Monday, November 25, 2013

KEMENANGAN MAT SABU MERUPAKAN RAHMAT BESAR UNTUK UMNO !


kemenangan mat sabu yang sekali lagi menjadi timbalan presiden pas pada hakikatnya adalah kemenangan terbesar untuk parti umno.

itulah hakikat merisaukan yang segelintir ahli pas fikirkan.

jika tidak mana mungkin mohamad amar hanya kalah dengan undi majoriti 90 lebih aje jika dibandingkan dengan mat sabu.

penolakan kuat perwakilan pas terhadap mat sabu sebenarnya mencerminkan kerisauan tahap melampau yang terpaksa pas bakal telan dalam menjelangnya pru 14.

sudahlah kalah teruk dengan umno pada pru 13, watak penghancor yang sama jugak yang telah memenangi kepimpinan tertinggi pas.

PADA HAKIKATNYA PAS HANYA MENANG DALAM KELOMPOK PAS,NAMUN  DI MATA ORANG MELAYU PAS AKAN SEMAKIN HANCUR DAN BONCAI.

menilai mat sabu..

dia takkan sesekali berbaik dengan umno.

dia sanggup makan babi dengan dap daripada makan dengan orang umno.

dia itu dan dia ini...

kebenciannya terhadap hak melayu adalah pada skala permusuhan zionis melihat bencinya orang palestin.

sukanya pada islam adalah pura-pura kerana dia adalah penyanjung kepada kesesatan akidah syiah.

di sebalik kemenangan mat sabu, IA ADALAH KURNIAAN RAHMAT BESAR ILLAHI UNTUK PARTI UMNO.

PS ; SIAPA PERNAH MAIN TAKRAW MESTI TAU MAKSUD 'LUBUK' DAN 'BOLA TANGGUNG'.

19 comments:

Anonymous said...

Syiah akan terus kukuh dgn kemenangan Mat Sabu.
Ideologi komunisme dr kalangan org Melayu jgk boleh bertapak semula.
Kaki betina dan pencinta bini org akan boleh bergerak bebas melalui PAS..

Tahniah!!.. PAS for All!!

Manusia kepala iblis bakal jd Presiden PAS tk lama lagi.
Di doakan apa yg PAS lakukan terhadap UMNO sejak dlu smpai skrg akan dibalas penuh.. UMNO xperlu susah payah lawan PAS, kerja Allah Ta'ala akan hancurkan PAS dgn epnuh hina dan jijik.. sejijik kes STopa Ali!!

Anonymous said...

Oh abang mat syabuu

Anonymous said...

Mula2 mari kita tengok berapa jumlah yg akan dikenakan olih mahkamah keatas Mat Sabu kerana memfitnah Ybhg Dato Wira Wan Ahmad.Kami doakan agar keputusan itu kelak akan dapat menginsafkannya dan berhenti membuat dosa besar sesama manusia.Amiin.

Anonymous said...

Bang, kenapa marah kat Mat Sabu, Kan dia bakal presiden PAS dan telah menerajui ulama-ulama PAS.

Hebat PAS.
Hidup PAS.

psshh..
PAS koi tenat.
Orang utara kata dah nak mampos.
Kesian dekat ahli-ahli PAS yang diajar walak iaitu taat membuta-tuli kepada pemimpin. sepatutnya ahli-ahli PAS yang cerdik perlu memahami perkataan TALAK dengan Pakatan Rakyat.

Perkataan tu, baru sempoi...

Anonymous said...

Timbalan Presiden Pas memang hebat lebih daripada Timbalan Presiden Umno. Dialog siapa kah ini, " MAH .. BAU BURIT MAH MASIH MELEKAT DEKAT MISAI BANG MAT LA MAH ".

Aku pernah terjumpa blog yang siarkan rakaman perbualan telepon diantara Mat Sabu dengan Normah, dan aku telah mengikutinya ... naik steam juga aku dibuatnya.

Hebat hebat hebat Mat Sabu Timbalan Presiden Pas memang hebat. Tahniah kepada para perwakilan Pas kerana membuat PILHAN YANG BIJAK.

Ana Muslimah

Anonymous said...

TAHNIAH ! ALL FOR PAS not PAS FOR ALL.....MAT SABU AKAN JADI LAUK UMNO LAGI...HAHAHAHHAA!!

Anonymous said...

Sekali pandang memanglah ia memberi kelebihan kepada UMNO. Tapi untuk jangka waktu yang panjang , ia merugikan umat Islam dan orang Melayu.

Sekarang hanya tinggal UMNO sahaja parti politik yang mempertahankan Melayu dan Islam . Dalam PAS sudah tidak ada lagi pemimpin yang berani bersuara demi Islam kerana takutkan pemimpin DAP , atau bimbang senasib dengan Dato' Hasan Ali dan Ustaz Nasarudin .

DS Haji Hadi pon sudah nampak uzur dan tentu tidak mampu nak bertegang urat dengan Timbalannya yang masih kuat dan segak. Dia tidak sebijak dan sekuat Tun M semasa berhadapan dengan DSAI . Sekarang boleh di katakan 90% kepimpinan PAS dikuasai oleh abang Mat kita ..

Yang liberal , tentu akan gembira . tapi kita semua kena muhasabah dan banyak membaca hadis berkenaan akhir zaman . Di akhir zaman , pemimpin macamana yang akan dipilih dan jadi ikutan . Kalau kita hayati hadis2 berkenaan , kita dapati kita sudah terlalu hampir dengan .....

Anonymous said...

Pukimak punya GAP. Gembira la GAP sekarang Mat Sabu dah menang beb. GAP la satu satunya blogger celeka UMNO yang berkempen untuk Mat Sabun.......GAP dah kena suap berapa juta dah?

Mat Sabu menang, lagi susah UMNO nak menang undi melayu muda. Ada paham GAP...Bangang punya blogger.

Anonymous said...

Apa yang tak ade dalam pas. kaki tibai bini orang..tibai jalang..makan harta anak yatim..rasuah..ops salah dah tukar jadi sedekah. puak liberal bersepah. bapak komunis pun ada. macam2 ada.
jangan mendabik dada parti islam. buat malu islam itu sendiri. nanti kau orang terimalah bakal presiden kau orang seorang pemain bini orang dan bapak komunis jugak kepala syiah.

Anonymous said...

Nak tergelak aku bila Naib Presiden Pas yang bernama Husam membuat ketetapan mahukan Hadi Awang jadi PM walau pun untuk satu hari jika Pakatan Rakyat menang PRU14.

Dia berani sakan menyalak masa duduk dalam puak dia (puak Pas). Nak tahu jantan ke tidak dia kita tunggu respon daripada Pak Sheikh Karpal Singh.

Karpal Singh kalau lu betul2 anak jantan, lu mesti berani respon sama itu Husam punya statement. Kalau lu tak response, lu betul tarak guna punya Banggali Singh.

Ana Muslimah

Anonymous said...

PAS islah lipas.... Renung-renungkan lah

Anonymous said...

Md Sabu ni jadi jaguh kampong boleh la, PAS ada lah parti berstatus "kampong" jadi bolehlah Md Sabu jadi Timbalan Presidentnya. Sebelah mata pun aku tak respect Md Sabu ni. Bila berbual aku sebut engkau aku saja..perkataan ganti nama yang lebih sesuai dengan barua ni.

Anonymous said...

Kalau kau orang perhati betul-betul mulut Md Sabu ni. Itulah mulut celupar, biadap dan kurang ajar. Orang macam ni pun orang-orang PAS boleh lantik jadi Timbalan Presiden parti. apa pasal bengong sangat orang-orang PAS ni. Kau orang tak belajar ka subjek tatasusila dan adap beradap. Kalau banyak sangat mengkaji Al Quran, kau orang mesti lah tahu perkara ini.

Pemuda Insaf said...

yaaaaa lubuk baikkk....

daripada 3 pemain kita hanya tumpu pada sorang sajaaa...

jadi kita tak perlu nak libas2 sgt...cukup dengan servis biasa pun dah boleh menang....

kita tunggu......hehehehe....

modal2 mudah mcm ni menyenangkan kerja kita....harini mereka gadai kalimah Allah. sokongan kepada LGBT, murtad tunggu masa je nak dizahirkan.....konsert rock yg dulu haram (termasuk metallica) pun dah dihalalkan minggu lepas....

syabas mat sabu....syabas, syabas!

anti-syiahGaban said...

Aku peduli apa siapa yang puak PAS-pis-pus tu pilih. Kalau depa nak pilih Timbalan Presiden yang suka maka babi semeja dengan puak kapiaq dari makan ayam dengan saudara se muslim, pegi mampos lah depa tu semua. Biaq parah PAS-pis-pus di lanyak dek mamat SYIAH se ekoq ni yang suka jilat b@r&t isteri member dia sendiri tu.

Anonymous said...

Saya tak faham. Macam mana kemenangan Mat Sabun boleh dieksploit oleh UMNO.

Yang nyata, jelas, dan benar PAS akan ditelan hidup-hidup, ditunggang selaju-lajunya oleh DAP.

Itu adalah kebenaran yang nyata............... dan sedang berlaku.

Syok betul DAP. Sekarang apa pun diorang boleh buat melalui Mat Sabun the proxy...

Anonymous said...

Dlm PAS mmg sudah jadi resam..siapa mulut celupar, jahat, kaki fitnah dan maki, org itulah cpt naik dan popular dijilat kaki oleh pencacai!

Anonymous said...

Mulut tue memang Mulut hisappp bur@t...

Anonymous said...

This is the look of the face when Mohamad Sabu sucked Anwar's dunghole.