Monday, September 23, 2013

BAHAN KEMPEN PRU 14 DAH ADA. SIMPAN OKAY !


16 comments:

bekas 'ulama' said...

Semua ahli PAS adalah 'ulama' ?

Anonymous said...

AKU PUN TAK FAHAM APA PASAL FADZIL NI PERGI TENGOK MANYAT CEN PENG. KAWAN LAMA DIA KE? TAPI CEN PENG DAH TAK CAYA TUHAN JADI PENGGANAS LAH PULOK BUNUH BANYAK ORANG PUN DIBERI SANJUNGAN OLEH KETUA PAS NI. HERAN GILER APA HANG BUAT MACAM NI, MISTERI BETUI. MAT SABU PUN TAK PERGI (KOT HANTAR SMS JE KAT CEN PENG?). KOT CEN PENG DAH LAST2 MINIT DAH MASUK ISLAM JADI SYAHID LAH PULOK? BENGONG AKU PETANG NI. MATEMATICS CALCULUS PUN TAK MISTRI MACAM NI.

Anonymous said...

PAS laknatullah ni slagi wujud kt atas bumi Malaysia selagi tu tkkn sunyi dr buat perkara SESAT lagi MENYESATKAN. ELok sgt himpun semua bahan2 kesesatan PAS utk dicompiled semasa PRU14.

PAS lbh 'beriman' dgn BANGKAI manusia syaitan Chin Peng dr beriman dgn kalimah Allah SWT.. HARAM bg kita berimamkan org2 PAS yg berijitihad begini!!

Anonymous said...

Pas beruk

Anonymous said...

Babi pun tak gila macam fadzil terkutuk ini. Nak publisiti murahan sanggup buang masa ke sana nak jilat bangkai jijik apek sitiawan chin peng. Pas ni memang bodoh tahap lebih bodoh dari yang terbahalul manusia pernah wujud kat bumi ini.

Anonymous said...

Pas ngok ngek..

Anonymous said...

Sutah jd bangkai maa...
Sutah jd abu...
Kasi pokok bikin baja sutah maa...

yus yus said...

SBB KITA NEGARA DEMOKRASI...WALAUPUN KITA TIDAK SETUJU, ITU TAK SEMESTINYA PUAK2 NI AKAN SETUJU ..NIAT MEREKA YG TERSIRAT KITA TIDAK TAHU, SAMAADA IKLAS ATAU TIDAK,SATU LAGI MEREKA ADALAH PUAK2 PEMBANGKANG SUDAH SEMESTINYA MEREKA AKAN CUBA SEDAYA UPAYA UNTUK MENUNJUKKAN YG MEREKA TIDAK RASIS...DAN TENTU SEKALI BERMOTIF POLITIK......SATU DUNIA TINDAK TANDUK MEREKA....WASSALAM

yus yus said...

SBB KITA NEGARA DEMOKRASI...WALAUPUN KITA TIDAK SETUJU, ITU TAK SEMESTINYA PUAK2 NI AKAN SETUJU ..NIAT MEREKA YG TERSIRAT KITA TIDAK TAHU, SAMAADA IKLAS ATAU TIDAK,SATU LAGI MEREKA ADALAH PUAK2 PEMBANGKANG SUDAH SEMESTINYA MEREKA AKAN CUBA SEDAYA UPAYA UNTUK MENUNJUKKAN YG MEREKA TIDAK RASIS...DAN TENTU SEKALI BERMOTIF POLITIK......SATU DUNIA TAHU TINDAK TANDUK MEREKA....WASSALAM

Anonymous said...

TAK PERGI TENGOK CEN PENG BUKAN KERANA RESIS TETAPI KERANA DIA PENGGANANS KOMUNIS MENENTANG ORANG BERAGAMA DAN BUNUH BANYAK ORANG YANG TAK BERDOSA. LAGI PUN DIA BUKAN WARGA NEGARA MALAYSIA BUAT APA KITA SEBOK2 P TENGOK. BUDUS PUNYA KEJA!

Anonymous said...

Astaafirlahhalazim, nak raikan cina komunis sampai macam tu sekali. Penyokong PAS boleh fikirlah sendiri. Jangan nanti sama dapat saham dek kerana ketaksuban mereka kepada komunis. Fikir-fikirkanlah, setiap hari sembahyang mengadap Allah, dek kerana sebab tindakan kepentingan politik dunia akan menghilangkan saham ke akhirat. Muflis kamu...

Anonymous said...

Yang wajar dikasihani ialah pakcik-pakcik dan makcik-makcik kat kampung tu yang masih mendewa-dewakan keagongan PAS melalui ostad-ostad yang mentarbiyah mereka.

Potret ketua-ketua agung PAS yang berbingkai cantik tergantung di dinding rumah mereka seolah-olah itulah pemimpin agung di Malaysia ini.

Bila kita cuba mencelikkan mata mereka, kita dikatakan murtad dan menongkah arus. Kata mereka... PAS adalah Parti Islam. Satu-satunya Parti Islam di Malaysia ini. Kita cuba mengatakan satu undi untuk PAS adalah satu undi untuk DAP. Tetapi mereka tak percaya.

Sesuatu tindakan segera perlu dibuat untuk memperbetulkan kesilapan ini supaya pakcik-pakcik dan makcik-makcik kita tidak beterusan dikelentong.

Jika perlu gunakan kaedah dan pendekatan tarbiyah sepertimana yang digunakan oleh ostad-ostad PAS.

Anonymous said...

Al-Fatihah, semoga masuk syurga, Hidup PAS, Allah selamatkan Chin Peng dari api neraka!!!

Anonymous said...

Salam, wahai sahabat2 semua. Walau apapun komen anda di sini, jangan sampai kita permainkan agama kita sendiri seperti kita doakan keselamatan Chin Peng dari api neraka dsb walau dalam nada sinis. Sesungguhnya Islam melarang umatnya untuk mendoakan keselamatan dan keampunan bagi orang-orang kafir yang telah mati. Cuma kita boleh berdoa supaya Allah s.w.t memberi taufik dan hidayahNya kepada orang-orang bukan Islam yang masih hidup supaya menerima dan memeluk Islam. Cuba kaji sirah Rasulullah s.a.w, tentu akan berjumpa dengan kisah ini. Walahu'alam.

Anonymous said...

Orang PAS memang bodoh bab Agama Islam ni!....nak sangat tolong Chin peng, terjunlah keneraka bersama...
jalan nya mudah aja, ambek tali gantung lah diri tu!...selamat ke NERAKA......
Guua jamin pasti sampai punya!!...

Anonymous said...

PAS memang tak tau malu. matlamat menghalalkan cara. songsang..