Friday, September 6, 2013

CIN PENG : JANGAN BAGI SEINCI PUN TANAH MELAYU INI DIPIJAK BANGSAT NI !


karpal mendesak kerajaan agar membenarkan cin peng kembali ke malaysia.

mengikut maklumat yang kami terima, keadaan kesihatan bapak komunis ni dah makin parah.

bak kata labu labi, tua nak mampos.

AMARAN ALA CKMM OLEH KAMI ..

jangan diizinkan barang seinci pun tanah melayu ini dipijak oleh cin peng.

81 comments:

Anonymous said...

Lahanat terhadap siapa yang membenarkan Chin Peng jejak kaki di Bumi Malaya nie.

Anonymous said...

mat saburit akan menjadi MELAYU pertama yang gembira sakan jika chinabeng ni kembali ke Malaysia.

Anonymous said...

Pak Baei OKU Kapal Sink kata waris-waris mangsa kekejaman PKM akan memaafkan kepala pengganas yang telah membunuh beribu-ribu orang ni?
Baei cacat bekas budak jaga lembu perlu tau kita tak pernah istihar perang dengan PKM. Jadi semua korban jiwa tu bukan casualty of war tapi mangsa keganasan terrorisme cina komunis diketuai oleh Chin Peng. Kalau Osama Laden boleh dibunuh oleh USA kerana lakukan kegananas, kenapa Malaysia boleh benarkan seorang lagi ketua pengganas balik ke negara ini. Cina tua ini sepatutnya diburu dan dibunuh.

Anonymous said...

Aku rasa pemandu akan cakap boleh cing pen zi boleh balik.
Kau tgk la kalau tak percaya.

Najib pulak pasal cinabeng pasti cair punya la..

Apa-apa pun cing pen zi manusia laknat. Kalau arwah atuk aku ada, dan kalU cing pen zi ni balik..confirm kena tikam punya si cing pen zi..

Kalau berani masuk la...nak tgk mayu mengamuk..

Anonymous said...

Angkatan Tentera perlu hantar pasukan khas untuk bunuh cina ini bukannya kerajaan atau sapa saja bangsat bagi dia sokongan balik Malaysia.

Anonymous said...

Chin Pen BUKAN PEJUANG NEGARA TETAPI PENGGANAS KOMUNIS YANG BANYAK MELAKUKAN KEZALIMAN (PEMBUNUHAN, PENYEKSAAN DLL.) CUBA BAYANGKAN JIKA MALAYSIA DIJAJAH KOMUNIS RASANYA MAT SABU PUN AKAN KENA SEMBELEH DAN ISLAM DAN MELAYU AKAN LENYAP. WALAU PUN BRITISH PENJAJAH TETAPI SECARA TAK LANGSUNG MEREKA TELAH MEMBANTU MENGGAGALKAN KOMUNIS MENJAJAH DAN BERTAPAK DI MALAYSIA. ALLHAMDULILLAH YA ALLAH.

Anonymous said...

Bagaimana AK 47 dan berbagai senjata berat boleh lolos? Apakah ada kaitan dengan saki baki gerombolan komunis yang bergerak dalam senyap-senyap di sepanjang sempadan? Tidak mungkinkah ianya untuk menghidupkan kembali perjuangan yang songsang?

Anonymous said...

KItA MASIH BELUM TERLAMBAT..LAKUKAN SESUATU.!!KERAJAAN JANGAN MUDAH TERMAKAN DGN PUJUK RAYU PARTI ATAU NGO TERTENTU..!! TENTANG HABIS HABISAN.

Anonymous said...

FANATISME DAN OPORTUNIS MENGANCAM KEDAMAIAN

Ideologi politik seperti demokrasi, sosialis, marxis dsbnya, selalunya bersifat membina ketamadunan. Namun apa jua ciptaan manusia boleh digunakan untuk tujuan BAIK atau diselewengkan untuk tujuan JAHAT .

Dalam konteks JAHAT, bukan saja demokrasi boleh disalahgunakan untuk menceroboh negara berdaulat malah kefanatikan terhadap komunisme juga sering dijadikan alat penghalal cara/"the end justifies the means -- tertumpahlah darah pihak awam tidak bersenjata dan tidak bersalah.

Anonymous said...

Chin Peng adalah sah pengkhianat negara.Kalau nak balik pun jangan ingat kesalahan2 dan keganasan2 PKM boleh diampun dgn masuk jel 1-2 tahun dan kena rotan 1-2 saja.
Chin Peng wajib dihukum bunuh.Banyak sangat trajedi angkara komunis Chin Peng.

Anonymous said...

Runtuhan Tembok Berlin tidak boleh diinterpretasikan sebagai kemenangan Demokrasi mengatasi Komunisme. Sebaliknya ia adalah lambang kesedaran di mana Bangsa Aryan tidak sepatutnya dipisahkan oleh ideologi ciptaan manusia yang semestinya tidak sesempurna ideologi yang digariskan oleh Tuhan untuk makhluk-makhluk ciptaaNya.

Anonymous said...

CHINPENG pun warga negara jugak, kalu dari dulu dibuang kerayatan serta dijatuhkan hukuman mati...tak le panjang cerita. OM PUTEH buat dah betul la tu,CHINPENG
DIKEHENDAKI HIDUP ATAU MATI.
cuma GOMEN je, melalakkan anjing tersepit, naik tocang la bangsa
haramkejadah serta barua barua yang hati nya KOMINIS.....

Anak Pejuang Menentang Komunis said...

Siapa Karpal Singh ni? Dia ada sedara mara yang mati kena bunuh dek komunis yang ketuanya si Chin Peng ni ke? Bapak dia pernah kena sembelih dek Chin Peng ni ke? Sedara- mara ada yang kena berjuang menentang Chin Peng ni ke? Apa hak dia utk katakan yang waris2 dah maafkan si sial ni?
Kalau semuanya boleh selesai dengan MAAF, tak perlu undang2 dalam dunia ini waima undang2 hudud sekalipun.. Ingat nyawa perlu dibalas dengan nyawa. Andaikata Chin Peng ni balik, aku rasa baik dia tido kencing berak dlm kete kebal kalau mahu hidup.. Remember, we have unfinished business with this bastard animal (he is not fit to be called a human if you know what he has done with his victims...)

Anonymous said...

Cin peng adalah kominis. Mana mungkin balik Malaysia?
Tu tua kutuk kapal sink macam papet..ke pepet aku pun tak pasti.

Jangan pulak najib bagi hadiah cap goh meh kat cinabeng pulak raya cina tahun depan..hahaha..

hangkedee said...

Ah jig gor & Pemandu Mabuk pasti membiarkan ketua cina komunis ini balik.Kita tunggu. Punahsihat Ah jibgor amat sayang cinabeng.Sia-sia pangkah BN. Barang naik.bini Najib.Cinabeng diutamakan.

hangkedee said...

Ah jig gor & Pemandu Mabuk pasti membiarkan ketua cina komunis ini balik.Kita tunggu. Punahsihat Ah jibgor amat sayang cinabeng.Sia-sia pangkah BN. Barang naik.bini Najib.Cinabeng diutamakan.

Anonymous said...

Buatpa blik malaysia?
Duduk la lua,duk cina ka,singapork ka,minyak malaysia kn mahal,
Kapal nk suh blik buatpa?
Buat semak ngara ja..

Anonymous said...

Mat Sabu anak didik PAS berjiwa kominis ini akan sangat gembira dengan berita ini. Begitu juga sepupunya Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Karpal Karam Singh dan ramai lagi Cina2 berjiwa kominis yang berselindung dibawah ketiak2 parti politik.

Anonymous said...

sokong GAP 100%! melayu baru teguh pendirian!

chin peng adalah satu watak...namun terdapat ramai lagi chin peng alaf baru yang berlainan wajah, berwatak sama di malaysia.. semuanya mahukan melayu dibawah tapak kaki mereka!!!

melayu baru wajib sedar..kuasa politik kita tidak dijamin akan terus berkuasa ditanahair sendiri..kerakusan mahukan kuasa oleh cinabeng sudah terlalu terang utk dilihat..kedurjanaan dan ketamakan pengkhianat bangsa amat menjengkelkan.. pemimpin2 bacul dan yang berkepentingan peribadi melonglaikan lagi kuasa politik melayu yang wajib diperkuatkan sampai bila2 ditanah melayu!!

kemelut politik wajib dirungkaikan.. namun kemelut ekonomi umat melayu islam adalah lebih teruk daripada kemelut politik!! disebalik kemelut ekonomi walaupun di peringkat kronik.. tetapi hakikatnya, penyakitnya mempunyai harapan untuk sembuh walaupun memakan masa yg panjang!!

kita umat melayu islam adalah ubatnya..kita adalah dosnya! mungkin juga kita adalah doktornya! Allah jua yg mengizinkan sesudah kita telah berusaha!

kekadang terfikir juga kenapa melayu susah sangat cintakan bangsanya sendiri.. kenapa ramai melayu tidak rasis.. apa masalah sebenar yg melanda melayu hari ini??

kalau kita tidak boleh bersatu dalm politik...kita wajib bersatu dalam ekonomi!!!! tiada kepartian dalam ekonomi!!! aku sokong walaupun peniaga melayu itu UMNO/PAS/PKR.. cina bersatu dalam ekonomi..mereka berpolitik untuk kuasa walaupun dalam mana parti pun!! mereka punya sasaran yg jelas... bangsa diutamakan ..parti sebagai alat..
kita pula parti diutamakan...bangsa sebagai alat!!!!!

sedarlah..bangsa melayu!!! jatuh bangun bangsa kita adalah angkara kita!!! musuh kita hanya mengambil peluang atas tindakan bodoh kita!!

sekarang ini gendang perang jihad ekonomi melayu islam wajib digemuruhkan keseluruh tanahair.. ambil tindakan serta merta!!! jgn menoleh kebelakang lagi..jgn menunggu siapa yg dulu dan siapa yg perlu buat!!!

sebarkan flyer bbcdrasmi dan sewaktu dgnnya segera.. telah 4 bulan jihad ini berjalan..kekuatan jihad wajib digandakan.. masih ramai umat melayu islam tidak merasai nikmat dari perjuangan ini!!!

fasa kesedaran adalah fasa yg penuh dengan cabaran...cabarlah diri anda bahawa anda adalah sebahagian dari pejuang itu!!!! sehelai flyer yg sampai ketangan bangsa kita adalah satu kemenangan!!! membeli kepada peniaga kita adalah merupakan satu kenikmatan dan kepuasan!!

suatu rancangan hanya akan tinggal rancangan diatas kertas sahaja dan tidak bermanfaat jika tidak disertai dengan kekuatan yang cukup untuk mengwujudkannya dalam bentuk tindakan!!!! tetapkan sasaran dan bertindak!!! jihad ekonomi umat melayu islam wajib diperkasakan!!!!

inikalilah kita ubah!!! do or die !!!

Anonymous said...

cibai....tak mampus lagi si bapak komunis ni?????

Anonymous said...

jangan bagi masuk. kalau dah masuk susah nak keluar. akan ada peguam anti kerajaan yg cari kesalahan teknikal untuk membela babi ini. peguam asing tak apa, peguam melayu pun ada.

Anonymous said...

Ching Peng (CP) ni kini berada di Selatan Thai. Jangan hairan kediaman ketua pengganas ni dikawal rapi. Perisikan tentera mesti ada informasi dan bila-bila saja terima arahan akan bergerak untuk menuteralkan CP. CP juga kalah di Mahkamah Persekutuan dalam mencabar mahkamah dan kerajaan supaya dibenarkan pulang. Jadi sesiapa yang menyarankan kerajaan membenarkan CP pulang (dan kita tahu siapa si ular tersebut)adalah bertujuan menjerat kerajaan supaya ingkar perintah sekaligus menghina mahkamah.

Anonymous said...

JIKA BERJAYA DIBAWA BALIK TANAM LAH DEPAN TANGGA DEPAN RUMAH MAT SABU !!!

Anonymous said...

BILA "RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN' JADI IKUTAN UNCLE SAM

Kalau dalam banyak isu, Amerika tak boleh ikut dan tak boleh pakai tetapi dalam isu berdepan dan menghukum keganasan, pihak Amerika elok dijadikan ikutan.

Apabila berdepan pihak pengganas, Amerika mengambil pendirian yang jelas dan tegas: "rakyat didahulukan; penghapusan pengganas diutamakan."

Dalam aspek hukuman, bukan saja Amerika akan jejak mereka sampai lubang cacing dan setelah dijumpai mereka akan dianggap tidak layak untuk dibicarakan sebaliknya terus dijatuhkan hukuman setimpal.

Dalam usaha untuk mengekang 'virus ganas' yang dibawa oleh pengganas supaya tidak tersebar di bumi Amerika, mana-mana jasad, waima mayat pengganas tidak akan dibenarkan dibawa balik ke benua itu sebaliknya akan di humban ke dalam Lautan Hindi.

Selalunya tindak tanduk Amerika sangat tidak popular dalam kalangan negara mukmin tetapi cara mereka yang konsisten dan tegas dalam menangani isu keganasan yang mana impakya jelas iaitu rakyat berasa MEREKA BENAR-BENAR DIDAHULUKAN (selamat), selayaknyalah dijadikan ikutan.

Anonymous said...

Patutnya parti SAMPAH DAPBANGKAI/PKR digelar "parti SAMPAH utk. GANGSTERS/PENGGANAS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah/pengganas akan BERKUASA, termasuk di PENGGANAS KOMUNIS CINA mcm. chin peng-HARAM-JADAH ini!

Sejarah pengorbanan umat ISLAM/MELAYU dan Bumiputera lain, terutamanya polis/tentera kita, yg. dibunuh dgn. amat kejam oleh MILITIA PENGGANAS CINA chin peng, akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPBANGKAI/PKR)! Patutnya, chin peng itu dah lama diGANTUNG SAMPAI TERJELIR LIDAH dia mcm KATAK; kat Tanah Melayu ini!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Sambungan 4:34,

Natijahnya:

kalau Mr Change (MC) tak malu meniru konsep Mr 1M (M1M); makanya apalah hendak dimalukan kalau M1M meniru balik konsep MC iaitu: "rakyat didahulukan, pengganas tidak dikompromikan"

Anonymous said...

Sampai sempadan tembak...
kalo lepas heret ke mahkamah...semua keluarga yang mati di bunuh kominis minta ganti rugi dari chin peng...Masa kecik (60an)(umur lom sekolah kot) aku ada tengok depan rumah ada polis dari sabah mati kena bunuh dan ramai polis masa tu depan rumah atok aku.

Anonymous said...

Selaku seorang bekas Tentera Malaysia, yang telah menyaksikan ramai rakan2 yang terkorban di sebabkan pengikut2 Kepala Bangsat ini samaada oleh PKM di Semenanjung atau oleh PARAKU di Sarawak, saya tak rela Kepala Bangsat ini memijak walaupun sebelah kaki di bumi Malaysia yang bertuah ini.

Anonymous said...

sokong anon 5.09pm..berderau darah bila baca artikel ni...masih ingat tentera2 yang meninggal semasa serang hendap komunis di Pangkalan Hulu (dulu Kroh) .. seorang pejuang berasal dari kg aku.. semoga mereka mendapat syahid!!!

Anonymous said...

Barat bukan saja buta warna dalam soal politik malah mereka buta warna dalam soal jenayah berat.

Bila berdepan jenayah berat, masyarakat majmuk di Barat tidak melihat apakah warna kulitnya, bangsa dan agama penjenayah.

Bagi mereka (warga Barat), penjenayah tegar adalah sekelompok manusia yang tidak ada warna kulit, bangsa dan budaya. Justeru kalau penjenayah tegar terlungkup tak perlulah ada pihak bernostalgia tentang kebersamaan warna kulit, bangsa dan agama.

Keadaan ini berbeza di negara membangun yang mana kalau ada penjenayah tegar gugur ke bumi, masyarakat masih membandingkan warna kulit sendiri dan warna kulit penjenayah berkenaan.

Kalau perbandingan itu mendapati warna kulit sendiri adalah sama dengan warna kulit penjenayah tegar yang gugur, mereka ini akan berubah jadi hedonistik dan melihat isu menerusi pemikiran yang amat sempit dan selfish.

Lebih bobrok, mereka akan mencari apa saja alasan untuk menyalahkan pihak anti-penjenayah walhal pihak inilah yang bersabung nyawa untuk melindungi mereka (racist pigs dan racist dungs) dari menjadi mangsa penjenayah tegar.

Anonymous said...

british gelak dekat malaysia.. kekejaman PKM hanya diberi keampunan..sepatutnya chin peng ni dah jadi tanah..

Otak geliga said...

jgn sesekali dihina Chin peng ni....tak takut ke dgn unit amal dr PAS....dgr Takbir merekapun FRU boleh kecut...belum lagi rempuhan unit amal ala kambing dilepaskan dr kandang

sedangkan org No.2 parti PASpun dah menjelir2 lidah, kembang kempis hidung, terbelalak mata nak cium tapak kaki Chin Peng apalagi cecei2 PAS yg wala'....kalau dihalang karang bersahut2an la SALAKAN dr cecei PAS

biarlah Chin Peng masuk Malaysia....lepas tu kerajaan faham2 la nak buat apa...hehe

tp confirm la buat masa skrg selagi Mas dipimpin UMNO/BN kaki Chin Peng adalah HARAM utk jejak Mas, tp jika PAS, PKR & biaDAPigs yg jd kerajaan, mmg pastilah Chin Peng boleh hidup mewah di Malaysia

Anonymous said...

Jangan harap Askar Melayu pukimak nak buat operasi di Thailand. Lawan sulu datang pakai sampan pun macam puki anjing.

Askar Melayu yang ditugas dengan UN mission luar negeri pun kecut kote bila tembak menembak berlaku. Regimen Pukimak Askar Melayu itu memang lancau, langsung tak berguna, kasi habis beras saja.

RAMD setakat gertak dan menakutkan dan membunuh non muslim di Malaysia saja pandai, di arena dunia siapa siapa pun tak peduli rejimen bacul ini.

Nak pergi tugas pengaman pun anggota RAMD sudah menangis ingat bini dan kampung.

Kalau nak lawan Marines America, tak tau lah apa nak jadi dengan pasukan haramjadah RAMD bangsat ini, mesti menyorok dalam sarung bini takut nak lawan.

Melayu memang takut berperang, pasal itu jadi ahli negara negara berkecuali. Pukimak bacul Melayu, tada telur.

Anonymous said...

Haramjadah anon 6:04 hg tak tengok berapa ramai nya budak budak askar yg putus kaki dihantar ke hospital pulau pinang yg cedera dan mati.hg jangan tudoh bukan2.

Anonymous said...

Haramjadah anon 6:04 hg tak tengok berapa ramai nya budak budak askar yg putus kaki dihantar ke hospital pulau pinang yg cedera dan mati.hg jangan tudoh bukan2.

Anonymous said...

Kalau nak kira cina dap..cinabeng cin peng lagi pukimak..sebab tu anon 604pm ni gang dapig..red bean army...takut nya aku..hahaha..

Hoi komunis 604pm..lu dgn vat69 pun lu lari ma..kalau berret hijau mari 4 org lu pun lintang pukang ma tak cukup tanah kau..

Anonymous said...

anon 6.04pm.. aku pesara tentera..statement hang macam bangsat!!! atau hang memang dilahirkan untuk jadi bangsat!!! bukan perwira negara !!!!!!

Anonymous said...

jangan bagi pijak Tanah Melayu ni.

Anonymous said...

anon 6:16,

Awak jangan main putar cerita hindustan, askar putus kaki di hospital P Pinang. RAMD bacul, untuk putus kaki mesti berperang. Askar Melayu menyorok dalam kabin di Lebanon tengok tentera Israel. Lu jangan spin lah.

Anonymous said...

woi anon 6:32 pukimak,

Setakat gertak non Islam di Malaysia saja lu tentera melayu boleh buat.

Kalau lu Askar Melayu RAMD semua jantan, anak satu bapa, istiyar perang dengan Israel, hantar RAMD serang Israel. Ada berani .Bangsat tau bising saja.

Jangan lupa bekal belacan, ikan masin, petai sebagai ration.

Anonymous said...

apala bodo betul anon 7.08pm.. pergi main jauh2.. otak letak dekat lutut.. inilah sebabnya minum banyak sgt air spritzer..air bangkai..otakpun macam bangkai..

Anonymous said...

GAP buat artikel komunis..tiba2 komunis mai komen macam haramjadah kat sini...

Anonymous said...

Aku tak izinkan Tanah Melayu ni di pijak oleh Chin Peng Komunis laknatullah ni!!! Jangan sampai aku mengamuk!

Anonymous said...

Cina kapir panas jubur dlm ruang komen ni. Geng mata sepet kote x basuh ni tk sedar diri bangsa laknat dia tu takut join army malaysia pasal x da telor.

Anonymous said...

Cina mata sepet ni kalau takut ngan melayu konon nk pi report pbb la us la. korang tu asian mata sepet ckp cing cong cing cong ja. lu org balik cina sama kote chin peng la PENGOTOR. Nak join polis pon takut ad hati nk kondem polis malaysia. Bodoh nk mampus puak2 SEPET ni.

Anonymous said...

BIA DIA MAMPOS...NYUSAHKAN NEGARA SAHAJA !!,
But not in Malaysia !

Anonymous said...

Anon komunis bangsat 6.04pm,

Anjing komunis macam ko ni patut dihumban dalam Kampung Tanduo tu. Lepaskan ko dalam ladang sawit Lahad Datu seminggu. Bagi menyalak puas-puas. Kalau bela buat habis tulang.

Ko menyalak ni sebab spesies ko ramai kena bunuh dengan RAMD mase darurat dulu kan?

Kalo ko dah lupa mase 13 Mei dulu Rejimen Askar Melayu Diraja yang ATM deploy. Nak bunuh komunis bangsat macam ko ni.

Anonymous said...

puak cina ni mana ada 'manner'. Kat malaysia ni, kalau sebut perkataan bapak ayam, pelacur kotor, penipu, geng2 langgar pastu lari, oppurtunist, org akan pkir puak mata sepet ni la. puak mana lg.

Anonymous said...

Oi bangsat Cina suma, lu ingat kedai lu kna rompak padal lu meniaga jujur sangat ka? lu tipu sana tipu sini da dpt 2 3 ratus free ja dr org melayu. bila lu dah kna rompak, pasal ap call polis, call la LGE ka Chin Piss ka LKY ka. Haiya, byk x sedar diri oo ini bangsa.

Anonymous said...

Cina yang melalak kat sini tu, memang
keturunan dato' nenek mak bapak dia kominis yang mampus ditangan RAMD...
kominis cina, kominis melayu, kominis
keling, kominis benggali, semuanya
wajib dibunuh serta mayat bangkai mereka dilupus dilaut cina selatan.
bapak segala kominis ni, jangan diberi walau seinci pun melangkah kaki masuk, esok dah mampus kat sini,
lain hal pulak jadi...Chin peng kan
sakit keronik tunggu masa je nak mampus....
diharap DSN jangan melatah berlembut serta kecut telor menengani isu yang remeh temeh ini.
tuan pemandu penasihat 25% tu, dipersilakan tutup mulut....


CHIBAI LIAMAK PAHAAI Anon 7.08PM

Anonymous said...

604
ANAK GAMPANG HARAMJADAH LA KAU NI.
PRO CHINPENG.

Anonymous said...

CINA MALAYSIA SEMUA MENIPU DARI ZAMAN KOMUNIS HINGGA LAH HARI INI...SETIAP PENJURU MENIPU

MISI MENAWAN PULAU PINANG .....SEMUA KEM TENTERA , KEM PGA KEM POLIS , KEM TUDM KEM , KEM TLDM DAN SEMUA PASUKAN KESELAMATAN perlu dibina di penang.....nanti PRU14 BN MENANG ...

Anonymous said...

Pekara mustahil pasti berlaku dizaman
NAJIB ni, apa yamg tak berlaku.....pengkianat bangsa (PKR) pun diamek jadi SENETOR,MENTERI,DUTA,
dengar gendang kosong aja dah terpedaya,apa tah lagi bab bapak kominis ingin jejak kaki kat sini...
silap hari bulan masa CAPGOHME nanti,
Chinpeng diberi taraf PR seterusnya SENETOR HALEHWAL CINA MALAYSIA bertaraf MENTERI.....tak terharu jadinya nanti.... selagi ada mukamuka
pemandu punahsiat 25/%........
dikeliing Najib ni !.............
bukti dah nyata menjolok mata....
pekara mustahil tak akan terjadi ke ?.....

Anonymous said...

Chin pengzi ada kerakyatan British, dan takde kerakyatan Malaya / Malaysia. Patut la tak boleh jadi rakyat Malaysia sewenang2nya. Duduk la kat sempadan Siam tu sampai mampus... tak payah dilayan kehendak Karpal Sinki tu sangat.

Otak geliga said...

sepatutnya Cinabeng biaDAP ramai jd tentera sbb tak payah bwk bekal petai etc sbb dlm hutan ada benda lg SEDAP....cuba teka apa dia???

BABI HUTAN laaaa....kan Cinabeng biaDAPigs suka makan babi...sbb kurang cinabeng biaDAP ni jd tentera la BABI HUTAN membiak dgn jayanya & berevolusi sehingga mampu menubuhkan parti biaDAP

Otak geliga said...

ohh ye...kepada SEMUA PEMBACA sila pergi ke blog Tun M utk teliti apakah pandangan SEBENAR Tun M berkenaan pengurangan subsidi ni

samada Tun beri penekanan pd kaedah perbelanjaan rakyat atau Tun beri penekanan CARA BAGAIMANA kerajaan mengurus kewangan

BACA, TELITI & SELAMAT MEMBUKA MINDA

jgn pulak nnt ada yg anggap Tun M RBA ke or join pembangkang pulak....hehe

KLIK: http://chedet.cc/?p=1056

Anonymous said...

Anon 6.04.. Lu memang babi pukimak!

Anonymous said...

Chin Peng = Pak Choo Cheng!!!!

Anonymous said...

hey anon 7:08pm, kalau lu benci sgt tentera Islam/Melayu, apasal lu duduk ini NEGARA ISLAM, TANAH MELAYU ini; BANGSAT lu! Dan Israel si PENAKUT, yg. lu JILAT itu, kalau si SAYITAN Barat tak lindung sama si DAJAL PENGGANAS Israel tu, jgn. harap dia berani nak serang negara Islam!

Mulut lu aaahhhh memang mulut KAPIAQ BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

Anonymous said...

Siapa yang hina RAMD tadi? Sejarah keperwiraan RAMD:_

Regiment I Askar Melayu diketuai Leftenan Adnan Saidi berjaya memusnahkan 800 tentera Jepun dalam mempertahankan Bukit Chandu, Singapura sehingga ke titisan darah yang terakhir.

RAMD 19 berjaya menyelamatkan tentera Ranjer USA (filem Saving Ptivate Ryan contoh pasukan Ranjer US Army) di Somalia dalam engagement Black Howk Down.

Ayah aku adalah pesara RAMD 2 dan dalam tahun 1975 platunnya berjaya membunuh sepasukan komunis di Malaysia Timur dan sampai sekarang foto mayat-mayat komunis (semua cina) yang mati diserang itu masih tersimpan.

Chin Peng tidak boleh dibenarkan pulang ke Malaysia atas dasar apa sekalipun. Walaupun dia telah tua tetapi dia tidak membuang cita-cita komunisnya dan dia tidak pernah menyerah diri untuk dibicarakan dan dihukum (hukuman ke atas pengganas di Malaysia adalah gantung sampai mati kerana melancarkan perang ke atas Malaysia dan YDPA).

Anonymous said...

Anon 6:04 apasal guna Anon, kalau besar bodek kau pakai nama betul. Tu pun kalau ada bodek lah, cara kau cakap je dah tak ada bodek.

Name a time and place we meet at a cul-de-sac last man standing no rules, no law.

Amacam ada bodek?

Lu bo lampa....

Anonymous said...

Yg ko suruh askar kita g perang dgn israel knp? Ko la pegi dulu. Ada berani. Bangsat tau bising saja.

Anonymous said...

hey anon 6.04pm, lu ini dari PENGGANAS GENG KONGSI GELAP CINA yg. asyik bunuh umat Islam/, aahhh?! Kalau lu berani aahhh, apasal lu tak mahu bagi itu lu punya nama - tau pula lu PENAKUT BANGSAT KAPIAQ HARAM JADAH!

Anonymous said...

PEMBETULAN:

hey anon 7:08pm, kalau lu benci sgt tentera Islam/Melayu, apasal lu duduk ini NEGARA ISLAM, TANAH MELAYU ini; BANGSAT lu! Dan Israel si PENAKUT, yg. lu JILAT itu, kalau si SYAITAN Barat tak lindung sama si DAJAL PENGGANAS Israel tu, jgn. harap dia berani nak serang negara Islam!

Mulut lu aaahhhh memang mulut KAPIAQ BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

Anonymous said...

7:08 tu bdak melayu kot. Agakny satu angkatan dgn puak yg dok bising suruh hantar askar dgn keta kebal kita ke mesir dan syria la tu. Puak2 tu pandai maki dgn perkecilkan pasukan pertahanan kita je. Puak2 tu kalau dh rasa pasukan keselamatan kita ni penakut, apasal x pergi sendiri je. Sibuk suruh org g perang, tp dia nk sedap2 tgok astro cite oltromen mebius kt umh plak. Hahaha.

Anonymous said...

Otak macam babi dungu mintak RAMD pergi perang dengan Israel. Kalau tak ada PBB dah lama Malaysia hantar RAMD untuk bunuh zionis tu semua. Tapi kalau kau nak sangat RAMD dah lama simpan kuku nak lanyak askar cina pondan Singapork Israel Asia Tenggara kalau buat hal.

wiramahsuri said...

Aq terjaga dr tidur...
Hoi anon 6.04 d 7.08 korang berdua spesis babi hutan...datuk nenek korang memang sah babi...babi...babi...korang tak layak tinggal ditanah melayu...ini TANAH MELAYU haram utk korang babi!!!

Korang duduk kandang babi sodok makan bubur keladi saja yg tahu...buta sejarah punya bangsat!!!
Bangsa korang 90% memang kurang ajar...korang balik cina lg baik jgn bikin rosak negara ini...

Petualang negara punya bangsat...
Melayu mesti bangkit dgn BBC D ABC...BCL aq pun tak hingin...pastikan tak ada barang sibabi2 masuk rumah. Peduli apa jika aku rasis habis2an pun rm aq d bangsa aq jugek... Mampuih lu bangsat...very soon!!!

Anonymous said...

Kesimpulan dari komen2 diatas...
maka jelaslah Lim Kit Siang(komunis moden) telah amat berjaya dlm misinya utk menanam kebencian melayu-cina dan cina-melayu...
matlamatnya hanya utk menghuru- harakan dan mengambil alih pemerintahan melalui stategi 'Pecah dan Perintah'...
bersedialah saudaraku...
misi itu telah BERMULA..

Anonymous said...

Cina kapir ni suma jenis baling batu sembunyi tangan.Konon nk menangkan pembangkang dlm pru lepas, pastu nak wujudkn malaysian malaysia. Padahal, citer sbnarnyer nkmenangkn DAP dan strusnya menangkn bangda mata sepet diorang tu. Oi kapir sepet, lu org pnyer plan dah GAME OVER. hahaha

Anonymous said...

skang ni, no kompromi sama cina. Pada ak, sapa2 org melayu yg cuba nk jilat bontot cina atau dlm kata sopan 'jangan rasis, kita melayu-cina satu malaysia' pegi mampus. cina mn pk suma tu. yg diorang pk 'monopoli ekonomi, monopoli kuasa ngan cara tipu haram rasuah'. Org melayu yg dah terang2 kna tipu pon duk nk bebaik lg ngan cina kapir ni. Korang melayu yg duk beli kt kdai cina, repair keter kt bengkel diorang tk sedar ke kena rembat puluh2 inggit buta ja ngan diorang?

Anonymous said...

Once beaten twice shy. Bangsat chinpeng ni dah bunuh banyak Melayu semasa kenaikan bintang tiga walaupun sekejap berkuasa. Memang kaduk naik junjung. Pun ada yang nak bawak balik ke Malaya (Malaysia) ni? Karpal tau apa? Atuk, nenek kita dulu yang dikorbankan oleh bintang tiga dikepalai chinpeng tu.

Belajarlah dari kesilapan kita. Dia dapat berkuasa sekejap pun habis disembelihnya kita semua kerana tak mahu menggarap komunisme mereka dan nak jadikan Malaya kita sebuah republik.

Mentelahan kalau dia berpanjangan di sini (mati pulak kat Malaya ni) tambahlah naik ocang cinabeng-cinabeng kat Malaysia ni.

We should sever the emotional umbilical cord of these communists sympathisers disguised as a citizen of Malaya (Malaysia). Why they 'disguised'? Because they want to topple BN (read: Melayu) in the last PRU13.

Let cinpeng die peacefully (if he wants to choose that) over in Thailand.

Anonymous said...

Kalau kerajaan benarkan ceng peng balik ke tanah melayu ini,kita tumbangkan Najib dan gantikan dengan Ceng Peng sebagai perdana menteri.Sebab, alang2 beri Ceng Peng balik baik terus jadikan dia Perdana Menteri.Baru puas hati .
Akhirnya kita serahkan Tanah Melayu ini kepada cina. Jadikan Tanah Melayu ini sebuah negara cina di luar tanah besar China.

Hebatkan pemimpin melayu hari ini.

Pak Mat Kampung Hulu hanya tinggal jauh di pinggir hutan, di kaki gunung dan di pinggir kali.
Selamat maju jaya wahai orang .
melayu!

By:Cikgu"S"

Anonymous said...

PAS hanya layak jadi jurucakap DAP..

Anonymous said...

INI SEMUA GAME DAP UNTUK ALIH ISU CEC HUJUNG BULAN NI JE... IA JUGA LAMBANG PERPADUAN DAP MENGUTARAKAN ISU KOMUNIS SEBELUM CEC. DULUPUN MCM NI JUGA. TUNGGU CEC LAGI SEKALI..ISU INI AKAN BERKUMANDANG LAGI. INI SEMUA GAME DAP!

Boonlert Propol said...

Kalau bawa masuk Malaysia bila dia mampus kuburnya akan berhantu kerana dipuja oleh sebangsa dan sefahaman dengan dia. Maka bertambah naik tocanglah bangsa pendatang dan penjilat dan kubor petualang ini akan diistihar kubor pahlawan

Anonymous said...

PUKIMAK INI CINA APEK..!!!! TAK MAMPOS MAMPOS LAGI DIA....LU MASOK MALAYSIA , LU SIAP !!!! KALAU MAYAT KO DI BAWAK MASUK SEKALI PUN, JGN HARAP LA!!!!

Anonymous said...

Buat mcm mossad antar agent gi bunuh Cina Kominis Babi Sial ni dan juga Cina Babi Sial yang lain nya!!

Anonymous said...

Buat mcn negara seberang tanbak buat negara ini hak mutlak melayu/ bumiputra!!

Kalau tua kutuk tak reti mampos bekas pemimpin negara jiran buat Cina Babi Sial kata dia bijak tapi orang melayu buat Cina Babi Sial kata kita Rasis!!

Besar punya Sial Haram jadah Cina Kominis Babi!!!

Anonymous said...

Bodo gila ko...askar ramd la yg selamat kan askar us masa kat somalia dulu.. Askar ramd yg kalahkan komumis yg mana askar us kantoi masa cold war dulu padahal taktik dua2 sama. Bodo la lu stakat pakai keyboard berani la... Chin peng tu sudah kalah tgu masa nak mampos

anti-CinaKiasu said...

Jangan bagi siBANGSAT Chin Peng ni jejak kaki dalam bumi Melaya yang berdaulat ni. Biaq pi dia mampus kat mana dia berada sekarang ni!!!!!!!

Anonymous said...

sejarah sebenarpn aku masih x tau..

Tu yg nakk maki2 pn takut salah maki jd dose..
saya bukan kate dia hero..sesetengah perkara aku setuju n sesetengah perkara tetap aku x setuju..

Permulaan pn..rasenye dia lah yg melawan british dlu...mase tu blom merdeka kot..parti2 politik pon xde laie.. polis pn pakai sua pendek..polis british la katekan.

Dlm perjuangan dia majoriti dlm pkm adalah bgsa ape?.aku pn x tau...

Andai kato mase tu kalo dio xde..sape je yg lawan british..

Hahaha..ape aku taep ni..merapu je