Tuesday, November 19, 2013

KAU JANGAN GELAK MONYET !


21 comments:

Anonymous said...

RASA NAK TERGELAK. HA...HA...HA...HA... HA...HI...HI..HI...HI...HU...HU...HU...HU....
WAAAAAAA..... RASA NAK NANGI PULAK..

GMC said...

SALAM.GAP!!! GMC HARAP GAP DAPAT LAMAKAN SIKIT ENTRY NI..IA CUKUP MENARIK DAN BERKETEPATAN MASA DAN WAKTUNYA SIAMANG GELAKKAN PAS!! SYABAS GAP!!

Anonymous said...

ha..ha..ha...hi...hi....ya la tu...bertambah tambah bebal aku tengok PAS ni...

Anonymous said...

Den satu nogori gelak kelakau padan muka mat pinang sebatang

Anonymous said...

sapa yang percaya sila angkat tangan hahahaha..

Anonymous said...

BUKTIKAN KAMU PEJUNG ISLAM SEBENAR, BUKAN PAK TURUT DAP.
JANGAN JADI ANJING SURUHAN LGE........

Anonymous said...

DAH TERLALU LAMA DI PERBODOH......INSAFLAH ..........
MALUKAN ISLAM SAHAJA.

Anonymous said...

Mereka tidak puas hati dan hendak meletak jawatan sebab tidak diberi peluang perlantikan dalam GLC dan kerajaan DAP Pulau Pinang. Bukan kerana Islam dan melayu ditindas. Ternyata mereka hanya berjuang untuk kepentingan perut mereka sahaja. Apa yang akan terjadi kepada Islam dan melayu, mereka tidak peduli. Begitu juga masa pilihanraya, mereka akan kempen untuk menangkan calun mereka dengan tidak memperdulikan nasib Islam dan melayu. Itu pun penyokong mereka tidak sedar lagi, masih bersekongkol dengan parti toughut ini. Sampai bila kamu semua akan sedar. Mereka asyik salahkan UMNO, sedangkan UMNO dah membina banyak kemudahan untuk umat Islam beribadat dan mencari rezeki. Itu pun mereka masih hendak salahkan UMNO. Muhasabahlah diri dulu sebelum menyalahkan orang lain dan UMNO. Sedangkan kesenangan yang puak PAS kecapi pun adalah hasil kerja keras pemerintah UMNO dengan izin Allah. Sedangkan sumbangan PAS untuk kemajuan Islam dan negara tak nampak pun. Memang patut pun monyet tu gelak...monyet gelak bunyi macam ni keh keh keh,,,.

Anonymous said...

Mereka tidak puas hati dan hendak meletak jawatan sebab tidak diberi peluang perlantikan dalam GLC dan kerajaan DAP Pulau Pinang. Bukan kerana Islam dan melayu ditindas. Ternyata mereka hanya berjuang untuk kepentingan perut mereka sahaja. Apa yang akan terjadi kepada Islam dan melayu, mereka tidak peduli. Begitu juga masa pilihanraya, mereka akan kempen untuk menangkan calun mereka dengan tidak memperdulikan nasib Islam dan melayu. Itu pun penyokong mereka tidak sedar lagi, masih bersekongkol dengan parti toughut ini. Sampai bila kamu semua akan sedar. Mereka asyik salahkan UMNO, sedangkan UMNO dah membina banyak kemudahan untuk umat Islam beribadat dan mencari rezeki. Itu pun mereka masih hendak salahkan UMNO. Muhasabahlah diri dulu sebelum menyalahkan orang lain dan UMNO. Sedangkan kesenangan yang puak PAS kecapi pun adalah hasil kerja keras pemerintah UMNO dengan izin Allah. Sedangkan sumbangan PAS untuk kemajuan Islam dan negara tak nampak pun. Memang patut pun monyet tu gelak...monyet gelak bunyi macam ni keh keh keh,,,.

Anonymous said...

HAAHAHAHAHAAHIHIIIIHOHOHOO...WOI PAS KELDAI..KO ADE PUN SERUPA TAK ADE..TELUR KENA TARIK DENGAN TOKONG PUN ADE HATI LAGI NAK MENGUGUT TU..SAMBUNG GELAK BALIK..HAHAHAAHUHUUU...

org johor said...

Ni antara lawak paling lawak, lebih lawak dari maharaja lawak mega...

Anonymous said...

Aku nak ucap TAHNIAH kpd pimpinan PAS Pulau Pinang.Macam tu lah org berpolitik.Jgn hanya tahu ikut telunjuk DAP saja, kita org Melayu juga ada kepentingan dan hak tersendiri dalam menentukan pentadbiran negeri.HAK TETAP HAK.Tidak perlu takut dgn undi Cina....

Anonymous said...

dalam seminggu ni banyak geng ketayap tanya kat aku kenapa asyik gelak je jumpa depa......hahaha.....hahahaha.....hahahaha

anti-syiahGaban said...

kahkahkah.....MAt Sabu 121 nak lepaskan jawatan dia dalam PWB....kahkahkah...dia nak makan apa nanti.....gaji bulanan dia yang Tok Guru Lim Kit Sial bagi tu bosar tau, boleh pasang bini 2 lagi untuk cukupkan quota.....Kalau ya pun takkan lah keldai nak gertak tuan kan, kena sembelih kang baru tau...kahkahkahkah..

Anonymous said...

Ada brani ker atau saja saja cari glamour.Nanti kena sound dengan PAS pusat tari balik.HAHAHAHA.Nak jawatan apa lagi memang itu saja standard PAS pada mata DAP.DAP lagi bermaruah la wahai sahabat seugama ku.

Anonymous said...

Pas terpaksa merayu diberi kuasa dan pangkat. Hinanya melayu bila hilang kuasa.
Selama ni mereka berbaik sangka dengan guan eng sebagai kahlifah. Sedangakn parti dap adalah sebesar besar musuh melayu dan islam dinegara ini.

Dalam BN umno dominan.
Dalam PR Dap dominan.

Melayu dan islam nak selamat dan terus berkuasa, pilihlah BN.

Gen2felda

Anonymous said...

Tumpang lalu yer....nak gelak sikit boleh...Mua ha..ha..ha...!
Eh..gelak banyak la... Kah..kah .kah.kah
.kah..kah..kah..kah..!
Tolong sambung gelak...kah..kah..

Anonymous said...

MCA & MIC..hanya biawak hidup!

Anonymous said...

Masa Islam di hina oleh DAP tak pula bising macam ni, tapi bila tak dapat jawatan boleh pulak bising. Perjuangkan Islam apa macam ni? yang sebenarnya PAS perjuangkan perut je!......

Anonymous said...

PAS harus buat CT Scan kat lutut...
sebab disitulah letaknya pusat pemikiran depa..
Sekarang sambung ketawa...KAH..KAH..KAH..KAH..!!!

Anonymous said...

kasian pas..
semuanya dah digadaikan kepada dap.. negara islam hancor.. hudud kelongkang.. kalimah Allah kena jual.. dan banyak lagi tapi ada ke patut bagi pas jawatan tukang cuci tandas je... memang tak patut dap ni..