Thursday, October 10, 2013

CINABENG CUBA JAHANAMKAN ZAHID HAMIDI !


KLIK SINI

8 comments:

Unknown said...

Melissa Goh dari Channel News Asia (CNA) memang wartawan keparat cinabeng hipokrit, kuman di sebelah mata tak nampak, kuman di seberang jalan nampak. Melissa pundek sial bangang menutup semua kesalahan pekong cinabeng dan menghina Umno untuk penonton Channel News Asia dari Singapura yang penontonnya ramai orang mata sepet.

Apakah Melissa Goh pundek idiot keparat pun mahu sembunyikan pekong cina ? jangan sembunyikan kebenaran wahai betina sial CNA Singapura.

Semalam 10/10/2013, Khamis pukul 5.30 petang Channel News Asia menghentam pemimpin Umno Datuk Ahmad Zahid Hamidi yang berucap di Perhimpunan Umno berbau rasis.

1. CNA memaparkan seorang tokoh Cina, D S Michael Yeoh CEO dari ASLI (Asian Strategy & Leadership Institute) yang mahu parti Umno di bubarkan selama-lamanya. Sial punya pendapat cinabeng hipokrit berani cakap dari Singapura televisyen.

2. Kemudian Musa Hitam tokoh politik yang sudah tua mengatakan “Pemimpin yang bercakap berbau rasis adalah pemimpin politik yang bankrap.”
Kenapa si Melayu tua ini tidak membela Umno ? Lagi sial kowtow Melayu pembelut Negara yang hanya berani bercakap melalui Singapura.

3. Tampil pula Bapak Homo (BABI) yang mencium bontot cina berkata dalam tv CNA haramjadah. “Kenapa nak salahkan orang cina sahaja?”

Tidak kah tiga tokoh : 2 Melayu bangsat keparat dan satu tokoh Cina termasuk Melissa Goh main bangsat, keparat, sial, manusia jahanam yang menghasut generasi baru dan lama di sekitar Singapura dan Malaysia ?

Adakah mereka takut dengan Datuk Ahmad Zahid Hamidi?
Adakah mereka ini membela penjenayah?
Adakah mereka mahu menutup penjenayah Cina ?

Anonymous said...

Tuan jgn pilir cinabeng je yg tak senanag dgn zahid. jgn lupa petualang2 dlm parti. terutamanya yg kononnya satu kapal dlm pemilihan umno dgn zahid. ade yg nak jadi tpm & tim presiden umno lepas pru14. maklum liberal, mesti nak jaga hati pengundi cinabeng (mcm dia kata sebelum pru13 duluuuu)

Anonymous said...

Puak ni tidak akan jatuhkan orang lain melainkan mereka merasa tergugat dengan orang tersebut. Jadi sebelum kedudukan mereka digugat dan sebelum mereka rugi.........mereka akan cantas orang tersebut demi menyelamatkan kedudukan mereka.

Anonymous said...

Bro GAP, aku nak cakap pendek je........pemimpin seperti Zahid Hamidi memang tak ramai. Hanya ada berapa kerat je, boleh dikira dengan sebelah tangan. Jadi amat penting untuk kita pertahankan pemimpin seperti Zahid Hamidi ni.

Anonymous said...

Harap Datuk Ahmad Zahid Hamidi dapat 'stay calm' apabila diasak soalan walaupun dr agensi berita yang selalu spin contohi Datuk Najib sentiasa tenang menghadapi kerenah wartawan. Biarlah M'kini nak tanya apa pun tugas menteri menjawab walaupun berulang2 kali. cara seperti ini nampak lebih sporting dan mesra dpt menambat hati penyokong dan banyak orang lain. Seorang menteri tak perlu takut dengan spin M'kini dan perlu hadapi provokasi dengan tenang.

Anonymous said...

Anon 10.21 PM - Tak tengok ke macamana Anwar layan wartawan yang tak ikut cakapnya?

Ada masanya kena keras juga. Tak le kepala kita dipijak orang. Kan? Kan? Kan?

Nok said...

hanya zahid hamidi saja yg bakal PM nakan datang hishamuddin yg asal dari keturunan bangsawan tapi tak ada pelir dan penakut untuk mempertahan kan melayu..memang ramai ahli umno dan org melayu tak mahukan mamat ni menang dan nib presiden umno..sbb tak ada guard lansung...melainkan amaran amaran sampai tahun depan..yg betul2 menyusuk hati org melayu bila dia cabut keris lepas itu minta maaf pada cinabeng???apa resionalnya dia buat camtu??kalau nk jaga hati cinabeng pun agak2 le jgn jadi penakut sbb ini pemerintah melayu bukan DAP berkuasa....mamat ni bercakap pun macam kedi sentimental tah apa2...kononnya nak tunjuk budi bahasa, sudah lah org mekayu dah lama bersabar dan menunggu pemimpin macam datok seri zahid...

Anonymous said...

Setuju bro..