Monday, July 29, 2013

SAYA RASIS DAN AKAN TERUS RASIS, KATA TUN M : KAMI PUN RASIS JUGAAAA !


Ucapan PLAING PANAS Ayahanda Tun Dr Mahathir yang diucap Dalam Sesi Tertutup pada 26 Julai 2013 lalu.

1 - "Kerosakan UMNO bermula dari waktu Pak Lah menjadi pemimpin UMNO, dan kemudian DS Najib gagal memperbetulkan nya malah keadaan bertambah buruk".

2 - "Akibat perpecahan perpecahan Melayu orang cina menjadi penentu kuasa malah kemungkinan kita akan dapat Perdana Menteri Melayu yang ikut telunjuk cina, ini sudah pun berlaku sekarang".

3 - "Lihat sahaja isu EC yang di serah kepada Parlimen, ini semua tanda tunduk kepada desakan kerana kedudukan kita tidak begitu kuat begitu juga lah dengan ISA dan isu keselamatan, ini semua sebab pemimpin nak jaga hati lawan"

4 - "DS Najib nak jadi "BRAND" dan juga cogan "1Malaysia" kerana di fikirkan nama UMNO sudah tidak bagus lagi"

1Malayisa tidak dijelaskan dengan betul,ia bermaksud lain pada pihak lain pada orang cina ia bermaksud semua sudah sama melayu dan cina, pada orang melayu ia bermaksud tiada lagi sekolah cina dan sebagai nya"

5 - "Keadaan bertambah buruk dengan memiliki penasihat yang tidak faham politik dan sensitivity, tapi malang nya mereka lah yang didengar oleh pemimpin"

6 - "Pemuda UMNO sekarang tidak semacam dulu" ujar Tun, ini amat ketara kerana Pemuda UMNO ada agenda dan kepentingan sendiri dan bukan pemankin kepada penentu kuasa orang melayu.
"Nak kira 700 undi pun makan masa 8 jam"

7 - Tun Mahathir juga berkata banyak pihak yang berjumpa dengan nya merasakan melayu tersisih kerana DS Najib terlalu tumpu mahu menarik perhatian pihak yang tidak menyokong nya terutama nya orang cina.Malah mereka ini sangat di layan dengan istemewa berbanding dengan orang Melayu yang menyokong nya.

Walaupun DS Najib naik atas tiket Melayu tapi amat malang dia masih menumpu kepada bukan melayu untuk di layan.

8 - Tentu sekali pemimpin UMNO bukan jenis yang berkata benar kepada DS Najib akan keadaan dibawah kerana mereka seperti di kata bukan lagi ahli yang berkualiti selain hanya mahu mengampu dan memberi kabaran baik sahaja.

9 - "Ada kah sebarang kontrak orang cina akan serah kepada Melayu?" ujar Tun Mahathir. "orang melayu yang dapat tender dan kontrek akhir nya akan sub kepada bukan melayu juga tapi malang nya apa yang dapat kepada orang cina tidak pernah dapat kepada orang melayu.

10 - "Orang Melayu undi Najib bukan kerana suka kepada nya, tapi kerana takut kepada Anwar dan Lim Kit Siang dan apa yang akan dibawa oleh kedua nya, lalu ketakutan mereka diterjemah kepada undi kepada UMNO dan DS Najib"

11 - "BR1M akan menjadi masalah jika satu ketika nanti rakyat sudah terbiasa dengan pemberian sebegini, dan keadaan akan jadi buruk apa bila tidak lagi dapat memberi nya"

12 - "Saya Ultra Malay tapi orang cina tahu dan kenal cara saya dan mereka undi saya, ada cara nya untuk memikat hati mereka, pendekatan DS Najib tidak betul dengan sentiasa menghulur kan wang, mereka akan ambil tetapi belum tentu mengundi"

Akhir sekali Tun berkata "Saya akan terus bersuara untuk bumiputera dan melayu, jika mereka kata saya rasis Ya saya akan kata saya rasis". 

83 comments:

Servant of God said...

Aku rasis jugak.

Tapi ada Melayu yang tersipu2 bila dijegilmata oleh kiasu super rasis. Manusia jenis ni takde maruah, dorang ingat kalau dia ikut segala kemahuan kafir laknat tu, dia akan dihormati.

Dia tak sedar belakang dia, semua orang kutuk dia, terutama laa kiasu2 yang dia sayang tuh.

Anonymous said...

Bah. pertama:

MEMPERTAHANKAN hak BUMIPUTERA Melayu/Islam dan Bumiputera lain, dibumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, BUKANnya rasis! Lihatlah Bumiputera (Bumiputera juga bermakna - Pribumi/Orang Asal/Native/Aboriginal/Indigenous) Australia/Canada/US/Latin Amerika yang telah dibunuh sesuka hati oleh PENJAJAH Barat-Zionis, sampai berjuta, untuk merompak/menjajah bumi pusakanya dan di KRISTIANkan oleh paderi-paderinya - jadi siapa yang sebenarnya RASIS? Juga Bumiputera Tibet Buddha yang sampai sejuta dibunuh dan sekarang terus diJAJAH termasuk kuil-kuilnya oleh KOMUNIS China, yang Atheist (benci Tuhan).

Dan lihatlah Bumiputera Islam Palestin yang juga dibunuh/dipenjara/dihalau sampai berjuta juga, oleh PENGGANAS Yahudi dan Kristian Zionis Barat.

Jadi, kalau pemimpin Melayu/Islam tak buat strategi PENGHALANG dari sekarang ("prevention strategy" termasuk menghalang umat Islam/Melayu UMNO, jadi "minoriti"), bakal kita jadi Bumiputera Melayu/Islam S'pura/Palestin yang malang (patutnya mereka diberi bantuan pendidikan dan peluang pekerjaan di M'sia, yang meluas seperti biasiswa oleh K'jaan kita, sama seperti biasiswa dan peluang pekerjaan kepada anak-anak bukan Melayu Malaysia oleh rejim PAP untuk belajar/bekerja dengan bebas di S'pura, termasuk si pasangan Cina porno SAMSENG itu).

Sedih betul melihat S'pura, tanah pusaka Tanah Melayu yang kini diJAJAH CINARASIS PAP talam dua muka. Dan kini, PENJAJAH Cina RASIS Singapura ini menaburkan wang di Malaysia (bersama sekutu kuatnya, Barat-Israel– bayangkanlah Israel dah kuasai tanah pusaka Melayu/Islam kita melalui sekutu mereka dari DAP-PAP/PKR) macamlah kita ORANG ASAL bumi pusaka ini PEMINTA SEDEKAH, sambil terus MERAMPAS tanah pusaka nenek moyang kita temasuk kampung sawah padi/nelayan Melayu/Islam kita terutamanya di P. Pinang dan Selangor; untuk terus JAJAH Malaysia melalui sekutu mereka dari DAP/PKR! Dahlah si rejim Cina Singapura ini mengambil jutaan imigran Cina dan Kristian, MENIRU TUAN YAHUDI ZIONISNYA, Israel, dengan mengambil jutaan imigran Yahudi dan Kristian Zionis - semua ini untuk menjadikan Bumiputera Melayu/Islam S'pura/Palestin, selamanya jadi MINORITI!

Lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009:

Bismillahirrahmanirraheem.

1. Until 1965, Singapore was part of Malaysia. Singapore declared its independence on August 9, 1965.

2. Impressed by the Israeli defence system when visiting Israel in 1959, Singapore’s 1st Minister of Defence, Goh Keng Swee (GKS) later invited Mordecai Kidron, Israeli Ambassador to Thailand, over to Singapore to help set up its army. By end- 1965, Israeli teams from Israeli Defence Forces (IDF) began arriving to help Singapore build its army, Singapore Armed Forces Training Institute (SAFTI) and the Defence Ministry.

3. GKS had to be mindful of the sensitivities of neighbouring Malaysia and Indonesia, with predominantly Muslim populations. Hence utmost secrecy surrounded the presence and activities of the Israelis, who had specially asked to be referred to as 'Mexicans' to avoid having their cover blown. Israel imposed a total blackout on the story and the secret was preserved. Until the other side could no longer contain itself.

4. In his book, "From Third World to First: The Singapore Story 1965-2000," published in 2000, Lee Kuan Yew, Singapore's first prime minister, disclosed the secret that had been kept for almost 40 years: It was the Israel Defense Forces (IDF) that established the Singaporean army…..

7. In a book entitled “The Israeli Connection: Whom Israel arms and why”, Benjamin Beit-Hallahmi (1988, pg26) wrote, “According to the CIA (1979), Singapore is the location of the main Mossad station in Asia. General Efrain Poran, a former military adviser to (Israeli) PM Begin, served a s Defense adviser to the Singapore Government (Kartin, 1984). In 1969, 45 Israeli advisers were on active duty in Singapore.”........

13. Last but not least, let me share with you a thought from someone in a website posted in 2008. He wrote, ”Orang Melayu di Malaysia tidak sedar, Singapura adalah diam berisi. Singapura dijaga oleh Amerika dan Israel. Semua komponen tentera Singapura dibeli dan diselenggara sama ada oleh Amerika atau Israel. Mossad sendiri berpangkalan di Singapura. Maka tidaklah hairan Malaysia Today server dia dah relocated di Singapore-based.( Al-Azharri Siddiq/popcorn-km.blogspot).....

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

usin said...

ya tun, saya juga rasis. apa salahnya saya rasis untuk bangsa dan agama saya di tanahair saya? jikapun saya rasis, tidak bermakna saya akan rampas apa yang bukan milik saya dan bangsa saya, SAYA CUMA RASIS UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK MILIK AGAMA SAYA DAN BANGSA SAYA DARIPADA DIRAMPAS DAN DIBULI OLEH BANGSA PENDATANG YANG DIBERI KERAKYATAN OLEH TUNKU ABDULRAHMAN. adakah rasis saya ini sesuatu yang buruk? adakah salah jika saya ultra melayu?

Oyabun Sin's said...

Tun M ni melayu ka, apa pun bgus la jd ultra melayu

Anonymous said...

Apa yang Tun nyatakan memang benar, aku sekeluarga undi najib buat sebab dia bagus tp terpaksa Demi bangsa namun dia telah mengkhianati bangsa dan agama. Hinggakan Islam dihina sebegitu dasyat tanpa pembelaan, Raja dan bangsa Melayu apatah lagi. Kita lupa Najib bukan Tun Razak dan Hisham Ckmm bukan Tun Hussein mereka tak menghayati perjuangan negarawan yang terbilang. Sifat pejuang tidak diwarisi, ia harus disemai, mereka berdua adalah bangsawan dibesar ngan kemewahan tu sebab mereka cuba beli cina ngan kemewahan. Siapa sangka bahawa tak sampai satu generasi kemerdekaan sudah ada anak Melayu merempat bawah jambatan. 2013 genap 44 tahun selepas 1969, Kit Siang berjaya memerdekakan bangsanya... sungguh malang bangsa Melayu !

Anonymous said...

ya aku pun RASIS.....

Anonymous said...

YES SAYA JUGA AKAN JADI RASIS APABILA HAK SAYA SEBAGAI BUMIPUTRA MULA DIGANGGU.

Anonymous said...

oyabun, x kisah la kalau ko rase die x melayu..tp perjuangan die utk melayu..drpd melayu yg malu ngaku melayu, lg parah..harap2 ko x la camtu yer

Anonymous said...

"Orang Melayu undi Najib bukan kerana suka kepada nya, tapi kerana takut kepada Anwar dan Lim Kit Siang dan apa yang akan dibawa oleh kedua nya, lalu ketakutan mereka diterjemah kepada undi kepada UMNO dan DS Najib"

-------------------------------

Ya, aku adalah salah orang yang dimaksudkan oleh Tun M. Aku undi BN/UMNO bukan sebab Najib tapi sebab aku tak mahu Anwar, Hadi dan Lim Kit Siang menjadi ketua kerajaan je. Tapi kalau ada yang lebih baik dari mereka, aku takkan teragak2 memberi undi pada parti yang didokong oleh individu terbabit.

Jadi Najib, dengar la keluh resah kaum yang memberi undi solid pada anda pada PRU yang lepas, bukan pada ANJING YANG MENGGIGIT TUANNYA YANG MEMBERI MAKAN... Kalau tak paham lagi, tunggu je la waktu PAU kali ni atau mungkin pada PAU yang seterusnya...

Lagi satu, suruh ketua cawangan jangan buat cawangan UMNO seperti mak bapak mereka yang punye. Buka keahlian pada rakyat yang berkelulusan tinggi dari ketua cawangan tu sendiri masuk ke dalam UMNO. Jika tidak dapat la Menteri yang BODOH memahami kehendak rakyat...

Anonymous said...

Tun M mungkin bukan Melayu sejati jika dilihat dari genetiknya, tapi jangan lupa Anwar tu pun bukan Melayu secara genetik juga. Ade puak2 pembangang ambik kira?? Kenapa kita nak bising2 pulak...

Anonymous said...

AKU PEDULI APA PADA GENETIK. YANG PENTING SIAPA YANG BERANI BERJUANG ATAS DASAR DAN KEPENTINGAN MELAYU, BAGI AKU DIA LEBIH MELAYU DARIPADA MELAYU CABOK.

Anonymous said...

TNB..TUMBANGKAN NAJIB BACUL

TNB..TUMBANGKAN NAJIB BAPOK

TNB..TUMBANGKAN NAJIB BODOH

TNB..TUMBANGKAN NAJIB

TNB..TUMBANGKAN NAJIB BANGSAWAN

Anonymous said...

antara najib dan tun razak...sgt beza idealoginya...

najib makmurkan cina
razak makmurkan melayu

razak x perlu slogan utk berkhidmat
najib hanya slogan utk jlnkan kerja

razak bagi idea dan tenaga utk maju rakyat
najib bagi brim utk ampu rakyat

razak jadikan melayu rajin usaha khususnya felda
najib jadikan melayu harapkan subsidi

mereka dari satu keturunan tetapi razak lebih ultramelayu

najib hanya melihat kehilangan tanah melayu ke tangan singapura..

aku

Melayu Al Bani Jawi

Pak Salleh said...

HARI INI HUNUS KERI'S, ESOK MINTA MAAF...
LEADERSHIP QUALITY APA INI.
KALAU CINA TAK SUKA KRIS, EXPLAIN THE VALUE OF THE KERIS, BUKAN MINTA MAAF.
MELAYU MESTI BERANI KERANA BENAR, BUKAN NAK JAGA HATI SAHAJA.
INI MACAM CINCAI BOCHAI LA KAWAN.
UMNO PERLUKAN "THINK TANK MELAYU" YANG BERPANDANGAN JAUH, YANG SELALU KAJI THE FUTUR OF THE MALAYS DI TANAH MELAYU SENDIRI.
KITA TERLALU BERLEMBUT DAN MUDAH MENGALAH !

anti-CinaKiasu said...

Menteri Amaran CKMM tu memang tak layak jadi menteri. Jadi MP udahlah pi joint back bencher club. Lain dari tu tok sah, hancur jadnya. Mujoq lah dia pegang MinDef....kat sana Pak General garang-garang,tak berani Menteri Amaran CKMM tu nak naik tocang.

Untuk DS Najib pulak, udah lah nak tatang cina kapiaq harbi tu. Bukan nya dapat undi pun. Lagi elok pi tatang Islam, Melayu dan bumiputra. Depa tu lah yang bagi undi kat UMNO/BN dalam PRU 13 dulu. Kalau nak harap kat cina tong san tu.....dah habih tergadai bumi melaya ni.

Tolong sound sikit kat KJ tu suruh tengokkan orang dia tu jangan lancang sangat timbulkan isu-isu sensitf. Silap haribulan masuk kedalam dikerjakan dek Menteri KDN baru kita tu. Kalau jadi memang baguih pun.....

Anonymous said...

Ya...aku pun rasis!!!...
Bg aku cina layak ddk dibawah tapak kaki melayu.
So cai lu cinabeng!!!...

Anonymous said...

kalau melayu tiada sikap ultra perkauman kini...5 tahun lagi semuanya akan terlambat..apapun...sekarang ini melayu...melayu..melayu..

Anonymous said...

kalau melayu tiada sikap ultra perkauman kini...5 tahun lagi semuanya akan terlambat..apapun...sekarang ini melayu...melayu..melayu..

Anonymous said...

AQ NAK TUJUKAN LAGU GOT TO GO NYANYIAN NAJWA MAHYIDIN PADA AH JIB GO....

This time I’m gonna live my life
I ain’t no stepford wife
No I ain’t perfect
Gonna find somebody who’s worth it
And no you ain’t that person
Coz i caught you constantly flirtin’
With my best friend

So I guess I’ll say goodbye
I’ll find me another guy

Why (why why why)
You always makin’ me
Cry (cry cry cry)
No I can’t stand it
No you can’t be my man
It don’t matter who you are,
Even if you were a star,
You’ve got to go
(Go go go go go go)

Read my lips I’m leavin’,
and no no I ain’t teasin’,
This time it’s for real,
Gotta find you another girl,
Coz this one sure ain’t stayin’,
By the time you finish what you’re sayin’
I’ll be gone

Anonymous said...

Kalo nak tolong melayu namanya rasis.... Pegi mamposla memang aku rasis. X payah nak apologetik.

Anonymous said...

Hey Oyabun, YB Tun Dr. Mahathir adalah BUMIPUTERA Melayu/Islam tau! Apasal guna bahasa PENDATANG DAPBIAWAK/PKR?!

Anonymous said...

Aku pon rasis..cuma gua bukan hipokrit!!!

Anonymous said...

Aku pun rasis jugak dan rela jadi syuhada jika hak bangsa aku diragut oleh cinabeng-cinabeng kiasu harbi sesuka hati.

Aku rasis dan mungkin jadi ekstremis dan terroris jika hak bangsa, agama dan raja aku terus dirobek cinabeng dan keling harbi!

Anonymous said...

perasaan rasis tu bagus..

ultra rasis lagi bagus..

tapi buktikan dgn perbuatan..

tanpa bukti kita seperti burung kakak tua sahaja..

buktikan dgn boikot cinabeng 100%!

buktikan dgn sokong premis melayu 100%!

sebarkan flyers bbcd dlm skala besar!

kita perlu buktikan ini sebelum kita mengakui kita ni rasis!!


Anonymous said...

oooi kita orang da benci dgn Ah Gib Gor@ Najib Altantuya@ Najib Monggolia...Dia boleh pergi mampos dgn nuar brahim sekali

hangkedee said...

Wa pun rasis maa..Wa tak suka lu Ah jib gor Sama bini lu.Lu punya selupa bodohwi.

Anonymous said...

Datuk Sri Najib ....
I voted for you because you're the better devil.
Better the devil i know.

bzz said...

Hidup Tun!!!

Najib... bangun la... bangun...

Anonymous said...

anon 4.37pm
aku rasis dan aku telah buktikan!!!

Anonymous said...

ni pendapat aku aje mungkin salah mungkin betul....Najib dalam keadaan tersepit bila mana di zaman pak lah Bn kalah di 5 negeri dan dalam masa yg sama PR semakin ghairah meluaskan pengaruh.Jadi apa pilih Najib....jika dia berkeras seperti Tun aku rasa keputusan PRU 13 akan lebih teruk.Jadi dia terpaksa membuat petimbangan yg betul bagi memastikan BN masih berkuasa.Ini bukan bermakna aku setuju dgn Najib tetapi kita kena berlaku adil kepada beliau.

Anonymous said...

BRIM boleh diteruskan diberi hanya kepada mereka yang mengundi BN pada PRU13.yang tahun lepas terima BRIM tetapi undi cinabeng/DAP tu jangan bagi dah UMNO/BN tidak perlu undi cinabeng.

Anonymous said...

Paklah lah manusia yg ama ku benci..Najib Monggol lagi sorang amat ku benci menyampah, meluat, ..sakit hati..

Anonymous said...

Info ni ditujukan kepada Melayu yg yg bodoh sahaja spt Oyabun Sin kat atas tu(yg bijak boleh abaikan):

Ibu Tun Dr. Mahathir ialah Wan Tempawan binti Wan Hanafi beliau adalah keturunan Wan Mat Saman, Menteri Besar Kedah yang membina terusan Wan Mat Saman, daripada keluarga Wan Su, keturunan Datuk Temenggong Kulut salah seorang cucu-cicit Mahsuri dari Bukit Lada.
Bapa beliau Muhammad bin Iskandar (ada ke orang di India bernama iskandar?) keturunan Melayu + india-muslim, Nik Aziz melayu + siam (melayu), Tunku Abd Rahman Melayu + siam (melayu), Teressa Kok keturunan cina + Yahudi ada siapa pertikai beliau ultra cina?
Anwar Ibrahim melayu + Indian/Tamil convert to muslim, Onn Jaafar, Hussein Onn, Tun Razak, Najib tu semua keturunan Melayu + Turki, Syed Jaafar Albar, Hamid Albar, Ali Al-Habshee tu pulak Melayu + Arab. Abdullah Badawi Melayu+Arab sebelah bapa + Cina (moyang sebelah ibu beliau). so what? Mereka dan kami semua adalah MELAYU yg beragama Islam, Bertutur bahasa Melayu dan mengamalkan Adat Istiadat MELAYU. Zairil Khir Johari pulak IBunya CINA + bapa CINA mengapa cina groom beliau sebagai Melayu? dan PAS PKR menerima dgn senyum?

Anonymous said...

wa sokong lu anon 5.57pm
pencacai BABI spt PAS dn PKR Melayoo bodoh ni xsudah2 hina kutuk Mahathir punya ketrunan..mcm krtuna mereka tu molia sgt disisi Tuhan? Anwar tu krtunan bawak lari anak dara org.. ada sape pertikai?

Tun M berkerja, keluarga Melayu yg ada ilmu, xbodoh mcm keluar pencacai2 PAS kopiah kuning, telan apa jua air ludahan ceramah.. xboleh piki rmana satu halal masa satu haram..

Tun M dikira Melayu sejati wpun ada sikit mixed jauh di sebelah moyangnya. Aku yakin xde sekor pun Melayoo skrg pure Melayu 100% melainkan sudah mixed mcm2 sub-racial. Org ASLI dlm hutan pun skrg sudha mixed dgn org luar.. tp selagi org itu ada percentage darah Melayu, plg pokok ialah beragama Islam (itu takrif Melayu dlm perlembangaan Malaysia, cukup hebat menjaga hak org Islam, ttp Nik Najis pesongkn ckp lain)

Anonymous said...

yg kiasu dan tk boleh mixed2 hidop campor2..mau sorang2 bolot ialah Cina. Sbb tu mereka taksub pd entiti Cina Kafir. Kawin pun sesama Cina.. sikit sgt yg kawin dgn bngsa lain genetik xkembang.. jd jahat beratus2 tahun..sbb genetik penindas dan penipu dlm darah Cina tu pekat..

bangsa tamak lagi selfish dlm dunia- bangsa Cina!

Anonymous said...

aku heran kenapa kita biarkan Zairil Khir Johir tu di perkakaskan oelh DAP sbg Melayu?? itu satu helah jahat!!

Kenapa xde siapa dedahkan terperinci siapa Zairil ni? dan apa motif DAP dr segi nk menakluki kebodohan stgh Melayu!

dna said...

Tak kira apa keturunan kat negara kita asal Islam la... tak faham2 lg ke. Ah jib go pun darah melayu malindo apa..tp dia sempit hati...mcm dah kena nasi kangkang kot!!! Hipokret besar...lg dgn yg 3 ekor itu pun sama.

Kasi out masa PAU nanti...ini kali mesti ubah. Utk apa jd pemimpin tp jd petualang bangsa d agama.
Munafik besar...sedang arwah ayahnda dia seorg pejuang bangsa!
Duk makan ayam suntik kot jd begini agaknya...lembik, lemau, dasyat2...tak ku sangka buah cempedak menjadi nangka busuk...!

Kita dah diajar olih bangsa kinzir utk jd rasis... ya aku dgn kerabat2 serta kawan2 ku yg ramai memang rasis habis...dah ditahap naik tinggi ni boleh terbang...aku puasht...BBC/ABC 100%... BCL pun aku tak main...pastikan tiada produk dr tgn dapig dirumah kita.

I love Tun M forever...
Dimana kan ku cari ganti...
Serupa dengan Mu Tun...
Jasa mu buat kita dipersada....
Hati aku jd sebak d sayu....
Hidup Tun M d panjangkanlah usia beliau ya Allah serta peliharalah keluarganya...

Anonymous said...

Cina kurap babi mana ada maruah..
dulu nenek moyang dia org kena bunuh macam anjing gampang dek tentera jepun..layanan diterima 'pure under pig'!
sekarang ni boley pulak dia org nak menyalak bangga bila pakai HONDA..TOYOTA..EVO..
memang bangsa tak ade maruah laa lu pig eater!

renungan: jgn jadi bangsa bangsat mcm cina gampang!

raismazzadam said...

TUN MEMANG TERBAIK....INILAH KEGARANGAN SEORANG PEMIMPIN...DIBAWAH PEMERINTAHAN TUN SEMUA BANGSA RESPECT SAMA BANGSA MELAYU...TP SKRG ......BANGSAKU MELUKUT DI TANAH AIR SENDIRI....PG JAHANAM SAMA 1 MALAYSIA...1 BUMIPUTERA....

raismazzadam said...

TUN MEMANG TERBAIK....INILAH KEGARANGAN SEORANG PEMIMPIN...DIBAWAH PEMERINTAHAN TUN SEMUA BANGSA RESPECT SAMA BANGSA MELAYU...TP SKRG ......BANGSAKU MELUKUT DI TANAH AIR SENDIRI....PG JAHANAM SAMA 1 MALAYSIA...1 BUMIPUTERA....

Anonymous said...

Hidup Ahjib Go.
Hidup Nazri Aziz
Hidup Kerismudin

Anonymous said...

Buat apa banding2kan keturunnn asal melayu ke arab ke cina ke..yg penting sekarang dan masa depan. Adakah jiwa tu dah ultra melayu? Kita semua mesti ultra melayu dan jangan sekali2 tunduk pada bangsa2 lain. Kita gunakan kekuatan media yg kita ada utk menyatukan kembali bangsa kita dgn menolak najib dan kuncunya. Kita tak berhutang dgn diaorg ni so apa nak ditakutkan. PAU ni kita pressure najib..hishamudin berundur! dasar anak bangsawan tak tahu erti pejuangan sebenar bangsanya.

Anonymous said...

Hidup Tun.

Diharap DS Najib , mula Bergerak utk kepintingan Islam dan melayu.

Anonymous said...

Najib masih lagi lena. PRK Kuala Besut dpt majoriti lebih drpd PRU13. Tapi dia lupa saluran peti undi anak2 muda di hampir setiap pusat mengundi BN kalah. Woi Najib..ini adalah suara anak2 muda melayu di Kuala Besut. Itu belum lagi suara anak2 muda bangsa2 lln. Memang confirm 100% tolak BN. Next PRU 14 diaorg ni yg akan menjadi suara majoriti dlm undi itu nanti dan diaorang juga akan diikuti oleh lapisan kedua mereka yg tidak layak mengundi PRU13 tetapai akan layak mengundi PRU14. Jangan ingat dgn meletakkan KJ di KBS akan dapat swing their votes towards BN. Undur lah Najib demi kebaikan bangsamu sendiri.

Anonymous said...

Perhatian semua.

Mahkamah Rakyat telah bersidang dan perbicaraan terperinci berserta bukti2 kukuh dan pengakuan dari tun mahathir serta keterangan2 dari melayu2 rasis telah memberi kesan kepada kesejahteraan rakyat majmuk pada keseluruhannya.

Tabiat rasis yang tidak bertamadun jika menghina bangsa2 lain perlu dibanteras dan dihukum dengan pantas supaya tidak menjadi parah dan payah untuk dibendung lagi.

Dengan ini Mahkamah Rakyat dengan kuasa dari perlembagaan yang telah diturunkan kepadanya mendapati kesemua penjenayah rasis tersebut dibawah wajib menjalani hukuman berat tanpa lengah lagi. Mereka adalah;

1. Ds Najib Razak bersalah atas tuduhan rasis tahap pertama kerana memberi cina2 rasis peluang untuk menghina kaum melayu dengan melayan segala bentuk rasisme seperti membiayai sekolah haram venakular cina. Wang haram juga digunakan untuk membiayai bisnes2 cina dengan memperdayakan institusi2 kerajaan.

2. Datuk Nazri bersalah atas tuduhan rasis kerana membenarkan kaum cina dan india mendapat biasiswa hak kaum melayu yang tertindas secara menurunkan kuota pelajar2 melayu yang cemerlang. Meritokrasi paksaannya telah membuat ramai ibubapa melayu merana dan dihimpit hutang untuk membiayai pelajaran tinggi anak2 melayu.

3. Yb Kamalanathan telah mengkhianati orabg2 melayu yang mengundi dia menjadi wakil rakyat dan seterusnya timb.menteri. Kamalanathan telah dengan sengaja mengapi2kan sentimen kaum india dengan campurtangan yang tidak bertempat beliau, supaya membenci gurubesar melayu yang hanya menjalankan tugas. Kamalanathan juga telah dengan sengaja dengan bongkak mengumumkan sekolah2 venakular tamil kekal dan tidak boleh diusik.

Mahkamah Rakyat akan memberi insentif dan hadiah istimewa kepada rakyat yang berjaya menghukum penjenayah rasis diatas kerana jenayah mereka keatas orang2 melayu tidak boleh diterima lagi.

Semua rayuan dari mahkamah lain tidak boleh diterima kerana mahkamah2 sesyen, tinggi, rayuan dan persekutuan telah dihijack oleh pihak pembangkang.

Anonymous said...

Sebagai rakyat Malaysia kita ada hak untuk mengkritik kerajaan yang kita undi jika tindakan2 mereka melampaui batas apatah lagi jika mereka melupakan asas perjuangan bangsanya sendiri. Kita juga mempunyai hak untuk memilih pemimpin kita sendiri yg amanah dan berwawasan jauh dam tidak melencong dari perjuangan asal.

Anonymous said...

Tidak hairan jika Dunia memberi 'approval' jika Spore memerangi untuk menjajah Malaysia atas alasan untuk menjaga kepentingan pelaboran mereka di Malaysia.

Anonymous said...

Melayu = Beragama Islam. Bertutur bahasa Melaya. Bertatasila Melayu sekurang-kurangnya

Anonymous said...

kenapa PEMIMPIN Melayu takde telur nak bersuara... sebab nak jaga periuk nasi... nk jaga harta dunia... tak cukup2 lagi ke!!!! Bangsa dan Agama di gadai kerana sedikit imbuhan dunia... TETAPI akhir nya MELAYU tergadai... jgn lupa semua akan hancur termasuk sekali dengan PEMIMPIN Melayu yg ade sekarang... Tunggu dan Lihat....

Anonymous said...

terharu bila baca ucapan tun. pemimpin mcm tun hanya lahir 1 dlm 1000 pemimpin. wlaupun tun dmamah usia tapi tun masih fikir mengenai nasib melayu di tanah sendiri.
najib buknnya mahu mghormati tun malah dbiarkan tun susah hati dgn kelakuan dia. najib sepatutnya ikut nasihat tun bukannya ikut nasihat org2 yg kaki bodek. dunia mengakui kewibaan tun, najib harus belajar cara mengurus negara dari tun sblum terlmbt. tanpa tun, najib tak akan jd pm.
aku akan sentiasa menyayangi dan menyanjungi tun sbg pemimpin yg terhebat di Malaysia. di bulan ramadhan yg berkah ini, aku hanya mampu berdoa semoga Allah panjangkan usia tun, tun diberi kesihatan yang baik dan tun sentiasa dirahmati Allah SWT. Aminnn...

Anonymous said...

Anonymous said...

oooi kita orang da benci dgn Ah Gib Gor@ Najib Altantuya@ Najib Monggolia...Dia boleh pergi mampos dgn nuar brahim sekali

July 29, 2013 at 4:44 PM

-------------------------------------
kenyang ya makan tahi dan jilat jubor Anuar??? sampai dah tak boleh nak fikir dgn betul....cerita
Najib + Altantuya Monggolia....masih lagi ko percaya...pada hal mamat benggali yg story kat paper tu kata tak ada kaitan langsung.....bodo !!!!

Anonymous said...

Ah Jib Gor & CKMM tiada bezanya...keduanya lembik

Anonymous said...

Jangan pertikai Tun M......tiada gunanya kalau tubuh badan jer Melayu tapi kepala hotak dia cinabeng bangsat......seperti melayu pkr ramai yg jenis mcm ni......

Anonymous said...

orang jepun sangat faham bagaimana perangai cina bangsat ni......tu sebab jepun tak nak biarkan cinabeng ni hidup.......

Anonymous said...

pru 14 pemuda nak bagi undi pada pas penjilat cinabeng kafir harbi.???......jangan mimpi laaa....

Anonymous said...



Tun M ialah pemimpin aku

pemimpin bangsaku

sokongan & kesetiaan aku tidak berbelah bagi terhadap beliau

pimpin kami Tun! pimpin kami!

Anonymous said...


kadangkala Jebat perlu menderhaka

-tuah-

Anonymous said...

If being a racist is wrong, I don't want to be right, hapus kan Sisters in Islam sbb dia orang tu Traitors in Islam sebenarnya

Anonymous said...

Anon 10.32pm

pemuda wajib mengatur langkah kini utk menghadapi PRU14..gerak gempur menambah keahlian wajib dimantapkan.

setiap cawangan hendaklah ditetapkan sasaran sebulan.

setiap anggota hendaklah didaftarkan untuk mengundi.

pendekatan bersama anak muda hendaklah dirancang dan dilaksanakan melalui masjid,sukan, riadah dan aktiviti2 masyarakat setempat.

anak muda berumur 17 tahun kini boleh mengundi pada PRU 14 nanti. pendekatan hendaklah diberi kini ttg senario politik masa depan umat melayu islam.

tuisyen2 percuma diluar bandar dan pekan2 kecil hendaklah diutamakan dgn ditaja oleh jutawan2 melayu bagi memartabatkan pendidikan umat melayu islam.

lagi satu pemuda kena pastikan flyer2 bbcd disebarkan keseluruh kawasan jajahan mereka dan pastikan mereka memboikot semua premis cinabeng 100% dan menyokong premis melayu islam sepenuhnya!

jadikan pemuda hari ini adalah pemuda baru generasi pasca PRU13.pemuda baru yg rasis...pemuda baru yg berani dan pemuda baru yg berwawasan..

jadikan penyebaran flyer bbcd satu elemen penting untuk tugas pertama menjadi pemuda melayu baru!!

inikalilah kita rasis!

Anonymous said...

ako rasis... knp? ko ssh ke cinabeng?

Anonymous said...

Tun Razak masa hidupnya agendanya adalah untuk bantukaum melayu apadah jadi dengan najib kerana nak undi dari cina namapun ditukarkan Ah Jib Gor hasilnya apa yang dapat ..

Anonymous said...

Rasa Mamak ni nak tulis buka "Malay Delemma part 2" pasti laras macam Samsung Galaxy S..........Sangat pandai cari makan sungguhpun sudah sangat kaya.

Anonymous said...

Pemimpin mana yg pernah diendorse oleh Tun M semasa beliau berada di tampok atau selepasnya...cuba renungkan...

Anonymous said...

Aku pun rasis..fuck u cinabeng!!!

Anonymous said...

Pundek hang la cakap banyak meroyan konon Rasis Spura menabur wang di Malaysia, habih hang nak ekonomi Iskandar Msia dan JB punah dan ranap ekoran pengeluaran besar-besaran pelaburan mereka di wilayah tersebut....! Bukan setakat pelaburan membeli hartanah, membina kilang di sana, bisnes2 lain yang beribu ribu juga akan mengalami kerugian dan kebrankrapan...kepala otak hang baik bergeliga skit, jgn ikut cakap lepas senang mcm tu!

Anonymous said...

Anonymous said...
Rasa Mamak ni nak tulis buka "Malay Delemma part 2" pasti laras macam Samsung Galaxy S..........Sangat pandai cari makan sungguhpun sudah sangat kaya.

July 29, 2013 at 11:48 PM

--------------------------------

Ayat cinabeng yang tak reti tulis bahasa Melayu dengan betul... cilakak lu!!!!

Anonymous said...

Wahai Ayahnda... Engkau lihat siapa anaknda mu ini sebenarnya...beliau harapan bangsa d negara Islam tetapi amat jauh dari yg diharapkan...

Kami sesungguhnya memohon kepada Allahswt d para malaikat mengubah pemimpin2 yg begini...hantar lah penganti2 yg berjiwa jamaah Islamiah d tegas dlm mempertabatkan kedaulatan negara.

Dgn kuasa kebesaranMu d sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui akan sesuatu. Jika mrk petualang ummah d tidak baik kpd mada depan negara maka kami mohon nyahkan mrk2 ini cara yg selamat d terbaik disisi Mu. Dan jadikan mrk gul yg suka bertaubat.

Mari sama2 kita berdoa apalg didlm bulan kebesaran ini. Ya Ameen 3x ya Rabbal ' Alamein.

Anonymous said...

Babi punya Cina......harkhhhtuihh....

Anonymous said...

Kenapalah Najib hapuskan hak Melayu di Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi (MeCD). Kenapalah dia sanggup dia tutup satu Kementerian yang membantu khas orang Melayu.....

Anonymous said...

2 benda yg cinabeng takut..

takut miskin dan takut mati..

sekarang cinabeng rasa dah kaya dan cinabeng rasa dah kuat..tu yang cinabeng menggila kat sini..

bagaimana nak miskinkan dia dan nak menakutkan dia dgn maut??

pertamanya sebarkan flyer bbcd secara besar2an..sesudah itu menyeru semua umat melayu islam boikot bisnes cinabeng secara berterusan dan dalam skala mega..

lepas tu cinabeng dah sesak nafas, pusingan modal makin mengecil.. keuntungan makin jatuh..dan insuran hayat sudah tak mampu dibayar..baru dia rasa maut bakal menjemput mereka..

ketika itu rentak lagu mereka sudah kurang berkumandang..sekarang ni kita layan je..

Anonymous said...

Betol kata TUN!!

Pemimpin Melayu sekarang bodoh dan lembab!!

Singkirkan Najib dan angkat Pemimpin Melayu yg berani dan bijak!!

Cina Vavi akan ambil segala yg yg di beri Kerajaan Melayu tapi akan teros RASIS dgn mengundi DAP BABI. DAP BABI sudah pon memcacapi tujuan dan cita2 nya.

Selagi Najib memegang jawatan Pemimpin Negara selagi itu lah Cina DAP Babi akan teros besar kepala dan Melayu terabai.

Mintak Tun teros besuara dan memiin Melayu!!

Luv you Tun!!

Anonymous said...

To hell with 1 Malaysia! Asyik kumpul cina aje ada round table. Apa, Cina aje tau makan!

Last..Cinabeng telah mem Bak kut teh Ah Jib Gor..
padan muka..

Nasib baik aku tak suka PASyiah dgn PGayR..kalau tidak UMNO bungkus!

Anonymous said...

sokong tun, pemimpin berani dan tak takut undi!! xpernah tunduk pada mana2 acuan dan tekanan, iq yang tinggi. hasilnya malaysia aman makmur, perpaduan tinggi zaman beliau. dap pun senyap sunyi zaman dia.semoga tun jadi PM malaysia semula

Anonymous said...

Aku ingat zaman Tun Mahathir tak de sorang pun berani berkutik. Masa tu ISA ada dan Tun M pulak memang TEGAS tak ada kompromi. Lantaklah org tu nak tibai dia ke, nak tepekik terlolong ke, nak ugut ke.......dia tetap dgn keputusan dia.....hitam, hitam.....putin,putih. Aku TAK PERNAH tengok Tun M lembik boleh dilentur ke sana ke mari. Yg aku tahu Melayu TAK PERNAH dipermainkan, agama Islam tak pernah dihina, Malaysia dihormati oleh dunia dan yg paling penting KADOK TAK BERANI naik junjung macam sekarang ni.

Aku ingat forum di luar negara dengan pemimpin dunia yg lain yg aku tengok dlm TV.......Tun M tibai barat dan Israel tepat-tepat, tak de koma-noktah lagi. Masih lekat dlm kepala aku Tun M kata kita patut cari punca berlakunya perang Palestin-Israel. Kalau tidak diperbetulkan puncanya, pertelingkahan Palestin-Israel akan berterusan dan takkan tamat.

Jadi apa kata kita guna FORMULA TUN M, kalau nak selesaikan masalah mestilah dicari PUNCANYA dulu. "Kalau nak mencabut, biarlah dgn AKAR-AKARNYA sekali."

Kalaulah boleh DIULANG sekali lagi dan kalaulah boleh DIPUTARKAN balik jarum jam.....aku TETAP akan pilih Tun M sebagai PM.

Aku tak peduli apa org cakap tentang keturunan Tun M. Bagi aku Tun M ialah ANAK JANTAN MELAYU JATI yg berjaya MEMERTABATKAN MARUAH MELAYU, yg pada zamannya tak de org yg berani mempersoalkan tentang Melayu dan Islam.

Kalau Tun M kata beliau rasis......kita pun mesti rasis juga.

Jadi ayuh TENTERA ANAI-ANAI JANGAN KITA LEKA LAGI....!!!

Anonymous said...

DIHARAPKAN PARA PEWAKILAN UMNO PADA PAU NANTI PILIHLAH PEMIMPIN YANG BUKAN SAHAJA BERWAJAH MELAYU TETAPI BERJIWA MELAYU JUGA..SAMPAI BILA KITA NAK BIARKAN ORG MELAYU DITEKAN SEBEGINI?

Anonymous said...

TUN M..saya pon rasis..tp aritu semangt aku pegi bengkel kereta melayu kt blkng giant tu..ingt nk service sblm ry ni..tp bngkel tu ttp..aritu pegi pnye la bersusun kereta..wahai pemilik bngkel..jgn la mcm ni..kenape ttp bngkel..last2 aku g bngkel cine jgk..abs 600..

Anonymous said...

TUN M..saya pon rasis..tp aritu semangt aku pegi bengkel kereta melayu kt blkng giant tu..ingt nk service sblm ry ni..tp bngkel tu ttp..aritu pegi pnye la bersusun kereta..wahai pemilik bngkel..jgn la mcm ni..kenape ttp bngkel..last2 aku g bngkel cine jgk..abs 600..

Anonymous said...

saya ada mengajukan soalan kepada prob yusufsemasa menghadiri kursus bina negara dalam tahun 1997 iaitu adakah malaysia akanjadi negara plastin kerana sebelum plastin dirampas oleh yahudi mereka hanya pendatang dibumi plastin dan berkerja sebagi buruh tanaman ja, kemudia mereka menubuhkan pesatuan , lepas tu memnta perwaikilan diperingkat kampung2, kemudian memnta wakil menjadi ahli pada peringat daerah , kemudia keperingkat parliman, kemudian memnta jawatan menteri , kemudian timb PM kemudian menjadi PM, selepas mereka dapat jadi PM lansung bumi plastin bertukar tangan, prob yusuf menjawab dengan kiasan saja bahawa meleaysia akan kearah demikan kerana ekonomi telah di pegang oleh sesutu kaum saja, dengan kuasa ekonomi mereka akan memanipulasi harga ikut kehendak depa, bukan kehendak kerajaan, kerajaan takakan dapat berbuat apa2 pada kuasa ekonomi yang mereka pegang. malang sekali semua flasitator btn yang dahulu tu seperti nordin kardi telah diketepikan oleh pihak yang ada kepentingan peribadi, btn sekarang hanya sekadar sampah yang tak berguna untuk membantu mempercepatkan keruntuhan negara ini kepada kaum asing. Lihat saja apa yang mereka telah nasihatkan pm , supaya akta isa, dan ordinnan darurat yang telah dihapuskan keadaan negara jadi tidak selamat untuk dihuni, mereka yang telah dibebaskan dari ordinan darurat dan isa mengambil kesempatan membalas dendap pada mereka yang menyebabkan mereka dipenjara. dalam keadaan sekarang ini pun najib masih lagi berpegang pada penasihatnya yang gagal 100% dan masih juga, membela kaum asing dengan keistimewaan sehingga raja, islam dihina, bagi yang bertindak sendiri untuk membela raja dan agama mereka pula akan dihukum dengan keras, harap pak jib ubah pendiriannya, kalau tidak pru14 umno akan hancur itu sudah pasti

Anonymous said...

betul tu anon 8.17pm..jihad ekonomi islam wajib dimantapkan!!!

Anonymous said...

respek sama Tun M sampai bila-bila (tapi tidakla sampai tahap taksub macam penyokong PAS dengan Nik aziz).

Najib lahir sebagai anak orang senang. Orang senang ni, lazimnya mereka pikir dengan tabur duit saja masalah selesai. Tu yg jadi BR1M tu.

Orang cina lama dah boikot barang melayu, cuma melayu aje tak sedar. Melainkan mereka takde pilihan, terpaksala mereka beli. Kalau boleh, pandang pun tak mau.

Memang kita tak boleh selama-lamanya rasis, tapi kalau tak memberi, macammana nak menerima, kalau tak berbudi, bagaimana nak berbahasa?


Anonymous said...

Suara Mahathir adalah suara aku
Suara Mahathir adalah suara Melayu
Suara Mahathir adalah suar kita semua

Pelik tapi benar

Anonymous said...

tun M hujahnya memang bernas dan berani..walaupun usia telah meningkat, tp Tuhan kurniakan akal dan kesihatan yg baik kpdnya..alhamdulillah..

teruskan memandu kami wahai Tun..tunjukkan arah kpd kami yg jahil dan termanggu ni..