Wednesday, November 20, 2013

ISU 40 RIBU PENGUNDI BANGLA : ANWAR KANTOI DAN TAK MUSTAHIL DIA MELIWAT BALIK !


aku cadangkan kepada NAJIB/TSMY DAN SELURUH KABINET DAN MT UMNO PI LUAR NEGARA MAINKAN CERITA PEMBOHONGAN NI.

jelas pertemuan najib dengan hasina di dhaka 3 hari lepas sudah bikin otak anwar menggelegak panas pasal pembohongannya di CERITA KAN DI SELURUH DUNIA.

teringat kata pujangga. 

bila anwar marah ,kantoi atau panik dia akan mula meliwat...



24 comments:

Sahabat Gunung said...

steadylah Anwar, memang hebat dia spin ..... susah nak cari bangsat macam Anwar nie .....

Anonymous said...

Menanah jubur Nuar apabila pembohongannya diketahui seluruh dunia.....apabila presiden Bangldesh pun menafikan kenyataan beliau sebelum ini yanga menuduh 40000 Bangla diimport untuk mengundi BN pada pilihanraya yang lalu

Anonymous said...

Kenyataan yang tidak berasas seperti ini hendak diterima lagi kah???Setelah pembohongan demi pembohongan dilakukan, masih hendak diterima lagikah kenyataannya. Kenapa??? rakyat Malaysia bodoh sangatkah??? sehingga sanggup diperbodohkan. Janganlah dilayan lagi manusia bernama Anwar Ibrahim ini. Elok gelaran Datuk Seri itu ditarik balik oleh sultan yang menganugerakkannya.

Anonymous said...

Aduh gila apakah ini semua.....telah aku percayakan dia bahawa itu pengundi bangla datang sini malaysia kasi undi bn, tapi hari ni dia cakap dia tarak cakap pun.....wajarkah aku memadamkan semua memori2 pahit ini.....dia bodoh atau akukah yang bodog...oppssss kasi main2 ja......buat macai2 pembangkang, sedar2lah dengan penipuan anuwar nie......sudah2lah.......aku dah pening tengok si anuwar nie.....rosak bangsa melayu ku ini.....

dan jangan dilupa lakonan pas dan dap........hebat sangat ke pas nie sampai kapalsinki yang power pun dia boleh lawan macam tu ja.....lepas karpal buat tahi, jangan hampa pi basuh pulak......canang satu negara pasal tahi kapal, last2 diorang ni jugak yang basuh punggung kapalsinki nie.......sudah2 lah status pembela agama dijijak dan dipijak, tak sanggup aku melihatnya.....

Anonymous said...

Ramai orang terutamanya Cina PERCAYA pada kelengtong Anuwar ini...lalu mereka yakin PR akan menang dan berpakat2 semua cina seluruh Malaysia utk tukar kerajaan...Cerita seorang Cina pada aku..!

Anonymous said...

DASAR PENIPU.
ORANG BAHLOL DAN TOLOL SAHAJA PERCAYA KAT DIA. ULAMAK PUN SAMA. TAK MAMPU BERFIKIR DENGAN BAIK. 40000 BANGLADESH MENGUNDI ,.
LOJIK KAH ? YANGTAK CERDIK SAJA PERCAYA CAKAP CAKAP MUNAFIK.

Dol Keropok said...

Aku pelik TENGOK cara orang Melayu berfikir.
Orang menipu mereka percaya.
UNDI PAS MASUK SYURGA mereka PERCAYA.
TUHAN HARUN pun PERCAYA.
Ayah pin pun PERCAYA.
Syiah pun mereka ikut.
Abuya alarkam pun mereka PERCAYA.
Man telo pun dia ikut.
CHAUVINIS CHINA PUN MEREKA AGUNGKAN.
BANYAK LAGI LAH...
MELAYU OH MY MELAYU.
MENGAPA JADI BEGINI.....BUKAN SALAH IBU MENGANDUNG !

Anonymous said...

Kepada penyokong2 Anwar, sedarlah korang dari mainan tipu daya dan dakyah akhir zaman dia yang tak menjadi. Berlepas tangan dan berlapang dada lah korang dari pembodohan bawaan kepimpinan Pakatan Rentung seluruhnya. Semoga hidup korang akan terangkat dari kesengsaraan hendaknya.

Anonymous said...

KALAU DIA JADI PERDANA MENTERI........HMMMMMMM. PUNAH PUNAH PUNAH

Anonymous said...

Hangpa kenai Anwar Ibrahim tak ? Kalau hangpa kenai dia apa lah nak heran kalau dia menafikan dia pernah berkata " SPR impot 40ribu bangla untuk tolong undi bagi Umno menang ".

Anwar : Dia balun pungkok Siful siap dengan bukti DNA ... pun dia tak mengaku.

Anwar : Dia balun cipap cina doll siap dengan gambar video hidup lagi ... dia tak mengaku juga.

Anwar : Kalau hari ini dia mengaku " Aku Lah Tuhan Yang Wajib Kamu Sembah " siap dengan 100 video hidup dari 100 stesen tv, siap dengan rakaman suara oleh 100 stesen radio ... dan kalau pada besok harinya di tanya oleh Sheikh Yusoff Qardawi, maka dia dengan selamba akan berkata " La (tidak) ya Sheikh, ana tidak pernah cakap macam tu, sumpah wallahi, watallahi, wa Kit Siangi, wa Guan Engi, wa Karpal Singhi, wa Hadiyi, wa Nik Azizi ".

ITULAH ANWAR IBRAHIM YANG ANA TAHU.

usin said...

macam siot la nuar anak brahim ni. dia yg berak tengah jalan, tak pasal2 dituduhnya blogger pro-bn yg buat kerja tak senonoh tu. tahap hampeh sungguh nuar anak brahim. siot siot siot...

Anonymous said...

Kalau anwar tahap hampeh...org yg pecaya dan menyokong dia tahap apa agaknya?

Anonymous said...

HEY MR DICKHEAD, 40,000 orang asing tak semestinya bermaksud 40,000 BANGLAAAA...BANGANG!!

Anonymous said...

Ini dah macam cerita main taik aje, putar, putar dan putar. tak pening ke?

Anonymous said...

HARGA DIRI TIADA.
MARUAH DIRI PUN TIADA.
BOLIH JADI PM KAH INI MACAM. ?

Anonymous said...

baguzzzz....Najib dah kena tipu ngan Cina....balasannya , Cina pulak kena tipu ngan Nuar.....

Anonymous said...

Sejarah tipu2 Anuar...Penjara s.buloh,dakwa krjaan suntik racun arsenik tapi sampei skrng x mati2 lagi.Sakit tulang belakang yg sukar sembuh tapi muka macam sama pelakon china doll.PRK Ijok 2007,dakwa ade bukti Najib terlibat kes altantuya,tapi yg ada cuma video keris bengkok.Projek 16 sept selepas PRU 12 tapi skrng dah lepas 16sept PRU 13.Dakwa krjaan daftarkan 40k pengundi bangladesia tapi skrang u turn kata bloger umno buat cerita.Penggiraan undi black out,krjaan tipu tapi sampai skrang tempat black out belum dikenal pasti.Sebenarnya banyak lagi pembohongan Anuar yg nak dicatit..jadi pohon pihak berkenaan dapat buat satu buku sejarah tentang tipu2 Anuar krna dia memang anu gerah Tuhan.

Zaeydee said...

Isu ni dah basi..pkr dah dapat keuntungan politik...mereka menang banyak kerusi...hanya memainkan isu yang bodoh ini...sepatutnya bila isu ini keluar...pm awal2 lagi kena direct contact pm bangladesh..minta pengesahan..ini dah 5 bulan berlalu..baru nak dapat bukti.. nampak tak kelemahan pimpinan kita? lemah yang amat...

Zaeydee said...

Isu ni dah basi..pkr dah dapat keuntungan politik...mereka menang banyak kerusi...hanya memainkan isu yang bodoh ini...sepatutnya bila isu ini keluar...pm awal2 lagi kena direct contact pm bangladesh..minta pengesahan..ini dah 5 bulan berlalu..baru nak dapat bukti.. nampak tak kelemahan pimpinan kita? lemah yang amat...

Anonymous said...

Aku kesian dengan penganot pas yg.terus menjilat anuar dan menjulang kit siang.

Nuar tipu 40 ribu bangla undi BN, dorang percaya.
Dap tipu blackout masa kira undi pon dorang percaya.

Apa sebenarnya bala yg.sedang melanda pas? Adakah ini doa hancur umno yg.kini dikembalikan pada mereka?

Gen2felda

Anonymous said...

dah lama tak komen..

Geram jugak rasa nya ..

Tak mustahil le..sedangkan Tuhan Harun pun ada pengikut..apatah lagi
si mangkok hayun bertingkat ni.

haiii...ada juga yang percaya ..memang taraf pencacai buta perut betul.

cakap b.doh marah..

tak cakap makan hati pulak..

Hai..bangsa ku..apa yg kau fikir..

Kuasa ! hingga agama,bangsa kau gadai,juall



Anonymous said...

Itu kecik punya hal la brooo....anwar memang bapak penipu malaysia....masa mak dia nak masuk liang lahad pun dia boleh berlakon nak menipu rakyat malaysia.....harap semua blogger boleh bagi gelaran Anwar Ibrahim Bapa Pembohong Malaysia

Anonymous said...

Pm mls nk layan sgt org gila..banyak lagi keje nk buat...kalo setiap pmbohongan die pm nk kene layan satu keje pn x jadi..lgpn suma org da knal kaki belit ni...lmbt atau cepat mesti trbongkar

nasirwise said...

http://nasirwise.blogspot.com/2013/11/najib-dan-bn-tidak-segila-dan-bodoh-itu.html