Sunday, August 25, 2013

MEMAHAMI NIAT JAHAT KAPIR HARBI DAN AGENNYA NURUL IZAH MEMESONGKAN AKIDAH UMAT.



45 comments:

Anonymous said...

Tak boleh gubal undang-undang ke yang melarang orang yang tiada autoriti dan ilmu agama daripada mempergunakan agama utk politik?

Anonymous said...

nk gubal undang2 mcm mana kalau para pengubalnya asyik kelahi saja dalam dewan, bercakap/berbahas tentang isu2 yang remeh, yang membolehkan keuntungan masuk ke poket mereka saja.

Mana ada masa nak layan isu2 agama islam, isu bangsa melayu.. cakap sikit dh org cina kata "rasis" lepastu terus diam!

Anonymous said...

nurul izzah ni cakap ikut mulut dia yg satu lagi,mana reti fikir

Anonymous said...

This bitch is noting more but a whore made officila. Nuff' said.

Anonymous said...

*official

Anonymous said...

ini yg dinamakan jual agama beli undi! ini adalah strategi yg dirancang!

umat islam dimalaysia sedang terleka dgn mainan politik kotor yg amat lemah lembut bila agama dipermainkan dan amat keras bila parti diperkecilkan!

Anonymous said...

salam,yg berniat jahat dah tentula dia x paham atau wat2 x paham,bab akidah pun dia x kesah asal jadi p.m,yg berniat baik tapi gunakan sistem yg org jahat ni guna untuk tegakkan akidah/tauhid lagi la memeningkan,sistem ni pukul rata la,ia menipu yg jahat dan yg baik,pukul rata.
yg berniat jahat cakap "kafir dan islam sama rata x kira la apa bab termasuk akidah"x1oo..ulang2 ni je dia nyanyi..yg berniat baik pulak cakap "mana boleh ini bab akidah sekali2 x boleh main2"x1oo ulang2 yg ni dia cakap..
last2 'Allah taala' kita di putuskan mahkamah kan?mahkamah memutuskan 'Allah taala'..dan kita pulak duduk beramai2 depan mahkamah tggu 'Allah taala' diputuskan,'makhluk' memutuskan 'pencipta',mana akidah??atau kita x paham akidah,org cakap akidah kita pun ikut cakap akidah..atau pentaksub2 politik lupe nak pesan2 kat peminat2 blog dia apakah itu akidah/tauhid sebab asik leka cita pasal makhluk2 politik?sisitem ni pukul rata la wahai sedara2ku,yg niat jahat dan yg niat baik 2 2 dia tipu..salam.

Anonymous said...

nak tanya semua, ape logiknya Kalimah ALLAH dibenar-pakai di Sabah & Sarawak??? adakah kerana masyarakat disana sudah terbiasa dgn penggunaan kalimah tersebut, w/pon dlm kitab mereka tidak disebut kalimah ALLAH pon..... adakah itu alasan yg boleh diterima-pakai?????....

pada pendapat aku , tindakan kerajaan sekarang yg double standard membenarkan kalimah tersebut digunakan diSabah & Sarawaklah penyebab utama siPaderi Kristian tuh membawa isu penggunaan kalimah ALLAH untuk digunakan di semenanjung Malaysia ke Mahkamah.

Elok diharamkan/ditarik balik secara tegas penggunaan kalimah ALLAH tersebut dari digunakan pakai di Sabah & Sarawak dlm upacara keagamaan mereka......
sekadar pandangan....

Anonymous said...

di pihak yang rendah intelektualnya... banyak perkara tak boleh dibuat.

di pihak yang nampak serdas sedikit... terlalulah liberal, sampaikan semua dibolehkan.

apapun, nasib baik golongan di tengah adalah golongan majoriti, kalau tidak Msia akan jadi Taliban atau liberal tanpa batas/sempadan.

Anonymous said...

Wei...Murtad bagus semua boleh !!!

Anonymous said...

salam,jika mahkamah berkuasa putuskan 'Allah taala' tuhan sekalian alam,dan kita tggu beramai2 keputusan mahkamah,ape la intelektual yg kita ada lagi..?Allah Taala itu tuhan sekalian alam..Dia lah yg mencipta bintang2 lebih banyak dari pasir di bumi,lupa ke?ada lg ke sisa intelektual lepas balik berhimpun kat mahkamah tu?huhu..salam.

Anonymous said...

Ada lg ke sisa intelektual tuan punya komen diatas setelah menaip komen didepan komputer? Allah S.W.T tuhan sekalian alam dan tindakan kita hanya taip komen mengutuk tindakan org lain dlm blog politik.Huhu.. Salam.

Anonymous said...

ye tol tu,tiada 1 pun sisa intelektual pada saya..yg tggu mahkamah putuskan tuhannya ada sisa x?tuhan tau,bukan manusia,tuhan..
ada bergudang2 kan huhu

Anonymous said...

Sama-sama x de sisa intelektual. Tp yg tggu kt mahkamah x pulak dgr diorg ngutuk org lain. Yg duk dpn komputer, dah lah x de sisa intektual, ngutuk org lain pulak. Huhu

Anonymous said...

Apa maksud anda sisa intelektual? Tidak sampai intelektual manusia untuk menentukan sama ada nama Allah tidak berdosa digunakan oleh mereka yang bukan Islam. Tetapi, tidak perlu keintelktualan untuk merumuskan apakah motif sebenar gereja kristian Malaysia mahu menggunakannya dalam penerbitan keagamaan mereka dan di dalam medium bahasa kaum yang seluruhnya muslim.

Anonymous said...

salam..jadi biar buat ape2 pun x kesah termasuk kalau Tuhan jadi rendah pun x kesah,asalkan x kutuk org kat blog?hujah cap ape ni?apakah kamu nak maksudkan yg cakap sopan2 kat blog ialah maksud kehidupan semua muslim?.."dorang himpun depan mahkamah tggu Tuhan sekelian alam mereka di putuskan xpe kalo dorang x mengutuk orang kat blog"..oo x mengapa ke tu?..mazhab mana yg kamu anut ni?k la betul la kamu di mata kamu dan salahla saya di mata kamu ok,semoga kamu berbahgia tidor malam ni sebab kamu nak menang hujah kan?hehe..siapa la saya nak lawan keintelektualan kamu yg tggi ni huhu,hujah kamu pun dasat,saya ulang lbh kurang bnyinya begini "mereka tggu depan mahkamah tapi aku x nampak mereka kutuk org" hehe..kamu x mau selak2 komen entri2 sebelum ni sehingga kamu kate ini kutukan,adohaiiiii nampak mcm sgt membebankan kamu pulak tu kutukan ni hehe..xpe la aku bagi benang basah kamu tegak la ye hehe..maafkan lah aku ye jika kutukan ini membebankan adohaii..salam walahuaklam..

Anonymous said...

Anon...mcm ni la...org yg berhimpun tu percaya yg mereka dah jlnkan tanggungjawab mereka dlm pertahankan kalimah Allah tu...yg ko plak, pertikaikan...kubur asing2 kan? Kat sana sok bila ditanya apa yg dah kamu buat dlm meninggikan dan pertahankan kesucian agama ni...pandai2 la masing2 menjawab termasuk la ko sendiri...tak gitu?

Anonymous said...

Let her burn in hell.

Anonymous said...

salam,itu cakap kita bukan cakap quran dan sunnah,kalo kamu org yg benar sila bawak bukti yg ketauhidan kepada Allah itu ialah dgn menyandarkan Allah pada makhluk..bawak bukti x perlu kamu emosi..nabi saw dulu pernah ditawarkan kuasa,kamu lupa?nabi saw tolak,kalo kuasa itu berkuasa boleh tegakkan agama nescaya nabi saw x tolak,terima dulu lepas tu pandai2 adjust supaya agama kuat kemudian kan?tapi nabi saw pilih Allah,maksudnya agama hanya Allah je yg boleh tegakkan bukan kuasa bukan mahkamah,bukan duit,maksud yg paling besar disini ialah Allah itu berkuasa,mahluk pula 1 sen pun x berkuasa atas Allah..selepas nabi tolak,cara yg nabi saw tunjuk ialah lah Allah itu sendiri mesti didakwahkan sehingga subur kukuh dihati tiap2 manusia tanpa mensyirikkannya sedikit pun,nabi saw x ajar yg Allah itu boleh disandarkan pada makhluk,kuasa kerajaan,mahkamah,duit dsbgnya..contohnya kita pasang niat bila dah kaya baru solat,bukan mcm tu,kaya itu x berkuasa pun,kalo kaya itu berkuasa buat kita solat nescaya masjid dh penuh dgn org2 kaya..bila Allah telah kamu sandarkan pada makhluk iannya tidak d panggil tauhid lg..lepas kamu pulang dari mahkamah,adakah masjid kat rumah kamu penuh mcm solat jumaat ketika solat subuh pagi tadi?solat zohor penuh?solat asar penuh?solat maghrib penuh?tidak?maknanya mahkamah 1 sen pun xda kuasa terhadap Allah,Allah la yg boleh buat masjid penuh,itu pun jika Allah subur dlm hati tiap2 manusia,bukan subur kat mahkamah..tapi bila kamu tetap sandarkan Allah pada mahkamah sedang kamu tau Allah itu x boleh disandarkan pada mana2 makhluk kerana ianya menyalahi tauhid sebab makhluk itu langsung 1 sen pun tiada kuasa terhadap Allah maka x bolehkah aku sebagai saudara kamu menasehati kamu atas perkara amat penting ni?Allah suruh pertahan agama dgn menghindari jebak2 syirik sedaya habis,bukan sandar dirinya pada makhluk,kalo dah syirik ianya x di panggil agama lagi..terima kaseh atas nasehat kamu dan pohon maaf ye kalo kamu tersinggung,salam..

Anonymous said...

siapa sebelah nurul izzah tu??

Anonymous said...

Ada dia kesah???? Kemaluan dia pun dia jual, ini kan pula agama dia..janji tercapai segala cita-cita jahat dia. Anak bapakkkkkkkkkkkkk...!!!!

Anonymous said...

Allah tak ubah nasib sesuatu kaum tu selagi mana kaum itu sendiri tak mengubahnya...itu dikatakan daya usaha, ikthiar dan akhirnya tawakkal...adapun org2 yg berhimpun tu...itu adalah salah satu dari bentuk ikhtiar dlm pertahankan kesucian agama...dari komen kamu yg pjg lebar...dptlah dirumuskan tak payahla muslim kecoh2 berusaha menghalang usaha2 jahat kaum non muslim...hanyasanya duduk saja dirumah berbaring sambil mengangkang depan tv kerana segalanya akan baik2 belaka dgn bertawakkal saja pd Allah tanpa perlukan apa2 ikthiar terlebih dulu...apa pun, mcm aku ckp tadi...kubur asing2...maka masing2 jawab la nanti ye...ok la...minta maaf dan slamat mlm...

Anonymous said...

Nak bebas dok rumah kapal singh.Kapal singh kalu dpt izah almatny x oku dah haha,

Anonymous said...

Bagi aku yang tak tinggi fahaman agama, aqidah dan iman pun kadang-kadang pasang surut, angkat tabik springlah kepada anon-anon yang intelek & kukuh aqidahnya disini. Apalah kita bila berhadapan dengan situasi berhimpun dimahkamah pun boleh berbalah dan bertelagah pendapat, atas tujuan Allah yang Ahad. Masing-masing ada rasional menunjukkan cinta kepada Kalimah Syahadah itu, dan ianya bukanlah satu pegangan yang mati walaupun sudah tersemat dihati.

Dalam menegakkan Kalimah, yang kuat melontar lembing, yang pekak membakar meriam, yang capek menunggu kuda. Allah Maha Mengetahui apa yang hambanya kerjakan. Jika perlu berkemah didepan mahkamah pun demi Allah, tentu ada ganjaranya.

Amekkaw said...

Apa ke hei pulak yang gi kata menyandarkan Allah kepada kuasa mahkamah..seolah mahkamah lebih berkuasa..bila kita kata terkehel nanti emo pulak.

Persoalannya Islam diMalaysia ini dicabar!!Syahadat dicabar oleh musuh Islam. Depa nak pakai nama Allah, tapi depa nak kata Allah Bapak, Allah Anak dan Hantu Suci!!!Depa nak menyesatkan anak-anak kecik dan remaja-remaja liberal macam Izzah tu sebanyak munkin. Orang yang iman tinggi dan kemas macam kamu munkin tak makan uji, tak lut.

Lepas ni depa nak minta kerajaan luluskan Sembahyang Gereja hari Jumaat tengahari pulak macam kat Indonesia tu..depa tak nak buat hari Ahad. Orang yang dah teguh iman macam kamu munkin tak akan terpedaya, tapi orang liberal iman sekerat-sekerat akan jadi mangsa.

Jadi kalau ada kumpulan yang tak kuat iman/akidah berikhtiar untuk menguatkan iman dengan usaha-usaha menyanggah cabaran-cabaran ini, waima dimahkamah, didataran atau dimana-mana, setidak-tidaknya mereka tidak hanya bongkam dikerusi malas, makan tembikai sambil tunggu azan.

Soal iman tak perlu intelek dan pandai spin hujah sangat pun. Terlebih intelek sekalipun kalau tak membawa kebajikan pada ramai, umpama seorang penyajak yang syok sendiri, sendiri nyanyi sendiri syok.

Anonymous said...

salam,semua dari kita nak usaha tggikan Allah dalam hati kita la kan?tapi Allah kita dah diserah kat mahkamah,mahkamah berkuasa putuskan Allah kita,kita berkhemah tggu mahkamah putuskan Allah kita,kata nak usahakan supaya Allah tggi?sapa yg tinggi mahkamah ke Allah?Allah?kalo Allah kenapa kita tggu Allah kita diputuskan mahkamah?sape mahkamah?kate nak tggikan Allah yg tggu mahkamah putuskan tu wat pe?sape yg berkuasa putuskan Allah itu hari?mahkamah kan?sape tinggi?mahkamah?usaha nak tggikan Allah kena sandarkan Allah kat mahkamah ke?kalo Allah kena sandar kat mahkamah sape yg tinggi?kamu kena jawab Allah atau mahkamah,itu je,kalo kamu jawab Allah tinggi yg kamu tggu mahkamah putuskan Allah itu hari buat ape?sape tinggi Allah ke mahkamah?jawabla wahai sedara2ku yg taksub politik semua baik pas baik umno..Allah atau mahkamah?itu je sila jawab.

Lesung Besi said...

Nurul Izah nie blajar mana.?????

Anonymous said...

salam,kamu org2 yg taksub politik x pernah buat salah..kamu semua maksum,bila kamu ditegur yg bilamana kalo kamu nak buat hudud kamu x bolehla mesyuarat tanya karpal singh dulu boleh ke x,kamu melenting marah,hudud kan Allah punya arahan tapi tanya karpal singh wat pe?x betul ke bila kena tegur?bila bapa kamu arahkan urut badan dia aku suruh kamu pergi tanya pakcik sebelah rumah dulu boleh ke x,tau pulak kamu cakap ini kerja gila..tapu bila kena tegur kamu melenting..bilamana kita tegur yg mahkamah itu x boleh sesekali berkuasa putuskan Allah pun kamu sentap...kalo Allah diputuskan mahkamah maknanya Allah dah x berkuasa,maknanya mahkamah la yg dah berkuasa atas Allah,adakah ini susah nak difahami sebagaimana nak buat hudud Allah tapi pergi tanya karpal singh?hebat kamu2 semua...

Anonymous said...

KALIMAH ALLAH SWT nak diKRISTIANkan, masjid/surau nak diKAPIRkan dsbnya - makin melampau puak-puak KAPIR GANAS!

Golongan liberal Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn falsafah "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang terbaik (pala hotak si KAPIR Barat-Zionis ini!), tetapi di mana wang, kebebasan seks termasuk pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian - menjadi tuhan mereka!

Namun rejim-rejim Barat-Israellah yang membunuh umat Islam sesuka hati spt di Palestin, Iraq, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Yemen, Sudan, Nigeria, Lebanon dan selatan Thailand/Filipina, dan kemudian akan ke Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Bahkan pengganas TALEBAN dan AL-QAEDA adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas; lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013 (lepas itu si Barat-Israel BERPURA kononnya asyik diserang al-Qaeda/Taleban)!

Maka, Dunia Islam/dunia Ketiga
JANGAN tunduk lagi kpd. ancaman DAPBANGKAI/PKR dgn undang-undang berasaskan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIAQ Barat-Zionis (kononnya "universal human rights" - PENIPU betul), salah satu SENJATA plg. DAJAL mereka utk. MENJAJAH Dunia Islam/umatnya dan seluruh Dunia Ketiga!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

hey anon 7:46pm, mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

Anonymous said...

Sangat jelas perangkap DAP dakyah halus akhir zaman dah mengena kemas pada penyokong2 Pakatan Runtuh ni! Bertaubatlah kamu wahai penyokong2 Pakatan Roboh, sesungguhnya pintu taubat masih terbuka luas untuk korang.

Anonymous said...

Ha ha ha....kali no aku sokong sesangat dengan makcik sambal....alqaeda tu memang ciptaan barat untuk memburukkan Islam.

Anonymous said...

Jangan sampaikan fahaman muktazilah disini...Allah tidak memerlukan hambaNya tapi hambaNya teramat memerlukan Allah.lantaran teramat memerlukan Allah maka mereka yg berhimpun itu hadir sebagai memberi sokongan pada barisan peguam agar nama Allah itu disucikan penggunaannya.bacalah makna ayat pertama surah al-a'la.

Anonymous said...

salam,kalo kamu mintak izin bos kamu untuk solat fardhu tapi dia x benarkan camne?bg x bg kamu pedulik ape tol x sebab solat tu kan memang dh dwajibkn atas tiap hamba..persoalannye ialah wat pe harap izin/keputusan manusia atas perkara yg Allah dah wajib kan atas kita?..
sama juga kesucian Allah itu wajib setiap hamba pertahankan tiap saat,termasuklah salah guna namanNya oleh manusia2,terutama kafir..dah tau wajib wat pe harap mahkamah izinkan/putuskan?
dah tau solat tu wajib watpe harap bos kita izinkan/putuskan?kita berharap kat Allah bukan berharap kat izin/keputusan bos untuk kita dapat pelihara solat..sama juga kita berharap kat Allah bukan izin/keputusan mahkamah untuk kita dapat pertahankan kesucianNya..jadi x perlu kamu berhimpun dpn bilik bos harap bos bg izin/keputusan boleh solat ke x.. sama juga x perlu kamu berhimpun depan mahkamah harap mahkamah bg izin/keputusan boleh ke x..kita sebagai hamba kena berharap kat Allah..bukan mengharap izin/keputusan manusia atas perkara yg dah memang Allah wajibkan ke atas kita..
lg 1,kamu tau x ada sebuah parti politik yg ngaji tggi2 bukan calang2,quran dan nas x lekang kat mulut,mcm bertih jagung guna ayat quran..tapi bila dia nak wat hudud dia gi tanye/mesyuarat dgn karpal sigh dulu,seperti biasa mereka wat selamba guna quran dan nas untuk pertahan tindakan mereka,aku syorkan kamu gi masuk parti mereka..
salam,walahuaklam..semoga kita semua termasuk golongan yg di beri pengampunan insyaAllah..

Anonymous said...

Kalau Bangsa Cina itu sendiri masok Islam mereka di Cop sebagai PEMBELOT.

Ini lah sifat Rasis Tegar Cina Kominis Babi dan Melayu saperti Nurul Izzah adalah ANJING nyer!!!

Anonymous said...

Nurul Izzah adalah Melayu moden yg harus kita belajari

Anonymous said...

Dah biasa blowjob..mulut pn hamis juga...

Anonymous said...

Hoi...sebagai wanita harus belajar blowjob baru suami suka. Hihihihi

Anonymous said...

Bapa borek..anak rintek l...sebut je pmbangkang...aku nk muntah..PAS..PKR..DAP...unit amal PAS lg la...

Anonymous said...

Helu pukimack nak buat lucah ni bukan tempat dia dol..

Anonymous said...


746
BETUL LATU.
ITU SEBAB DIAPUNYA BAPAK ITU MACAM .
SEMUA BOLIH.
DIA PUN MACAM SUADAH MURTAD JE.
JANTAN BOLIH, BETINA BILIH, DEPAN BOLIH BELAKANGPUN BANTAI.
LIBERALISMA......PLURALISMA...LGBT.
BAGUI BAGUIBSANGAT BAGUI

Anonymous said...

perangai anak sama je cam bapak. janji nak kuasa politik. harap muka je baik. perangai huduh

Anonymous said...

Setan betina anak puaka Setan Jantan Nuar ni mana ada Agama. Agama bg dia ialah Hari Raya dan Nikah je.. perangai sial ni sbb byk melantak bende haram dgn kafir DAP!

Tp malang, Melayu2 ber IC Islam di Lembah Klang dan Selangor mencintai betina bodoh ini. Melayu2 elit yg perut sudah kenyang keta mahal2 ini xrase lg perlu jaga hal2 begini. Bg Mukmin Tuhan itu Maha Esa, bg puak2 sekular Melayu ELit ini bg mereka politik itu tuhan mereka.

Mereka tk rase takut dgn hal2 yg xnmpak.. jd mereka akan seru pd prkara2 yg diseru oleh puak2 Kafir!!

Melayu2 eElit di Selangor ini akan diturunkan BALA oleh Tuhan krn memilih Syaitan sbg wakil Rakyat! Tunggulah saat kehancuran Negeri penuh dgn Maksiat tu!!

Tun Teja said...

Sedikit laporan dari Channel News Asia, Singapura semalam 26/08/2013, Isnin sebelum Magrib bergema, Glenda Chong menginterview James Chin, pensyarah dari ISEAS, (International South East Asian Singapore ) Research yang bekerjasama dengan Bridget Welsh berkomplot bersama Abdullah Badawi untuk mengedarkan buku beliau “Awakening.”

1. Beliau (James Chin ), penghasut penjahat dan musuh Umno sedar mengatakan bahwa beliau dituduh berkomplot bersama Pembangkang Pakatan Racun, tetapi beliau masih mahu mengedarkan buku “Awakening”.

2. Katanya seorang journalist sudah mencuri buku cetakan “Awakening” dan dibuat synopsis atau cerita ringkas di akhbar. Glenda Chong kemudian terasa resan dirinya.

3. Jadi penghasut penjahat dan musuh Umno James Chin MASIH mahu melancarkan pengedaran buku “Awakening” pada hujung bulan September ini. Kemudian si penghasut Glenda Chong pula menyebut nama Tengku Razaleigh untuk menguatkan jatuhan Umno.

Pendapatku.

• Pehak Kedutaan Malaysia di Singapura mesti mengambil tindakan terhadap kerajaan Singapura; sekat kegiatan James Chin yang mahu mencampuri politik Malaysia dengan dominasi Umno. James Chin adalah rakyat Malaysia sebenarnya; samaada beliau sudah jadi rakyat Singapura, sila siasat.

• Pembohong penghasut penjahat batu api dan musuh Umno (James Chin) sengaja membuat alasan bahawa buku yang belum dilancarkan itu dicuri, semata-mata untuk menegakkan keputusan busuk hati dia untuk mengedarkan buku “Awakening.” Sudah tentu anak puaka bapak homo Nurul Izzah akan dijemput sebagai ‘tetamu khas’ bagi pelancaran bulan September ini.

• Apabila insiden ini berlaku, aku rasa Abdullah Badawi sudah dijadikan ‘kambing hitam Umno’ dan ‘babi tunggangan’ James Chin dan Bridget Welsh melemparkan penghinaan Umno dengan mengkritik kesalahan mantan PM Malaysia yang terhormat Dr Tun Mahathir.

• Sebenarnya Abdullah Badawi lah yang bodoh, kerana kepemimpinanya lah yang menyebabkan lima negara hilang di sapu oleh Pakatan Rosak di Malaysia.




Pekong Pondan said...

All former PKR members who used to be the buttock for Anwars dongel feel cheated. Anwars bastard is appointed by the mega-homo himself.

And... Don't forget...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang