Monday, September 9, 2013

CINABENG LARI DARI CUKAI : GAP PINJAM AYAT KERISMUDIN CKMM, CARIK SAMPAI LOBANG CACING !


artikel terbaik ABITW mengenai tabiat dan resam peniaga tamak cinabeng yang cukup licik lari dari bayar cukai..

asal ditanya bagaimana bisnes, cinabeng akan kata talak untung. 

dulu aku pernah kerja dengan company cinabeng nih. dorang ada 2 akaun.

satu declare satu tak declare.

8 comments:

CyWar Putrajaya said...

Salam... Tahniah bro sebab dapat baby... Aku dapat tahu dari Panglima Perang Cyber...

Azahari Rahman said...

tahniah jugak.

Anonymous said...

CINABENG MMG SERUPA BABI ! menyondol kiri dan kanan (kaut untung riban2) lepas tu lari bayar cukai. lebih celaka , buat bisnes haram dgn duit yg patutnya digunakan utk bayar cukai itu.

Anonymous said...

Aku Hensem

Aku yg takde kene mengena pun nk ucap tahniah gak

Anonymous said...

CINA KALAU TAK MENIPU BUKAN CINA NAMANYA

Anonymous said...

Peminat setia membaca.... pun ucap tahniah juga pada GAP...

Kita orang-orang melayu kena anak ramai...jangan takut ada rezeki pada tiap-tiap anak. GAP aku pun dapat anak keempat tahun ini.

Anonymous said...

Lari dari cukai, menipu dalam bisness, tamak kaut kekayaan, pelahap dan jahat. Lepas tu kata bangsa mereka tertindas dek pemerintahan Melayu. Itulah perangai bangsa pendatang yang tak kenal dek untung...menyondol jer. Ini semua salah hasutan Nuar Ibrahim

Anonymous said...

Ikut perangai atuk moyang mereka....oink....oink...pasal tu la menyondol je