Tuesday, July 30, 2013

MELAYU PERLU JADI KASUT KEPADA BANGSA CINA ?!


itulah cita-cita besar butcher of malaya, chin peng lahabau haram jadah dalam mendefinikan kuasa yang perlu dipegang oleh komunis dan parti berotak komunis.

chin peng, ikon dap telah meletakkan syarat kegemilangan cinabeng di malaysia adalah 'terletaknya melayu sebagai kasut kepada bangsa cina'..

lu silap besarlah cinabeng.
lu boleh bodohkan pas.
lu boleh bodohkan pkr.
lu boleh kacau pemimpin melayu yang takde jiwa melayu.

tapi lu tak boleh kasi UBAH ini otak melayu baru !
lu punya cakap kami tak rasa takut.
lu punya jahat, bukat kami jadi lagi kuat !

gesaan keras gap kepada generasi melayu baru .
persetankan munafik melayu yang wujud dalam negara.
persetankan kafirin yang siang malam membalun islam dan melayu.

konsep dan ide rintihan ini wajib dihapuskan dari otak melayu baru.
takde lagi merintih,pening dan sakit hati..

kita bangkit dan terus bangkit untuk mencapai cita-cita negara bangsa, MELAYU WAJIB BERKUASA DALAM MALAYSIA.

kita serang ekonomi mereka.
kita hapuskan penguasaan ekonomi mereka.
berhenti melayan tuntutan cinabeng.

masanya untuk kita dictate atau arahkan bangsa untuk bangkit dari tido yang panjang.

asak otak anak muda melayu untuk menjadi berani pertahankan hak islam melayu.

asak otak anak muda melayu untuk yakin dan konpiden pada keupayaan diri.

tanamkan pada setiap jiwa bangsa anak melayu, kita perlu menang.
mentaliti menang akan menyebabkan usaha dilipat ganda.

jangan malu lagi untuk cakap BAB MELAYU !
jangan rasa rendah diri untuk cakap BAB HAK MELAYU !

HAK MELAYU DI TANAH MELAYU perlu diperkembang dan diperkemaskan lagi.

dasar melayu baru perlu diperkenalkan.
dasar melayu baru perlu digubal dan dilaksanakan.

apa juga dasar, harus diletakkan keutamaan dan visi yang meletakkan keuntungan ISLAM DAN MELAYU DIDAHULUKAN !

cakap berkali kali mengenai kemenangan islam dan melayu !
siang malam !
24 jam jam !
asak dan terus asak otak melayu baru supaya bangkit !

itulah kehendak orang melayu sekarang ..KEMENANGAN TOTAL ISLAM DAN MELAYU PADA PRU 14 NANTI !

76 comments:

headbomb said...

masalahnya, bila kita cakap lebih2 pasal melayu, kang tak pasal2 depan pintu ada polis mau berkenalan, camne la hai malaysia ni, isa bg kasi ada balik la..

Shaari said...

KEMENANGAN TOTAL ISLAM DAN MELAYU PADA PRU 14 NANTI !

amin Ya Rabbal alamin

Anonymous said...

Nak Melayu hebat... Pastikan kita didik anak2 kita dengan baik... Jadi cemerlang dunia akhirat. insha Allah.

Anonymous said...

Selagi ada Umno ..selagi tu melayu akan merempat di malaysia ni..puak2 umno merembat duit rakyat unt kayakan diri sendiri tapi bertopengkan parit Umno..ayuh kuburkan Umno dlm pru 14 nnt..

Anonymous said...



Macamana nak sampaikan mesej sebegini kepada Najib? Najib tau ke apa yang Melayu nak? Nampaknya Najib tetap melyan cinabeng macam sebelum PRU 13. Tentang ISA yang dia lupuskan pun senyap. Cuma nampak dia komen pasal jenayah berat yang meningkat. Tak sedar ke jenayah berat tu meningkat sebab ISA dah takde??

Dengan PAS tak payah cakap lah. Sebab PAS memang BODOH. Melayu PKR pun sama BODOH!!

Huakim said...

Orang India kalau dah takde lagi kat negara ni,masih ada lagi kat negara India.Cina kalau dah takde lagi kat negara ni,masih ada lagi kat tanah besar China sana.Melayu kalau dah takde lagi?,kat mana lagi nak cari?

Anonymous said...

Tengoklah Yahudi Zionis MENGANIAYA BUMIPUTERA Palestin Islam macam binatang, sampai 40, 000 Bumiputera Bedouin Palestin Islam, dari 35 kampung,akan diRAMPAS tanah pusakanya! Lihat di http://www.globalpost.com/dispatch/news/regions/middle-east/israel-and-palestine/130726/israel-bedouin-displacement-plan-criti, Israel: Bedouin displacement plan criticized by UN, July 26, 2013.

Ini hanya satu antara banyak lagi JENAYAHnya, termasuk pembunuhan/penjara beramai (Genocide) Bumiputera Islam Palestin termasuk kanak-kanak. Ini termasuk pembunuhan melalui racun kimia untuk menyebabkan kanser ke atas pejuang-pejuang nationalis Bumiputera Islam Palestin (dan kemungkinan besar juga Allahyarham Presiden Yasser Arafat, Bapa Kemerdekaan Palestin, diracuni Mossad) dan bayangkanlah masa hadapan anak-anak Islam tersebut, lepas dipenjara sesuka hati oleh rejim GANAS Israel itu!

Tapi tak pula mana-mana si PENGGANAS Barat-Israel sendiri di hukum Mahkamah Antarabangsa ciptaan Barat-Zionis, iaitu International Criminal Court (ICC: bukan bawah UN - lihat http://www.icc-cpi.int/en_menus/icc/about%20the%20court/Pages/about%20the%20court.aspx) di Hague di Belanda itu (Barat-Zionis cuba memutar-belit dengan sering membangkitkan isu kononnya ada rejim Barat, Serbia yang juga dihukum satu lagi mahkamah, yang di bawah Tribunal UN, tetapi sebenarnya sebab rejim Serbia yang dulu walaupun memang dihukum sebab membunuh umat Islam Bosnia, tapi juga dihukum kerana amat anti-EU/US. Maka ia sahaja satu-satunya rejim Barat yang dihukum, dan bukan juga di ICC).

Maka inilah yang akan terjadi kepada kita, Bumiputera Melayu/Islam kalau bangsa PENDATANG PAP-DAPBIAWAK/PKR MENJAJAH kita, apalagi penaja mereka Barat-Israel!
Lihat sajalah Bumiputera Melayu/Islam Singapura, yang juga diPIJAK oleh SAMSENG-SAMSENG PENJAJAH ini - di
http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

AKU RASA TUA KEPARAT NI AKAN MAMPUS DALAM KESEDIHAN SEBAB MAHKAMAH PERSEKUTUAN TOLAK KEBENARAN BALIK MALAYSIA. TAPI BILA DIA DAH PADAM PENGIKUT2 DIA TERUTAMA LIM GUAN ENG AKAN SELUDUP MASUK ABU MAYAT DIA UNTUK IKUAT WASIAT DIA TERINGIN NAK DI TANAM TEPI JIRAT MAK BAPAK DIA. KERAJAAN MESTI MEMANTAU..ABU MAYAT PUN TAK BOLEH BAWAK BALIK.

Anonymous said...

Hey anon 3:57pm, ingat kita tak tahu kah lu PENYAMAR BIAWAK BANGKAI Red Bean?! Yang perlu dikuburkan bukan UMNO, tapi DAPBANGKAI/PKR! Berambus lu!

Anonymous said...

Cina ni pernah bercita-cita jadi Presiden pertama Rebublik Komunis Malaya dengan semua sultan dan raja-raja serta pembesar-pembesar melayu dipenjara atau dibunuh. Bayangkan hidup kita hari ni kalau dia berjaya.

Anonymous said...

Melayu pejuang mesti bertindak seperti berikut:

1. Hapuskan petualang bangsa.
2. Singkirkan para murtad bangsa.
3. Tumbangkan pemimpin berpura-pura.
4. Teruskan perjuangan walaupun kita terpaksa hancur kerananya.
5. Jangan terpengaruh dengan kepura-puraan manusia yang bertopengkan agama.
6. Jangan kira apa pun parti. Parti kita adalah parti Bangsa Melayu Beragama Islam Dan Berjiwa Anak Melayu Tulin. Bendera kita adalah bendera perjuangan.Lambang kita adalah lambang kejujuran.

Ayuh teruskan.

By:Cikgu"S"

Azahari Rahman said...

semangat bro..melayu skrg kene prihatin dgn keadaan semasa.usaha tangga kejayaan.apa yg nk kita ceritakn pada anak2 kalau melayu terus begini.bermulalah.bersatulah.tak ada ruginya.untung lebih ada

Anonymous said...

DALAM SETIAP pergerakan, AGAMA ATAU IDEOLOGI, akan ADA saja pihak yang,tersasar, berpendirian songsang atau tersesat ke baroh.

Dalam konteks komunisme tersasar/tersongsang/tersesat ini, mereka ini akan di kenali dalam catatan sejarah sebagai pihak yang mencemari nama baik komunisme itu sendiri:

1. Di sebelah Tembok Besar adalah Bo Xialai dan pelbagai skandal

2. Di sebelah sempadan Siam adalah CP yang mengganas tanpa justifikasi

3. Di sepanjang banjaran Titiwangsa adalah penglibatan Dapig dalam hipokrasi rasisme dan penipuan undi CEC.

Anonymous said...

Diharapkan blogger2 moden melayu boleh mengulangi zaman nasiolisme kebangkitan Melayu sepertimana zaman pra kemerdekaan. Setiap penulisan tokoh-tokoh melayu memberi kesan yang mendalam. Dan yang penting sekali, blogger2 dan juga golongan muda melayu mampu berfikiran sacara waras dan logik untuk menghadapi pengaruh2 yang negatif kepada Agama, Bangsa dan Negara.


wa:-

Anonymous said...

Dalam konteks politik, berbuat baik dengan Barat bukanlah bermakna nakkan ideologi Barat menggantikan yang timur.

Dalam konteks agama, mengikat tali silaturahim dengan negara Syiah bukanlah bermakna sesorang itu hendak konvert pada Syiah.

Dalam konteks komunisme dan lain negara, apa yang Dap/LGE cuba pesongkan ialah: sesiapa saja yang menjalinkan hubungan politik antarabangsa dengan Parti Komunis Cina, tidak boleh dimengertikan lebih dari sebuah hubungan diplomasi semata-mata!

Anonymous said...

Syabas blogger pro UMNO / BN yang ikhlas serta berani menyuarakan hati orang Melayu / Islam demi kebaikan. Tak macam sebelah sana tu, apa pemimpin diaorang kata, semua betul, semua angguk.

Anonymous said...

Mantap GAP ! Tajam menikam....!

Artikel sebegini hendaklah dicetak dan dipamirkan didinding rumah kita!

kupasan yg tajam dan mencabar tahap perjuangan kita!

melayu baru, melayu berdaulat!

Anonymous said...

56 tahun umno memerintah, masih duk sibuk lagi perjuangkan melayu..Ingat melayu dah dimertabatkan 20 tahun dulu..

Anonymous said...

bukan UMNO jer rembat duit rakyat, yang dipecat dr UMNO tubuh PKR, keluar UMNO masuk PAS tu pernah rembat duit rakyat, parti komponen BN lain juga pernah rembat duit rakyat, kuburkan la sekali. Jgn buat2 tak tau kerajaan PR kau orang tu tak makan duit rakyat juga! baru pegang kuasa 50 hari dah ada skandal!

Anonymous said...

Sejak wujudnya PR....ramai melayu dah jadi Kasut ! tapi masih tak sedar diri!!

Anonymous said...

Perjuangan islam sejak zaman nabi pun belum tamat so apalah sgt 20 thn tu. Perjuangan yg belum selesai

Anonymous said...

Komunis moden di Tanah Melayu kata mereka tidak rasis tetapi dari segi amalan mereka berteduh dan berpayung bawah Dong Zong, Fung Keong, King Kong dan bermacam lagi -ong, makanya soalan untuk mereka ialah apa makna semua itu? tiada rasisme? tiada perkauman? tiada kiausuan?

Anonymous said...

Amin! InsyaAllah
Kekuasaan dan kedaulatan Melayu kembali agung seperti zaman kerajaan Melayu Melaka!

Anonymous said...

mak cik, sekarang kita mmg telah 'dijajah'. PM kita jasadnya saja melayu tapi hati dan mindanya bukan lagi melayu. lihat saja la sblm dan selps PRU13 bila masa dia bercakap pasal org melayu??? silap besar la perwakilan2 UMNO sokong dia dulu

Anonymous said...

rata rata cina Johor lepas sekolah samada bodoh atau pandai akan bekerja di singapork kerana tukaran wang asing yg.tinggi.

balik johor bila dah kumpul duit banyak, buka kedai..Kedai bangkrap..salahkan kerajaan tak pandai urus negara sedangkan perniagaan sekarang terlalu banyak persaingan..Satu taman perumahan biasa ada lebih 5 kedai jual henpon.

secara tak langsung, mereka iktiraf singapork kerana majukan negara mereka ...Sedangkan singapork tak ada SRJKC !!!!

SOO..KEPADA NAJIB !!! HAPUSKAN SRJKC adalah penyelesai masalah negara! Hapuskan SRJKC bermakna hapus dan musnahkan sarang dan pusat ternak komunis pencinta vavi yg.kini umpama kaduk naik junjung dengan lantang nak hapus segala hak melayu dan ketinggian islam dinegara yg.mereka tumpang !!

NAJIBB!!! BANGUN LAH Oiiiiiiii!!!!

gen2felda

Anonymous said...

kalau MCA,GERAKAN DAN SUPP nak keluar dari BN...silakan...

Umno dah buktikan tanpa undi cina, umno berjaya dapat kerusi terbanyak.

itu belum lagi umno letak calon dikerusi yg.ditinggalkan MCA,GERAKAN DAN SUPP kelak...

kepada pemakan vavi !!! tolong ingat melayu islam adalah 62% dari jumlah penduduk..Pas pula sedang reput kerana ketagih berjimak dengan dap ...Adakah ini balasan fatwa umno kafir kerana berkawan ngan parti bukan islam sedangkan presiden umno tak pernah berpeluk dipentas ceramah dengan presiden MCA,GERAKAN DAN SUPP seperti dilakukan hady awangs dengan kitty lim kit siang.

gen2felda

Anonymous said...

melayu penang dah jadi kasut..2 pasar ramadhan ditutup kerana pencemaran makanan. saja cari sbb ..semua ditutup..sial sungguh DAP ..bila penang nak karam ni..??

aku memohon semoga Allah karamkan penang dari peta malaysia!! disitulah keluarnya dajjal utk memusuhi umat islam dimalaysia..disitulah keluarnya iblis berwajah manusia yg menghasut manusia bermusuh2an..dan akhirnya iblislah yg berkuasa..

iblis telah menghasut sesama islam bermusuhan..ia telah berjaya..PAS bodoh , PKR barua..semua jadi kasut DAP dah..kasut bila dah lusuh selalunya akan dibuang...

Anonymous said...

Singapork kaya kerana mampu sediakan perkhidmatan bertaraf dunia.

Chinabeng lokal kaya kerana berniaga dengan pengguna liberal bertaraf dunia (Mat Belacan).

Anonymous said...

hak milik tanah 999 thn ? - wow, itu pakatan punya idea, yang baru setahun jagung, kalau lama lagi entahlah

Anonymous said...

Anus July 30, 2013 at 3:57 PM ialah contoh kepala hotak yg telah termakan fitnah dap tahap kronik.......

Anonymous said...

Di Syurga Firdaus kecuali Melayu yg menjadi pengkhianat agama dan bangsa iaitu mereka yg suka bersekongkol dengan kafir harbi.........

Anonymous said...

Setiap anak Melayu akan diwajibkan makan babi sepotong seorang setiap hari jika Malaya ada presiden cinabeng......kih kih kih

Anonymous said...

Parti politik paling gila vavi pernah wujud dalam sejarah Malaysia ialah PKR........

Anonymous said...

tahap penilaian umat lokal:

1. kalau anda ada kemampuan baca sebaris ayat jawi (tak mengapa kalau anda kolop dan buta jawi), peluang duduk di kerusi yb amatlah cerah.

2. kalau anda mampu meminta berkongsi nama tuhan (tak mengapalah kalau anda saja suka-suka), peluang duduk di kerusi khalifah omar amatlah terang-benderang.

Anonymous said...

Melayu yang dah jadi kasut cina adalah melayu dalam pas/pkr

Anonymous said...

Najib da lembik mcm btg dia..tak boleh d harapkan lagi..Hantar jadi duta. Ke Monggolia aja..

Anonymous said...

Kau org najk gaduh itu lu punya suka... Yg penting minum spritzer ok

Anonymous said...

The Chinese community in Malaysia should not forget that, they used to, and maybe still are, supporters of FANATICISM, EXTREMISM and TERRORISM. Even lately, DAP is still behind the idea of bringing back the ‘elderly’ MALAYSIAN TOP TERRORIST, Comrade Chin Peng. Chin Peng was the leader of the Malayan Branch of the Communist Party of China. The ‘Bintang Tiga’ Malayan Communist Party(MCP) first tried to seize power in Tanah Melayu upon the surrender of the Japanese in 1945. And again, they decided to insurrect ARMED STRUGGLE against the formation of Persekutuan Tanah Melayu, the transition government on the road to full independence. Overwhelming majority of Chinese were supportive of MCP, hence their strongholds in areas like Ipoh, Batu Gajah, Slim River and other Chinese-majority areas.

Chin Peng’s MCP atrocities were well recorded in our history, During over 10 years of intense ‘guerilla warfare’, thousands of their own mainly Chinese fighters(better-known as CTs) were killed, maimed or injures. And they incurred thousands of deaths and injuries to the rakyat and armed services personnels through their indiscriminate bombings of public utilities, and ambushes. Compared to other Malaysian terrorists, Chin Peng STOOD OUT by leaps and bounds.

Co-incidently, most of the ‘black areas’ which were the strong-holds of MCP, are now the strongholds of DAP. Its fair to believe that former members and supporters of MCP are now KEY SUPPORTERS of DAP. The question is, how to erase the strong culture of FANATICISM, EXTREMISM and TERRORISM from the members and supporters of DAP.

Anonymous said...

Lu minum sendiri shitzer diam diam ma

Anonymous said...

yang sebenarnya, UMNO dah lama jadi kasut kpd MIC,MCA,Gerakan dan beberapa parti bukan Islam yg lain...dah lama sgt pemimpin UMNO ikut telunjuk komponen mereka,makan suap duit mereka...

sebab tu lah mereka besar kepala, kerana UMNO sebagai parti dominan dlm BN,akan tetap ikut tunduk pd desakan parti2 kafir nie demi nak kekalkan kuasa bangsawan mereka...melayu bangsawan UMNO bukan nak pertahankan Islam & Bangsa melayu islam pon....
sebab itu semua tindakan pemimpin utama UMNO lebih lembut pada bangsa cina, tetapi keras terhadap bangsa melayu Islam......itupun kalau kamu semua nampak tindakan mereka....

Anonymous said...

boikot cinabeng 100%! jgn satu senpun terlepas ketangan mereka!

sedarkan melayu2 sireh yg lain!

edarkan flyer bbcd dgn lebih hebat lagi!

tambahkan kekuatan melayu2 baru!

lupakan seketika bab kasut.. sekarang ni masanya kita bertindak!

barang yg lepas jgn dikenang.. sekarang kita wajib bangkit..dan terus mara kehadapan...

momentum kesedaran telah melonjak..momentum keinsafan telah mengganas..

ayuh! segerakan tindakan kita..perjuangan ini untuk semua umat melayu islam..kita lupakan bab politik seketika dalam perjuangan ini..

kita wajib bangun gagah berjuang hingga gagasan ini berjaya..

kita tidak merasai nikmat perjuangan sebegini dulu..kini kenikmatannya amat dirasai..

perjuangan kita utk anak cucu kita..kita kecundang..anak cucu kita malang..kita rebah..anak cucu kita punah..

inikalillah flyer2 bbcd dan sewaktu dgnnya wajib ditatap oleh sekelian umat islam..

edarkan walaupun sekeping kepada keluarga kita..itupun satu perjuangan yg amat bernilai..

penyesalan dikemudian hari adalah musibah..musibah yg akan diratapi oleh semua umat islam dikemudian hari..

jgn biarkan tanah kubur saja dapat dipertahankan di tanah air kita kelak..

inikalilah kita ubah..edarkan flyer bbcd selagi kudrat masih milik kita!

ABC SELAMANYA...

Anonymous said...

Sebelum ada PR, negara xde hadapi masalah kenegaraan kronik spai ada penceroboh kiram menyerang negara kita tercinta. Jgn nk spin menyalahkan umno punca masalah kenegaraan skr. Amat ketara pkr dan pas menggadai agama dan bangsa kpd dap. Pas sanggup mbela cina rasis dan biadap tp kecut bisu dan pekak dpd nak bela Melayu. Jangan la ada lg nak spin fakta menyalahkan umno sbb rakyat amat tau parti politik sebenar si kitol pengkhianat. RBA x payah la bsusah payah mnyelit dlm blog ni nk spin sbb orang Melayu bleh tau dgn jelas.

Anonymous said...

Yang pas tu tak pasal pasal sanggup jadi selipar dap tu apa hal ? kalau pkr tu lainlah, memang terompah.

Melayu Perak said...

sokong anon 11.45 pm....TEPAT SEKALI....

Anonymous said...

Terkesima dengar penjelasan Datuk Shaberi Chik yg hya melihat filem The New Village dari satu sudut sj iaitu bsifat rasis tanpa cuba mbuat analisis secara lbh tepat dan ilmiah. Isu sebenar bukan rasis atau x. Tapi isi dan jalan cerita filem itu benar atau rekaan imiginasi pengkarya yg sgt bniat jahat dan bodoh dangkal tanpa berpijak kepada fakta kebenaran. Sepatutnya datuk shaberi chik mpersoalkan apakah status jenis filem the new village itu? Filem fiksyen ke, cereka ke atau filem sejarah. Seterusnya apakah sumber isi cerita, bleh disahkah atau x? Jika mmg disahkan filem itu cereka rekaan khayalan pgkarya yg tentunya bniat jahat, dan jelas mjejaskan ketenteraman awam malahan merosakkan fakta sejarah maka tindakan tegas mesti diambil. Jika tidak rakyat akan mpersoalkan kredibiliti pemimpin yg berkenaan. Berbanding filem Tanda Putera, x timbul isu rasis atau x. Yg benar ttp benar. Pkarya boleh tunjukkan rujukan, fakta sejarah, tokoh sejarahwan, buku bg pihak yg mpersoalkannya. Sesiapa sj terutama pemimpin perlu ada sifat dan sikap berani kerana benar. Xde apa nak takut klu sst tu benar. Sebaliknya klu kita sembunyikan kebenaran, mcm kita takut bayang2 sdr, mcm bangang. Lama2 hilang budaya, sejarah dan asal usul, tinggal rangka jer.

Anonymous said...

BALAI POLIS BUKIT KEPONG DIPERTAHANKAN OLEH 17 ORANG WIRA POLIS MELAYU SEHINGGA TITISAN DARAH YANG TERAKHIR ...SEMANGAT JUANG MELAYU ...DISERANG OLEH 200 ORANG PENGGANAS KOMUNIS DURJANA MATA SEPET BANGSAT. TGK video BUKIT KEPONG http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t7cXAptrRJE#at=42..

Kalaulah KOMUNIS duduk dalam BALAI BUKIT KEPONG seramai 17 orang sahaja dan POLIS 200 Orang menyerang Balai ada komunis 17 orang ...mesti CONPERM komunis 17 orang tu menyerah diri hidup hidup sebab CINA ni takut mati hanya mahu HIDUP takut mati . bertuhankan WANG dan sembahwang bukan sembah TUHAN... hanya bertuhankan wang sahaja sebab tu kalau CINA MATI dibawa sekali WANG KERTAS CINA MATI dimasukkan dalam jirat CINA tuuuu...

DOSA KOMUNIS MEMBUNUH ORANG MELAYU masih belom terampun TERUS dibawa ke NERAKA nanti..

dari tahun 1940- an hingga tahun 1989 ...komunis menentang REJIMEN ASKAR MELAYU dan PDRM ...Pertempuran terakhir antara RAMD dan PKM pada tahun 1986 di Kuala Klawang Jelebu Negeri Sembilan. Begitulah Komunis berperang habis habisan menentang ASKAR MELAYU........

Anonymous said...

jadi kasut apa ?... lagi baik jadi talibarut kominis ada komisen bule jadi kepala kena potong jugak diakhir cerita kerana kominis anti Islam. nasib perhitungan nenek moyang melayu harpak belum hilang akal
menpertahankan maruah dengan darah sekalipun tampa berbelah bagi demi
kesinambungan anak cucu yang ada hari ini sudah hilang maruah jatidiri melayu yang diberikan amanah merpetabatkan kelangsungan
MELAYU kian diratah kejam darah dangingnya sendiri...........
amanah adalah pemangkin kelangsungan hidup mati nya Melayu
diTanah Melayu yang mana mak bapak
nenek moyang kau menjaga sepenuh jiwa raga walaupun berlain keturunan tapi tetap melayu ! melayu ! melayu ! berulamkan petai pucuk di hutan serta cincalok budu belacan dan sebagai nya ibarat kais pagi hingga malam belum pasti makan pada waktu sepatutnya....... seperti kenikmatan yang kau dapat
hari ini penuh warna warni keselesaan kehidupan sementara didunia ini...............
wahai pemimpin pemimpin melayu ku
jangan kau abaikan amanah , perkasakan kaum sendri angkatlah darjat bangsa ketahap
tidak lagi diperlekehkan oleh bangsa yang tak mengenang budi lagi khafiharbi serta diLahannati
"ALLAH S.W.T" dibumi Malaysia ini.
kalau kau katakan boleh hidup dalam
keadaan sebegini tampa gangguan ,
silakan...............

Anonymous said...

anon 12.14pm..

sejarah telah membuktikan umat melayu islam tidak pernah takut dgn perjuangan!

bukit kepong membuktikan tiada istilah menyerah kalah dalam perjuangan!!

biar putih tulang, jgn putih mata..kata2 hikmat tersebut tetap mengalir dalam darah bangsa melayu!!!

carilah formula yg berkesan untuk memartabatkan semula umat melayu islam ditanahair tercinta ini??

pastinya penyatuan umat melayu islam diutamakan? agak mustahil ketika ini!!

ketika ini ekonomi adalah jawapannya!! kita bukan lemah dalam ekonomi tapi kita dilemahkan...

peniaga melayu bukan sedikit..sekarang masanya kita sama2 menyokong mereka utk jihad ini..

tanpa jutaan kita..kita sebenarnya seperti buih dilautan..atau seperti segantang garam dilautan..

gerak gempur ini wajib bermula dari rumah...rumah2 ibubapa kita..rumah mertua2 kita..saudara2 sekandung kita..sepupu sepapat kita..dan seterusnya semua rakan2 dan kenalan kita..

edarkan flyer bbcd dari wang kelian hingga ke gunung kinabalu..tanpa sokongan datuk2, datin2, tuan2 dan puan2 gagasan ini akan terbantut ditengah jalan..

inikalilah secara besar2an!!!!!!!!

Anonymous said...

PAS melalui Mat Sabu kata ini komunis UMNO punya reka.. hahah.. budak2 lah pun terngaga mulut percaya Mat Sabu lahanat tu..

IKLAN : Minumlah AIR Bangai Cina Mampos-SPRITZER @ CACTUS- Sin Chuan Jirat CinaMampos Air Kuning Kamunting Reservoir-Source.

Anonymous said...

sedar tk sedar Mt Sabu PAS Laknatullah berjaya pesongkan cerita Bukit kepong, mereka bohong terang2 tp sekurang2nya mereka berjay awujud satu persepsi baru di zaman ini bahawa komunis itu 'baik', UMNO yg ubah cerita.

Inilah dikatakan DAJJAL- PAS itu dajjal!

Anonymous said...

mcm mana berjayanya Mat Sabu celake ni brjaya popularkan komunis dan dirinya. itulah style SYIAH. mereka akan songsang dr arus org2 yg faham Islam.

Anonymous said...

Ini blog amat racist... Kalai yb dato seri hishamuddin jadi menteri kdn... Mesti ini blogger kena amaran... Amat rasict... Support for sprizter

Anonymous said...

WE MUST BE RACIST MORE n MORE.. to FIGHT AGINST THE CHINESE ULTRA RACISM & ULTRA KIASU!

AIR BANGKAI SPRITZER.. the drink to the idiot and foolish Chinese DOG!

SHAME ON U LA CINABENG GUYS!! PENDATANG!!

I'mNotOngBengPiggy said...

SPRITZER air Bangkai Cina Mati@Mampus!!

Juicy drink of CinaPiggy DeadBody!! 100% fully extracted from CinaPig DeadBody by Sin Chuan Sdn Bhd. Quality of rich dead body juice assured!! -SPRITZER-CACTUS!!

Anonymous said...

...dalam musuem dan buku sejarah. Itupun illustrasi gambar dan patung-patung yang digunakan untuk mempamerkan rupa wajah Melayu - kuno, lemah, merempat.

Anonymous said...

Tiada apa-apa tanda dan warisan peribadi...

Anonymous said...

BRO GAP harap dapat cari lagi poster-poster lama, gambar-gambar lama dan slogan-slogan atau petikan-petikan lama macam di atas........supaya Melayu boleh tengok sendiri belang yang dah lama tersorok. Melayu kan mudah lupa.....tambah benda-benda lama ni lagilah tak ingat.

Anonymous said...

Kerana dasar bertimbang rasa lah melayu bakal jadi bangsa merempat serta bangsa tak punya apa apa kelebihan walau pun berkuasa tetapi
disalah gunakan oleh pemimpin pemimpin melayu sendiri mementingkan
nama berkedudukkan habuan culas menjalankan apa ertimya kekuasaan. janganlah tuba diberi satelah kedudukan goyah dikukuhkan sementara
kuasa maseh ada jadilah pendekar melayu sejati agar bangsa yang tak makan di ajar ini sedar siapa tuan
diTanah Melayu.......
alang alang mecelup perkasam biarlah sampai kepangkal lengan buat apa biarkan ulat naik kemata
dah sampai kat kepala bersepai otak
baru nak mengadah.......apa punya melayu cam ni !....
makan jamu pun belum tentu dapat buat anak bab serma takada telor pun macam mana nak jadi........
harapkan bini subur aja sedap la !.
bertegas lah pada bangsa yang menipu kau hidup hidup tak kan bersandiwara tak habis habis kot !
......kau jugak yang hapuskan I.S.A
hapuskan hakta hasutan 1948 1969
sekarang pandai pulak mengeluh ,
banyak pembunuhan terancang lah, culik lah , senjata api lah......
sudahlah tu !. tamatkan sandiwara
arahan kau , pandang kedepan bulatkan tekad kuatkan jati diri ,
dayuskah aku ?...baikkah aku ?...betulkah aku ?...gampangkah aku ?....orang melayu bersama kau sekiranya maruah melayu tidak kau permainkan sewenang wenang nya ...
cukuplah sampai disini kebodohan
mengalahkan otok simpul biawak kau
wahai DSN ?.........
ada ubi ada batas
ada budi ada balasannya.......
betul tak !....
ha ha ha hi hi hi ho ho hoooo !




Anonymous said...

Melayu perlu berhati kominis ?......


Melayu perlu berjiwa kominis ?......


jangan jadi kominis sudah la !..
ha ha ha hi hi hi ho ho hoo !

Anonymous said...

"LU BOLEH BODOHKAN PAS"

PAS MEMANG BODOH SIAL PART ISLAM PELACUR AGAMA DAN BANGSA!!

"LU BOLEH BODOHKAN PKR"

PKR MEMANG BODOH SIAL KAKI ZINAH DAN KAKI MAON JUBOH!!!

Anonymous said...

Aku doakan ada squad penculik untuk culik lim kit siang serta anak borek babinya dan humban dia ke dalam laut cina selatan tempat asal dan sepatutnya cina2 babi itu berada. Lks inilah punca cina2 malaysia jadi rasis dan akibatnya melayu bertindak balas.

Balik kampung raya ini kita wajib hebahkan kepada semua sanak saudara bahawa dapig adalah musuh negara dan melayu nombor 1.

Anonymous said...

Ada lagi sorang yang anda miss. Dia ni Melayu dan dia lah yang kangkangkan pintu seluas-luasnya supaya LKS dan LGE masuk tumpang tui melanyak Melayu. Dia sanggup kata Melayu ni keparat. MasyaAllah. You know, I know, and everyone knows who he is.

Anonymous said...

Kita tak boleh bertimbangrasa lagi. Enough is enough. Mereka tidak boleh diberi muka lagi. Memang bangsa yang tidak tahu mengenang budi.

Buat masa ini bila aku jalan di KL setiap cina muda aku nampak macam LGE je. Rasa nak bagi penampar je. Bila nampak apek tua kelihatan macam LKS. Rasa macam nak ludah je.

May be one day I'll do it just to show them to be mindful with their words and behavior.

Anonymous said...

hey anon 3:54am, lu memang bangsa BANGKAI, jenis TAMAK, GELOJOH dan PENDATANG PENYAMUN/PEROMPAK! Lu baik masuk lubang BANGKAI lim kit KANGKANG!

Anonymous said...

Hey anon 1:32am, lu ini BIAWAK BANGKAI RASIS Red Bean?! Berambus lu!

Anonymous said...

RBA babi 3.54am sudah takut..xboleh lawan sama Mleayu, so dia buat ejekan bodoh.. Cina bngsa KOTOR.. SHAME ON U LAH CINA!! Cina mesti akan kalah punya.. bangsa pengecut.. mcm kura2 sembunyi dlm tempurung.. sndiri tgk lu punya patung lah.. binatang pun benci.

Anonymous said...

Dato Shabery Chik...saya org kemaman...saya antara pengundi dato'..awas, New Vilage di"green light"kan, dato' juga akan terasa nikmat bagaimana Dato' Mat Said MB di "green light"kn masa PRU 13 baru ni kes pembinaan semula pasar besar payang..
Harap dato Shabery jalankan tugas dato' sebagaimana yg kami percayakan pd undi baru2 ni...

Anonymous said...

Kasut tak kasut kita tengok saper punya badan,daging dan isi kita cincang lumat lumat,salai rendangkan buat lauk,tak habis makan tinkan eksport ke tempat kanibal kebulur di Afrika danAmazon.

Anonymous said...

Chin Peng dan komunis PKM bukan pejuang kemerdekaan. Chin Peng ganti Lai Teck sebagai setiausaha agung PKM yang merupakan pembelot melarikan duit PKM bila PKM di tekan oleh British.

Ching Peng dan PKM tetap enggan letak senjata serta terus lakukan keganasan bila PRU pertama diadalah sebagai persiapan merdeka.

Chin Peng tetap mahu perang dengan kerajaan Persekutuan bila Malaya merdeka kerana Tunku Abdul Rahman enggan mengiktiraf PKM sebagai sah dan menyertai kerajaan Persekutuan.

Ching Peng lancarkan keganasan bersenjata besar-besaran fasa II bermula tahun 1975 bila Vietnam jatuh ke tangan komunis,

Akhirnya pada 1989 Chin Peng menandatangani perjanjian letak senjata TETAPI berikrar bahawa itu bukan tanda gerakan komunis di Malaysia sudah berakhir.

Anonymous said...

Hanya satu jalan penyelesaian iaitu====ISA=== DIKEMBALIKAN.

Anonymous said...

Yang terang sudah nampak Melayu PAS sudah pun merempat bawah kasut DAP. Tak payah lah nak buat fitnah kat umno.DAP kata baca quran sebelum jangan guna pembesar suara maka arahan pun keluar kepada semua mesjid. DAP kata nasihatlah orang Melayu/Islam jangan tak payah susah-susah kuat sangat dengan agama Islam , ambik mudah sudah yang ini cinabeng di Pulau pinang selalu kata kat melayu. Apa susah lu mau simbayang 5 kali satu hali.

Anonymous said...

Anon 3.58 PM

Aku kecewa kau tanya macm mana nak sampaikan mesej kat Najib..zaman serba canggih ni kau tak tahu cam mana....alamak..FB, EMAIL, last sekali kalau kau masih tak boleh tulis surat beri pada najib melalui POS atau melalui ahli parlimen kawasan kau. senang saje.tapi pada hemat aku lah by now Najib sudah dapat mesj kalau mengambil kira keputusan PRU13.

Anonymous said...

Kita perlu bangkitkan semangat anak muda Melayu dari sekarang,,sedarkan mereka.

Anonymous said...

Tidak banyak UMNO dapat lakukan kalau PAS/PKR masih ujud, kerana mereka bersengkokol dengan cauvanis DAP menentang UMNO. apa saja kerajaan nak buat ditentang dengan macam-macam taktik fitnah.dari dahulu hingga sekarang semua benda yang kerajaan nak buat ditentang contohnya , jambatan pulau pinang pertama, komtar, proton, insinerator di broga, insinerator di johor semuanya mereka buat lynas, rapid di penggerang, semua yang baik untuk rakyat dan negara pembangkang buat isue.itu sebab banyak isue di Mlaysia tidak dapat diselesaikan memakan masa panjang kerana ada kumpulan Melayu yang tidak boleh berfikir bersengkokol dengan DAP untuk menghancurkan UMNO ertinya hancurkan Melayu/Islam.

Anonymous said...

serang juga pemimpin yang tidak berotak melayu...jatuhkan mereka gantikan dengan yang berjiwa melayu menegakkan ugama islam bangsa dan maruah melayu....teruskan perjuangan

Anonymous said...

cina ni ler yg diorng dap nak bawak masuk balik malaysia ritu..dia ni di anggap hero oleh mereka..tu yg skrg filem new vilage tu pun nak angkat kominis sbg hero kemerdekaan..

teruskan jihad ekonomi..BCL..ABC..