Tuesday, May 7, 2013

PASCA PRU 13 : PEMBERSIHAN KABINET DAN UMNO PERLU DILAKUKAN. RAHIM NOR MENTERI KDN BARU ?


ada pelbagai proses dan peringkat akan dilakukan oleh blog ini dalam usaha kita untuk mewujudkan kerajaan MELAYU/BUMIPUTRA mutlak pada pru 2018 nanti..

pembersihan senarai kabinet yang tidak menguntungkan orang melayu.

pembersihan dan teguran untuk pimpinan umno pusat dan selangor.

2 peringkat ini adalah stage pertama.

jika peringkat ini tidak dilakukan, maka tak guna kita merintih longlai membebel pasal kelesuan pimpinan yang bermain politik kondom, play safe, penakut,bacul dan amaran gampang.

setelah peringkat ini selesai, maka kita perlu fokus untuk kuat dan desak agar segala HAK YANG TELAH DIAMBIL DAN PERLU DITAMBAH DILAKUKAN SEGERA.

kerajaan pusat wajib fokus untuk memajukan segera sabah dan sarawak sebagai balasan terhadap keyakinan mereka sewaktu pru 13.

taib mahmud jangan di ganggu !
musa aman perlu terus memerintah !

bantu ke2 penguasa ini untuk membalas balik undi rakyat sabah dan sarawak !

kabinet najib PERLU ADA MENTERI YANG KESEMUANYA ADA TELOR. yang ada sekarang kebanyakannya takde telor.

hishamudin jika diangkat menjadi menteri KDN, ia akan mempercepatkan lagi gerak kerja DAP dan cauvinis memerintah malaysia..selama ini mereka berjaya mengambil peluang di atas kelemahan beliau.

sewajarnya dan cadangan aku.

MENTERI KDN tidak perlu dilantik dari kalangan ahli parlimen.

kerana ini akan mendatangkan masalah bilamana tindakan dan tangkapan yang  melibatkan kaum pastinya mewujudkan kegusaran dalam membuat keputusan.

orang yang paling layak memegang jawatan MENTERI KDN adalan tan sri rahim nor.

jika dia mengambil tindakan maka dia tak perlu gusar akan tindakbalas dari pengundi parlimen.

ini artikel mula, akan ada banyak lagi artikel balun dan cadangan yang akan dikeluarkan.

217 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 217 of 217
Anonymous said...

Hidukan Balik I.S.A
GAP Tolong Sebarkan Hidupkan I.S.A

Unknown said...

Rahim noor bukan pengerusi genting syarikat cina ke..
satu2 calon yang sesuai adalah ibrahim ali...kasi cina panas pungkoq

Anonymous said...

DIHARAP DS NAJIB PILIH LAH MENTERI DALAM NEGERI YG BERANI DAN BIJAK SERTA TAHU SELOK BELOK HAL KESELAMATAN DALAM NEGERI DAN TAHU MEMATAHKAN SEGALA KERJA JAHAT PEMBAKANG JAWATAN INI PERLU DISANDANG OLIH ORG YG BERPENGALAM DALAM BIDANG KESELAMATAN TERUTAMA BEKAS PEGAWAI TINGGI PDRM DAN TENTERA MEREKA PENGALAMAN DAN BANYAK PENGALAMAN KEARAH ITU DAN MEREKA INI TERLALU RAPAT DENGAN PIHAK PDRM DAN TENTERA JADI ARAHAN PADA MEREKA TIDAK TERSANGKUT DAN TAKUT PADA PIHAK YG BUAT ANGKARA KALAU MACAM HISAMUDIN TAKUT BAGI ARAHAN KEPADA PIHAK BERWAJIP UNTUK DIAMBIL TINDAKAN.JANGAN BUAT SIDANG MEDIA DULU TANGKAP DULU BARU BUAT SIDANG MEDIA APA KESALAHAN MEREKA BARU RAKYAT FAHAM APA KESALAHNAN MEREKA TAPI YG PALING BANYAK BUAT SIDANG MEDIA ADA LAH MENTERI KDN HISAMUDIN PADA 2008 DAN MEMBERI RAKYAT TIDAK YAKIN AKAN TAHAP KESELAMATAN DALAM NEGARA DARI ITU DS NAJIB NILAI BALIK REPORT KAD MENTERI DALAM NEGERI HISHMMUDIN DAN GANTIKAN DENGAN ORG YG BERANI DAN TEGAS.

Anonymous said...

Satu cadangan yang amat baik jika Tan Sri Rahim Nor diangkat menjadi Menteri Di KDN. Si Mata Lebam mungkin menikus lepas ni. Segala maklumat dah ada pada TSRN. Lagi pun Mantan KPN tidak terikat dengan mana politikus dalam menjalankan tugas nanti. Lepas ni mana2 yang bersikap.... boleh diambil tindakan yg sewajarnya.

Dulu Penkhianat Negarakuku terlepas, kerana terlalu berlembut sekarang ni muncul pula 100 betinakuku terlampau di Taiwan. Kalau yang ni masih berlembut juga. nanti mcm2 lagi yang akan keluar dgn provokasi yang lebih superpower.

Kepada YAB PM tak payah dok pikir lagi pada depa yg tak nak kita lagi. Kaum Bumiputera masih lagi memerlukan segala perhatian dan bantuan dari PM-nya. Balas jasa pada rakyat yang terus-terusan setia.


mazz said...

aku cadangkan ANIFAH AMAN..TIMBALAN RAHIM NOR

Anonymous said...

Cina tak tertipu dek sokongan kepada DAP, kerana mereka telah mengerakkan jentera sejak 2008 lagi.

Isyarat dah jelas DARI pimpinan MCA KEPADA UMNO-BN....semuanya tak nak bertanding beri laluan secara senyap kepada DAP.

Buat kajian dalam aspek tuntutan kaum Cina oleh DAP dan NGO mereka selama ini. MCA dan GERAKAN akan tunduk diam membisu walaupun tuntutan itu mengguris hati kaum Bumiputera yang jadi rakan dalam BN. Yang Penting tuntutan memberi makna kepada keturunan mereka.

Selagi kuasa tak mereka perolehi secara total, segala usaha akan mereka lakukan untuk PRU KE 14 NANTI.

Anonymous said...

Lantik Nuar jubur menteri KDN tengok siapa yg kena tangkap..oooop ISA da tak ada nak buat mcm mana..pening Bang Non jubur tu..

Anonymous said...

cina cina yang masih nak duduk malaysia disyaratkan bersunat, kita potong lancau dia....biar padan dengan muka dia....dia mesti lari kat singapore.

Anonymous said...

DS NAJIB KENA PILIH MENTERI KDN BETUL BETUL AKU SETUJU DENGAN SAHABAT SAHABAT TULISKAN TS RAHIM NOOR ADA LAH ORG YG SESUAI PEGANG MENTERI KDN DS NAJIB BOLIH LANTIK TS RAHIM NOOR BERADA DALAM KABINET WALAU TIDAK BERTANDING MACAM DATUK K JAMIL BAHAROM DIA BERADA DI BAWAH JABATAN PERDANA MENTERI DAN PENGANG MENTERI HAL EHWAL UGAMA MACAM TS RAHIM NOOR BOLIH DILETAK SAMA MACAM DATUK K JAMIL BAHAROM TAPI PENGANG MENTERI KDN ADA SETUJU KA DS NAJIB.KALAU INI TERJADI BARU LAH BETUL MENTERI KDN DARIPADA BEKAS PEGAWAI TERTINGGI PDRM BARU KDN JALAN NYA BETUL DAN TIDAK TAKUT MACAM HISHAMMUDIN BELUM TANGKAP DAH BUAT SIDANG MEDIA.

Anonymous said...

Gay tua tu patut kena sula je!

Anonymous said...

Setuju sgt rahim nor utk menteri KDN

Anonymous said...

termasuk kedai mca pye ke nak boikot?

Anonymous said...

menteri kdn ni pada pendapat saya elok beri ke tan sri ibrahim ali

Anonymous said...

sokong 101% 2 Tan Sri teraju KDN
1) TS Rahim - Menteri
2) TS Musa - T/Menteri
GAP walau apa cara sekali pun kena usahkan pandangan ramai disini yang mahukan TS Rahim Dan TS Musa teraju KDN, Kedua TS ini naik KPN dari Pengarah Cawangan Khas, Mereka amat arif permaianan saversif. Semasa era mereka menjadi KPN semua under ground tak jalan, takut, terkancing gigi, air kencing bersepah, jalan tunduk kepala, takda siapa yang berani usik polis.

Anonymous said...

Manr tak nye...hishamuddin 2 pro anwar le....sbb 2 xde telor...buat ape pun xjd...jgn bg le dia pgg kabinet...huru hara kita nti....p tya org dlam umno sdri.....

PRU 13 said...

ataw susah sangat nak pikiak, masuk kat blog najib beri cadangan atau suruh najib baca bolg Berakan Anti PKR.

PRU 13 said...

betul betul..

«Oldest ‹Older   201 – 217 of 217   Newer› Newest»