Thursday, May 2, 2013

KEPADA PENGUNDI JOHOR..TOLAK BAPAK RASIS NEGARA KIT SIANG !




16 comments:

Anonymous said...

Peritiwa 13 Mei, 1969 masih melekat dalam minda saya waktu itu saya baru berumur 21 tahun dan baru bertugas di Jabatan Kerajaan Persekutuan. Semasa huruhara berlaku di Kuala Lumpur saya dalam perjalanan pulang ke rumah dengan menaiki bas, 99.9% penumpang bas adalah bangsa Melayu. Semua penumpang ketakutan melihat kebakaran disana sini. Syukur pemandu bas berbangsa Melayu memecut laju bas keluar daripada dalam bandar Kuala Lumpur melepasi kawasan rusuhan dan sampai kerumah dengan selamat. Di waktu malam sebelum kehadiran anggota keselamatan semua penduduk buat rondaan dan berjaga-jaga takut-takut perusuh memasuki kampong. Apakah perkara sedemikian akan berlaku sekali lagi? Ingatlah bangsa ku bangsa Melayu, ambilah iktibar daripada sejarah apa yang telah berlaku. Bangsa kita mempunyai maruah jangan sekali-kali gadai maruah untuk melayang angan-angan yang belum kita ketahui. Untuk itu pilihlah Barisan Nasional pada 5 Mei nanti.

pkr-melaka said...

BERITA GEMPAR

Pegawai Penerangan PAS Kelantan merangkap penceramah PAS Ustaz Hamid Derani yang cukup lantang menyerang ulamak-ulamak pondok di demi melindungi pembohongan ajaran sesat Parti Bulan kini telah kembali ke pangkal jalan.

Alhamdulillah, inilah tanda-tanda kejatuhan sekutu Syaitan di bumi Kelantan.

ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR

Anonymous said...

SAY NO TO FUCKATAN!!!

hangkedee said...

Pas parti anak syaitan

Anonymous said...

DAP dan Kit Sial sekali lagi menggunakan isu kerajaan akan menghapuskan sekolah cina jika BN menang. Modal yg sama digunakan tahun 1969 dulu utk menaikkan kemarahan masyarakat cina, sampai jadi rusuhan besar..

baca kat sini cerita Kit Sial pada 1969 : http://satdthinks.blogspot.com/2013/04/aktiviti-tok-pek-tua-memancing-simpati.html#more

Semoga sejarah tak berulang, dia ingat kita semua lupa akan isu fitnah yg dia timbulkan dulu. Kalau betul dah 40 tahun dah sekolah cina semua di tutup..

Haramjadah punya DAP, kerja menipu dan menjahanam negara saja yg dia tau.

Anonymous said...

DAP berkata waktu 13 mei 1969 mereka tak bersedia, tapi sekarang mereka akan ajar melayu cukup2. Mereka berkata begitu dengan confident sbb mereka akan dibantu oleh puak yahudi.
Mereka akan ajar melayu, apa PAS ingat mereka akan diberi pengecualian? Mat sabu "si Kitol" pun tak akan dibiarkan bebas.

Anonymous said...

tolak DAP. parti rasis. parti komunis anak beranak

Anonymous said...

Satu undi untuk Haron Din, bermakna satu undi untuk DAP. Hapuskan PAS bermakna hapuskan DAP.

TAKBIR! x3

Anonymous said...

Jangan lupa polis dan tentera siapa? Bukan Melayu? Cubalah kalau nak mampus!

celana biru said...

Apakah yang hendak dibanggakan sangat oleh Kit Siang melalak ke sana ke mari seperti anjing tak bertuan.Sedangkan kita semua tahu bahawa dia hanya pandai berlakun seperti hero wayang cina di pentas-pentas chap goh mei.
Cara mereka memerintah Penang dan juga Selangor penuh dengan kontrovesi dan ternyata banyak bertentangan dengan kehendak rakyat.
Kini pula berangan hendak memerintah Johor.Hancur...hancur...Jauh panggang dari api.

Anonymous said...

DAP MUSUH MELAYU DAN ISLAM....
NO.1.
MEREKA MEMANG TAK PERNAH SUKA MELAYU
DAN ISLAM.....

Anonymous said...

Jika benar DAP ingin mengulangi tragedi mei 13, ayuh lah, kita tidak punyai banyak harta benda, yg akan kehilangan segalanya adalah kaum cina yg kaya-raya.. aku ulangi, ayuhlah..

Anonymous said...

Hidup PKR ! Ubah kali ini !

celana biru said...

Hei Kit Siang,
Lu anak beranak rasis gua tak heran, tapi lu jangan cuba hina orang Melayu.
Orang Melayu tak kesah kalau May13 timbul lagi.
Lu cina akan lebih susah pasal pelaburan luar akan terhenti,perniagaan akan ranap, anak-cucu lu mati tak makan, cina punya kedai akan tutup. Lu mana nak lari.
Ya kita melayu boleh balik kampong dan boleh cucuk tanam untuk makan. Lu berani datang kah?
Lu ingat lu hero macam wayang pekji. Lu punya main politik patut ubah. Jangan main politik melayu-cina. Lu ingat cina Johor bodoh kah. Dia orang pun mahu cari makan untuk hidup. Dia orang tak mahu gaduh. Lu mesti tau...tak semua cina suka sama lu.

Anonymous said...

sudah 13 pru itu lah kerja jahat dap hancurkan melayu hancurkan islam ini malaysia bukan melayu punya itu lah ayat ayat yg dikeluarkan dari mulut bapak kominis ni tapi harus di ingat wahai cina dap org melayu jangan di usik kalau di usik habis. ingat bangsa cina kebanyakan berniaga kalau terjadi kekacauan pada pru atau selepas pru yg rugi lu punya bangsa wahai cina dap.

Hater Rollin said...

bukti lagi ni dia cakap macam tu keluar dari mulut dia tapi still PAS and melayu semua mana nak nampak . dorg still nak sokong gak. BUKA LAH MATA DAN HATI ANDA WAHAI MANUSIA