Thursday, October 17, 2013

ISU LAHAD DATU :RAKYAT AKUI ZAHID TURUN SEMUA SELESAI !





7 comments:

Anonymous said...

sebab ZH anak kampung bukan anak Bangsawaan...dia tak menangis nak minta undi perwakilan...tak guna istana dan tak guna NO 1....kalau si polan tu jadi TPM atau PM satu hari nanti yang menangis rakyat

Anonymous said...

YB DS Zahid kita, tolong JANGAN pedulikan SAMSENG RASIS-GILA-PENJENAYAH dar. DAPBANGKAI/PKR! Jgn. dilayan lansung tuntutan mereka - rakyat terutamanya umat Islam/Melayu amat menyokong DS Zahid kita. Maka, SYUKUR ALHAMDULILLAH DS Zahid kita amat tegas MEMPERTAHANkan agama/bangsa/negara, termasuk dgn. undg-undg baru terhadap penjenayah /pengganas -mcm-BINATANG-BUAS!

Sejarah pengorbanan umat ISLAM/MELAYU dan Bumiputera lain, terutamanya polis/tentera kita (yg. dibunuh dgn. amat kejam oleh MILITIA PENGGANAS KOMUNIS CINA chin peng dan di Lahad Datu), akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" LIBERAL SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPSYAITAN/PKR)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Melayu akan menangis masa akan datang jika Perwakilan UMNO pilih pemimpin yang mengunakan air matanya dan istana untuk meraih undi..dia tak jatuh miskin kalau tewas..kalau dia menang org kanan dialah yang akan kembang dada meraih kekayaan

Anonymous said...

Jangan cemarkan hubungan baik D.S. hisham dan D.S. zahid. Datuk Ahmad Faris patut ajar blogger belaannya untuk berhati hati.

Anonymous said...

Zahid for VP dan seterusnya Presiden UMNO....walau anak Jawa dia adalah bakal PM Malaysia Insya Allah....

Anonymous said...

MELAYU sekarang ini ketandusan pemimpin yang BERANI menyatakan kebenaran walaupun pahit. Berpegang pada prinsip 'amar makruf nahi mungkar'...itulah ciri2 yg ada pada Zahid Hamidi. Sokongan Melayu pada Umno akan berkubur seandainya Zahid, Mukhriz dan Ali Rustam tidak dipilih pada pemilihan Umno kali ini....

Anonymous said...

Bukan nak melaga lagakan sesiapa, ini soal pilihan, memilih yang terbaik untuk menjadi pemimpin yang boleh memperjuangkan dan mempertahankan AGAMA BANGSA DAN NEGARA.