Sunday, June 2, 2013

NAJIB TERUS TUNDUK PADA BENDA YANG TAK PATUT DIA TUNDUK !


apa nak jadi ni wei.. KLIK SINI

9 comments:

Anonymous said...

Apa dlm fikiran pemimpin2 umno ni.klu mcm ni gaya aku pun jd lemah.pemimpin2 semua lemah semangat.lantak korang la nak gadai ke nak jual ke negara ni.kami rakyat bg mandat suruh tadbir elok2 bukan suruh buat kerja bodoh dan gila demi nak dpt undi kapir lahanat tu!

Klu pemimpin2 umno masih jgk tolol maka tggu la pru14 nnt tau la langit tggi rendah

Anonymous said...

Tunggu lampu Kuning dulu, baru keta
jalan.....
undang ungang jalan raya
Bongok.....

Anonymous said...

Xpa bro..
Ni strategi brg kali..
Bn xkn jd parti tunggal..umno xbodoh..
Spr utk bg betul2 tulus,xrugi pn buat mcm tu,utk jaminan pru14 bn menang besar..Wlpn nmpk mcm blembut lg..
Anugerah title tu,tu aku pn xtahu mcm mana dorg pilih,tahu lh agong nk plih tu..
Ni yg kita nmpk,
Tp sblik ni krajaan da mula garang,aku suka ank nuar kne halau..aku suka bngsat2 tu kena tgkp,skang red bin army da glupur,kit sial mulut da start berbuih kena sawan khnzr nk ptahan diri..mahasewel2 da mula sewel kt lokap..
Loyer2 paria ni bkal kene kerat lidah..

Melayu mula bersatu.
Ni baru permulaan.
Melayu xkn pernah lupa..

Esperalzi said...

Aku dah caka[ GAP! Kita kena tumbangkan lelaki sial yang menjadi Presiden UMNO dan PM Malaysia ini! Aku dah cakap dia penjilat jubo Cina, dayus, penakut pada Cina dan pembangkang!!

Najib Sial ni akan sialkan lagi negara kita Malaysia, Najib Sial akan sialkan lagi bangsa kita bangsa Melayu, Najib Sial ni akan sialkan lagi agama Islam!

Sebelum kita bertambah sial, TUMBANGKAN NAJIB SIAL!!!

Kalau bini dia pun dia tak boleh control apa kau ingat dia boleh contol Malaysia!

Najib Sial adalah PENGKHIANAT BANGSA MELAYU. Najib Sial adalah PENGKHIANAT AGAMA ISLAM.

Dia hapuskan ISA. Dia hapuska Akta Buang Negeri. Dia hapuskan hak Menteri Pelajaran tutups ekolah Cina pada 1997. Dia lluskan pembinaan sekolah2 menegah swasta Cina di Malaysia. Ko nak tunggu apa lagi GAP??

Najib Sial akan jual dan lelong lagi bangsa Melayu, agama Islam dan negara Malaysia kepada CINA dan Pembangkang!

Menyesal aku kempen untuk BN dan UMNO di Facebook!

Haramjadah punya Najib Sial, perosak bangsa dan agama dan negara! Sama saja dia dengan sepupu haramjadah nya!

Aku meluat sungguh dua pupu sial ni tiap hari jual kepentingan Melayu dan Muslim Malaysia pada Cina!!

Anonymous said...

Apa jadi MARA (Majlis Amanah Rakyat)? Terumbang ambing kesana kemari. Akhirnya MARA adalah sebahagian dari Kementerian Luar Bandar dan ianya bermakna orang kampong Bumiputra tapi yang pekan ni bagaimana? Kenapa MARA tak dijadikan Kementerian Amanah Rakyat (KAR) sahaja khas untuk Bumiputra?

Marilah kembalikan PERKASA supaya Melayu hidup dan bergema di seluruh dunia. UMNO mesti menyokong PERKASA dan menyediakan Peguam2 yang pandai seberapa ramai yang boleh untuk PERKASA mengembalikan hak Melayu. Cuba lihat pembangkang, ada saja tangkapan dibuat keatas ahlinya, ramai lah peguam2nya menyerbu mahkamah untuk menentang undang2 Negara ini.

Anonymous said...

Sungguh dahsyat red piggy bin ni.....

Anonymous said...

Untuk Transformasi Politik dan Ekonomi Malaysia, tubuhkan segera UNIVERSITI TUN DR. MAHATHIR MOHAMED (UTDMM). Telah sampai masanya Malaysia mengembangkan bidang pembelajarannya ke seluruh dunia.

Othaman Ahmad said...

Saya khuatir ketuanan Melayu akan hanya jadi satu sejarah silam yang akan dikaburi masa dan arus liberalisme, jika pemimpin UMNO masih alpa walaupun telah dikejutkan dengan ombak politik perkauman cina & fitnah anwar yang turut dibantu hartawan Cina, pihak gereja/evangelist dan Parti Sesat Pas.

Barisan pemimpin UMNO dalam kabinet sekarang adalah antara yang paling lemah pernah ditemukan. Sebagai contoh, Hishamudin sepatutnya ditendang keluar kerana gagal berfungsi sewaktu jadi Menteri KDN, di mana imej dan maruah pasukan Polis telah dilanyak hingga lunyai oleh pembangkang tanpa apa-apa pembelaan yang munasabah dari Hishamudin. Malah 8 anggota keselamatan kita gugur kerana 'bad decisionnya'. Kini beliau berada pula di Kementerian Pertahanan – saya tak tahu apa yang si lembut ni dapat pertahankan sekiranya negara diserang.

Bangkit dan sedarlah Najib. Semoga Tun Mahathir dapat membantu memperkasakan semula UMNO.

Anonymous said...

pangkah UMNO digadai sedikit demi sedikit

pangkah pembangkang bulat-bulat kita berikan semua sekali.

ingat negara jiran kita contoh termudah, nama saja perkampungan melayu tetapi tiada penempatan.istana telah dijadika muzium warisan melayu.

semunya terjadi disebabkan melayu.

SAMADA SUDAH SURATAN ATAU KEBETULAN.