Saturday, October 19, 2013

TERDESAK , CUBAAN NAK ROSAKKAN NAMA MUKRIZ.. !


manusia merancang, ALLAH SWT yang menentukan.

mukriz dah beri AMARAN kepada malaysian insider untuk tarik balik artikel fitnah yang dikeluarkan sebelum jam 10 pagi atau menghadapi tindakan saman.

14 comments:

Anonymous said...

aku sokong.

anaQarbana said...

Inilah kerja UMNO,,,dalam pilihan raya hinggalah ke pemilihan Cawangan ...Bahagian dan PAU@PERGONG...dia punya kempen mengalahkan kempen pilihan raya menentang pembangkang...musuh utama umno bukan PAS...bukan PKR...bukan DAP dan bukan parti pembangkang...musuh nombor wahid UMNO ialah sesama ahli UMNO....adakah ini sihat namanya sampai upah pihak luar menghentam sesama ahli yang bertanding.....

Anonymous said...

saman jangan tak saman!

vote for mukhriz!

Anonymous said...

DP Mukhriz Tun Mahathir kita ini memang DIANIAYA MUSUH-MUSUH ISLAM/MELAYU! Memang makin jahat si DAJAL KAPIR SAMSENG dr. DAPBANGKAI/PKR, asyik serang Islam/umatnya, dgn. MENJILAT falsafah, budaya dan undang-undang LIBERAL Barat-Zionis, kononnya yang 'terbaik' - pasa hotak si KAPIR Barat-Zionis PENIPU ini!

Lihat NGO-NGO KAPIR DAJAL Jerman, spt. BMF (tetapi berpusat di Basel, Switzerland), Konrad Adeneur dan Transparency-International (cwngnnya di M'sia ialah TI-M'sia, dan letak si Islam/Melayu sbg. kepala dia) berani pula nak MELALAK psl. hak asasi kesamaan/kebebasan mutlak-demokrasi LIBERAL PENIPU mereka, cthnya yg. terbaru, menuduh Islam/Melayu rasuah di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/10/18/Tranperency-Money-Politics.aspx, TI-Malaysia: Money politics still a serious issue in Umno , October 18, 2013!

Sedgkan, si rejim-rejim KAPIR PENGGANAS Barat-Israel boleh BUNUH sesuka hati umat Islam secara beramai (GENOCIDE) utk. MENYAMUN kekayaan Dunia Islam terutamanya minyak-gas! Dan ini juga melibatkan RASUAH berbillion pd. syarikat-sy. Barat-Israel dlm. industri senjata, minyak-gas dan keselamatan swasta cthnya (Blackwater) dsbnya - ya, rasuah dan keuntungan di atas DARAH umat Islam, yg. asyik DIBUNUH dan DIROMPAK dgn. BUAS!

Di Jerman pula, MEROGOL HAIWAN (termasuk ’zoo‘ khas utk. rogol segala mcm. haiwan) adalah sah dlm. undg-undg di akhbar (yg. anti-Islam) di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html) - mana pula hak asasi 'kesamaan' pencinta haiwan?

Dan di Jerman juga, wanita Islam bertudung juga tak dibenarkan bekerja dgn. JPA Jerman dan umat Islam tidak dibenarkan buat pasar Ramadhan, walau hanya di Berlin, tetapi kaum Kristian ditaja rejim Jerman buat pasar Krismas sampai sebulan di seluruh cerok bandar/kpg dan di EU, serta cuti panjang Krismas yg. rasmi (umat Islam boleh cuti Hari Raya rasmi hanya di satu bandar), kerana agama rasmi Jerman/Barat, agama Kristian! Maka, mana hak asasi 'kesamaan' utk. umat Islam?

Jadi apasal NGO-NGO Barat-Zionis termasuk dr. Jerman ini dan sekutu mereka dr. DAPBANGKAI/PKR, nak gelojoh MELALAK pula, menuntut hak asasi 'kesamaan/kebebasan mutlak-demokrasi' kat M'sia, NEGARA ISLAM ini?

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).



Anonymous said...

Kah kah kah...malaysian insider kan dimiliki oleh BN? What's the big deal...

Anonymous said...

Kita nampak Mukhriz ditikam dari semua arah sebab ramai yang tidak senang dan rasa tergugat dgnnya.

Jadi walaupun kami sokong Mukhriz Mahathir dan zahid Hamidi, tapi dalam senario yang ada, harapan amat tipis.

Rasanya tak ada apa yang berubah dalam pemilihan hari ini, yang akan berubah ialah keputusan PRU14 nanti.

Sama-sama kita tunggu dan lihat ramalan ini.

Anonymous said...

KEPADA MEREKA YANG FITNAH....
ISLAM LARANG FITNAH, HARAM DAN DOSA BESAR.
TERMASUK yang BERSUBAHAT.
NERAKA JAHANAM LAH TEMPAT MEREKA. !

Shaari said...

thank you Mukhriz!!! tindakan pantas, berani kerana benar. tak malu sokong YB. macam ni yang kita nak. dah tiba masa pemimpin BN lain ikut contoh macam ni. malu tau rakyat backing kerajaan bila pemimpin lemauuu je tak jawab tohmahan pada diri mereka sendiri. jawab pun lambat, tak tegas. bukan setakat penyokong PR, penyokong BN pun percaya skandal macam2 onar betul2 berlaku.

anti-Kominis dan cinabeng said...

saman saja berok-berok kat malaysian insider tu kalau confirm mereka fitnah. Tak payah bagi masa.

Anonymous said...

aku baru lepas pangkah mukriz..alhamduliliah dok sembang dgn kwn perwakilan di klang tadi ramai yang nak pangkah mukhriz..good bye abg amaran..

antiSotongMelayu said...

Aku bukan ahli UMNO dan orang Johor tapi aku cukup setuju ko orang dalam UMNO yang boleh memengkah tu untuk pangkah Mukhriz. Yang lain pun ok asal bukan MENTERI AMARAN CKMM tu. Buat malu rakyat Johor Darul Takzim saja. Cukuplah dia dok bagi amaran berbakul2 selama ni. Le ni aku nak tengok dia buat kerja betul2 kat MinDef dan KPM. KAlau tak mampu, pilihlah salah satu.....

Anonymous said...

Rasa2nya dh maklum sape kumpulan ghaib dlm umno yg menyerang mukhriz nie

Anonymous said...

Umno akan setandan bersama melayunya,pas akan masuk sorga bersama Pakatan Ahzab kapirnya,..yang tinggal golonngan yg tk mengundi dan neutral serta pejuang Agama dannpara Sultan Ahlil bait.

Anonymous said...

Saman aje malaysian insider. Tak payah bagi masa. Aku nampak hisham dan kj punya angkara.