Wednesday, December 4, 2013

GELARKAN MANUSIA KHINZIR, ANJING ATAU APA SAJA : BIARLAH ALLAH SWT MEMBALAS KEANGKUHAN MEREKA.



SUMBER KLIK SINI

moga ALLAH SWT tidak membalikkan ucapan itu pada mereka. 




41 comments:

Kamal said...

PAKAIAN BUKAN MELAMBANGKAN KEPERIBADIAN YANG MULIA....
PAKAIAN KEMAS, BERKOPIAH ,BERJUBAH DAN BERTUDUNG TETAPI HATINYA BERKARAT .......
TIDAK DAPAT BEZAKAN YANG BAIK ATAU BURUK.
PAKAIAN MUNGKIN WANGI HARUM BUNGA MAWAR, TETAPI HATINYA BUSUK SEPERTI BANGKAI SEEKOR BINATANG KHINZIR......
USTAZ KAZIM TIDAK PUN MASUK UMNO, TETAPI CACIAN TELAH DI LEMPAR........INI SEBENARNYA SIFAT KHINZIR YANG MULA MENYONDOL, WALAUPUNPUN MANGSA NYA MASIH JAUH..

anti-syiahGaban said...

Le ni Allah SWT akan bayaq cash kat dunia lagi. Kita tengoklah nanti siapa nanti perangai dia yang macam khinzir tu.

Anonymous said...

PAS..........PARTI AJARAN SESAT !!!!
JELAS DAN TERBUKTI DAH.
LIHAT BENDERA PAS DI TEPI TANGGA.

Anonymous said...

Penganut Pas memamg rasa Islam mereka LEBIH ! islam dari orang.

~~BEKAS AHLI PAS BUKIT GANTANG~~~

Anonymous said...

Mat Sabu menang, Muslimah Ni
naik berahi....

Anonymous said...

Mat Sabu menang, Muslimah ni naik berahi

PKR cawangan Pulau Tioman said...

Sebenar nya kalau manusia lain mencaci kita atau memberi nama buruk kepada kita , kita harus lah mendiamkan diri saja . Sebaik baik nya kita berdoa supaya Tuhan dapat menginsafkan mereka . Adalah tidak baik untuk kita berdoa supaya Tuhan membalas perbuatan mereka itu .

Anonymous said...

Mat Sabu menang, Muslimah ni naik berahi

Anonymous said...

suami dan keluarga mertua saya org PAS. mak saya org kuat UMNO. mak mertua saya pernah caci UMNO sekalipun dia tidak bekerja utk pilihanraya. mak saya pula walau berkempen utk UMNO tak sekalipun mencerca PAS. mmg mcm ni la didikan orang PAS pd ahli keluarganya

Anonymous said...

BABI2 PAS yg bergambar di pusat ternak BABI berkepala manusia. Syabas PASbabi!

Anonymous said...

anon 10.42.
Itulah senario antara pencacai PAS dan org UMNO. Org PAS samseng dan suka provokasi srta hina org. Org UMNO je nk kena sabar.. Org PAS ni cukup kuat mengata..mengumpat.. rasa ujub riak dgn diri.

Anonymous said...

AstagfirullahalAzim!!!!!!!!!TAKUT aku pada dosa..walaupun bukan dosa aku...

Anonymous said...

MEMALUKAN AGAMA ISLAM!!

GUNAKAN NAMA ISLAM DALAM PARTI (PAS) TAPI ANGGOTANYA SEMUA BERKELAKUAN SAPERTI HAIWAN!!

Anonymous said...

PKR cawangan Pulau Tioman said...

Sebenar nya kalau manusia lain mencaci kita atau memberi nama buruk kepada kita , kita harus lah mendiamkan diri saja . Sebaik baik nya kita berdoa supaya Tuhan dapat menginsafkan mereka . Adalah tidak baik untuk kita berdoa supaya Tuhan membalas perbuatan mereka itu .

December 4, 2013 at 8:58 PM
-----------------------------------
kalau di ambil nasihat tuan ini, maknanya kalau diri kita kena LIWAT...hendaklah kita mendiamkan diri, tunggu sampai selesai.....lepas kena LIWAT bancuh kopi dan makan karipap....hu..hu..hu...

Servant of God said...

PKR cawangan Pulau Tioman said...

Sebenar nya kalau manusia lain mencaci kita atau memberi nama buruk kepada kita , kita harus lah mendiamkan diri saja . Sebaik baik nya kita berdoa supaya Tuhan dapat menginsafkan mereka . Adalah tidak baik untuk kita berdoa supaya Tuhan membalas perbuatan mereka itu .

December 4, 2013 at 8:58 PM

-----------------------------

Waaa.. sedara malaikat yer? Bila orang maki boleh senyum2, bila orang lontar caci hina nista, boleh gelak2 yer? Hebat laa sedara. Saya memang tak sabar.

Harapnya betul laa sedara macam tu, dan bukan sebut macam tu sebab sedaralah kaki hina dan caci yer?

Semoga Allah SWT memberi hidayah dan kesabaran yang benar kepada kita semua.

Anonymous said...

Slogan PAS PRU ke 13 PGU = PAS ganti UMNO
SLOGAN PAS PADA PRU KE 14 NANTI... PGU = PENYANYI, PELIWAT,PEZINA GANTI ULAMA/USTAZ

Ustaz PAS said...

Syabas untuk Ustaz Kazem kerana dikutuk dan dicaci dengan begitu hina sekali.Sabar dan doa adalah senjata orang mukmin yang teraniaya
.Sebanyak mana kutukan dan cacian yang dilemparkan itu akan menjadikan sipenerima cacian itu lebih dekat dengan Allah swt.Dengan menolak tawaran itu ada juga baiknya....untuk mengelakkan jemaah PAS dari menambah dosa mereka.

Anonymous said...

Aku tgk sndri hdung n muka ustazah ni sndri da mcm khinzir

Anonymous said...


pompuan murahan!!

jahat mengalahkan sundal!

babi celaka pantat betullah...bini dan mak sape la niiiihh!!!!

Anonymous said...

muslimah PAS jgn jalang sgt!!!!

Anonymous said...

Kita tengoklah, keturunan siapa yang akan jadi babi nanti....

Anonymous said...

Selagi kau x mntk maaf dgn ustaz kazim selagi tu la apa yg kau kt tu melekat dan jd darah daging kau.

Apa yg kau kt tu mencerminkan akhlak kau yg setaraf khinzir.kasihan dgn laki dan ank2 kau hidup dgn manusia berperangai khinzir.

Anonymous said...

Kita jangan pulak terikut2 menghina macam puan ni... kita nnt sama 2x5 macam dia. Ambil iktibar dan doakan dia sedar ketelanjuran dia dan bertaubat

BraderKhai said...

memang terbaekkk,status di fb bole dipadam,status di akhirat x leh nak padam...

Anonymous said...

perempuan tu bekas gro kelab malam,kini dah insaf kononnya..

Anonymous said...

Umangaaiii....kopiah bertudung lutup sayang perangai macam babi.....pakaian tak melambangkan perwatakan sebenar....bila babi pakai kopiah dan tudung....ajaran syiah...

Anonymous said...

Kepada sesapa mengenali perempuan yng menggelarkn ustaz Kazim " kinzir" cer tunjuk komen2 diatas pada anak perempuan nie.

Kalaulah perempuan nie dapat berkongsi komen
yng ada di sini mungkin hidup dia akan lebih bermakna.

Ayah Man said...

HANYA KINZIR KENAL KINZIR.KINZIR SENIOR KITA PANGGIL TOYOK.

Ayah Man said...

HANYA KINZIR KENAL KINZIR.KINZIR SENIOR KITA PANGGIL TOYOK.

Anonymous said...

woi.. kauorg tak tau ke.. dalam ajaranan agama pas mencaci, menghina tidak berdosa tetapi dapat pahala.. tapi ingat hanya org2 pas saje.. sbb ahlul2 pas telah dijamin masuk syorga, ahlul2 pas maha maksum.. selain pas semuanya masuk neraka

sbb tu jantan betina dalam pas berlumba2 memaki, hamun, kongkek sana sini sbb dapat pahala.. tak percaya tanya org2 pas.. takebeerrr...

Anonymous said...

bertudung litup memang nampak seperti seorang muslimah sejati, tapi hanya cantik diluar, hati hitam gelap pekat didalam...

ini bukan hasil dari ajaran islam tapi hasil ajaran pas yang songsang...

memalukan islam.. kan lebih baik pakai bikini je...

Anonymous said...

Kalay nak ajar babi jantan dan betina tu ssiapa yang kenal babi tu cari anak perempua dan anak lelaki yang masih bersekolah atau berkerja sebarkan pada jiran jiranya di sekolah dan kawan di pejabat supaya masyarakat mengenali perangai babi ajaran puak syiah ini....babi dibalas babi...

Anonymous said...

YE LAH MMG USTAZAH NI MUKA DA MCM KHINZIR KEMERAH2HAN, KORG PRATI BTUL2 MCM KHINZIR NAK mengawan kuakuakua

Anonymous said...

PAS ni lebih kurang zionist laknatullah...

depa buat semua betul tapi orang lain kene sabar...

depa buat semua baik yg lain tak betul kan sama dengan zionist laknatullah...

sebab tu aku kata PAS = SYIAH

Anonymous said...

Itulah dia salah satu dari pelbagai kejayaan2 cemerlang PAS mendidik ahli2nya. Kata parti islam... tapi inikah akhlak yg telah diterapkan oleh para penceramah PAS kpd ahli2nya. Itulah antara penyebab sya tawar hati nk join PAS. Apa yg sya perhatikan...kebanyakan pencermah2 PAS menerapkn kebencian demi kebencian terhadap UMNO. Benci terhdp UMNO melebihi benci terhdp DAP yg secara terang2 menentang islam. Bnyk yg perlu dilakukn oleh pemimpin2 PAS. Bnyk perlu diperbetulkn sebelum perjuangan ini betul2 mantap.

hangkedee said...

Cinabeng bijak melagakan melayu koi.

Anonymous said...

Masyaallah..... tengok muka dan pakaian cukup sopan, tapi jelas hati nuraninya seperti khinzir!

anudia rabak said...

x baik ckp orng babi la babi

Anonymous said...

NAUZUBILLAH..

elok je pakai lebai n bini tudung labuh..tp alahai..tuduh org lain khinzir sebab x sependapat..yg dituduh ulama pulak tu..aku ni walaupun tak sependapat kdg2 dgn parti pas tp x sanggup nak gelar bukan2..sebab masih sedara seagama..dicubit paha kanan, paha kiri terasa juga..moga2 dia sedar kesilapannya n mohon maaf kpd ustaz kazim..

Anonymous said...

SAYA TENGOK LUBANG HIDONG USTZ TU YG MCM HIDUNG KHINZIR...HU HU HU

RH said...

selama ni saya mendapat banyak ilmu yg baik2 dari UKE, akan tetapi saya tidak mendapat apa2 ilmu teladan yg baik dari orang PAS, maupun ketua2nya.
Di manakah budi pekerti orang2 PAS?
Jangan mengata orang, awak ada anak cucu yg memerhatikan apa yang diperkatakan. Semoga Allah jua yang membalas segala perbuatan kita.