAKNAT INI, SEBAB YG BERHIMPUN RATAVRATA CINA, POLIS RATA RATA MELAYU, JIKA POLIS BERINDAK KERANA DI PROVOK MAKA MEKA AKAN MENJADIKAN ISU, RACIS ITU NIAT METEKA. POLIS BAUTVAPA AKAN DI POLITIKAN, D PENANG BENDA NI PUN SAMA, AKAN DI POLITIKKAN, POLIS MELAYU AKAN DI MAKI , DI SUMPAH, KENDERAAN AKAN DI ROSAKAN..JANGAN LAH POLIS DI JADIKAN SASARAN , KAMBING HITAM ATAS KAPASITI POLITIK, MENTERI AMARAN RATA RATA WARGA MALAYSIA MENGATAKAN MENYEBABKAN CINA NAIK TOKCANG..SYABAS IGP DAN PM JGN JADIKAN POLIS SEBAGAI FREE TARGET DALAM PERHIMPUNAN AKAN DATANG, SAKIT HATI, SAKIT TELINGA BILA DGR MEKA BERUCAP , KECUALI LAH WARGA POLIS DA SAH PENYOKONG MEKA TP WPUN BEGITU MEREKAPAKAINBAJU BIRU TETAP DI HINA, DI MAKI DAN AKAN DI KATAKAN ZALAIM ,KASAR, MENGHALANG HAK ASASI MANUSIA, PERASAAN TAK KITA SEJAK ISA D HAPUSKAN VINA FA BERANI BERARAK DI JALAN RAYA..NI BERMULANYA SELEPAS MELAYU..KALAU PDRM FAN KETAJAAN NAK JADIKAN POLIS SEBAGAI KAMBING HITAM, WE ALL AKAN KALIH SOKONG PAKATAN, ALANG ALAN MENYELUK PEKADAM BIAR DAMPAI DIMPANGKAL LENGAN..SEMUA DA FED UP DGN LEMBIKNYA KERAJAAN , OOOP KERANA NAK JADIKAN POLIS SAPERTINPERKHIDMATAN AWAM YG LAIN. BOLEH KATA MEKA MANSUHKAN AKTA POLIS..SO MEKA BOLEH KEJA 8 JAM , LEBIH 8 JAM KEJA CLAIM OVER TIME. MCM D BARAT

Anonymous said...

barua will be barua, PAS akan berpikir bila tinggal 1 kerusi saja nanti, we'll see!!

Anonymous said...

Pandainya DAP, pandai sampai terperangkap ha ha ha

Anonymous said...

DAP seperti setan yang kepanasan

Anonymous said...

Yup...bumiputra

Anonymous said...

balaci DAP nangis xblagu

Anonymous said...

malu tapi degil- PAS

Anonymous said...

Eh...ok tu...aku suka bab bawa semua pendatang hanyut kedalam laut sebab tawakkal mereka kepada allah akan meningkat...

Kita pon Allah bg pahala kerna beri peluang mereka tingkat tawakkal mereka...tak gitu !

Anonymous said...

Aku ada komen mcm tu kat page PM,semua cina marah kat aku,nampak x agenda dorg

Anonymous said...

tsunami ke sumi jelly ke, yg penting fuck DAP

Anonymous said...

ANTI-DAP, DULU KINI SELAMANYA

Anonymous said...

BN menang barang naik? bukan komplot CHUKONG DAP ke naikkan harga barang? NO DAP NO DAP NOOOOOOOO DAP!!!

Anonymous said...


Aku sokong..najib apologetic MUHYIDDIN kita angkat. Big mama to stay out...orang Pas suka mohyiddin dan tutup aurat isteri dia. This is my personal survey done on 200 Pas people whom I personally know.

Pas will never join umno due to the above during pru 14

Fikir2 kan lah..

Anonymous said...

HUI ramainye org, apa saiz malaysia ni sebesar stadium je ke??? tu org lain yg dok rilek kat umah ni hang igt dh mati ka apa? jangan mimpi la anwar!!!!!! no DAP!

Anonymous said...

SEMUA CAWANGAN DAN BAHAGIAN UMNO/BN SELURUH NEGARA WAJIB ADAKAN AKTIVITI PENDAFTARAN PENGUNDI BARU DENGAN AKTIF SELAMA 5 TAHUN NI..

DAN PASTIKAN PENGUNDI BARU INI DIAJAR BAHAWA UNDI MEREKA AMAT PENTING UNTUK MENJAHANAMKAN AGENDA KOMUNIS SEPET MENGUASAI NEGARA MELALUI AGENDA PERKAUMAN DAN RUSUHAN JALANAN !!!

gen2felda

Anonymous said...

walau runtuh stadium tu, tak akan jadi PM kau anwar, kirim salam la... berjuta lagi rakyat malaysia yg malas nk layan anwar nye politik taik..

Anonymous said...

kesian aku tgk anwar, jenuh mcm 2 cara dia buat tetap x jadi pm.. tak penat ke camtu? kecian...

Anonymous said...

Siapa punya awani? Crony or supporter dap?

Anonymous said...

Anandakumar. Lalang di angkasa.

Anonymous said...

DAP bangkai, busuk lagi membusukkan

Anonymous said...

pakatan jamban akan menderita atas pe yg dilakukannya

Anonymous said...

Ko lebih bodoh. Ko pengusaha minyak ke. Atau penyeludup minyak. Atau pembuat taik minyak.

Anonymous said...

"INIKALILAH"
INI KALI "KKKKAAAAA"LAH

SELANGOR PAS LEBIH KERUSI.. PKR KURENG SKIT.. MB SELANGOR PATUT DARI PAS... KATA PARTI MEMPERJUANGKAN ISLAM, BERDEGAR2 KALAU BERHUJAH... AMACAM ADA BERANI KA PAS.. ATAU MASIH NAK DUDUK BAWAH TAPAK KAKI PKR JUGA...

Anonymous said...

damn boy..kalo drop napalm kat stadium kelana jaya tempat beruk2 ni gather..perfect trifecta...PAS kena, DAP kena PKR pon kena..

Anonymous said...

pas bergabung dgn pkr/dap..

pas dgn pkr.. melayu/cina undi pkr

pas dgn dap.. melayu/cina undi dap

pas.. dapat ape..?? pas berjaya dibodoh2kan oleh pkr/dap

Anonymous said...

Kata org dulu2 tak semua Cina Komunis dan tak semua komunis Cina.Sendiri ingatlah cina komunis dulu nyanyi lagu kebangsaan mereka walaupun Malaysia sudah merdeka. pengikut mereka yang lain2 bangsa pun nyanyi sama. Faham @ tidak ?? asal nyanyi. kalau ikut cerita itu.. macam zaman hendak berputar semula.sudah sepatutnya bangsa2 bumiputra bersatu mempertahankan negara.Asli, Melayu,bumiputra Sabah Serawak. Ugama.. lu sukak.yang tidak mahu join biarlah.mana lagi mau pi..ada negara lain ya? lebih baik pandang Suluk Warganegara kita yang tidak belot malah sanggup tumpaskan musuh walaupun sebangsa dengan mereka dari mendekati mereka2 yang hatinya tidak tenteram melihat wajah keturunan bumiputra kita.

Anonymous said...

DAP sial

Anonymous said...

Melayu Ingat!!

DIE DIE NO DAP CHEE BAI!!

DAP CAN FUCK OFF!!

JGN PERCAYA PADA DAP RASIS CHUVANIST BABI!!

FIKIR2 CINA DAP KOMINIS RASIS BYK PERSAMAAN DGN YAHUDI!!

Shaari said...

lawak laaa. terbaek hahaa

Shaari said...

yup. totally agree. sekolah rendah & menengah dihapuskan. satu sekolah untuk semua. baru bole pupuk erti perpaduan & integrasi kaum. mmg ada cina yg dari kecik tak bercampur dengan orang Melayu langsung.

Shaari said...

PAS suka muhyiddin? maybe laaa. aku dah perasan org PAS burukkan anak muhyiddin. bini pakai tudung elok, cari salah anak pulak. org PAS kan maksum, takkan puas hati selagi tak bongkar habis peribadi & keluarga pemimpin.

Shaari said...

sangat tepat tuan!! saya sokong.

celana biru said...

Mengapa gaduh-gaduh pasal undi cina. Itu petugas-petugas kerajaan di jabatan kerajaan terutama yang berasal dari Kelantan, boleh kah mereka ini dipercayai?
Dalam perbualan, mereka secara terang-terangan mencerca kerajaan dan menyanjung Pas.
Begitu juga cikgu-cikgu tak segan-silu, makan gaji dengan kerajaan tetapi mengutuk BN.
Gaji dah dinaikkan entah beberapa kali, bonos juga lumayan. Soalnya sekarang: Apa yang mereka mahu lagi?

celana biru said...

Mengapa gaduh-gaduh pasal undi cina. Itu petugas-petugas kerajaan di jabatan kerajaan terutama yang berasal dari Kelantan, boleh kah mereka ini dipercayai?
Dalam perbualan, mereka secara terang-terangan mencerca kerajaan dan menyanjung Pas.
Begitu juga cikgu-cikgu tak segan-silu, makan gaji dengan kerajaan tetapi mengutuk BN.
Gaji dah dinaikkan entah beberapa kali, bonos juga lumayan. Soalnya sekarang: Apa yang mereka mahu lagi?

Anonymous said...

Hdup orang melayu!selamatkan kaum bumiputera!selamatkanla keluarga anda demi masa akan datang!sayangila negara!sayangila melayu!sedarla orang melayu!

Anonymous said...

Mudahan orang melayu dapat selamatkan negara dari dijajah oleh orang luar!PR sedang merancang sesuatu untuk memusnahkan orang melayu!tolongla bangkit melayu!!

Anonymous said...

Sedarla dari sejarah tanah melayu dari merdeka lagi!sayangila bapak kemerdekaan negara kita yang dah memperjuangkan orang melayu!walauapapun UMNO adalah tunggak perjuangan bangsa melayu!PR ada agenda tersembunyi dalam memecahbelahkan orang melayu....berhati hatila dengan kuasa orang asing yang akan menguasai malaysia sekiranya semua masih tak bukak mata lagi...