Thursday, October 3, 2013

23 MAC 2012 :BEZA SHAHRIZAT DENGAN ANWAR DAN STOPA ALI...



Dewan merdeka penuh sesak dengan wanita umno, masa perhimpunan agung umno pun tak sesesak dan seramai nie, mereka datang untuk berikan sokongan padu kepada ketua mereka, shahrizat jalil.

Dalam ucapan najib, dia mengatakan jawatan tersebut merupakan jawatan yang dipilih oleh ahli-ahli pergerakan Wanita dan selagi tidak ada apa-apa kesalahan yang terbukti, tidak ada sebab Shahrizat melepaskan jawatan.

“Jawatan berkenaan adalah dipilih oleh ahli-ahli dan mengikut dasar kita dan prinsip kita, selagi tidak ada apa-apa kesalahan yang terbukti, maka tidak ada sebab jawatan itu harus dikorbankan atau Shahrizat melepaskan jawatannnya sebagai Ketua Wanita.

“Shahrizat mengambil tanggungjawab moral dengan meletakkan jawatan sebagai menteri meskipun beliau belum dibuktikan bersalah dari segi undang-undang tetapi apabila isu membabitkan keluarga beliau maka Shahrizat mengambil tanggungjawab cara yang terhormat melepaskan jawatan sebagai menteri.







3 comments:

Anonymous said...

Yang tolak, tamak dan tak sabar hanya si Kamalia. Sebab hati busuk akhirnya diri sendiri dibuang, terpulau dan kini terhegeh-hegeh menagih simpati.

Anonymous said...

Setuju dengan GAP.
SOKONG KAK IJAT !!

Anonymous said...

Komen gua ...

Shahrizat walau pun tak ada telor tapi dia berani dan lebih gentleman dari dua mangkuk yang umum tahu mereka bersalah tetapi tak ada telor untuk melepaskan jawatan. Baik jadi pondan je.

Gua tabik Shahrizat.