Wednesday, October 30, 2013

CILIK TARUK KASIK MUNTUT LALAM CINABENG...BACA NIH !


KLIK SINI

3 comments:

Anonymous said...

Boikot, jangan tak boikot. Langkah ini mesti diteruskan. Kita ada banyak pilihan.

Selama ni kita dah salah pilih cari kawan yang boleh dipercayai. Jadi jangan sekali lagi salah pilih. Pilih makanan buatan Melayu.

Anonymous said...

Haram minum air bangkai cina taiping seperti spritzer, mesra dan semua jenis air keluaran kilang chuan sin dari taiping. Kajian pakar mengesahkan hanya air mineral keluaran chuan sin ini mengandungi lebihan mineral silica yang dikatakan baik untuk pertumbuhan tulang dan otot.

Sila rujuk http://www.docstoc.com/docs/123940877/Study-on-the-contents-of-bottled-mineral-water-of-various-brands-in-Malaysia.

Adakah lebihan mineral yang dikatakan itu datang dari mineral tulang2 bangkai cina yang telah reput dan meresap kedalam kolam takungan air kilang chuan sin?

Sila rujuk google earth imej satelit lokasi kolam tadahan air mineral itu dan jirat cina yang bersebelahannya. Taip chuan sin atau spritzer taiping dan lihatlah dengan mata anda sendiri.

Setiap botol air mineral diwajibkan kementerian kesihatan memaparkan sumber atau punca air. Spritzer berpunca dari air kuning taiping keluaran chuan sin. Begitu juga beberapa jenama lain yang cuba dipusingkan oleh kilang chuan sin.

Anonymous said...

boikot barang cina beng...terkini Jenama Air mineral pulak.. Spritzer dan jenama2 keluar air dari TAIPING mesti di boikot