Saturday, October 12, 2013

PILIHLAH KETUA WANITA, PEMUDA DAN PUTERI BERJIWA MELAYU !


pilihlah mereka yang sedia untuk balun cinabeng.
pilihlah mereka yang sedia balun pembangkang.
pilihlah mereka yang sedia balun dong zong.

orang melayu dah letakkan kepercayaan kepada umno untuk mentadbir.

KEKALKAN KERJAAN MELAYU/BUMIPUTRA INI DENGAN MEMILIH LEBIH RAMAI PEMIMPIN BERJIWA MELAYU !


15 comments:

Anonymous said...

Kalo pilih Kitol Jebon tuh bermakna anda memberi kemenangan pada DAP, ANUwar n Spork...ruh Melayu xde dlm diri dia..cume memakai baju 'Melayu'....

Anonymous said...

bro, aku tak pernah dengar pun akram dok balun cina atau buat demonstrasi pertahankan hak2 melayu dan islam?

Anonymous said...

setuju, rindu nak tgk kepimpinan yg berjiwa melayu. letih tgk PM layan kerenah cinabeng! bangsa yg tak pernah berpuas hati dgn apa yg mrk dpt. cinabeng di msia la keturunan pendatang yg paling bertuah dimana2 negara didunia ini, buktinya mrk berjaya 'berkuasa' spt dipenang dan sgor!!!!

Anonymous said...

Jiwa Melayu tu jiwa melayu juga Tapi kalau setakat jiwa Melayu hanya timbul masa pemilihan UMNO saja tak ada gunanya ......sebelum ini bayang pun tak nampak ....nampak sangat kemaruk nak jadi ketua ........Kalau pejuang sebenar tak perlu jawatan pun boleh menyumbang untuk Bangsa Melayu .Kita tidak mahu hidup melayu ditakuk lama ....kita mahu Melayu yang dinamik bukan hanya tahu melaung HIDUP MELAYU dan bla bela tapi habuk pun tak ada .
Kita mahu melihat pemimpin melayu yang berani menguna peluang selagi masih berkuasa .Kita tidak mahu melihat pemimpin penakut dan hanya memikirkan hati bangsa lain hingakan orang Melayu hidup bagaikan pengemis dinegara sendiri .

Anonymous said...

Nasib wak tak layak bertanding. Kalau tak, wak lawan je Najib Razak .. menang kalah tolak tepi, at least dia takkan rasa selesa dgn kedudukan dia skg. Kalau KJ, Hisham Kerismudin , Shahrizat lingkup, najib akan dikelilingi oleh Super Melayu.. Kalau dasar dia lepas ni lari drpd Alif Ba Ta, hayat dia sbg Presiden dan PM takkan lama

Wak Salam

Anonymous said...

Khairi Jamaludin WAJIB DITOLAK dari menjadi ketua pemuda umno ini sebab nya;

1.manifesto kempen pemilihan nya yang memilih jalan tengah iaitu TIDAK MAHU membela Agama, Bangsa dan Tanahair nya

2.GAGAL dalam menarik golongan belia mengundi BN dan UMNO terutama golongan melayu pada kempen PRU 13 yang lalu

3.GAGAL dan tidak ada suara untuk menarik pengundi memilih UMNO dan BN pada PRU 13

4.menjadi duri dalam daging UMNO kerana bersekongkol dengan PR terutamanya `berkhalwat' dengan anwar ibrahim dan memilih CINA DAP sebagai setiausaha nya.

5.tidak memahami dan tidak mempunyai jiwa membela Agama, Bangsa dan Tanahirnya

6.Golongan yang sanggup menjual maruahnya demi kepentingan peribadi

7.tidak lagi menjadikan golongan pemuda UMNO yang terkenal dengan sifat `MENGASAK KERAJAAN', tidak lagi mempeloporkan perpaduan antara bangsa melayu islam (UMNO,PAS dan sebagainya) dan tidak lagi menjadi golongan yang mempertahankan maruah AGAMA, BANGSA dan TANAHAIR.

maka ingatlah saudara-saudariku,

undi kamu terhadap Khairi Jamaludin boleh mengakibatkan UMNO jatuh tersungkur pada PRU ke 14 nanti, jangan kamu fikir atau kamu undi atas desakan kawan,ketua dan jika kamu terima `habuan' dari pelobi KJ, terima ajelah tetapi undi kamu tetap pergi kepada calon-calon yang lain

Demi Agama, Bangsa dan Tanahair.

Anonymous said...

Sudah tiba masanya Shahrizat Jalil ditukar, ini sebabnya;

1.menjadikan ahli keluarganya kaya-raya

2.wanita umno perlu muka baru

3.golongan wanita bumiputra adalah golongan terbesar mengnudi UMNO dan BN pada PRU 13 yang lalu INI FAKTA dimana DAP telah pun mengetahuinya melalui kajian mereka

4.maka undilah muka baru yang lebih baik dari apa yang ada sekarang untuk membela nasib kaum wanita

5.INGATLAH! UNDI ANDA akan menjadi penentu kepada masa depan umno dan perpaduan ISLAM SECARA KESELURUHANYA

Anonymous said...

wakakakakakaka

Jiwa penyamun adalah.

wakakakakakakakka

Anonymous said...

pelik dgn pemilihan pemuda. Tak lojik, tapi itu yg terjadi.

Anonymous said...

inilah taktik sebenar tabir belakang yang ingin terus memperbodohkan rakyat dgn mengalihkan perhatian mereka terhadap penyelewengan dan penyalahgunaan kuasa yang berleluasa di kalangan pemimpin sekarang dan yang bakal ditabalkan. menyalahkan orang lain atas perbuatan terus menerus mempedayakan rakyat dan kegiatan menyonglap dan menghisap duit rakyat beberapa dekad lamanya..!

Anonymous said...

Gap, lepas ini kau kena jilat lubang punggung KJ untuk cari makan.KJ for future PM, yes we want......yahooooooo.

Anonymous said...

Bah. pertama:

GERAMNYA! Tengoklah EVANGELIS Star MENGAGUNGKAN kemenangan puak Islam/Melayu LIBERAL - dan si JAGUH liberal BONGKAK pula, menuduh seolah yg. mencabarnya, sebagai berhaluan kanan" (right wing")- seolah pelampau 'rasis'lah tu! Jadi apakah maksud si liberal ini, seolah kalau memperjuangkan agenda Islam/umatnya termasuk hak BUMIPUTERA Islam/Melayu dgn. amat TEGAS; adalah puak "pelampau"?! Jgnlah angkuh sgt. dgn. kemenanganmu, hai puak liberal UMNO - kami akan terus berdoa kpd. ALLAH SWT melindungi pejuang Islam/Melayu TULENNYA dan menyelamatkan Tanah Melayu PUSAKA nenek moyang kami ini serta umat Islam/Melayunya (terutamanya anak-anak kami), dr. sebelum dijajah si LIBERAL BRITISH-ZIONIS laknat lagi!

Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/10/13/Umno-polls-khairy-liberal.aspx, Umno polls: Liberal, progressive agenda has prevailed, says Khairy , by rahimy rahim AND rashvinjeet s.bedi , October 13, 2013:

KUALA LUMPUR: Re-elected Umno youth chief Khairy Jamaluddin said his progressive and liberal agenda has been endorsed by the grassroots.

He said that if the grassroots did not accept the agenda tha he brought along, it would be reflected in the results, pointing out that his opponents used a regressive agenda.

"If I wanted to win comfortably, I could have used a right-wing formula. I wanted to show that you can be a progressive and win in Umno," he said during a press conference at PWTC.

He added that the progressive agenda had to start with the youth who would one day bring the party forward.....

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bah. Kedua:
Dan bukan main lagi si KAPIR-KAPIR DAJAL dr. DAPBANGKAI/PKR kat M'sia ni, yg. MENJILAT kaki kudis Barat-Israel, yg. MELALAK kat M’sia ni, nak paksa pemimipin Islam/Melayu amalkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis, yg. amat BUAS! Kononnya falsafah, budaya dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' - pala hotak si KAPIR SYAITAN Barat-Zionis PENIPU ini, di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus MEMUJA wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus MENJAHANAMkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam/Melayu!

Lihatlah KEHANCURAN tamadun Barat akibat falsafah/budaya/undg-undg LIBERAL mereka, terutamanya hak asasi KESAMAAN/KEBEBASAN MUTLAK (terutamanya utk. perangai BUAS mcm. pengikut SYAITAN - di mana semua jenis perangai boleh jln.) cthnya Sweden yg. baru keluarkan undg-undg DAJAL di mana onani/melancap (masturbation) sah di tpt. awam, termasuk dlm. bas/taman/pantai dsbnya (lihat di http://www.huffingtonpost.com/2013/09/18/public-masturbation-legal-sweden_n_3949742.html).

Dan di Jerman pula, MEROGOL HAIWAN (termasuk ’zoo‘ khas utk. rogol segala mcm. haiwan) adalah sah dlm. undg-undg di akhbar (anti-Islam) di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html).

Dan di UK pula, lihat lelaki tukar jantina ini asyik berbasikal/berjln dsbnya, dgn. mendedahkan buah dada ‘wanita’nya di tempat awam – wanita/lelaki hampir telanjang/telanjang terus di tpt. awam, adalah. sah dlm undg-undg Britain (di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2437092/Privates-parade-Transsexual-topless-equality-activist-caused-big-bust-riding-bicycle-barbecuing-cutting-grass-half-naked.html atau http://www.dailymail.co.uk/news/article-2442382/The-Queens-estate-reverses-ban-nudists-famous-beach-imposed-complaints-haven-swingers-perverts.html).

Sedangkan umat Islam di Barat tak pula mahu diberikan hak asasi kesamaan/kebebasan mutlak, asyik diHINA bila mahu memperjuangkan KESUCIAN akidah-akhlak mereka, termasuk bila mahu memakai tudung, kelihatan alim dsbnya, juga guru-guru KAPIR sering mahu MENJAHANAMkan sekolah-sekolah Islam – lihat di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2424241/Islamic-schools-Britain-forcing-girls-young-11-wear-face-veils.html dan http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2440816/The-devoted-teacher-quit-Muslim-school-told-THIS-outfit-indecent.html. Di Jerman pula, wanita Islam bertudung juga tak dibenarkan bekerja dgn. JPA Jerman.

Lihat juga drama/filem Hollywood Barat-Zionis (Bollywood/filem Asia makin terikut), makin mempamirkan budaya Kristian-Yahudi (termasuk pemakaian salib atau dlm. gereja-synagogue, terutamanya dlm. drama/filem patriotik termasuk drama polis) atau kebebasan seks/pornografi, tetapi kalau lakonan umat Islam, asyik dihina sbg. 'teroris', apalagi bila memakai tudung, berjanggut atau berkopiah. Dan masjid juga dipandang hina!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

makcik belacan: tapi kita tidak boleh lari daripada hakikat bhw di malaysia kes buang bayi, rogol, rogol anak, hisap dadah, dsbnya yg tertinggi di kalangan melayu...

Anonymous said...

GAP apasal senyap? apa dah jadi Kerismudin pun bakal menang jugak ke