Wednesday, May 1, 2013

PSYWAR GAMPANG ANAK PUAKA KANTOI ! KAH KAH KAH


10 comments:

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=mf-3W6Ta_tg

demo cuci dakwat...video tunjuk sangat susah untuk cucikan...kene pakai pelbagai bahan...

Anonymous said...

bapak puaka kencing berlari..
anak celaka kencing meloncat loncat...

itu resam parti jembalang mata satu dajjal !!!

gen2felda

Anonymous said...

Pegawai tentera yg di gunakan da tampilkan diri ..mengaku..dakwat tu masih kekal..bodoh punya dalang cibai laknat penyokong pak jubur, mana ada benda kekal, ..cat pun boleh di hilang, dgn bahan kimia d gunakan. Maruah hj stopa ali pun ke tanggal...mungkin muka pak jubur tk luntur sebab da muka mangkok jsmban pun..itu ja layak d tempatkan laknat itu..

Anonymous said...

Dasar Penipu...padan muka dibongkar...Malu je..

apecelop said...

http://apecelopder.blogspot.com/2013/05/tak-ilang-punpakatan-yg-bodoh-tol-tak.html

apecelop said...

http://apecelopder.blogspot.com/2013/05/tak-ilang-punpakatan-yg-bodoh-tol-tak.html

tobeng said...

Aku nak tanya satu aje.Kenapa pihak polis tak ambil tindakan pada penipu2 ni?Ini dah terang2 salah besar kerana buat laporan palsu dan cuba memfitnah SPR secara terang2an tapi polis tak berani ambil tindakan?

Anonymous said...

korek je burit dia.

Anonymous said...

Tobeng, bukan polis tak berani, aku rasa atas sebab keselamatan negara. Pengikut2 mereka sudah hilang akal, marah tahap gaban, sekiranya tindakan diambil, kita tahu apa akan jadi. Masa kesultanan melayu dahulu, pengkhianat negara seperti papa nurul ni dah lama dibunuh, termasuk semua keturunannya, rumah mereka dibakar, pelapik tiang (batu) dibuang ke laut.

Anonymous said...

Member2 tempat kerja aku yang taksub kat PAS & PKR berpendapat:
1. Nurul izzah baaaeeek, muka lom (sejuk)
2. Anwar ni selalu kena fitnah sampai mangli (immune) dah.
3. Orang UMNO ni terlampau taksub sampai tak nampak kezaliman kerajaan BN.
Baru2 ini kat kampung aku UMNO memberi bantuan barangan dapur, penyokong PAS pun datang ambil, sungguh tak malunya muka mereka! Aku tak tahu apa kata sifat nak bagi kat puak2 ni!