Sunday, September 8, 2013

TAHNIAH ZAHID DAN KETUA POLIS NEGARA !


18 comments:

Anonymous said...

koperasi polis boleh melabur dalam pembelian premis perniagaan dan disewakan kepada org melayu. ia adalah pelaburan yg berbaloi..

Servant of God said...

Pegh.. tang hafal al-Qur'an tuh aku respek.. tapi jangan takat hafal je yer.. kena faham dan praktik.

Insya Allah kita semua dapat berkat.

Anonymous said...

Terbaik Dato Zahid dan KPN. Teruskan momentum yang baik ini. Kongsi gelap dan puak2 yg melanggar undang2 nampaknya dah panas....

anti-CinaKiasu said...

Tahniah, keep up the good works. Persetankan apa yang gang2 DAPpigs dan LGBT cakap. Mereka sekarang tengah kepanasan. Kita bagi upkan lagi itu volume...

Anonymous said...

KALAU GINI CARA PEMIMPIN UMNO BERKERJA, PASTI RAKYAT SOKONG KERAJAAN.
ALL MALAYSIANS WANT PEACE AND LIVE HAPPILY IN THIS COUTRY.
PERSETANKAN PEMBANGKANG...IBLIS IBLIS IBLIS.

Mat Gelap said...

1041
Setuju, mereka SOKONG KOMUNIS, dan BELA gangsters.
Aku benci komunis dan aku benci gangsters.

Anonymous said...

Respect...!!!!

Anonymous said...

Polis sila terus gempur gengster sehingga mereka lenyap daripada bumi ini. Syabash polis. Syabash Datok Zahid Hamidi.

Ana Muslimah

pemerhati said...

agak2 ajib tetiba jd liberal cam nuar kita bolehhh bg dia turun takhta macam dolah kan.. so aku rasa cam ada candidate yg bagus utk ganti ajib cuma x pasti lah bab utk menjaga ekonomi kita.

mohd ekhsan said...

Kasi ajib portfolio ekonomi. Dia tak layak jd prime minister. Bab jaga eko, cantek

Anonymous said...

Mahathir boleh ambil jd protege...cuma dr segi intelektualnya belum teruji lagi.bernas atau tidak

abang tuah said...

Tahniah kpd Ds Zahid dan KPN. Mereka adalah kombinasi terbaik dalam membenteras kepala-kepala penyangak seperti 03..,04..dan entah berapa banyak 00000...! Semoga Allah swt terus memberikan mereka serta anggota penguatkuasa kekuatan dan keberanian demi menjaga keselamatan rakyat dan orang ramai. Teruskan usaha murni ini.

abang tuah said...

Tahniah kpd Ds Zahid dan KPN. Mereka adalah kombinasi terbaik dalam membenteras kepala-kepala penyangak seperti 03..,04..dan entah berapa banyak 00000...! Semoga Allah swt terus memberikan mereka serta anggota penguatkuasa kekuatan dan keberanian demi menjaga keselamatan rakyat dan orang ramai. Teruskan usaha murni ini.

Anonymous said...

SYUKUR ALAHAMDULILLAH! Polis dan Tentera begitu BERJASA kpd. bangsa, agama dan negara - tapi asyik dihina, terutamanya polis/tentera Islam/Melayu, oleh DAPBANGKAI/PKR; terutamanya loyar-loyar dan NGO-NGO SAMPAH mereka!

Amat sedih bila tengok ada pesara polis/tentera hidup melarat; jadi syukurlah YB DS Zahid kita menjaga kebajikan mereka; terutamnya nak-anak mereka, dgn. penubuhan MRSM, yg, juga tertumpu pd. pengajian Islam; kenapa tak gabungkan dgn. anak-anak tentera sekali?

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

SYUKUR ALHAMDULILLAH! Polis dan Tentera begitu BERJASA kpd. bangsa, agama dan negara - tapi asyik dihina, terutamanya polis/tentera Islam/Melayu, oleh DAPBANGKAI/PKR; terutamanya loyar-loyar dan NGO-NGO SAMPAH mereka!

Amat sedih bila tengok ada pesara polis/tentera hidup melarat; jadi syukurlah YB DS Zahid kita menjaga kebajikan semua polis; terutamanya anak-anak mereka, dgn. penubuhan MRSM, yg, juga tertumpu pd. pengajian Islam; kenapa tak gabungkan dgn. anak-anak tentera sekali?

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

AHLI KORPORAT YANG KEPARAT..

Anonymous said...

Koperasi Polis paling hampass...selepas TS jafar abdul koperasi hanya bagi deviden 2% setahun ada beberapa kali kosong..desak dari ajkkd barau ada sikit.. malu kat Kop Tentera sehinga 16% dividen...DS Zahid sila masuk campur...

Anonymous said...

pelan yg baik . harap perlaksanaannya berjalan dgn mudah .

(Abg bawak lori)