Monday, May 13, 2013

KETURUNAN PIGGY KATA SPR TAK ADIL.. KEPALA BAPAK KAU LAH !


dah seminggu keputusan pru 13.
najib nampaknya terkasima hiba dengan penipuan janji tidak ditepati cina..
manakala pakatan asik buat roadshow ceramah aje..

kalau ini macam lah cara korang nak selesaikan masalah negara, maka aku seru korang tiap malam buatlah ceramah..

malam tadi keturunan PIGGY kata spr tak adil ?
kalau tak adil takkan penang dap piggy boleh menang lagi ?
takkan selangor boleh tambah kerusi ?

TAK ADIL KEPALA BAPAK LU LAH !

24 comments:

Anonymous said...

Hari ini adalah hari yang sesuai untuk tayangkan filem Tanda Putera . Kenapa filem ini di block dari di tayang di pawagam ?

Anonymous said...

Cabar semua Calon PR yang Menang letak jawatan semula dan adakan PRK....bagi puas hati mereka... Bangsat punya manusia tidak puas-puas menyusahkan rakyat,Pemimpin PR hendak jadikan rakyat Malaysia macam rakyat kat Samolia kot...minum air kencing dan makan pasir....

Anonymous said...

SOKONG 1000000%....BAGI MENGENANG ' JASA' KIT SIAL NI....TAYANGKAN FILEM TANDA PUTERA!!!!! TAYANGKAN DI STESYEN TV 1, TV2 & TV3!!!

Anonymous said...

JOM JOIN CYBERTROOPERS BN. LIKE VIDEO PRO BN DI UTUBE DAN DISLIKE VIDEO PRO PR. HENTAM MEREKA CUKUP2. SATU NO HP BLEH CREATE 3 AKAUN. BERTINDAK SEKARANG.

Anonymous said...

dakwaan mereka tidak pernah dibuktikan. ini hanya sentimen untuk memburukkan kerajaan. ini semua kerja anwar yang kemaruk nak jadi PM. dah diberi peluang jadi PM tapi meliwat pula.

Anonymous said...

Anwar nak memaksimumkan mind control dia sekarang ni, dalam ertikata yang lain terus memperhambakan pemikiran penyokong2nya yang tak habis2 lagi melancap minda. Kepada penyokong2 Anwar sila buat kajian jangan membabi buta, korang masih ada maruah untuk di selamatkan dari perangkap mind conditioning Anwar dan DAP ini.

Anonymous said...

Nuar da kata dia akan buat sehingga kerajaan tumbang? najib dulu kata politik malaysia da matang..sebab tu najib mansuhkan segala undang2 menjadi talian hayat kerajaan, Najib kena liwat awal lagi..masih syok sendiri, da beri najib syok sendiri mcm paklah, tak mau dgr ckp, punahsihat najib liwatkan najib..PEMENADU Tu elok bubar..bukan angka yg perlu..rakyat terasa apa yg kerajaan buat, kini pemandu nak angka meka bagi angka..Nkara jenayah, angka cukup bagus, tp rakyat masih rasa tak selamat, sebab najib da hapuskan EO. Sebab itu penjenayah tegar d bebaskan dgn mansihkan undang undan tersebut, syabas najib..

Hand Sanitiser said...

PM masih terus mamai ... bangunlah. udah-udah ler berduka cita. sekarang masa untuk serang balik!

Anonymous said...

PM bukan mamai tp tgh susun strategi lah.. bukan senang nk hadapi semua ini.
SUPPORT NAJIB! DOnt GIVE UP!!

Insya Allah Tuhan bersama org yg benar lagi ikhlas!

Anonymous said...

rakyat malaysia sedang dibuli oleh dappkr dengan perhimpunan haram

Hand Sanitiser said...

bukan give up ...cuma nak tengok ada serious action dari beliau jer. sekarang pembangkang dah menggila di fb, twitter, blog, jalan raya ...

semua ni kadang buat kita lemah semangat.

Anonymous said...

ALJUBS PERDANA MENTRI
SOKONG ALJUBS PERDANA MENTRI.
NANTI SEMUA BOLIH JADI AHLI KELAB ALJUBS.
MEMBERSHIP FREE......WOWWWWWW.
I SUKA LA UUU.

Anonymous said...

jom pakat jadi cybertrooper bn. like video pro bn di utube dan dislike pro pr. pembohongan mereka semakin menjadi2. hentam mereka cukup2

Anonymous said...

bila bangsa melayu berpecah inilah jadinya, sudah sampai masanya kita bersatu

Anonymous said...

Jadi lah seperti anak melayu dan Orang Asli Gelang Patah. Mereka bersatu menghalau Cina DAP yang datang dari luar bertujuan membuat kecoh di tempat pembuangan undi.

Orang DAP datang dari luar kawasan Parlimen Gelang Patah bertujuan buat provokasi depan sekolah. Penyokong DAP dari Setulang, Simpang Renggam dan Singapura pun ada buat kecoh depan Sekolah Menengah Kebangsaan Gelang Patah dalam DUN Nusajaya . Kenapa diorang nak buat kecoh kat tempat orang?

Alhamdulillah pemuda pemudi Melayu, Orang Asli dan india telah bangkit dan berkumpul menghalau mereka sampai FRU datang dan meredakan suasana.

Pemuda Pemudi "Anak Kampung" Gelang Patah ini telah berkumpul dan menyayikan lagu "Barisan Kita" dan melaungkan slogan "Gelang Patah Bangkit!!". Sambil menyeru laungan "Tak mau UBAH" dan "Baliklah" mereka terus berkumpul mempertahankan tanah tumpah darah mereka.

Orang Asli pun tahu berterima kasih kepada kerajaan.. Melayu PAS?

"RESPECT" pada pemuda pemudi Gelang Patah.. Walaupun Parlimen kalah tapi DUN Nusajaya diorang MENANG.. Pusat pentadbiran Iskandar Malaysia dapat diselamatkan dari DAP dan dipertahankan.

Ingatlah.. Sifat sabar dan bertolak ansur manusia ada had dan batasnya. Jangan keterlaluan..

SalamMuhibah..

Anonymous said...

Spr apa tunggu lagi saman la puak kaldai dan piggy ni

Anonymous said...

nak ISA balik...rakyat belum matang esp cinabeng yg tak sedar diri

Anonymous said...

kepala bapak lu apa mcm lak GAP???

Anonymous said...

Melayu PAS sayang Lim Kit Siang, idola idaman....ngeh...ngeh...ngeh....

jom said...

kat kg aku 'UBAH' BERSEPAH...

AKU TAMBAH JE 'UBAH BALIK BN'

MESTI BENGANG DEPA

Anonymous said...

alasan yg tak masuk akal..diorang menang ok, tempat kalah tipu..

tapi bila pembohongan di tiup2 seolah2 yg bohong tu betul..diorang hadirkan pulak ramai2 orang pak turut..jadi peranan kita terangkan kembali kepada masyarakat supaya berfikir dan membaca fakta..bukan hanya melihat kepada peserta perhimpunan haram..

Anonymous said...

perhimpunan yang sudah tidak bermakna. Rakyat malaysia telah membuat pemilihan. Malaysia telah ada sistem pilihan raya dan menetapkan kumpulan yang mempunyi bilangan kerusi yang lebih di dewan rakyat. Allah tidak merestui Anwar jadi PM. Jika anwar tidak dapat menerima taqdir Allah...kita tidak tahu ini manusia jenis apa. Tanyalah diri kenapa Allah tidak pernah merestui anwar menjadi PM.

Anonymous said...

Kalau dah kalah tu kalah le..Tak payah roadshow sana sini cari publisiti murahan. Terimalah hakikat memang dah tertulis sejak azali yg Anwar tak akan jadik PM. Sia-sia je initiatif SPR tubuhkan komiti untuk memperbaiki proses pilihanraya. Siapa ahlinya kalau bukan dikalangan korang yg buat kecoh ni jugak. Lu pikirlah sendiri.....

Anonymous said...

Tak adil? Tengkorak kau... alau pilihanraya tak adil dan tak betul maka kat Selangor, Kelantan dan Penang pembangkang menang dengan menipu juga lah. Bodoh..