Wednesday, May 1, 2013

FOTO MEMPERBODOHKAN UMAT ISLAM MULA DIKELUARKAN PAS !


projektori baner tahap gampangan.
mesej yang cuba disampaikan cukup memualkan.
isinya kaku.
matlamatnya menipu.

foto 4 pemimpin ber air mata kan buaya menagih simpatisan politik tahap lacuran melampau.

baner ini adalah penghinaan tahap melampau pas terhadap IQ dan ke intelektualan pengundi khasnya di shah alam.

aku mengalami sedikit kesukaran untuk menafsirkan matlamat baner ini dilakukan.

TAJUK BANER : YA ALLAH MENANGKAN CALON PAS DAN PAKATAN RAKYAT PADA PRU 13..

melihatkan kepada aktor dan pelawak dalam foto ini terdapat 2 watak protagonis dan antagonis..

seorang mengeluarkan kenyataan bahawa barang siapa yang menyokong kalimah ALLAH digunapakai oleh kafirin maka dia akan jatuh kufur.. ini kenyataan haron din.

manakala 3 orang lagi menyatakan secara rasmi kalimah ALLAH boleh digunapakai oleh kafirin.

satu, siapa nak menipu siapa ?
kalid gereja tipu haron din ?
atau haron din pandai berpura-pura ?

hakikatnya pengundi di shah alam MUAL dengan 4 pemain di atas.

mereka tiada kekukuhan integriti mahupun stand politik yang standard.

tanya pada kalid gereja bila lihatkan baner ini..

ALLAH YANG MANA SATU NI YANG KAU MINTAK TOLONG ?

42 comments:

Anonymous said...

ISRAEL SOKONG PAKATAN RAKYAT .....SAKSIKAN DI BLOG PAPAGOMO

Anonymous said...

ni kat padang jawa simpang ke jpj ke...memang macam haram....

Anonymous said...

Setiap hari kita berdoa kepada Allah yang satu. Apakah hanya mereka layak untuk berdoa. KALAU KALIMAH ALLAH PUN TIDAK ADA MAKNA PADA MEREKA INI. KALAU SOAL AQIDAH BOLEH DIGADAI, APA LAGI BAB HUKUM-HAKAM YANG ADA BANYAK KHILAF DIDALAMNYA. TOLAK PR YANG PASTINYA AKAN MENGHANCURKAN ISLAM DI MALAYSIA.

hangkedee said...

Allah 4 All Hampas

Anonymous said...

PAS kata nak buat buat hudud . PAS dah perintah Kelantan selama 22 tahun tapi sampai sekarang PAS tak buat hudud di Kelantan . Nampak sangat penipu nya . Yang aneh nya masih ramai orang melayu yang percaya kat PAS . Sah laa melayu ni bodoh tahap gaban .

Anonymous said...

gambar pemimpin PR sedang bedoa MUAL....vcd lucah tak pulak rasa mual dan loya...jadi bezakanlah antara orang melayu, orang islam dan orang mukmin......

Anonymous said...

Wow GAP..aku ingat aku sorang je yg cakap...rupanys ksu pun..hahahahaha..gambar ni kat roundabout seksyen 16..di pasang tiga malam lepas..masa pasang tu aku horn lagi group yg pasang ni..bukan tanda sokongan tapi nak bgtau aku dan keluargaku pengundi BN

Nyah kau khalid samad..nyah kau kubu kuat pas kat seksyen 4..

Mustaqim said...

Adik Shahril Samad ni dari sejak belajar di UK lagi sosialis dan komunis. Memang tak penting pun kalimah Allah bagi dia. Yg penting menang undi dan boleh kuasai Putrajaya. Kemudian memurtadkan atau menjahanamkan akidah umat Islam di Malaysia.

Kasihan kenapa umat Islam Shah Alam tidak kenal lelaki bertopeng setan ni pada 2008 dahulu?

Pastikan beliau lenyap dari dunia politik Malaysia selama-lamanya.

Anonymous said...

Yang 3 tu J/Kuasa Kariah Masjid Al-Musyrikin (bakal ditubuhkan lepas Nuo Berahi jadi PM). Haron Din aje yang betul sikit. Tak payah heran la. PAS ni parti Kelantan bukan Islam. Sebab tu dia senang2 kafirkan orang sana - sini.

Anonymous said...

Adakah sekarang menjadi trend media meletak gambar orang Melayu asyik menadah tangan. Setahu saya kalau nak berdoa kita hendak lah sendiri sendiri dalam diam.

Anonymous said...

isu video seks setopa ali ape cerite, buatlah sembahyang hajat perdana minta Allah tunjukkan fitnah ke ape...kebelangkangan ni susah dengar Pas buat sembahyang hajat kan kan kan... Puak Pas dpt Putrajaya dulu baru nok handle isu ini senyap sepi belaka para ularmak dlm pas... memalukan Islam...konon dia semua sje Islam org lain tak Islam..dasar penjual agama

Anonymous said...

isu video seks setopa ali ape cerite, buatlah sembahyang hajat perdana minta Allah tunjukkan fitnah ke ape...kebelangkangan ni susah dengar Pas buat sembahyang hajat kan kan kan... Puak Pas dpt Putrajaya dulu baru nok handle isu ini senyap sepi belaka para ularmak dlm pas... memalukan Islam...konon dia semua sje Islam org lain tak Islam..dasar penjual agama

Anonymous said...

menunjukkan kebodohan pas. letakkan yg katakan ulama sedang beraksi mcm preview bintang2 holywood n bolywood dlm filem. COMING SOON .. bodoh punya pas. agama dan ibadat dimainkan. Terimalah bala 5 mei ini. MOGA ALLAH SELAMATKAN ISLAM DAN MALAYSIA HANCURKAN PAKATAN.

Anonymous said...

gambar Setiausaha Agong nya napa tak ditempelkan skali...tak power ke doa dia????...tidakkkkkk, stopa ali memang power....

Nuar Jubo.

Anonymous said...

Berdoa hanyalah kehadrat Allah Yang Maha Kuasa; bukannya nak tunjuk kepada manusia bahawa kamu berdoa!

Doa adalah urusan/permohonan IKHLAS hamba Allah kepada Penciptanya. Menunjuk2 perbuatan berdoa adalah suatu sikap yang amat buruk kerana seolah2 turut mengharap manusia memakbulkan permintaan hamba Allah itu; sedangkan Allah TIDAK RELA berkongsi peranan dengan makhlukNya. Ini adalah petanda awal syirik.!

Itu yang buat orang yang benar2 Islam menjadi MUAL tengok gambar2 propaganda sebegini.

gap anti dap skrg...rasist said...

Harun Din kita sokong...kalu aku undi. di perlis pun aku serba salah..

undi harun din betul2 pasal pribadi

YG 3 ekor penyamun tu macamana..

Anonymous said...

Ceramah anwar ibrahim di kg pandan tetap xde klon dia. Haih...

Anonymous said...

SOKONG PAS SOKONG DAP,
DON'T BE BLOODY FOOL....BESOK HAMBA CINA CHAUVINIS.
PAS MEMANG BODOH SEPANJANG MASA..

Anonymous said...

sepatut gambar stopa ali dan mat sabu sedang kedua ni bersih baru org ramai mengundi kerana mereka berdua tersangatlah layak menegakkan negara islam dan megeakkkan bat.......

Anonymous said...

Sdr Mustaqim,
Masa PRU 2008 dulu warga Shah Alam bukan kira calon....marah punya pasal kat UMNO/BN. Letak komunis pun mereka undi. Tapi ini kalilah...Khalid akan diterajang dgn penuh bergaya oleh penduduk Shah Alam....U wait n c!!!!

Anonymous said...

Kat poster tu diaorg berdoa kepada Allah yang mana satu?

Allah Islam atau Allah kristian?

Kah...kah...kah...kah

Anonymous said...

AKU TERTANYA-TANYA MANA GAMBAR ANUWOW, KAPAL SINK & KIT SIAL.. DIA ORANG PUN PEMIMPIN PAKATAN JUGAK!!
NAK TENGOK MCM MANA ORANG KUAT DAPIG MENADAH DOA!!

DOA MEREKA AKAN TERBALIK MENYEBELAHI BN.. PERCAYALAH..! ALLAH TAK AKAN TERIMA DOA MANUSIA YG HIPOKRIT DAN MEMPERMAINKAN AGAMA UTK KEUNTUNGAN POLITIK MURAHAN !

MUKA2 TU AKAN TEWAS DI KAWASAN MASING2..!

Anonymous said...

KAIN RENTANG INI MESTI DITURUNKAN OLEH SPR KERANA ADA GAMBAR NIK AZIZ, HJ HADI AWANG DAN HARON DIN. KETIGA2 MEREKA TIDAK BERTANDING DI SHAH ALAM.

KALAU GAMBAR PM DS NAJIB BOLEH DITURUNKAN DI KLANG APALAH BANNER INI, KAN TU BANNER PARTI AJARAN SESAT.

AKU CABAR SPR TURUNKAN........

Anonymous said...

apa pasal tak letak gambar stopa sepender berdoa sekali??

Anonymous said...

Agama demi kuasa , perut da pempuan..bini byk la lepas ini..ada kuasa..jual allah , lelong allah, hina allah..apa benda ni...kalau setakt tanding 66 kerusi nak jadi Om apa taiknya.,kalau jasi Pm pun d atasnya DAP..Dap akan kencing pkr for sure, bukan kecing kena berak terus

Anonymous said...

gambo ulang tayang pru 12..
dah basi dah..
lihatlah para2 munafik sedang berlakon..

Anonymous said...



maaf..minta laluan

bukan berniat mengutuk tetapi apabila melihat poster di atas terasa mcm poster dari persatuan agama Hindu

maaf..hanya sekadar pandangan ikhlas




friz friz friz said...

Blog paling tak bermakna.suka makan uang rasuah.tak terpelajar langsung.ciihh...

Anonymous said...

pas... pas. Ejaan 'calun' pun salah, sepatutnya 'calon'. Tu lah, masa belajar dulu asyik main-main dan berpolitik sahaja. Bahasa sendiri pun tak mampu didaulatkan.

Anonymous said...

banner yg sama digantung di bulatan seksyen 16 shah alam, dan menjadi bahan cerca dan tawa kami setiap kali keluar lunch, dan balik dari ofc...

apa perlunya khalid berdoa kelihatan begitu zuhud, bknkah khalid tak kisah pun kalimah Allah dipakai olh yg bukan Islam? khalid minta doa dgn tuhan yang mana? apa perlunya kami berdoa dan meminta Allah menangkan khalid sdgkan khalid sanggup jual kalimah Allah kpd kafir harbi!

dlm banner bukan main lg masing2 tunduk zuhud berdoa, tp Allah juga yg mrk ini permainkan.

Anonymous said...

baru sebentar tadi saya balik dari makan malam di seksyen 11, Shah Alam, restoran nasi bubur. dtg segerombolan mamat2 pas/pkr saya tak pasti... pasang speaker, pasang layar putih dan tayangkan video music... UNDI UNDI... memekakkan telinga org yg tgh nak makan. sorang pun x layan. di lokasi berhampiran ada bilik gerakan/tent ceramah PKR... someone tgh bg ceramah kepada BUNIAN. sb saya tak nmpk kat sape dia bg ceramah. mungkin ade la kut 3-4 manusia tp yg lain saya rasa bunian je. semasa saya melintas jalan menuju ke kereta... segerombolan anak muda masuk ke simpang yg sama, ada yg gelak2 tgk ada juga melayu bodoh yg dok pasang video music UNDI UNDI dalam versi cina, melayu, tamil kpd pelanggan restoran yg rata-rata malas nk dengar.

modus operandi org pakatan skrg ni saya rasa utk nmpk org dgr ceramah mrk adalah dgn pergi menempel di tepi restoran yg tgh penuh sesak then bg ceramah tepi jalan or pasang video... mungkin kalau mrk buat ceramah bawah tent or dewan takde manusia yg nk pergi spt yg berlaku di tent pkr yg berdekatan.

TAHNIAH ORG PAKATAN...LAIN KALI PUN TAK PAYAH LA!

Anonymous said...

tak payah mohon kepada allah,allah lihat apa yang khalid samad buat selama 5 tahun selama kau jadi wakil rakyat selama itu lah kau menghina ugama islam lepas tu nak minta kepada allah bolih jalan daa.

Anonymous said...

tak payah mohon kepada allah,allah lihat apa yang khalid samad buat selama 5 tahun selama kau jadi wakil rakyat selama itu lah kau menghina ugama islam lepas tu nak minta kepada allah bolih jalan daa.

Anonymous said...

undi pas atau pkr HARAM sebab dap ada dibelakangnya

Anonymous said...

gambar pemimpin PR sedang bedoa MUAL....vcd lucah tak pulak rasa mual dan loya...jadi bezakanlah antara orang melayu, orang islam dan orang mukmin......

May 1, 2013 at 1:55 PM

----------------------------------

org mual dgn pemimpin PR yg dok berdoa tapi bila bab geng sendiri terang2 buat salah, SIASAT PUN TIDAK... itu ajaran Islam ke? Islam ajar bila ada keraguan maka wajib siasat. apa org PR yg berdoa ni maksum sangat ke. APA PERLUNYA TAYANG GAMBAR BERDOA MERATA2? KALAU NK BERDOA GO AHEAD TP BERDOA SECARA SEMBUNYI TAKDE SAPE TAHU, HANYA ALLAH DAN MALAIKAT DI KIRI KANAN YG TAHU LEBIH BAIK DRP TAYANG MUKA DAN GAMBAR BERDOA KPD ORG RAMAI. PAS HIPOKRIT KELAS PERTAMA!!

pemimpin Islam mcm ni ke yg nk disanjung? org lain semua kafir jika bkn dlm group mrk. tp bila org dlm geng sendiri buat salah dan timbul keraguan... seboleh mungkin pemimpin2 inilah juga yg membenarkan seolh menghalalkan perbuaan yg salah.

NEGARA NI BUKAN NEGARA SYIAH YG KORANG NK TAYANG MUKA PEMIMPIN KORANG BERDOA TEPI PADANG, TEPI HUTAN, ATAS PADANG, ATAS PINTU RUMAH, DALAM SURAU! selangor bukan kelantan... kami tak mahu mendewakan pemimpin spt puak pas mendewakan peminpin sampai dalm surau pun tergantung gambar nik aziz seluas dinding dok berdoa. org yg tak tahu hukum hakam je yg sanggup ltk gambar sesama manusia dalam surau...

Anonymous said...

Har..har..har...inilah banner antara paling epik aku penah tengok.Parti yang bertopengkan islam semata-mata. Orang kampung / orang tua boleh la korang kelentong... hampas punya pemimpin.

Anonymous said...

PAS Munafik, tkhabis2 dgn kaedah eksploitasi agama, menunjuk2 lakonan ibadat utk ditunjuk2 pd org ramai mcm mreka sjalah yg layak berdoa?

PAS semakin menuju hancor..mogo PAS kalah teruk PRU13!

Anonymous said...

Haron din bukan betulpun dia ni...dah banyak kemungkaran dan fahaman syiah yang semakin menular ..dah banyak fatwa songsang kuar dari mulut celupar nik azis..awat dia dok dlm pas lagi??

Anonymous said...

pas munafik

Anonymous said...

agak2 la 4 orang tu sedag berdoa kpd tuhan yg mana satu ye..kan ada 4.

Anonymous said...

inilah dia. menggunakan agama untuk politik. org lain pun berdoa jugak. tapi takdelah sampai nak jaja camni. buat malu je..

Anonymous said...

Cuba tanya puak2 pas ni..bila masa mereka berjuang utk islam?. Islam apa yg hendak mereka sampaikan?.

Yang penyokong mereka ni satu hal jugak, Langsung x pernah selidik islam apa yg dibawa oleh pemimpin mereka?. Kalau berceramah x pernah x ada kata2 kesat.

Satu lagi tongongnya puak2 ni tak faham akan slogan berkebajikan yg dilaung oleh pas setelah hudud ditendang keluar. Maksud berkebajikan pas adalah korang x kira kaya miskin diwajibkan...sekali lagi diwajibkan menderma utk mengisi kantung para YB kamu utk berjihad. Jihad diatas katil.....