Monday, August 19, 2013

BUKTI CINABENG ADALAH BANGSA-T YANG TAK BERTAMADUN !


KLIK SINI

10 comments:

Anonymous said...

Gelombang Bangsa yang menumpang jadi orang Melayu tu orang Mamak macam Mamakutty Dan Kimma ke?

Anonymous said...

Mamakutty konon...pigi mampos la ko anon...

Anonymous said...

Arab Spring yang bergelora toleransi beragamanya dikatakan oleh Barat sebagai mengundur ke belakang walhal selama ribuan tahun penganut lain=lain agama memiliki rumah ibadat yang berdiri megah dan kukuh.

Sebaliknya Barat yang mengaku bertamadun, tetapi di kota besar di sana masih ada Mokmeen yang beribadat dalam kedinginan salju kerana rumah ibadat mukmin tidak boleh dibina seiring dengan perkembangan jemaahnya.

FIKIR-FIKIRKAN

Anonymous said...

patutnya org indonesia kutuk sama cinabeng..semua penderaan amah mereka dari cinabeng! kalau nak selamat...amah2 indonesia boikot je majikan cinabeng!!!

indonesia adalah rumpun melayu..cubit peha kiri..peha kanan terasa.. kebangsatan mereka melangkaui batas negara!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Terbaik artikel rbf tu bro..

Anonymous said...

Taklh...kopet mcm ko..

Anonymous said...

K'jaan BN/UMNO kena buat KAJIAN segera - utk melihat STATISTIK siapa sebenarnya pendera amah Indonesia, yg. berlambak? Ini adalah demi keselamatan umat Islam/Melayu - kerana puak Kristian Zionis Indonesia akan menuduh seolah umat Islam/Melayu kita juga turut terlibat secara berleluasa di dlm. mendera rakyta mereka. Jadi mereka kan menghasut umat Islam Indonesia utk. membenci saudra seIslam di Tanah Melayu ini.

Maka, strategi memecah-belahkan umat Islam M'sia/Indonesia adalah dlm. rancangan mereka, dgn sekutu mereka dari Barat-Israel.

Juga, perlu ada undang-undang ketat di mana umat Islam Indonesia/Cambodia tidak boleh dibenarkan bekerja dgn. majikan Bukan Islam di M'sia ini - kerana saya syaki mereka tidak akan dibenarkan sembahyang dan pakai tudung serta mungkin di paksa masak babi dan bela anjing.

Kebanyakan pekerja asing yg. Islam adalah orang miskin, samada dari pelarian Rohingya, Bangladesh, Pakistan dan Cambodia. Maka kita sbg. umat Islam di Tanah Melayu ini harus bersimpati dan melindungi mereka dgn. baik serta bersikap adil. Mereka adalah saudara seIslam kita.

Tengoklah rejim Cina PAP PENJAJAH GELOJOH Singapura yg. MENINDAS umat Islam/BUMIPUTERA Melayu Singapura termasuk dgn MENGECILKAN terus jumlah BUMIPUTERA Melayu/Islam Singapura dgn memberi kerakyatan dgn mudah pd jutaan imigran bukan Islam (BUKAN pelarian pula itu) Cina (dari China, Hong Kong dan Taiwan), dan Kristian, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Israel. Bahkan polisi mengambil jutaan imigran bukan Islam ke Singapura, ini ditiru dari Israel - sekutu kuat rejim penjajah Cina PAP ini.

Dan DAPigs/PKR pula sekutu kuat Barat-Israel di M'sia ini; jadi bayangkanlah betapa bahayanya rejim PAP-DAP/PKR buat Islam/umatnya dan Tanah Melayu pusaka kita ini– jadi pedulikan hak asasi-demokrasi SAMPAH Barat-Zionis yang si DAP/PKR asyik MELALAK, kalau kita lebih MENGUTAMAKAN mana-mana pelarian/imigran Islam yang miskin dan tertindas!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi kembali ke RUMPUN akar, keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)

Anonymous said...

Jangan cakap aje ..... kalau Cina takde, Melayu semuanya meripat ari nie....

Anonymous said...

anon 8.12am..apa peranan cina?? mereka hanya mengambil hak2 melayu..bodoh punya statement!

Anonymous said...

Hey lu anon 8:12am, mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANG kah? Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! haiya lu!

Dasar bangsa PENDATANG PENYAMUN/PEROMPAK/PENIPU macam SAMSENG KONGSI GELAP, yang di bawa British-Yahudi Zionis durjana!