Sunday, August 18, 2013

ANTARA KENYATAAN PENGHARGAAN MAT SABU PADA SYIAH LAKNATULLAH !





Kata-kata penghargaan yang pernah dikeluarkan oleh Mat Sabu kepada Khomeini.

1. Pegangan saya selaras dengan pegangan Khomeini (laknatullah);

2. Saya mengajak kita meneladani Khomeini (laknatullah) dan meletakkan namanya sebelah nama Nabi Yusuf alaihissalam;

3. Saya mengajak kita semua mencontohi Khomeini (laknatullah);

4. Saya kagum dengan Khomeini (laknatullah);

5. Saya meneruskan pencarian pemikiran politik saya dengan 
membaca hasil-hasil tulisan Khomeini (laknatullah);

6. Saya memuji Khomeini (laknatullah) yang memberi orang Kristian di Iran hadiah pada hari Krismas sehingga mereka terharu; dan

7. Kita ambil contoh Imam Khomeini (laknatullah). Macam mana seorang ULAMA yang menggerakkan rakyat sehingga boleh buat revolusi.


MYKMU

51 comments:

Anonymous said...

ANAK SIAM PENDANG SIAM:
Todiaaaaa....Mat Sabu ! Mat Sabu kalah di Pendang sebab Siam Pendang tak pangkah dia....heheheheh Apsal tak tanding kat Siam.

Anonymous said...

Jahil murakkab atau mmg sbnrnya syiah.

hangkedee said...

Nasib baik kalah di Pendang kalau tidak habis orang di sapunya.Mat BABUn.

Anonymous said...

Ape pasal tak ambil tindakan pada dia? Kalau dah terang2 dia ajak umat islam masuk syiah macam dia, make tahan sajelah dia dibawah undag2 yang sedia ade. Ataukah pehak berkuasa takut nak ambil tindakan pade dia?.

Kalau pengaruhnye dah merebak menjadi penyakit keseluruh ceruk rantau dalam negara ni baru nak ambil tindakan nanti teruk jadi nye.

So, pehak berkuasa agama jangan tidur.Bangun,pantau kemudian ambil tindakan.Ini jihad namenye.Musuh islam wajib di perangi.

Siang malam berkokok tanpa bertindak tak gune juge!

By:Cikgu"S"

yeopkgb said...

Mangkuk2 pas ni kalau mat sabu merapu ckp Pope kat vatican tu anak murid tok n.ajiz pun depa percaya.gang makan taik itek jer depa ni.

Anonymous said...

Kalau betul Mat Sabu tu Syiah, pihak berkuasa agama kena siasat lah, jangan lah pegawai2 agama duk mentekedarah gaji buta saja. Kalau Khomieni diberi gelaran Laknatullah kerana berfahaman Syiah maka Mat Sabu juga wajib di hormati dengan panggilan Mat Sabu Laknatullah.

Kalau tak cukup ilmu islam untuk nak siasat maka jalan paling selamat adalah Jangan Kata SYIAH, MUKTAZILAH, QADARIAH ATAU JABARIAH sebagai puak islam yang Sesat. Sebab kesan buruknya adalah kepada perpaduan sesama islam.

Puak sebelah sini kata puak sebelah sana Sesat. Puak sebelah sana kata puak sebelah sini Sesat. Habis siapa sebenarnya yang tak Sesat. Kami penganut islam ini jadi Penat. Meluaaatttttt !!!!

Nicky Aizat

Anonymous said...

Mat Sabu ni akan buat apa saja yg UMNO tak buat - pija komunis, masuk Syiah hatta makan babi sekalipun.

Anonymous said...

Nicky Aizat aka Nik Aziz masuk blog ni pulok...

Ni blog pro BN ....Puak fakatan tidak diundang ke blog ini. Sila lah buat blog FUCKATAN dicadangkan nama http://nicky-aizat.blogspot.com lepas buat blog tu boleh lah promote dan suruh ahli PAS KOMEN komen power ....


SYIAH tu sesat la poknik wei...SYIAH tu asal yahudi Yaman zaman lagi tuuuu kena halau oleh SY ALI lalu lari ke IRAN PARSI ...
kembangkan syiah di sana ..habis org IRAN masuk syiah sbb mcm agama baru...org PARSI tak suka islam lama sbb mereka masuk Islam sebab kalah perang dgn PANGLIMA SAAD ABU WAQAS...


SYIAH tu sesat POKNIK WEI ....Sibuk nak kahwin contract je ...utk sedap pancut je ...


MAHFUDZ tak tahu syiah dia kata SYIAH tu kuih raya ....parok ...

Anon 18/8 7:36 AM said...

Kalau belum pasti lg syiah tu sesat dan bukan Islam, mmg jahil murakkablah tu ! Khawarij, Muktazilah, Qadariah, Jabariah, sila buat rujukan sendiri, ulama' ulama' mujtahid silam menghukumkan sesat, tp bg ana yg bukan mujtahid dan tak pernah pun jumpa mereka tak berani nak kata mereka ni murtad dan bukan Islam, tp ajaran mereka mmg terseleweng (khilaf atau sengaja kerana ego waAllahu'alam). Tunggu aje la di Mahsyar nanti dan saksikanlah sendiri.

Anonymous said...

nicky aizat ni akupun tak tahu apa punya anutan dia..tengok kata2nya..

"Puak sebelah sini kata puak sebelah sana Sesat. Puak sebelah sana kata puak sebelah sini Sesat. Habis siapa sebenarnya yang tak Sesat. Kami penganut islam ini jadi Penat. Meluaaatttttt !!!!"

hang sebenarnya penganut 'islam' yg mana???

syiah sudah jelas sesat dan amat2 menyesatkan!!!

syiah melayu kat malaysia berapa kerat sahaja yg berani istihar beragama syiah...tu yg majlis agama tak ambil tindakan..tapi lambat laun akan terbongkar jua..

apakah cerita2 skandal sex pemimpin2 'tertentu' dipejamkan mata sebab syiah...syiah menghalalkan mutaah aka zina..sebab kalau dia tu syiah...penghalalan zina menyebabkan 'mereka' terlepas???

kenapa sepi tanpa berita langsung???

pelanduk dua serupa mmg ramai kat malaysia...

mungkin lepas ni perpindahan melayu syiah ke syria akan berlaku... mereka geram kat ASWJ malaysia..mereka bunuh ASWJ kat syria pulak..

syiah lebih ganas dari yahudi laknat.. pengikut syiah melayu ibarat virus yg akan merebak bila kita lemah..vaksin yg terbaik wajib dicari!!!!!

Anonymous said...

Saya berpendirian macam ni : Syiah baik, Sunni juga baik. Syiah islam, Sunni pun islam.

Kenapa saya kata macam tu : Kerana Tuhan Syiah Allah swt, Tuhan Sunni juga Allah swt. Ibarat anak satu bin (bapa) cuma mak saja lain2.

Contoh bapa kita nama Aziz, mak kita ada yang nama Meriam, Sopiah, Saodah dan Halimah sebab bapa kita kahiwin 4. Kalau salah seorang daripada kita buat jahat (bunuh orang). Orang akan kata, " si Abduh anak Aziz tu jahat, dia bunuh orang " dan orang tak pernah sebut, " si Abduh anak Sopiah tu jahat, dia bunuh orang ". Harap kalian faham maksud saya.

Kita satu bapa, buat apa nak berkelahi adik beradik. Orang luar memang suka kita adik beradik berbalah tak berenti2. Benda2 kecil dan remah diantara Syiah dan Sunni tak payah lah nak ambil peduli sangat. Ingat Lah Kita Ni Satu Bin, Satu Tuhan Allah Swt.

Nicky Aizat

Anonymous said...

Salam.pandangan saudara amat bahaya dari segi akidah.sila buat rujukan dan bertanya ulama murshid apa itu syiah.apa syahadah yg diucap?sila buat rujukan.syiah bukan islam dan ia dikembangkan oleh yahudi yg bodoh sahaja pada permulaannya.

Anonymous said...

Kepada anda2 yang fanatik dan taksub sama ada kepada Syiah atau Sunni.

Peringatan saya adalah: Jika orang kafir atau orang bukan islam hendak menyerang orang islam, mereka tidak peduli orang itu Islam Syiah atau Islam Sunni. Asal saja Islam pasti menjadi mangsa serangan mereka.

Saya mencabar anda2 yang tidak menyukai pegangan dan kefahaman saya tentang Islam menafikan Peringatan diatas. Jangan jadi bodoh memasukkan diri dalam kancah yang akhirnya akan menghancurkan umat islam seluruhnya.

Saya tak takut anda menggelar saya Kafir atau Sesat atau Laknatullah hanya kerana saya berpendirian tidak memusuhi Syiah dan tidak mendewa2kan Sunni.

Sedar kah kita bahawa Pemisahan Mengikut Fahaman Syiah dan Sunni adalah Usaha Terancang Musuh2 Islam Untuk Melemah dan Menghancurkan Umat Islam.

Nicky Aizat

Anonymous said...

Anon, August 18, 2013 at 2:07 PM

Wa alaikum salam. Apa juga teguran anda. Apa saja nasihat anda. Pendirian saya terhadap Syiah tidak akan berubah melainkan ada pihak yang berani MEMFATWAKAN SYIAH ITU KAFIR maka saya akan akur dengan Fatwa sedemikian. Kalau setakat mengatakan SYIAH ITU SESAT ia tidak memberikan sebarang kesan untuk memaksa saya memusuhi atau membenci Syiah.

Jangan menghasut saya untuk membenci dan memusuhi adik beradik saya yang bukan satu mak dengan saya kerana mereka dan saya dari benih bapa yang sama.

Terima kasih kerana anda cuba menasihati saya walau pun saya tidak menerimanya. Nak cuba nasihat lagi .. sila kan.

Nicky Aizat

Anonymous said...

saudara Nicky Aizat...

saya x menyalahkan saudara dlm isu ini, cuma saya mohon satu saja pada saudara:
KEMBALILAH PADA AL-QURAN.
AlQuran adalah kitab tersahih bg seluruh umat islam. Andai saudara beriktikad saudara adalah islam sebenarnya ISLAM, mohon saudara faham benar2 isi maksud Al-quran ini. Didalamnya insyaAllah saudara akan temui apa yg kitakan islam syiah dan sunni. Dan selepas ini insyaAllah saudara tak akan mengeluarkan kenyataan sebagaimana saudara telah tuliskan di atas.
Mohon saudara tidak berkecil hati dengan nasihat saya.

Anonymous said...

cuba Nicky tuliskan bagaimana ayat mengucap bg pengikut Syiah?
dan tuliskan jugak mabaimana aayat mengucap dua kalimah syahadah bg pengikut sunni?
kemudian, carilah dlm kitab yg Allah turunkan pd Nabi Muhammad S.A.W, mana yg benar-benar diterima Allah antara kedua-duanya..
Sila Nicky...

Xpas said...

Syiah bukan Islam @ kafir.

Anonymous said...

Anda2 sekalian.

Terima kasih kerana cuba memperbetulkan saya. Entah lah saya sendiri pun tak tahu di bahagian mana yang saya ini tak betul. Saya pun tak tahu sama ada saya Syiah atau Sunni. Yang saya berani jamin adalah I AM MUSLIM. Sebab saya mengucap semacam anda mengucap, saya sembahyang semacam anda sembahyang, saya puasa semacam anda puasa, quran yang saya baca semacam quran yang anda baca. Saya ikut segala pantang larang dan haram halal dalam islam semacam yang anda ikut. Pendek kata semua amalan agama saya adalah semacam yang saya belajar daripada ustaz2 Sunni di Malaysia. Sebab saya hidup dan membesar di Malaysia. Tetapi kalau saya hidup dan membesar di Iran maka sudah pasti saya mendapat bimbingan Islam daripada para ustaz2 Syiah. Di Malaysia untuk survival saya kena menganut Islam Sunni kerana di sini Sunni majoriti. Jika di Iran untuk survival saya perlu jadi Islam Syiah. Jangan pula anda tanya saya soalan bodoh, " adakah anda akan jadi seorang Kristian bila anda berada dinegara Kristian " kerana Islam Is Everywhere In This World.

Saya peduli Islam saja, Syiah atau Sunni bukan isu bagi saya. Saya akan anggap Syiah musuh islam sebagai mana persepsi saya terhadap agama kristian hanya jika ada fatwa mengatakan Syiah Bukan Islam.

Nicky Aizat

Anonymous said...

Xpas, August 18, 2013 at 3:02 PM

Apa authority anda hendak menghukum atau mengatakan Syiah Bukan Islam ?

Adakah anda ahli Majlis Fatwa Kebangsaan ?

Nicky Aizat

Xpas said...

Nicky Aizat, Alhamdulillah bila anda lakukan apa yg anda nyatakan.
Utk menyatakan syiah tu bukan Islam dan kafir tak perlu kpd fatwa dan saya nyatakan dgn keyakinan yg pasti sbgmn pastinya saya Abu Bakar r. a. , Umar r.a. , dan Uthman r.a. adalah insan insan termulia selepas para nabi a.s. , dan sekali kali bukanlah mereka itu kafir spt yg dituduhkan oleh syiah.
Nicky Aizat, nasihat adalah utk kebaikan tuan sendiri, kami yg mengetahui hanya menyampaikan , terpulang utk diterima atau tidak, masing masing bertanggungjawab sendiri atas apa pegangan dan amalan kita di hadapan Allah swt nanti.
Teruskanlah memperdalam ilmu Islam, agama kebenaran ini.

Anonymous said...

Tidak boleh syiah itu mandakwa sunni itu kufar dan bguitu juga sebaliknya dan tidak dibenarkan pula individu islam yang sedia lahir di dalam masyarakat sunni itu beralih kepada syiah.

Anonymous said...

Saudara Xpas

Terima kasih kerana menghormati pendirian saya. Saya mengambil pendekatan belajar islam pada perkara2 yang asas sahaja. Malah saya tidak berminat untuk mendalami perkara yang titik bengit atau remeh temeh. Kalau beramal pun saya buat yang wajib2 saja, sebab yang wajib itu yang di tuntut. Yang sunat munat ini, tak di tuntut, buat ada pahala, tak buat tak ada pahala.

Sama juga bila kita terlalu nak ambil tahu sangat kisah2 khalifah selepas wafatnya Nabi Muhamad, semasa Nabi masih hidup tak ada pula puak dalam Islam, tapi bila Nabi dah wafat macam2 puak pula timbul, dah tu masing2 mendakwa mereka saja yang betul ikut ajaran Nabi manakala puak lain semuanya tak betul walau pun masih mengamalkan islam.

Jadi untuk maintain pendirian berkecuali, saya tak minat nak mendalami cerita2 Khalifah Islam selepas Nabi seperti yang anda sarankan. Saya rasa cukup untuk amalan saya diterima Allah bila saya menjadi seorang penganut Islam Allah tetapi bukan seorang penganut Islam Syiah atau Islam Sunni. Islam Syiah dan Islam Sunni kedua2nya adalah islam yang telah dimanifestasikan oleh manusia daripada Islam Nabi Muhamad yang Nabi terima daripada Allah swt. I feel.

Gerun dan kecut perut saya mendengar Islam ini terpecah kepada Sunni, Syiah, Muktazilah, Qadariah, Jabariah dan tah apa2 lagi. Lalu ragu2 hati saya dengan slogan retorik " Satu Hari Di Akhir Zaman Islam Akan Tampil Memimpin Dunia " mungkin bertukar menjadi " Satu Hari Di Akhir Zaman Islam Akan Lenyap ". Logiknya, kalau dah penganut islam berpecah kepada macam2 puak dan fahaman, dah tu saling bermusuhan sama sendiri, silap haribulan ada diantara penganut islam yang angkat bungkus numpang di khemah orang lain (agama lain). Bukan mustahil saudara. Jadi marilah kita jaga perpaduan sesama umat sepertimana yang ditunjukkan semasa kita bertawaf mengelilingi kaabah .. semua bergerak sehala.

Tak siapa mahu ambil tahu kenapa Allah suruh kita keliling Kaabah dah tu dalam satu arah pulak tu. Pada hal suka hati kita lah nak bergerak arah mana pun, yang penting kita mengelilingi Kaabah.

Mesej Allah adalah : Jika kamu sepakat bergerak menuju ke satu matlamat pasti kamu akan berjaya dan selamat. Bila semua orang bergerak satu arah mengeliling Kaabah, maka semua orang dapat melaksanakan ibadah tawaf dengan selamat (tak ada yang kena pijak atau belanggar sama sendiri).

Kalau keadaan islam yang ada seperti hari ini, saya rasa We Go No Where tetapi setakat jadi TIkus Makmal (Gunie Pig) kepada musuh islam saja lah. Mereka buat senjata perang baru dan canggih, yang jadi Tikus Makmalnya adalah orang islam .. rakyat Syria dan Mesir sekarang sedang menjadi Tikus Makmal kepada reji Zionis.

Saudara ! Adakah anda bangga dengan keadaan umat islam pada hari ini. Perang sesama islam tak habis2. Saya sikit pun tak teringin nak berdoa untuk rakyat Syria dan Mesir. Tiada sikit pun perasaan simpati kepada mereka.

Jadi kita di Malaysia ini jangan lah nak manipulate perkara Syiah Sunni lebih2 sangat. Tak menguntungkan Melayu sikit pun, yang untung adalah musuh2 politik Melayu seperti DAP yang tak jemu2 cuba hendak ambil alih negara ini daripada tangan orang melayu. Ekonomi, dah dapat kepada cina, politik saja yang kita ada, kalau kita pecah politik dan pecah fahaman agama maka semakin mudah lah kerja mereka (DAP).

Itu lah niat sebenar saya kenapa saya tak benci Syiah dan tak mendewakan Sunni.

Nicky Aizat

Anonymous said...

Nicky..Belajar agama mestilah kena ada guru..kalau tak ada guru, syaitanlah gurunya. Gurunya pulak biarlah guru yang mursyid yang ada hubungan tangan sampai ke Rasullullah. Saya berdoa semoga Allah mempertemukan saudara dengan seorang guru yang dapat membimbing saudara mengenal diri sendiri sebelum saudara mengenal Islam..

Anonymous said...

Assalamualaikum....saya keliru....pergaduhan sesama islam amat di sukai bkn islam...sama ada syiah/sunni ada org yg arif agama pn senyap bila god diganti Allah tok terjemahan bible bahasa melayu.....jadi apew yg kitew perjuangkan sebenarnyer....untuk islam dilihat indah penyayang /jahat penoh kebencian...mana satu pilihan kitew...xkira siapa saya benci pd org yg kata Nabi Muhammad mcm budak kg biasa /Allah pn marah....org2 mesir..saya tidak bersimpati dgn mereka...ssbb??? sbb itu yg mereka mahu....itu pilihan mereka....mereka sendiri yg tidak menghargai keamanan negara mereka seperti sesetengah melayu yg tidak menghargai keamanan m'sia....taksub pd pemimpin yg hanya memperkuda kudakan mereka dgn menyertai demo...dah bebal malas xdew duit mula nak salahkan org len...

Anonymous said...

Komen komen penjelasan adalah utk memperbetul aqidah sesama kita rakan rakan yg berblog, bukan utk perbalahan. Jika rasa benar terimalah jika rasa tak boleh terima biarkan sahaja. Sikap kita kpd syiah samalah spt sikap kita kpd rakan rakan jiran jiran dan teman teman yg bukan islam, kita tidak memusuhi mereka selagi mereka tak memusuhi kita.

Asmadi Mohamad said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bagi pegangan aku mudah saja...islam tidak perlukan syiah...melayu tidak perlukan syiah..syiah kena disamak dari bumi melayu...islam nusantara adalah islam ASWJ....100%!!!

kita tahu mana musuh islam...itu sudah pasti...tetapi dengan melayu beragama syiah adalah musuh dalam selimut..pegangan mereka jauh menyongsang dan tidak pernah bersetuju dgn ASWJ..mereka menunggu membalas dendam..cth seperti di iraq dan mesir..naib presiden mesir adalah syiah..dia mengistiharkan syiah selepas berjaya merampas kuasa dari sunni..

jgn bagi muka dekat syiah..kehancuran menunggu anak cucu kita nanti..seorg syiah adalah satu bala yg menimpa kita..kalau dah beribu2, beribu bala sedang menanti..kita benamkan sekarang sebelum dia bangkit!!!

lagi banyak kita mengkaji syiah ni..lagi jelas kesesatan mereka..amat menyesatkan...

kita tidak rugi kekuatan islam kerana syiah tidak mendatangkan apa2 keuntungan kepada islam...kepada syiar islam di malaysia!!!

Anonymous said...

Isu di Mesir PAS bergedik2 memekik2 slogan Islam.. tp di MAlaysia bila org Islam Murtad PAS jd talibarut Kafir DAP dan Kristian utk tlg menolong dlm urusan membela si permurtad!! Kalimah Allah dikelirukan, sokong DAP dan Kafir terang2... ini wajah bermuka2 PAS- Munafik!! Komunis pun Mat Sabu jilat, usah menipulah wahai pencacai PAS!!

Anonymous said...

NICKY AIZAT ni nama islam ke atau nama SYIAH ?

org Islam takde nama NICKY ni ...kalau dalam filem Amerika...nama NICKY ni nama pada seekor monyet Cimpanzee je ....

SYIAH DIHARAMKAN DI MALAYSIA .....

Anonymous said...

nicky aizat

Syiah tak iktiraf khalifah 4 kecuali Ali..Syiah gak berasal dari Yahudi untuk menrosakkan akidah orang Islam..Ramai suka syiah kerana dia halalkan kahwin mutaah dan boleh jamakkan solat dalam semua keadaan.

Syiah gak mengatakan rasul sepatutnya Ali bukan Muhammad.. Syiah gak mengatakan Aishah itu dengan pelbagai fitnah. Nicky Aizat, bacalah dan bergurulah dengan guru2 agama yang benar..ajaran syiah jauh terpesong dari ajaran Islam yang benar...ikut syiah bagai ko tak iktiraf kerasulan Nabi Muhammad, ko tak iktiraf 3 sahabat Nabi Muhammad kecuali Ali..Ramai suka syiah kerana boleh kawin mutaah..dua jam kahwin lepas itu boleh cerai..aniaya kaum wanita..aniaya anak yang dilahirkan..syiah jelas terpesong.baca asal usul syiah.

Anonymous said...

Adakah syiah mengatakan al quran tidak lengkap sesuai digelar islam walhal al quran lengkap sehingga akhir zaman?tingkahlaku syiah mana yg melambangkan islam?nikah mutaah?menghina para sahabat Nabi?menghina saidatina aisyah rhuma?

Anonymous said...

Yahudi ialah dalangnya
Sebab ap syiah boleh merebak?sebab umat islam tak mendalami akidah dan sunnah nabi..nak salahkan siapa lagi?diri sendirila

Anonymous said...

Amalan banyak tetapi tidak mengikut Nabi Muhammad dan tidak berkualiti tidak ada guna juga.Dilihat dari cara sunni solat dan syiah solat cukup nyata.Ikut Nabi kita selamat.Ikut nafsu rugi yg tiada akhirnya

Anonymous said...

Nicky aizat ni ko mmang boddow bin bangang baik ko pi cari ustaz yg baik2 dan tanya pasal syiah. Jgn ko cari ustaz pas pulak kena yg syiah jahanam ko ..... ke ko ni memang syiah?

Anonymous said...

Nicky aizat kalo ko ikut al quran semua ni jadi mudah xde la ko jadi bongok cam ni .ikut nabi ikut al quran pasti ko akn nampak yg benar dn yg sesat .... ke ko ni syiah? Cam heppi jer kat syiah...

Anonymous said...

Nicky aizat...salah satu amalan syiah ialah mencederakan diri sendiri. Ade ke nabi suruh begitu???. Syiah menghina sahabat sahabat nabi. Nabi sangat marah mereka yg menghina sahabat2 beliau . Itulah yg syiah buat.so x reti2 lagi?????????????????????????

Anonymous said...

Nicky aizat......kesian ko ni..islam tu ko nk buat ikut kepala hotak logik ko ker???kalo ko terus mcm ni 5 tahun dari sekarang ko akn jadi ayah pin! Tahniah.

Anonymous said...

Syiah teruk..Syiah hina Aishah, hina Abu Bakar, Umar dan Uthman

Syiah angkat Ali lebih tinggi dari Nabi Muhammad

Asal usul syiah dari Yahudi.

Siapa ikut Yahudi, dia dah terpesong dari agama Islam sebenar..

Syiah bagai ajaran Nabi Melayu dan Ayah Pin..

Pengikut Syiah berkiblat Yahudi..mau percaya Yahudi Laknatullah?

Anonymous said...

Aku nak cadang pada DBP untuk tambah perkataan bahasa melayu iaitu sabu bermakna penipu dalam politik.

Anonymous said...

Okay okay okay ..

We close the story. Nampaknya tak ada sorang pun yang boleh menerima Ajaran Syiah di sini.

Dengan itu kita jangan setakat kata Syiah Sesat, kita harus lebih berani kata saja :

SYIAH ITU KAFIR
SYIAH ITU MURTAD
SYIAH ITU BUKAN ISLAM

SIAPA ORANG ISLAM YANG MENGANUT AJARAN SYIAH MAKA DIA BUKAN LAGI ORANG ISLAM ... MAKA HARAM KITA BERNIKAH DENGAN ORANG SYIAH, MAKA HARAM KITA MEMAKAN DAGING SEMBELIHAN ORANG SYIAH, MAKA HARAM KITA MEMBENARKAN ORANG SYIAH MELAKUKAN SOLAT DALAM MESJID ORANG SUNNI, MAKA HARAM KITA MEMBENARKAN ORANG SYIAH MENJEJAK KAKI KE TANAH SUCI MAKKAH WALAU PUN UNTUK TUJUAN BERIBADAH.

Fatwa semacam ini lah yang saya duk tertunggu2 daripada pihak yang ada authority di Malaysia ini. Tapi hampeh .. takut akan tindakan balas daripada puak Syiah ke ?

Seruan dan Rayuan saya kepada Ulamak ASWJ Malaysia adalah :

Berani lah kerana benar. Berani lah kerana Allah. Berani lah kerana mahu menjaga kesucian islam. BERANI LAH KALAU KITA 100% YAKIN HANYA AJARAN ASWJ SAJA YANG 100% DI TERIMA OLEH ALLAH SWT.

Waluhualam..........

Nicky Aizat

Anonymous said...

anon 12:58 PM ni memang syiah sebab syiah penuh kepura-puraan depan sunni dia kata Islam , di belakang dia kata darah sunni halal bagi syiah,,Terang lagi nyata yang syiah tu munafiq (hanya berpura-pura Islam ) tetapi dalam hati mereka sangat memusuhi Islam ,lihatlah agenda mereka ini ..
http://hasnulhadiahmad.com/cara-pelik-orang-syiah-solat-18-gambar/

Anonymous said...

anon 12:58 PM ni memang syiah sebab syiah penuh kepura-puraan depan sunni dia kata Islam , di belakang dia kata darah sunni halal bagi syiah,,Terang lagi nyata yang syiah tu munafiq (hanya berpura-pura Islam ) tetapi dalam hati mereka sangat memusuhi Islam ,lihatlah agenda mereka ini ..
http://hasnulhadiahmad.com/cara-pelik-orang-syiah-solat-18-gambar/

Anonymous said...

anon 12:58 PM ni memang syiah sebab syiah penuh kepura-puraan depan sunni dia kata Islam , di belakang dia kata darah sunni halal bagi syiah,,Terang lagi nyata yang syiah tu munafiq (hanya berpura-pura Islam ) tetapi dalam hati mereka sangat memusuhi Islam ,lihatlah agenda mereka ini ..
http://hasnulhadiahmad.com/cara-pelik-orang-syiah-solat-18-gambar/

Anonymous said...

Mat Sabun ni sudah lama jadi kuda kepada Lim Guan Eng.DAPIG tu bayar dia RM15ribu sebulan melalui Pihak Berkuasa Air Pulau Pinang sebagai Director. Betul2 hamba duit agama letak sebelkah.

Anonymous said...

Aku biasa tengok cara syiah sembahyang tertibnya memang tak sama dengan sunni.contohnya kedua belah tangan akan beberapa kali mengibas kedepan selepas takbirtulihram.

Anonymous said...

Betul. Tarqiah namanya . Salah satu amalan dlm syiah .waspadalah wahai muslim sekelian.

Anonymous said...

Saya ni ASWJ. Bab Syiah ni tak berapa nak tahu. Teringin nak cuba masuk Syiah untuk mengetahui cerita sebenar yang ada dalam amalan Syiah. Orang kata Syiah sesat jadi saya nak mendalami bab mana mereka sesat. Sesudah puas hati mungkin saya akan keluar Syiah dan balik kepada ASWJ untuk menceritakan pengalaman berada dalam Syiah. Mungkin saya boleh ikut kerana Syiah masih islam, tapi kalau nak masuk kristian atau lain2 agama untuk mendapatkan pengalaman ... saya tak sanggup menjadi Murtad dan Kafir.

Okay tak dengan idea saya ni ?

Pengikut ASWJ

Anonymous said...

Pengikut ASWJ...idea tu ok tapi bahaya seperti mencuba dadah kerana nak tau rasa ketagihannya macam mana..silap haribulan sangkut terus. Mungkin mereka ada holywater mereka sendiri seperti pengikut matahari yang heboh diperkatakan dulu..niaya saudara!!!! Bagi pendapat saya, syiah itu dah nyata sesat, kita kena jauhkan diri dari mereka..bimbang musibah yang menimpa mereka terpalit pada kita. Harap dimaafkan pandangan saya kalau tuan tidak suka!!

Zul Fattah said...

yg paling penting.. sama2lah kita jaga solat 5 waktu kita.. dan hdup cara muslim yg sbnar..

midie said...

Mat bodo sgt awak ni... smpai nok masuk syiah utk nok tau sesat atau tidak... yg sedia ada ni dah buat ke belum... pegi sbhyag jemooh ke msjid nu... dngor org baca kitab... bngun sbhyg tahajut mlm... doa minta hidyah dgn ikhlas kpd Allah.. baru betul... yg di sinipun xbrpa fahm n amal lagi... nok try yg lain pulok... sesat barat gitu jelah jadinye..

Anonymous said...

tgkla syria ape yg jd..syiah bunuh stngah juta sunni. seksa sampai mati. bandar syria kena kepung syiah then 1 famili kena bunuh...sedar la sape yg syiah dlm ni..taubat..

aku da tgk video ustaz yg belajar sana. ternyata syiah punya prngai mcm binatang. tikam pelan2 smpai mati..gunting pipi budak... makam khalid alwalid dibom..asal syiah ni kapir masuk islam semata2 nak bls dendam kt sunni..insafla