Monday, August 19, 2013

TAHNIAH KPN : 4 MAMPUIH 200 LAGI KENA TAHAN..


4 penjenayah dah mampuih ..
200 lagi dah ditahan dalam operasi polis banteras jenayah !
GOOD MOVE KPN..

tak perlu layan karenah pembangkang..
go for it..
majoriti lebih penting dari minoriti !

26 comments:

Anonymous said...

Salam,
Aku nk ucap SYABAS dan TERIMA KASIH kpd PDRM, khususnya Ketua Polis Negara dan Menteri Zahid Hamidi!! Inilah yg kami sbg rakyat mahukan! Ketegasan dan keselamatan. Insya Allah semuga diberkati kalian atas usaha2 mulia ini membanteras jenayah2 berat di Malaysia. Amin.

Abaikan suara2 anjing CinaBeng dan DAP yg terasa PANASSS dgn tindakan tegas POLIS ini.. kenapa mau panass itu CinaBeng?? kalau lu xbuat salah apa pasai mau takut??

Lu bising sbb lu ada buat jahat maaa??? Mau siasat DAP apa 'underground activities', bising smcm bila Polis berjaya tumpaskan penjenayah..

ABC BCL!!

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

SEKALUNG TAHNIAH KEPADA PDRM. MAJORITI RAKYAT MAHUKAN KEAMANAN DIPERTAHAN. MASA UNTUK BERCAKAP DAN BERHUJAH DAH LAMA BERLALU. SEKARANG MASA UNTUK MELAKSANAKAN TINDAKAN..SYABAS!

Anonymous said...

Abc jihad besar umat islam

Azahari Rahman said...

5 org matilah bro..hehe

Anonymous said...

tahniah PDRM!

kematian adalah pasti! jgn kita mati sebelum mati!!! itu amat memeritkan!!!

ABC SELAMANYA......

Anonymous said...

Ni barulah betul dikatakan Bersih 4.0 - bersihkan terus Malaysia daripada penjenayah belaan puak-puak yang bising ni.

Kuranglah pendapatan lawyer-lawyer buruk ni membela penjenayah kalau bawa ke mahkamah.

jj said...

itulah jihad sebenar, allah akhbar

Anonymous said...

Harap pdrm pun selidik pemimpin2 dapig kerana mereka banyak menyimpan gangster untuk jaga rumah2 urut, video haram dan sarang pelacuran. Dapig guna gangster untuk ugut dan gugat bisnes2 yang tak menyokong mereka.

Pru13 beratus2 juta ringgit habis menjayakan kempen mereka dan dari mana dapig dapat duit?

Anonymous said...

Gerakan macam ni misti buat setiap bandar dan kota dan bandar.

Anonymous said...

masa berita TV 3 tadi, tempat yg PDRM ambush ni di Penang, so Penang ni 'raja' penguasa ialah CinaBeng, wpun yg ditembak itu mngkin bngsa lain tp kepala2 besar ialah CinaBeng di penang. Polis mesti teruskan operasi ini sampai ke negeri2 lain termasuk Kelantan. Entah2 nick Najis pun ader kaitan jgk hehehe.. tembak sakan di Kelate.. ghoyak serambi mukah guane Pok Nik?

Anonymous said...

mana2 penenayah melayu,cina,india...kasi hantam..

sekarang ni gangsterisme dah menular kesekolah2...budak2 pun dah direkrutkan..selepas 5 tahun ..inilah hasilnya...

kasi lunyai gangster2 ni..bila tumbuh kasi racun..bila berkembang, kasi potong..bila bangun kasi tertiarap..

kalau gangsterisme tetap juga subur..malaysia tak akan aman.. mungkin traffic light tak wujud lagi dimalaysia..semua ngeri tengok lampu merah...ada yg kena tembak nanti.......

Anonymous said...

betul2.. gangster merekrute ahli mereka dr sekolah2 menengah. Polis mesti siasat dr akar umbi terutama gangster anok didik Pork Nick Najis (Kelate).. sampai bersahur pun sempat berbunuh2.. ini setan besar Nik Ajis import mari Kelate utk rakyat.. ghoyak isle belako..

Anonymous said...


SYUKUR ALHAMDULILLAH! Tapi jangan haraplah PDRM kita akan disanjung atas JASA mereka ini! Yg. herannya, apasal loyar-loyar/NGO-NGO SAMPAH DAPigs/PKR asyik tak juga HENTAM PENJENAYAH-PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP CINA (kaum India kebanyakan dipergunakan, terutamanya yg. miskin), yg. disyaki ditaja PENGGANAS dari DAPigs/PKR sendiri (dan sekutu mereka dari PAP-Barat-Israel), yg nak menghapuskan dalam pembunuhan beramai (Genocide), ke atas umat Islam/Melayu, termasuk pemimipin, bijak pandai dan usahawan kat bumi pusaka Tanah Melayu kita ini, dgn segala mcm cara, termasuk rompakan/pembunuhan (termasuk racun kimia yg. boleh sebabkan kanser dan sakit jantung), kemalangan jlnraya terutamanya dgn lori/treler/kereta (termasuk langgar-lari oleh lori ganas ke atas 4 pegawai JAKIM di S'wak dan saya syaki antara MO mereka ialah kereta/lori depan akan brek tiba-tiba menyebabkan kereta belakang terbabas ke laluan bertentangan dan dilanggar; atau letak lori `rosak` tepi jln. tanpa amaran cukup), kemalangan industri, kebakaran dan pengedaran dadah/senjata! Dan polis Islam/Melayu bermotosikal dgn. pakaian seragam asyik dilanggar dgn. kejam termasuk yg. terbaru - oleh 4 orang CINA dlm. satu kereta dipandu LAJU; saya harap KDN siasat latarbelakang geng ini, mungkin GENG KONGSI GELAP CINA!

Cara jenayah-jenayah ini memang dilakukan pd Bumiputera Mexico dan Latin Amerika, di mana CIA-MI6-Mossad juga terlibat dalam sindiket dadah/senjata api global, seperti yang ditaja besar-besaran mereka di Afghanistan, Mexico dan Latin Amerika (lihat http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011!). Ini adalah untuk menghancurkan moral jenerasi muda dan meningkatkan JENAYAH termasuk akibat penggunaan dadah/senjata api, untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas. Jadi senanglah mereka nak MENJAJAH!

Dan Mossad-CIA pula berpusat di S'pura, termasuk bangsa Yahudi Israel MENYAMAR jadi rakyat Mexico (lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009). Maka, saya syak sindiket dadah besar yang diketuai Cina Malaysia/Singapura, dan 3 bangsa ‘Mexico’ ini yg. sebenarnya adalah ejen Mossad – lihat di http://www.nst.com.my/nation/general/death-sentences-for-5-upheld-1.337943, Death sentences for 5 upheld, 15 August 2013:

PUTRAJAYA: The Court of Appeal yesterday upheld the conviction and death sentences on five men, including three Mexican brothers, for trafficking drugs worth RM44 million.

A three-member panel chaired by Justice Datuk Azahar Mohamed unanimously dismissed their appeal against their conviction and death sentence imposed by the High Court

The men were Malaysian crane operator Lee Boon Siah, 49, Singaporean painter Lim Hung Wang, 56, and brothers Jose Regino Gonzales Villarreal, 34, Simon Gonzales, 37, and Luis Alfonso Gonzales, 45.

"We see no error in the High Court's judgement which ruled that the appellants were involved in trafficking in 29,460.17gm of the drugs," said Azahar. Bernama

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi kembali ke RUMPUN akar, keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH! Tapi jangan haraplah PDRM kita akan disanjung atas JASA mereka ini oleh DAPigs/PKR!

Makcik Sambal Belacan

Anonymous said...

Tahniah PDRM, usaha anda disanjung. kasi hantam itu gangster sampai licin, jgn tinggalkan walau sorang pun. Yg hairan ada pula suran anjing saperti anjing kurap W/Rakyat PJ Utara Tony Pua yg mempertikaikan tindakan PDRM ini seolah olah DAP itu mempertahan kan puak penjenayag dan mengkritik PDRM. Ini sebab apa Cina-DAP pemelihara penjenayah gangster itu telah terasa panas, maka dituduhlah pihak Polis tidak cekap, tidak pro dan tidak pintar, ini kerana apa, sbb kebanyakan ahli PDRM adalah warga Melayu, dan penjenayah tawkay dadah adalah cina musibat, maka tidak heranlah kalau di Penang DAP LGE memelihara kepala penjenayah hebat hebat sebagai tawkay pemaju hartanah, dari mereka DAP dapat dana sokongan utk party dan menjual dadah kpd anak anak Melayu, supaya Melayu Penang akan terus hancur dgn penagihan dadah. W/bagaimana pun sekali lagi TAHNIAH PDRM, teruskan usaha dgn dedikasi KASI HANTAM PENJENAYAH CINABENG DAN PUAK LAKNAT YG LAIN.

Anonymous said...

aku mintak sgt Tuhan dtgkan penjenayah2 ni attack MP2 Pakatan Haram terutama DAPigs punya group. Biar dia org tahu cmne taste dan ganas penjenayah. Karpal Singh tu mai kena balun dgn perompak ke baru dia sedar selama ini jd pembela jenayah dlm court mau kaya saja fikir.

Anonymous said...

Aku dengar sedara-mara yang 5 orang mati ditembak tu buat hal kat Sepital PPinang. Mereka kata; tak adil. Apasal tembak mereka. Mereka belum tentu bersalah. Tangkap ajelah mereka. Jangan tembak.

Eeee... senangnya cakap. Ingat boleh bawak gari panggil macam panggil anjing/kucing; mai mai mai aku nak pakaikan gelang besi.

Kalau Polis yang terkorban mereka tak bising pulak. Dia kata drama UMNO...

Anonymous said...

TAHNIAH PDRM. Teruskan usaha murni membanters jenayah.

Rakyat semua berterima kasih. Pedulikan suara suara sumbang Cinabeng DAP dan ahli ahli politik sonsang!

Anonymous said...

Sejuta tahniah kepada PDRM.Syabas buat KPN.Ini baru cakap serupa bikin.

Kalau yang tersungkur itu pembunuh/penjenayah upahan,mesti ada yang memberi upah. Kenapa tak tangkap pemberi upah ini? Itulah pokok jenayahnya.

Satu lagi jangan hanya tangkap dan tembak bilis2 ini saja.Hapuskan jerung2 di belakang mereka (jika ada) sekali.

Teruskan usaha anda.Kami doakan kejayaan dan kesejahteraan anda. Isyaallah.Aminnn.

By:Cikgu"S"

Anonymous said...

Syabash PDRM. Buru mereka dan hapuskan jika mereka menyerang polis. Mereka sangat kejam. Seluroh rakyat menyokong tindakan PDRM. Yang tidak sokong hanya lah puak pembangkang sahaja.

Anonymous said...

Kalau nak benteras gangster bukan sahaja melalui tangkapan & tembakan. Kita juga kena kurangkan cerita samada drama @ filem yang mengangkat subjek GANGSTER sebagai jalan cerita. Kini ramai penerbit filem yang berlumba-lumba menerbitkan filem aksi ganas & tidak bermoral kepada masyarakat.

Jika tidak dibendung oleh kerajaan. Ia mampu meningkatkan gejala gangterism di kalangan generasi muda yang terpesona & terpengaruh dgn filem tersebut. Perbanyakkan drama @ filem yang bercorak pembentukan nilai- nilai murni demi kesejahteraan masyarakat.

Anonymous said...

Sudah tentu Pakatan Racun menang di Pulau Pinang kerana pengundi-pengundi nya kepala gangster, anak penak gangster dan banduan.

Tun Teja said...

Hukuman ketat mempunyai senjata haram di Singapura.

Yang paling terketat undang-undang Singapura mempunyai senjata api.
1. Arms Offences Act
2. Arms and the Arms and Explosives Act.

• Sesiapa yang tertangkap mempunyai senjata haram atau senjata berpeluru akan dipenjarakan selama antara 5 tahun atau 10 tahun, 6 rotan mengikut Arms Offences Act.
• Sesiapa yang tertangkap menggunakan senjata api akan menghadapi hukuman mati; atau si penjenayah akan dipenjarakan seumur hidup dengan rotan minima 6 kali.
• Pengguna senjata mesti mempunyai lesen mengikut undang-undang mempunyai senjata di Singapura. Pemohon penggunaan senjata mesti memenuhi sinarai syarat yang ketat.
1. Antaranya adalah sebab-sebab yang tulin mempunyai senjata dan kebolehan untuk membuktikan bahawa nyawanya terus terancam dan tiada daya upaya untuk mengatasi dan mengelakkan ancaman ketat.
2. Pemohon penggunaan senjata mesti lulus latar belakang yang ketat; iaitu menyemak pengelibatan dalam kes penjenayah, tiada mempunyai rekod perubatan dan tiada mempunyai rekod masa’alah mental. Juga di pinta mempunyai kelulusan ujian tinggi dalam penembakan.
3. Dengan sebab ketetatan undang-undang senjata dan kanun yang terlibat, angka kepunyaan senjata bagi peribadi seorang di Singapura adalah teramat kecil didunia.
4. Mengikut kajian pada tahun 2007 oleh Small Arms Survey, pihak kajian di Geneva, nisbah kepunyaan senjata seorang bagi hak peribadi di Singapura kira-kira hanya 1:200 orang.
Berbanding dengan Amerika Syarikat, 88.8 senjata bagi setiap 100 orang. Angka ini yang paling tertinggi antara 178 negara didunia yang di lakukan kajian.

Anonymous said...

TAHNIAH PDRM ...KAMI SOKONG PDRM 1000% ....

PDRM TETAP BERJASA DAN BERJUANG SEJAK ZAMAN DAHULU HINGGA HARI INI ....

Anonymous said...

good job. congratulation pdrm

Anonymous said...

Tahniah PDRM..Tindakan anda menyuntik semangat kami utk bersama anda..syabas..