Tuesday, August 20, 2013

DUNIA NAK KIAMAT ? PAS TIBA-TIBA PERJUANGKAN MARUAH ISLAM DI MALAYSIA !


mr bean pas kata dia sokong surau itu diroboh.
errrrr...mmmmm...

oh lupa nak dekat pemilihan muktamar agung pas, tu pasal pas tiba-tiba perjuangkan islam !

18 comments:

Anonymous said...

Another LALANG inside the local political landscape

Anonymous said...

Lembu dan lalang berpisah tiada

Anonymous said...

Biasalah beb.....nak hidup...dalam politik semua bolih jadi Nak tonjolkan diri, tapi orang PAS sudah masak dengan perangai pemimpin2 mereka tapi tak berani bersuara.Kawan jadi lawan...lawan jadi kawan.Pujuk nak kan kerajaan perpaduan!!!!!!!!!!!Macam2lah beb.

Anonymous said...

Taktik lama...kami ahli Pas pun dah naik muak !

Anonymous said...

Jgn langsung kita percaya dgn WAYANG PAS pasal isu Islam dan Melayu.. ini puak tak guna.. Munafik sepanjang zaman. Bukan sehari dua PASpispus ditubuhkan, sudah berpuluh tahun, tp level politik BODOH dan ambil kesempatan atas suatu isu itu telah dijadikan amalan pimpinan PAS. hidup PAS ialah membina dan mencari isu, mereka xfikirpun soal Islam atau Negara..

PAS penipu!

Anonymous said...

PAS hanya layak jd jurucakap DAP..
PRU08 aku undi PAS..
PRU13 sorry...aku mufarokah dr PAS..nasib baik tak bai'ah..ha..ha..
Bangang punya parti..parti tu wadah atau platform bukan Addin..
Bila aku tak undi UMNO aku tetap beriman dgn Islam..sama ler bila aku tk undi PAS..

Anonymous said...

Mr. Bean...nak kato apo...hahahaha...

Anonymous said...

Sebenarnya susah nk cari pemimpin yg benar2 berperangai mcm pemimpin yg ade la ni semuanya mementingkan perut sendiri perut org lain lantak ko lah janji aku hidup senang .itu yg jadi kejap sokong islam kejap tak. Baik yg berserban atau tak.bodoh!

yeopkgb said...

Hehehe..mr karton...tpi mr bean bolih pandu kerete...mahfuiz tk reti drive,pakai dreber..hehehe..

Anonymous said...

nak harapkan UMNO, ajaran sesat atau Syiah yg terang-terang salah disisi Islam pun tak boleh nak diambil tindakan....inikan pula nak ngaku pejuang Islam.....

masakan tidak judi, arak dan betina menjadi mainan pimpinan UMNO.....depan rakyat pemimpin UMNO tunjuk alim, belakang rakyat,dialah bapak segala maksiat.....

Pemimpin UMNO, pengadai maruah melayu Islam..dulu , kini & selamanya....

Anonymous said...

anon 11.26;

habis, mung ingat org PAS tu baik sangat??? baikkk keww??? ce kabo ke aku, apa ikutan mamat Sabu?? bukan Syiah???
Mung jgn tunding ke Ameno saja, tiga jari tuju balik ke mung sdiri!
Mereka tu sama saja bila sebut ahlul politik. Ada yg baik, ada yg molek bawaan mereka.
So tak payah nk kata ameno saja. Pas pis pus pun sama lah anon tolol!

Anonymous said...

Niki Ajis pernah kata "ambo acu buleh takmboh lahir dale bangso melayu"
Niki Ajis bukan berbangsa melayu, dia berbangsa India, Portugis, Bangla!!
Niki Ajis org UMNO ke???
Niki Ajis bukan peruntuh @ pengadai maruah melayu????

Sila celik mato!!

Anonymous said...

Niki Ajis pernah kata "ambo acu buleh takmboh lahir dale bangso melayu"
Niki Ajis bukan berbangsa melayu, dia berbangsa India, Portugis, Bangla!!
Niki Ajis org UMNO ke???
Niki Ajis bukan peruntuh @ pengadai maruah melayu????

Sila celik mato!!

Anonymous said...

PAS, UMNO, asal Melayu Sunni, mari kita hadapi Melayu syiah.

ZanSala said...

Sbrnya Islam hanya ada satu..iaitu yg mengikut Al-Quran dan Sunnah Rasulullah Solallahualaihi Wasallam. Aqidah yg berteraskan Sunnal Waljamaah. Selain dari itu tolaklah kerana jelas mereka tidak syumul pd pemahaman Islam, menyeleweng dan amalan yang tiada dalam Riawayat Soheh.

Tk kisahlah Syiah ke, Khawarij ke, PAS ke, UMNO sekalipun jika buat perkara yg berlawanan dgn syariat, kita mesti nafikan. Tapi buat masa skrg PAS lah yg jelas berlawanan dgn Aqidah Sunnah Wal Jamaah, dgn jelas menrosakkan Islam dlm pelbagai sudut. Islam bkn letak pd jubah dan serban dan slogan, krn yahudi mabok pun pakai jubah jugak.

Jd sama2 kita muhasabah dan letak Islam dlm diri, keluarga, masyarakat, negeri dan negara, akan meluncurlah Rahmat ke seluruh Alam. Jgn tinggal semua jika xmampu buat semua.

Jangn jd spt PAS xboleh buat HUDUD tp bohong sana sini, tinggalkan tuntutan Islam yg lain, caci fitnah org Islam, tp berbudi lebih pd Kuffar Harbi. Jadikan mereka sbg sempadan kita. Insya Allah pertolongn Allah hanya by org2 MUKMIN...

Wallahualam

azlan aini said...

Kesimpulan mudah: Pas memang Bodoh

Anonymous said...

Muktamar PAS akan datang diharap dilahanatkan akar umbi agar segala kemungkaran berasaskan teori domino
PR dapat diubah secara total keluar dari kepompong dengan segera....jika
tidak akan melukutlah ditepian gantang selama lamanya.....
buat apa bersengketa sesama bangsa ?
.....yang untung khafirharbi mudah
meporak kerandakan PAS malayu a'm nya , ditaman hidup hidup ditanah melayu.......buangkanlah ambil lah yang jernih.....kan musibah ada kebaikkan sebalek nya kembali lah kepangkal jalan walaupun sepahit hempedu.....pasti sembuh walau pun parut kekal selama lama nya......

Anonymous said...

PAS APA MAU LAGI ?...........
UMNO APA MAU LAGI ?..........
BERSATULAH DEMI AGAMA DAN BANGSA....
BERSATULAH AGAR MELAYU TAK HILANG DIDUNIA............