Sunday, August 11, 2013

BUKTI BANGSA CINABENG ADALAH TAKDE PUNYA MARUAH, KUAT MELANTAK !


inilah dia contoh bangsa takde maruah, kuat  melantak.

LEPAS MAKAN, DIA TAPAU, KEMUDIAN DIA BALUN MELAYU..

ingat lagi makan besar sebelum pru 13 ?

106 comments:

Anonymous said...

Saya syak ini CINA-sentiasa-TAMAK/BONGKAK DAPBIAWAK/PKR! Maklumlah, bangsa PENDATANG yg dibawa British-Zionis laknat, diajaq MENYAMUN/MEROMPAK hak Bumiputera di bumi PUSAKA tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British-Zionis lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, adalah perkara BIASA! Sebab itu mereka juga boleh MENYAMUN Singapura dari Tanah Melayu pusaka kita dan lansung MENINDAS Bumiputera Melayu/Islam S'pura, tanpa rasa kemanusiaan, apalagi rendah diri!

MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Tak malu betul,kalau aku nak ambil lebih sikit pun dah terasa malu,dia org ....,patutlah boleh jadi kaya raya puak ni.

Anonymous said...

kalau tak buat macam tu masakan LGE Dapig ada saham dalam 8 syarikat, rumah kedai bertingkat-tingkat , wang tunai berbakul-bakul walhal puak parti isler yang sama taraf hanya ada deklarasi ini: "nothing to declare"...sengkek gitu.

kelate jati said...

adus.. sakit nya batang hidung ostad2 sesat pas tu..

Anonymous said...

Bngsa makan BABI-Cina nih bangsa yk tak malu dn tkdah maruah. Ini baru 'skala' kecil sifat TAMAK dan SELFISH mereka. Pada skala besar, negara ini pun merekan nak SAPU LICIN mcm tu.. jgn kasi sama bangsa MELAYU atau bangsa lain..

this the simple modelof CINA PIGGY!!

TERUS BOIKOT CINA!!

Anonymous said...

Ostad2 PAS haram jadah tkkn sakit atau kutuk sekutu mereka DAP. Silap2 mereka akan ckp.. UMNO xikhlas buat open house sbb tangkap gmbar rakyat sedang tapau..

Jgn expect PAS akan jd pembela Islam atau Melayu. PAS ibarat pelacor yg sedang enak dgn kerja pelacorannya.. halal haram jgn pikir.. itu esok lusa Nik Ajis tolong tobatkan..

ZanSala said...

Salam, Slamat Hari Raya GAP.

Dahsyat le sikap 'sepakat' Cinabeng nih. Di Kedah, mase jamuan Hari Raya di Istana Alor Setar pn ramai org beritahu Cinabeng siap bawa 'sia' (bekas tingkat) utk tapau lauk pauk dan sate di jamuan pemangku Sultan Kedah tu... aku ingt ni kes terpencil di Kedah je.. rupanya di mana2 pun CinaBeng ni mmg sepakat dgn peranagi buruk mereka.. makan byk sgt BA** dan tonggang Arak sbb tu jd tamak dan tkmalu mcm nih.

teruskan ABC!! BCL!!

Anonymous said...

ostad2 pas tu pun sama, pantang ajak mkn laju je"!! siap tapau lagi!!!

Anonymous said...

Lihat berita terbaru yg amat MENGGERUNKAN psl GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA! Yg gerunnya, ada Cina kongsi Gelap kerja dlm hartanah (real estate), maka ini amatlah MEMBIMBANGkan bila makin banyak rumah/kedai/kpg Islam/Melayu, TERBAKAR - Hari Raya ini bukan main banyak lagi kebakaran, termasuk kpg air di Sandakan, kpg-kpg di BM, Sibu dsbnya! Saya syaki mungkin kebakaran-kebakaran ini berkaitan dgn nak ambil tanah kpg, kedai atau nak halau/bunuh umat Islam/Melayu dari kwsn perumahan/kpg, yg dikuasai geng kongsi gelap ini! Bila penduduk/tuan rumah terpaksa pindah - maka apa jadi tanah yg kebakaran rumah/kpg-kpg ini? Dan siapa DALANG utama yg menaja Cina yg jadi 'pelabur' dlm geng kongsi gelap ini?

Dan geng kongsi gelap yg besar makin ditaja oleh Barat-Israel. Bahkan CIA-MI6-Mossad juga terlibat dalam sindiket dadah global, seperti yang ditaja besar-besaran mereka di Afghanistan, Mexico dan Latin Amerika, untuk menghancurkan moral jenerasi muda dan meningkatkan JENAYAH termasuk akibat penggunaan dadah, untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas. Jadi senanglah mereka nak MENJAJAH!

Jadi, KDN mesti buat RISIKAN segera - sebab ini amat merbahaya buat Islam/umatnya dan negara pusaka kita ini.

Sila lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/10/Gang-36-one-of-the-most-feared-in-the-nation.aspx, Gang 36 one of the most feared in the nation, Saturday August 10, 2013
KUALA LUMPUR: Gang 36 was originally made up of Chinese members before it was taken over by Indians to become one of the most feared secret societies in the country…..The expert said there were still Chinese members in Gang 36, but they played a more passive role as “investors”. They pour money into the gang to fund its activities which allow them to double their money.

“Most of the time they would have legitimate jobs like in real estate.”

…..He said the fear surrounding Gang 36 had led to many thugs just using its name to set up their own units, adding that membership was hard to verify with it being such a loose organisation…..

MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


Anonymous said...

Macam biasa...PAS ialah jurucakap DAP..

Anonymous said...

Lain kali bila ada rumah terbuka, bagi makan cina cina ini dilantai saja. Jangan biar mereka duduk atas kerusi. Kalau perangai mereka macam bangsat, kita harus layan dia orang ini macam bangsat juga.

Anonymous said...

Aku dah lame dgr perkara mcm ni..dulu ade staff Sapuracrest Berhad cite,kalau time company wat openhouse ke agm ke akan dtg la shareholder cina bukit pakai selua pendek ngan pagoda makan melantak macam kelbulur,siap tapau sekali...diorang x pandai masak rendang tu yg tapau..ni memang tabiat sesetengah cine bukit@kampung

Anonymous said...

Aku dah lame dgr perkara mcm ni..dulu ade staff Sapuracrest Berhad cite,kalau time company wat openhouse ke agm ke akan dtg la shareholder cina bukit pakai selua pendek ngan pagoda makan melantak macam kelbulur,siap tapau sekali...diorang x pandai masak rendang tu yg tapau..ni memang tabiat sesetengah cine bukit@kampung

Anonymous said...

makan-berak-kerja-kaya-makan-berak-kerja-kaya-makan-berak-kerja-kaya

kiblat singapork..nak basuh berak pun tak sempat..

Malayu-India boleh basuh, main bola, dll.

Hidup mereka Money-makan is everything..kerja jadi kelam kabut mau cepat..sukan-memancing-buang masa..talak untung..banglo 10 biji, keleta 100 biji talak cukup ma..mana boleh basuh belak..lugi masa..

Anonymous said...

Inilah rupa bakat Cina yang disebutkan LKY...bakat melantak! Kalau bakat macam ni, campak lombong lagi baik la...

Anonymous said...

Inilah rupa sebenar masyarakat Cina ultrakiasu...tamak, gelojoh, gopoh, rakus, kebulur!

Anonymous said...

Kalau babi tengok, babi pun tau malu tengok Cinabeng ni...pasti babi akan berkata "kamu bangsa Cina lebih hina daripada kami bangsa babi"...

Anonymous said...

Apa gaduh2. Biarkan lah saje, dia orang tu kan tersangat lapar.

Ini lah peluang dia sapu habis apa saja asal datangnye daripada melayu.

Daripada tanah, rumah, hasil hutan, hasail pekan, kecil besar hingga mee dan kari ayam pun nak sapu habis.Tak kasi can orang yang datang kemudian.
Janji hak melayu dia orang sapu habis.

By:Cikgu"S"

Anonymous said...

pengalaman saya ,sampai bila bila takkan saya lupakan ..tentang cinabeng nie makan buruk benor ...masa berak dalam tandas pun nak makan...siap makan burger lagi...bawah buang...two in one..hehe...masa tu saya nak pergi tandas ..tolak pintu tandas tak berkunci ..tengok tengok seekor cinabang tengah tecongok ..makan burger mencangkung dalam tandas..lapor sangat gamaknya sampai lupa kunci pintu...ini kisah benar...betul tak bohong.

Anonymous said...

Jika ikut adab dalam majlis makan free, kita tak boleh tapau. Kalau nak makan 2nd round ke, 3rd round ke, takde masalah, tapi mesti makan di situ juga. Ini adalah adab sebagai tetamu. Kita tak boleh kaut kesemuanya sebab kita mesti tinggalkan sedikit untuk tetamu yang datang kemudian. Makanan yang terhidang adalah untuk dikongsi bersama dan bukannya untuk tekak kita sorang jer.

Anonymous said...

Tindakan khas untuk menghina melayu......dalam erti kata yang paling mudah difahami...."ini gua lakukan untuk tun Ini adalah untuk menunjukksn betapa bodo itu melayu". I can humiliate them even during their open house. Ini adalah bukti bahawa Cina DAP memang bersemangat untuk menghina melayu dan tidak pernah terlintas dalam hati mereka untuk hidup bersatu dan saling hormat menghormati. Kepada penyokong kaum melayu yasng menyokong PK dan DAP, tahniah....anda berjaya bersubahat untuk menghina bangsa anda sendiri. Kepada Melayu......mungkin tiba masanya untuk kita ulangi mimpi hitam di bulan Mei. Maruah bangsa harus dipertahankan...agar kita tidak terus dihina.....anak kecil main api..........

Anonymous said...

Ini bangsa mana tau adat, hidup mereka sudah didik penting diri dan kaum saja.

mohamed said...

Aku dah tahu lama sudah bangsa ni memang macam tu, dalam apa segi pun.

Ada satu article dalan nst semalam mereka macan ni digelar "guests from hell"

Pemimpin UMNO dari dulu dan sekarang masih lagi meyangka kaum ini berjiwa Melayu Islam....boleh dibawa kerumah...

Lihat May 13, PRU 14.... kalau boleh mereka nak angkut Tanah Melayu jadi hak mereka sahaja......

Pemimpin UMNO yang tak mahu menerima cina itu adalah cina dan tidak boleh diubah oleh UMNO mesti ditumbangkan dah dinyahkan dari memegang jawatan dalam UMNO..

Anonymous said...

GAP, aku nk off topic sat.. ini kes NAJIB.
Aku sygkn UMNO dn Malaysia, tp aku benci dgn sikap MUNAFIK Najib yg semakin terserlah. Sila baca kenyataan Najib di Utusan semalam. Nada Najib ialah mahu terus ubah UMNO jd parti hamba Cina!

Najib menyalahkan ahli UMNO tidak mahu berubah, Najib mahu kita dan UMNO lebih jadi hamba CINA drpada apa yg yg telah berlaku. Malah Najib dgn selamba spt menyokong Buku tulisan CinaPork yg diluah oleh Dollah Lembu- AWAKENING!!! Najib siap ckp UMNO sudah terima mesej (dari buku) ini.. maka UMNO akan berubah ikut apa CinaPork dan Dollah maksudkan!!

Celaka Laknatullah Najib jika itu maksudnya mahu UMNO diubah. AKu takkan redho dan aku akan perangi Najib spt mana aku perangi PAS dan Nik Najis!!

GAP.. tlg ambil serius hal ini. Ko asyik duk balun Cina je hari2 tnpa ko peduli langsung PARASIT Cina dlm UMNO.. NAJIBROSMAH yg merupakan BARAH dlm halatuju UMNO. Dulu aku hanya memerhati shj tulisan2 dlm blog berkaitan Najib. Aku masih nantikan bukti2, apakah Najib masih betul atau mmg dia adalah pengkhianat MUSANG BERBULU AYAM dlm UMNO.


GAP, ko jgk jgn duk SYOK sendiri dgn artikel CinaBeng ini jika ko tk amik port hal Najib sedang rosakkan UMNO. PAU 2013 Najib mgkin akan gunakan WANG dan BALACI2nya utk kekalkan agenda 1Malaysia- Cina Diutamakan, Melayu dilupuskan.. hati2 jgn kita lihat Anwar dn Nik Najis sbg musuh tp kita lupa MUSANG berbini BADAK ini merupakan penjahat UTAMA merosakkan masa depan PERIBUMI.


wallahualam

Anonymous said...

off topic.. NAJIB MULA ROSAKKAN UMNO SECARA TERANG2... UNDURKAN NAJIB PAU 2103!!!

INI BUKTI DAN STATEMENT CELAKA NAJIB dan KUMPULAN PENJILAT CINABENG!!
NAJIB boleh pegi support Pak Dollah Sial tu dlm buku AWAKENING????!!!

http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130810/dn_02/UMNO-sudah-terima-mesej

Fikir Tajam said...

Najib TONG KOSONG!

Siap kau Najib. Jangan ingat Melayu boleh diperbodohkan dengan CAKAP BERAPI kau di PAU nanti.

LANCAU NAJIB. Lu pergi jilat caucibai Cinabeng. 1Malaysia LANCAU!

Anonymous said...

spesis ni adalah pemakan bangkai babi yg paling tegar.....tu pasal kuat melantak...sampai nak tapau lagi....sama la mcm perangai babi....babi memang kuat melantak...sampai gemok...so perangai babi ni la yg di warisi oleh mereka.....mana ada rasa SEGAN & MALU....

Anonymous said...

Hangat2........

Blog dinturtle vs ( Blog mymassa & 1Peluru ) semuanya gara-gara kerana Ah Jib Gor.

Anonymous said...

salam selamat pagi
saya tiada blog untuk publish post saya ini diharap tn gap dapat membantu saya

perjalanan saya dari johor ke taiping amat lancar sehingga saya masuk ke negeri perak jam lebih kurang 3 petang.satu perbuatan yang saya anggap paling teruk dalam sejarah malaysia.lebuhraya arah selatan. 2 road blok telah dilakukan oleh polis trafik selepasa r& r tapah arah selatan dan satu lagi sebelum r&r tapah arah selatan menyebkan jem lebih 50km teruk banyak kereta yang tersadai rosak dan kehabisan minyak.inilah satu perbuatan paling tidak bertamadun Dalam dunia.saya menggap satu perbuatan keji yang langsung tidak boleh dimaafkan.rakyat akan mengatakan ini salah kerajaan walaupun saya yakin ini bukan arahan kerajaan.walaupun saya pehyokong kuat kerajaan tetapi hati saya saya semakin tawar hati..saya mahu siapa yang memberi arahan untuk membuat road blok diasat dan dikenakan tindakan sesuai.siapa yang banyak menggunakan jalan tersebut orang melayu..satu ayat paling sesuai bagi tindakan semalam BODOH

Anonymous said...

Najib ah gib go yang salah..paklah yang salah..semua mekatu kayu mati...Najis hanyut..

Anonymous said...

Najib berucapa sebelum PRU13 menjerit jeit mcm hantu polong tak cukup darah...Kita ada Buku Repot Kad, kita kan twan kelantan, sgor bla bla bla...Nkra gagal..rasuah peringkat tertinggi berluasa, d bawah pun sama, ousat judi, Sunal, Along, bersepah..Sebab Najib bebaskan 2800 tahan DO..meka nntaukey segal maksiat..meka la yg membunuh sesama meka, edar dadah, gengster, penyeludul ..Najib u all pm paling odoh selepas Pak Lah samdol

Anonymous said...

kau ni kalau comment selalu panjang panjang haa boring laa comment lah pendek tapi padat boleh tak makcik tempurung

Anonymous said...

Inilah dikatakan 1001 kepincangan Krjn NajibRosmah. Bila KEPALA atas bengong, j dpenjilat Cina.. perlaksanaan agensi2 Krjn pun jd tunggang langgang..

Najib membawa legasi SIAL Pak Lah sampai skrg. Malah Najib merosak lg teruk secara silent...

Pak Lah tk abolish ISA, EO tp Najib menunjukkan beliau penjilat tegar Cina dn penejnayah.. dia rosakkan MAlaysia.. biar nnt penjenayah hantar satu peluru hidup kpd BiniBadak dia..barulah dia sedar ISA dan EO itu penting...

Sedih aku mengenangkan masa depan Malaysia... rayat terkial2.. PAS dn PKR perosak luar.. UMNO rosak dr dlm..

Ya Allah selamatkan Malaysia dr mereka2 yg merosak ini. AMIN

Anonymous said...

Bagus la buat roadblock tahan kimak2 yg bawak kereta macam pelesit atau mat2 rempit mitor cub cabuk berlagak mcm naik superbike. Lagi pun kat r & r tapah tu takde roadblock pun sentiasa jam kereta keluar masuk.

Anonymous said...

Jika Najis ikhlas menjaga kestabilan Malaysia, dari awal lagi NameeWee di hukum keras. tp Najib mulakan cara menjilat satu kaum kafir dgn begitu intensif. Nameewee dilayan spt Putera Agong, dihampar karpet merah.. apa buatannya? menghina Negara dan Islam. Skrg bila berlaku ketidak stabilan sosial, Najib mula salahkan ahli UMNO dn PERKASA. Najib ckp ahli UMNO xmau berubah! Hebat sungguh penipuan Najib pd kita. Di pakainya pakaian tardisi Cina, mengetuk gendang, tkpernah dlm sejarah negara PM begitu rendah maruah dan BODOH mengampu suatu bangsa PENDATANG. Tp Aidilfitri Najib xpakai pulak Baju Melayu palu Kompang atau Bersalaman dgn Kanak2 melalui IKLAN khas?
Mcm mana kita nk ckp Najib betul? right action PM? Apakah kita mahu UMNO terus dipimpin oleh manusia bermasalah begini? Dgn isu2 peribadinya yg diangkut sama sblm jd PM.. ahli UMNO yg perit utk hadapi semua ini.

Akhirnya undang2 diperlekeh, perpaduan kaum semakin parah, Islam diletak bawah tapak kasut Najib, sama spt Nik Najis dan Hadi lakukan.. jd apa sbrnya rakyat boleh lakukan skrg?? Melayu mesti dihukum jika buat salah.. tp Cina diberi istimewa jgn dihukum? tanda Melayu toleransi.. apakah ini adil???

Anonymous said...

Hahaha...apala korang ini.bagi aku cina berguna utk keluarga ku.akan ku jemput cina dtg rumah ku untuk habiskan rendang ketupat yang dah nak basi.gua sediakan plastik hitam sampah utk lu tapau blik rumah.yeeehhaa

Anonymous said...

Depa nak kata tu duit rakyat @ cukai diorg.tu nak,bolot habis...

Anonymous said...

CinaBabi lihat semua perkara atas tanah Melayu ni dtg dr duit CUKAI mereka.. seolah2 mereka berniaga tu duit turun dr langit.. mreka xnmpak lgsung yg Melayu dan dasar Krjn yg membolehkan mereka jadi kaya. Ini Cina bangsa Tadak Guna!!

Anonymous said...

Menang bangsa makan Babi ni bangs a Keturunan sial, tak sedar diri just melantak macam perangai Babi gak. Dasar cina puki mak tak penah Puasa, mampos esok pon akibat mentakedarah. Elok hantar je gambo Ini kat lim kit siang Dan lim guan eng tunjuk kan betapa bangsa yg tak de Maruah Ini Dari duit, kuala Dan mentakedarah pon nak song lap. Sial punya cina

usin said...

babipun malu kalau tengok cara cinabeng mentekedarah. memang jenis buruk lantak sungguh. bukan reti tengok kanan kiri kalau ada tetamu lain belum dapat hidangan. yg dia tau melantak sampai buncit, tapau bawak balik bagi suku sakat makan. esok bantai melayu balik. cam haram sungguh perangai KEBANYAKAN cina ni. bukan tuduhan melulu, ini hakikat. cinapun kalau kaji, memang itu perangai majoriti kaum mereka. buruk lantak....

Anonymous said...

Anonymous said...

Inilah dikatakan 1001 kepincangan Krjn NajibRosmah. Bila KEPALA atas bengong, j dpenjilat Cina.. perlaksanaan agensi2 Krjn pun jd tunggang langgang..

Najib membawa legasi SIAL Pak Lah sampai skrg. Malah Najib merosak lg teruk secara silent...

Pak Lah tk abolish ISA, EO tp Najib menunjukkan beliau penjilat tegar Cina dn penejnayah.. dia rosakkan MAlaysia.. biar nnt penjenayah hantar satu peluru hidup kpd BiniBadak dia..barulah dia sedar ISA dan EO itu penting...

Sedih aku mengenangkan masa depan Malaysia... rayat terkial2.. PAS dn PKR perosak luar.. UMNO rosak dr dlm..

Ya Allah selamatkan Malaysia dr mereka2 yg merosak ini. AMIN

August 11, 2013 at 10:19 AM

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
aku ada dengar khabar angin mengatakan najib ada meminta nasihat dari paklah.

Anonymous said...

anon 10:04am,
kalau apa yg ko tulis tu betul, aku sokong ko 100%. itu jahanam punya peraturan. masuk highway bayar tol. apasal kena buat roadblock? kalau nak cekup hantu rempit atau kaki besit, mamadailah gunakan kamera. kuarkan saman. dan yg paling bodoh kalau difikirkan, musim raya dgn kenderaan yg jumlahnya ratus ribu kt highway, ada ruang ke nak membesit? semua org nak balik kampung, tujuan yg sama. jadah apa tahan roadblock menyebabkan jem berpuluh kilometer? yg salah bukan anggota2 yg buat roadblock, tp pegawai yg keluarkan arahan. apa yg terbelit dlm kepala otaknya sampai nak susahkan orang ramai balik kampung. banyak cara lain nak benteras jenayah, bukan masa org susah disusahkan lagi. pakai otak la sikit abang2 bos pdrm...

Anonymous said...

PAS adalah "hamPAS" singkatan kepada:harap anda menjauhi PARTI AJARAN SESAT....harapkan kupiah je besar bakul tp takde otak...dh terlebih makan makanan yg subhah...

Anonymous said...

eloklah mereka tapau, nanti makanan yang disediakan tak habis membazir pula kn..dah lah ongkos utk rumah terbuka tu beratus ribu ringgit..kasihanilah mereka yang kurang bernasib baik, kurang kasih sayang dan mungkin juga kurang segala-segalanya..

Anonymous said...

WOI CINA, KORANG MEMANG BABI, BUSUK MCM LENDIR PUKIMAK KORANG, HANCING MACAM KEPALA KOTE BAPAK KORANG YG TAK SUNAT TU.

CINA CIBAI
CINA LANCAU
CINA ANJING
CINA BABI

PERGI BALIK CHINA WEH CINA2 MALAYSIA!!!!

Fikir Tajam said...

Najib otak BANGKAI BABI CINABENG!

Fikir Tajam said...

Cinabeng telah melancaucibaikan:

1. Najib
2. Dolah
3. Anwar Peliwat
4. Nik Aziz
5. Hadi Awang
6. Mahfuz
7. Mat Sabu
8. Nazri Aziz
9. Nazir Razak
10. KJ
11. Azran Rani
12. Semua ahli PAS TOTOK
13. dll yg hidu dan matinya menjilat cibai Cinabeng.

Lancau Wee Ka Siong!

Anonymous said...

MEMANG TAK BERTAMADUN YANG BUAT ROAD BLOK MASA RASA.BERAPA BANYAK DUIT MINYAK YANG DIORANG TANGGUNG SEPANJANG PANJANG JEM.SEKURANG2 20 30 RINGGIT ..YANG BANYAK MAKAN MINYAK KERETA KERETA LAMA ORANG YANG TAK MAMPU YANG TAK BAWA LAJU DAN ORANG MELAYU.CILAKALAH ORANG YANG MEMBERI ARAHAN.GAP TOLONG SIARKAN RINTIHAN KAMI..KAMI JADI TAWAR HATI DGN KERAJAAN

Anonymous said...

Makan besar sempena CNY memang membazirkan duit kerajaan jee. Sia-sia jer pasal duit habis tapi undi tarak.


Psst.....aku pelik, macamana org cina bole makan sampai kenyang walaupun hanya menggunakan 2 batang chopstick.

Anonymous said...

KDN dn POLIS dh kering akal nk banteras puak PISTOL smpai korbankan Melayu yg nak balik RAYA. Bila Kepala ATAS (PM) Bahlol, jd penjilat Cina, penulong jenayah (hapus undang2 suka hati), jd rakyat yg biasa ini jd mangsa.. buat roadblock pd hari Raya adalah tindakan ZALIM. Utk kuat kuasakan undang2 Jalanraya bukan masa hari raya.. tp sepanjang masa. Buat undang2 mesti TEGAS, ISTIQAMAH bukan ikut SELERA pemimpin dan melepaskan CINA KAYA dn SINGAPORK dr undang2.. PISTOL dtg dari Highway kah? pintu sempadan yg BOLOS, undang2 pencegahan spt ISA, EO tiada, Najib tk fikirkah? Sakit ditempat lain, ubat di tempat lain.. apa mau jadi Malaysia ni? Pakai baju kebudayaan Cina lepas tu pukul gendang, bila Cina ludah Najib, Najib ckp ahli UMNO masih xbrubah? PERKASA ekstremm.. ko AMAT CELAKA NAJIB!!!

Anonymous said...

beratus ribu kenderaan lalu kat highway semalam ada juga ambulans terpaksa mengharungi jem 1 word GILA

Nonya said...

Hello...waa bayar tax maa..open house duit tax maa..gua ambil sikit aje maa..itu kloni manyak amik koolang tatak mising..ingat waa punya kaum bayar tax manya ooo..lu orang kasi spend open house woo...

yeopkgb said...

Ekekeke..mmg keturunan maki hamun gamaknya anda2 sekelian?..ckap dalam ni aja apa pekdahnya..keluar ketepi highway n lebih elok lagi kat tol2 hgway.nampak cina lalu aje start maki.hamun la.baru nampak terer..ekekeke.ada.berani?.

Anonymous said...

article yg bagus, tapi kita sebenarnya mungkin dah terlupa cerita pasal azeez rahim, dia tak layak terajui tabung haji. soal degree beli tu bukan isu besar sgt ,masalahnya kita tak mau orang kaki sakau lead tabung haji, azeez tolong letak sendiri jawatan dlm tabung haji sebelum ko diterajang rakyat. buat macam2 program masyarakat, ekspedisi bantuan itu dan ini , rupanya ada udang di sebalik batu, peruntukkan berapa? berapa banyak lagi yg azeez sapu??? pasal kegiatan x senonoh lain tu... takkanlah nak tunggu sampai org campak gambar??

Anonymous said...

Alaaa kalau betul Azeez Rahim ade skandal ko campakkanlah gambar2 bukti tu.. dlm UMNO bkn mcm PKR dan PAS simnpan LENDIR busuk mcm kes Nuar dan Mat Sabuh.. berzina dlm tren ketapi pun Nik Najis tolong ampunkan.. sesat punya puak PAS. Tp bg aku Azeez Rahim mulia dr Nik Abduh Munafik PAS, tahu hukum agama tp benarkan Islam dihina oleh sekutu, hina Tuhan. Ini lg jahat dr PEROMPAK negara krn kuasa yg belum pasti sudah GADAI semua. Klu ada wang rasanya dirompak habis2 mengalahkan LANUN Selat Melaka.

Aku sokong Azeez Rahim terus jd Pengerusi Tabung Haji, sbb dia lebih Mulia dr Mahpos Omar yg setuju Tabung memali di rompak licin oleh PAS Kedah..

amacam??

Anonymous said...

Tu dia nyonya cina ni sauk lauk sotong nak bawak balik tak ingat orang belakang..memalukan betul..

Anonymous said...

Sejak lepar pru dulu dah banyak cinabeng keba tengkiny ngan aku..sikit sikit soli soli..nasib aku tau undang2 kalau tidak tak tau le berapa banyak cinabeng masuk wad.

Melayu Perak said...

anon 5.07 pm....padan muka ko kena tibai dengan anon 5.16 pm...

tak pasai-pasai nak burukkan aziz rahim....

aku tahulah ko tuh nak bangkitkan kebencian terhadap pemimpin umno.....

Anonymous said...

44% Pendapatan negara disumbangkan Petronas..

Cinabeng takde Malaysia jadi negara Brunei..negara berkebajikan..

Ana cinabeng semua harga naik..Rumah sampai 10 juta pun mengaku miskin..

Anonymous said...

bukti ketamakan cinabeng..........negara Malaysia ni pun cinabeng nak tapau.....

Anonymous said...

Petronas buat duit kerana eksport petrol, Cincaulok buat duit dengan cara mengimport barangan dan jual pada marhaen lokal. itupun Cincaulok nak mengaku mereka peniaga terhebat?

Anonymous said...

Inilah melayu...Bila timbul masalah salah kerajaan..Kalau ada roadblok Atas hway yg bodohnya KETUA Polis kawasan tu.itu pun Kalau ada SEBAB...Dan itu caranya..kita kena redho. TAPI Kalau KAW tu KETUA polisnya cinabeng,memang DIA Nk sabotaj kerajaan supaya rakyat Marah dgn Polis... Bukan salahNAJIB Dan kerajaan.

Anonymous said...

Saya teringat kata seorang chef selebriti cinabeng singapork, dia cakap......" Chinese eat everything with legs, except tables and chinese eat everything that can fly, except airplanes"........

Anonymous said...

Betul kata anon di atas, dan ramai juga kalangan kakitangan kerajaan sengaja mensabotaj supaya kerajaan akhirnya yang dipersalahkan.

Anonymous said...

haha2 hang dah kena bohong, tuan rumah yg ajak tar pau pasal seorang lagi ahli keluarga yang dikenali baik oleh tuan rumah tidak dapat hadir....alah sekadar makan...kedai pun ader ahhh...ingat org nak tar pau sangat ker...tak logik

Anonymous said...

aiyoyo itu tar pau sikit lebih pun jadi isu besar wooohh...sampai yg ader berkata menghina adat melayu lah...menyinggungkan lah....berak pun nak makan burger...lah...semua makan asalkan ader kakilah....aiyoyo... rilek sikit, dlm suasana beraya baik kita berkongsi dan melayan jiran2 dan rakan2 yg datang...

Anonymous said...

cina dan babi tidak dapat dipisahkan tak kira dari segi perangai dan tabiat pemakanan

Anonymous said...

Sebenarnya tuan-tuan dan puan2, perangai buruk cina2 bab makan free ni da lama diketahui umum, cuma kita je xnak publishkan..pegi le mana2, co besor ke corporat ke, cube tengok perangai diaorng, mmng mcm babi sondol..kita yg kemelayuan bodh ni je senyum bangga..padahal dlm ati diaorg, bgus la mlayu buat ni mcm slalu..lg mnyk wang ble simpn slalu...lg satu cuma tngok kat bandar2, xkira besor ke kcik ke, cube tengok bangsa mana yg yg paling bnyk n kerap menggunakn perkhidmatan percuma hospital n klinik kerajaan percuma....cina sial maa..sbb itu free...mlayu bndor pgi klinik panel...padahal tau x, ubt hospital dr gomen mmng lg kualiti maa, xde tipunye...cina ni mane yg free dia rembat dulu maa...kita kna highlightkn perangai buruk diaorg ni secara open..bila semua org mlayu sedar, bru boleh kita maki n ajar dia...klu x, akn rosak budaya melayu kita ni...

Anonymous said...

Tamadun cina banyak dibina dgn penderitaan, ketamakan & penyiksaan/ paksaan.

Tamadun barat & lain2 lebih banyak bermotif kebahagiaan.

Pasal tu mereka masih menderita walau dah kaya-raya..mmg China patut belajar unsur lain..jgn angkuh dgn hasil kaya dari penderitaan.

Anonymous said...

jom mari simpan duit banyak2 pastu sponsor keluarga dan rakan2 tgk tanda putera ok!! 29/8 ini!! dap sedang boikot ini cerita!!xpe mmg utk tontonan org melayu pun terutama generasi muda melayu!!

Anonymous said...

Lagi satu sifat bangsa cina ini pengotor , berak pon tak cebok !

Anonymous said...

G=Golongan
A=Akar
P=Pontianak

Anonymous said...

GAP =
G = GOLONGAN
A= AKAL
P= PANJANG ....
GAP berakal panjang dan hebat kerana mendedahkan siapa sebenarnya CINABENG di Tanah Melayu ni....
dulu saya beli produk CINA.....Sekarang dah boikot sebab dah sedar bahawa 14 BILLION org Melayu beli produk cina setiap tahun .....boikotttttt now

Anonymous said...

Najib kena turun. Beri pd muhyidin. Rosmah menghabis duit berjuta di chopard dn butik2 spore. Haramjadah pnye rosmah minik pm. Kalau tidak, tiada lg undi aku dn familiku utk bn pd pru14.

Anonymous said...

Bukan kah Umno kongres parti melayu bersatu ditubuhkan 1946 khas memperjuangkan nasib bangsa melayu ?.
apa pasal pulak mamak tongkang serta
keturunan dari madras bule diangkat
jadi ahli UMNO ?.........
dalam piagam pertubuhan kongres parti melayu bersatu tak nampak pun ada menyatakan layak buat mereka ?.....
nampak disini Umno bukan lagi untuk melayu, umno dah lama mati
yamg ada hari ini hanyalah serpehan
sama dengan paksangup amalan songsang (PAS). perompak kesetabilan rakyat (PKR).
nama je melayu tapi berhati perutkan bangkai lagi bernyawa...
bukti dah ternyata tak perlu disanggah dengan apa sekali pun, yang Umno hari ini adalah pencacai maruah bangsa melayu Islam amya...
mewajibkan yang haram menidak kan yang halal.............
1)meangkat darjat mamak tongkang yang identitinya melayu ?.....
2)mengankat pertubuhan haram setingi melangit(Menteri Kebinet)
3) menghapuskan yang hak dan memuliakan yang ba'atil (ISA, EO)

ha ha ha hi hi hi ho ho hoo !
mamak tongkang jadi pengerusi Tabung Haji....
kelakar la ! , Arua...Najibor ni...
lebe joke lagi, angkat ja cinabeng

ha ha ha hi hi hi ho ho hooo !
Ciuu liamak pahaai

Anonymous said...

Saya rasa it has something to do dengan propaganda political mentor mereka. Mereka percaya orang Bumi dapat kekayaan atas penat lelah orang china dalam perniagaan terutamanya. So, dia orang nak ambil balik; cekup sebanyak banyaknya - baik dari kerajaan mahupun dari orang individu.

Anonymous said...

selamat hariraya GAP! sebenarnya kepuasan manusia tiada hadnya! hanya kesyukuran pada Ilahi adalah titik noktah bagi kita!

boikot bisnes cinabeng wajib jadi agenda seluruh umat melayu islam..sejak dalam kandungan lagi hingga kita sampai ke liang lahad....

melayu baru sudah sedar... sudah terjaga.. kepentingan umat melayu islam wajib diutamakan dalam sebarang situasi..melayu lama wajib disedarkan oleh kita semua... jadikan sasaran kita setiap hari utk melaung2kan jihad ini!!

raya ini begitu bermakna..tinjauan dan sebaran fizikal semua flyer2 dan bertemu ramai umat melayu islam menunjukkan sambutan yg amat menggalakkan...amat memeranjatkan.. walaupun berlainan fahaman politik tetapi mengenai jihad ini semuanya mempunyai nada perjuangan yg sama!!

kita berada di landasan yg lurus dan di jalan yg besar..sekarang ini semakin ramai umat melayu islam memasuki lebuhraya ini utk sama2 berjihad dalam ekonomi umat islam..

org ramai yg ditemui amat peka dgn keadaan ini..peniaga2 melayu juga sudah terasa perubahan sekarang.. ada pemborong kecil yg ditemui punya semangat yg membara utk memecahkan lagi monopoli pasaran cinabeng..walaupun katanya sibuk dgn kerjanya itu..tapi timbul kepuasan dgn sambutan dari peniaga2 melayu sekarang..

pemborong ini bila diberikan flyer bbcd, beliau sungguh berterima kasih..beliau juga membuat teguran masih ada senarai2 yg belum di update..masih byk lagi produk melayu dipasaran spt bihun suji dll..

ada org ramai yg ditemui sungguh2 berazam mahu menyebarkannya ditempat masing2..katanya..inilah flyer yg patut diketahui oleh semua umat islam..

kini tentera anai2 makin bertambah jumlah kekuatannya..tetapi yg menarik dari jihad ini ialah pengundi yg dahulunya menghantar sms "inikalilah ubah" kepada aku tidak punya sebab utk menentang jihad ini! dia pun berkobar2 dgn jihad ini..

tinjauan dan gerak gempur selama tiga hari ini membuktikan bahawa kita memang bercanggah pendapat mengenai politik..tetapi mengenai jihad ekonomi ini kita memang ada keserasian..jgn kita siniskan dgn politik bila membuat gerak gempur ini..mereka akan terguris dan gerak gempur akan kurang menajam!!

diakui melayu punya jiwa yg lembut dan amat sopan santun..namun punya jiwa yg keras bila bangsa mula dihina dan dikeji..bila raja2 dan sultan2 mula dijatuhmaruahkan oleh cinabeng..ini diterjemahkan oleh ahli2 bawahan PR melayu sendiri yg merasakan tindakan cinabeng2 ini sudah keterlaluan menghina islam dan melayu secara keseluruhan..kita jgn mulakan..biar mereka berbicara!!

kita pejuang2 jihad ini jgn memerhatikan sahaja situasi kini.. perjuangan kita masih panjang!! gerakan ini wajib digandakan utk menyedarkan lebih ramai umat melayu islam ditempat tuan2!!

kelmarin adalah sejarah..jadikan hari esok lebih bersejarah dan akhirnya dapat mengubah sejarah semalam..

kita telah dipasung sekian lama..kaki kita telah dirantai dan tangan kita telah kunci utk kita bergerak jauh!

inilah masanya kita jadi insan yg bebas.. kita jadi insan yg merdeka sepenuhnya selepas merdeka dari penjajah jahanam..kita jgn kekalkan acuan penjajah lagi!!

ingin sekali kutemui kalian semua bersalaman dan mengucapkan tahniah kerana menjadi insan yg telah merdeka kini! insan yg punyai matlamat hidup ..penghidupan penuh bercahaya utk generasi kita kelak..

sebarkan flyer bbcd dgn lebih dahsyat lagi agar lebih ramai insan2 seperti kita yg merdeka.. agar mereka juga dpt cahaya utk menerangi penghidupan generasi yg akan datang!

tahniah! jutaan tahniah! kesedaran kita kini adalah satu anugerah Ilahi!! mana mungkin hati kita dapat berdetik tanpa ilham dari Ilahi!!

inikalilah kita ubah! jadikan ia satu cabaran yg membara!!

Anonymous said...

G=Ghost
A=Anjing
P=Pig

Anonymous said...

CINABENG = PIGGY

Anonymous said...

G-GABUNGAN
A-ANTARA
P-PEJUANG

MELAYU AKAN LEBIH KUAT BILA DIHINA..BILA DIKEJI..MELAYU AKAN LEBIH PERKASA BILA DIKHIANATI!!!

KITA GAGAH BILA BERSATU..KITA MAKMUR BILA BERSAMA!

DARAH PENAKLUK DALAM DIRI MELAYU TIDAK PERNAH BERHENTI MENGALIR SEJAK ZAMAN MOYANG KITA!!

SAMADA KITA SEDAR ATAU TIDAK KINI..JIHAD EKONOMI ISLAM ADALAH BERSIFAT PENAKLUK!!!

KITA TELAH BUAT KEPUTUSAN YG BETUL..DI MASA YG BETUL DAN DITEMPAT YG BETUL!!!

ABC SELAMANYA.....

Anonymous said...

AYUH BERJUANG JIHAD EKONOMI SOKONG 1000% PRODUK BUSINESS MELAYU ..ABC SELAMANYA ..
KITA SUDAH DITINDAS DAN DITIPU SETIAP PENJURU SELAMA INI....

DATO MAHARAJALELA BERJUANG BILA MELAYU DITINDAS,
JEBAT MENGAMUK BILA DITINDAS...
TOK GAJAH MAT KILAU BERJUANG BILA DITINDAS...

TOK JANGGUT BERJUANG BILA DITINDAS...

LEFTENAN ADNAN SAIDI BERJUANG HINGGA TITISAN DARAH TERAKHIR....DARAH PEJUANG MASIH MENGALIR DALAM DARAH KITA MELAYU BANGSA BERDAULAT SEJAK KERAJAAN KEDAH LAMA 1000 TAHUN LAMPAU.....

ABC SELAMANYA BOIKOTTTTTTTTTTTTT

ALLAH HU AKBAR

Anonymous said...

Banyak pekara pelik dah berlaku hari ini, kenapa dan mengapa disebaleknya tidak ada pekara mustahil berlaku ?...............
jangan salahkan orang lain , salahkan
diri sendiri terlalu alpa cuai berseta kebodohan melampau menuruti
kehendak kegoan berorantasikan librelisma masyarakat antarabangsa yang dah lama mendendami kedamaian kemajuan serta satus negara merdeka
lagi berdaulat.......
kita baru setahun jagung menekmati apa itu erti kemerdekaan.......
haruskah mengikut kemahuan mereka yang sudah hampir 200 th merdeka ?.......kesilapan beginilah mereka menangguk diair bila keruh
dituba, mabuk memakan diri pasti pekara yang dulunya dianggap mustahil.......kini jadi duri terbenam hanya tunggu masa bernanah berulat berlendir amat menyakitkan sekiranya tidak dibedah
mengeluarkan durinya sekadar segera alamat merana dan tanggong le sendiri......
begitulah hari ini, bertubi tubi
asakkan melemaskan kerajaan malaysia melayu amnya...........
kerana apa ?.......kuasa yang ada (ISA) penuh kebaikan memerangi penjenah perompak keadilan kerharmonian masyarakat yang kian
kalut penuh kebinbangan......
kan dah terkedu tak berdaya lagi melawan karenah bapak segala ganster yang kau sendiri lepaskan
bebas membuat apa saja upahan dari
haramkejdah malaun pertualang bangsa beraidentitikan komunisma
yang kau nak libreltasikan masyarakatnya.........
balekla kepangkal hulu lebe jernih air nya tak mabuk pun....... dah terhantok tak bule bangun pulak, ngan le cam tu !.....lau susah sangat akibat malu atas perbuatan sendiri, letak jawatan secara totel kan bermaruah wahai PM....
kasi peluang Melayu jati TPM menerajui Kerajaan Malaysia agar segera dapat menbaiki kerosakan yang kau lakukan.
ha ha ha hi hi hi ho ho hooo !
tak releven pun librelisma kat Malaysia ni, DSN ooi !.....

Ciuu liamak pahaai

Fikir Tajam said...

Najib adalah sundal BOLONG yg telah diKONGKALIKONGkan oleh Cinabeng.

Kesian ..... rupanya MEDIOCRE dak Najib ni!

Fikir Tajam said...

LANCAU CAUCIBAI LU RBA!

Ingat SJKC = AH LONG sengkek itu pasal iklan fast cash kasi gantung sana-sini pd tiang (mau buat iklan billboard tak da wang...mau kasi olang pinjam mana datang wang? LANCAU!

Ingat SJKC = IKLAN UBAT KUAT merata tempat. Apa punya OTAK BABI CINABENG PRODUK SJKC marketing cara paling KUNO!

WOI BABI RBA DAPIGS! E-commerce BODOH! Cibai punya Wee Ka Siong. Lancau punya Lim Kit Sial Lim GuAn Jeng!

Fikir Tajam said...

Cinabeng kat tempat gua ramai dah jadi GILA MEROYAN tak tahan TERTEKAN!

Ini bangsa Caucibai akhirnya melancaukan Toa Phek Khong mereka sendiri pasal hari2 terpaksa beli nombor ekor tapi tak kena2 juga.

BODOH punya Cinabeng! 10^4 = probability to win. Kata Cinabeng pandai Matematik. LANCAU!

Fikir Tajam said...

Errata

1/10^4 = 0.0001 probability to win.

Mana itu Prof Lim Ming Huat, Lee Cho Seng, Wong Wing Yue, Lim Chong Kiang, Chee Pak Soong?

Lu kasi ajar pakai sempoa ka BABI?

Anonymous said...

Wa sokong lu Fikir Tajam.. kasi londeh itu CINABABI punye bodoh!! dia ingat bisnes dia maju bole jd kaya itu duit turun dr langit ka?? kalu Melayu xjadi penyumbang beli CinaBabi punya brg, services, Ahjib Gor tkde tolong kasi supply brg computer CinaBabi.. dia igt boleh senang idop ka??

Cina kasi halau balik China laa.. PENDATANG!!!

Anonymous said...

tak terfikir ke oooii org kemudian nak makan apa?????????

Anonymous said...

Melayu sama melayu bertelagah, cina ditengah-tengah jua yg kenyang...

Anonymous said...

Cinabeng jemis ni melambak kat Malaysia & & 100% di Singapork. Tamak haloba dan rakus macam kerbau pendek oink oink. Dari celik mata ingat duit, makanan, emas, harta benda sampai dah mati pun bagi lagi benda-benda ni masuk jirat. Sangat-sangat keji.

Anonymous said...

Kenapa cina tak nak basuh berak ? Main calit pakai tisu jer.

Anonymous said...

hehe..lain kali buat open house untuk orang melayu je..

Anonymous said...

ASN, ASM yg sapu semua Cina beratur panjang..

Kerajaan Rasuah mana boleh bagi UNTUNG??

Dapig Ajar Melayu kaya pasal ada Cina..Kalau cina balik China pun Melayu Masih Kaya pasal ada Petroleum..

Kt Arab takde cina, US takde Cina miskin ke?

Anonymous said...

MCM MANA KO BOLEH KEJI SINI SANA, KUTUK SINI MARI LEPAS TU BESOK PERGI KERJA TENGOK MUKA CINA YG KERJA SEOFIS TANPA MEMAKAI TOPENG DUA MUKA/DUA TALAM!

Megat Alam Gempita said...

2103 mekale tu?

Megat Alam Gempita said...

2103 mekale tu?

Anonymous said...

Mcm nilah diorg cekik makan besar yg ditabur pemimpin kita masa sebelum pru tuari..

Anonymous said...

ok la..kutuk dlm internet luah perasaan..Kalau Zaman dulu takde internet..terus cari Mangsa & Pukul bagi meluah perasaan..

Anonymous said...

BANGSA C----hina NIE KAN SERBA SERBI PEROMPAK.. HAK ORG LAIN PUN DIA NAK MEROMPAK. jadi tak heran kuat melantak mcm keebau eko pentek jugak.

Anonymous said...

bgsa kuat mencekik.... mcm lanun!

Anonymous said...

Ah Jib Gor = ketuanan Cina...

sama-sama kuat melantak harta Bangsa melayu....bini pun kaki shooping, ngabiskan duit rakyat...

tahniah pd yg beri undi pd Ah Jib Gor...

Anonymous said...

BANGSA PALING TAMAK DI DUNIA IALAH BANGSA CINA !!

Anonymous said...

bangsa tak guna ni memang muka tampal kulit babi. kuat melantak, mencekik, mentekedarah memang keja depa la. dah tu siap tapau lagi. orang buat jamuan raya untuk semua orang terutama orang yang pulun puasa di bulan ramadhan. tapi cina haram ni makan macam esoknya nak mampus.perhatikan ye mana ada jamuan makan bangsa ni la yang dulu kedepan. memang muka tak malu

Anonymous said...

These chinabengs are kiasuuuuuuuu through and through. I know for a fact because I lived/worked in Singapore in the 70s. I saw what/how they behave themselves. Some casual kiasus whilst others were ultra kiasus. Especially when they come in over to Malaysia through the Tambak Johor (it was the only connection then); as if they own the stretch. Queue-jumping was the order of the day... they MUST win by all means...

Anonymous said...

1 september 2013/ hari ahad. perkara seumpama ini memang betul2 terjadi depan mata aku. puak kuat melantak ni tapau makanan yang ada kat rumah terbuka. memalukan. semiskin2 melayu masih ada adab dan malu. tapi sekaya2 bangsa cinabeng ni rupanya kuat mentekedarah dan tak tau malu. berambus la balik ke tanah besar tu. SUDAH TIBA MASANYA MALAYSIA TAKAN MATI TANPA BANGSA KAMU CINA.

Anonymous said...

1 september 2013/ hari ahad. perkara seumpama ini memang betul2 terjadi depan mata aku. puak kuat melantak ni tapau makanan yang ada kat rumah terbuka. memalukan. semiskin2 melayu masih ada adab dan malu. tapi sekaya2 bangsa cinabeng ni rupanya kuat mentekedarah dan tak tau malu. berambus la balik ke tanah besar tu. SUDAH TIBA MASANYA MALAYSIA TAKAN MATI TANPA BANGSA KAMU CINA.