Wednesday, January 29, 2014

AZMIN ANGGAP ANWAR PEMIMPIN DUNIA. SETARAF AYAH PIN ? KAH KAH KAH !

aku harap pengundi kajang tak buat teko besar lah nak bagi nuar pin mandi...
muahahahaha

KLIK SINI

42 comments:

Anonymous said...

Assmin... Pakar menggosok punggung.

Anonymous said...

NOK NOK
Allo bhai...pemimpin dunia mana tu sampai negara Jepon tak bagi masok????Dunia Fantasi ka?? Ahaksssss..

Pak Burhan said...

Semenjak bila pulak Ayah Pin tuu pemimpin dunia ?

Anonymous said...

Jepun pun tk kebulur nk beri pijak bumi mereka.. apakah penduduk Kajang merelakan banduan peliwat tegar ini jd wakil rakyat??

Anonymous said...

Bukan taraf Najib lawan pembohong, penyangak politik seperti Anwar..papahebat.. papajahat.. najib xlayak nk bertanding dgn setan berkepala manusia -Nuar

Anonymous said...

bini ku ..bini mu...

Anonymous said...

KAH KAH KAH KAH KAH.....
WHAT A STUPID STATEMENT.....KAH KAH KAH
ALJUBURRI THE GREAT, WORLD CLASS !

Pak Malau kena lipat said...


kajang Pak Malau kajang berlipat,
kajang hamba sengkuang layu,
dagang Pak Malau dagang bertempat,
dagang anwar semua dia rembat

PKR - Partai Kangkung Rakyat

Anonymous said...

Anwar ialah satu2 pemimpin yg telah telanjangkan dinasti Cik Kuti, sampai anak botaknya kalah dlm pemilihan UMNO dan Cik Kuti tidak dapat menjatuhkan Najib. Bagus Pemimpin cam ini, berani melawan satu Negara yg rakyatnya pondan 2 belaka teruntama sekali Melayu2 UMNO yg rasuah. Itu saja mrk boleh buat, makan duit.

Anonymous said...

Anwar ialah satu2 pemimpin yg telah telanjangkan dinasti Cik Kuti, sampai anak botaknya kalah dlm pemilihan UMNO dan Cik Kuti tidak dapat menjatuhkan Najib. Bagus Pemimpin cam ini, berani melawan satu Negara yg rakyatnya pondan 2 belaka teruntama sekali Melayu2 UMNO yg rasuah. Itu saja mrk boleh buat, makan duit.

Anonymous said...

DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13TH MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI

Peristiwa Mei 13 adalah untuk memaksa Tunku untuk mengundur diri secara paksa oleh Razak yg bermain kat belakang dengan Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur untuk mengkhianati Tunku , supaya menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan kewajipan sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam dan seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Inilah cerita yang seakan akan mirip adegan Mark Anthony dan Brutus. Semuanya dilakukan secara serampang 2 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan kerajaan yg kalah kerusi dibanyak tempat.
Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AnataraBangsa . Mahkamah Tarzan Malaysia tidak diperlukan bab keputusan memang akan dibuat sebelum perbicaraan, menyokong Cik Kuti. Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok bandingan di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya.
Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Naina Mohamad Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 telah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad.

Kain rentang yg dipasang diGereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang dipadamkan secara licik.

Anonymous said...

Red bean kurap...

Anonymous said...

Yang PENTING mlsia masih dprintah oleh BANGSA MELAYU..bangsa yg kuat yg mlwan penjajah..

Anonymous said...

Peliwat, penzina, Raja pembohong, rasuah. Wow memang Anwar Aldubur tiada taranya di dunia.

Anonymous said...

weii ada macaiBABI nuar masuk sini muka mcm babi lepas tu tersengeh2 menjilat2 Nuar?

kah..kah..kahh...weii BABI 2.16 AM... 'ayam tak patuk..itik tak sudu'.. Jepun pun tk hingin makhluk sial ini jejak bumi mereka.. tp ko menjilat2 enak.. apakah kau ini spesis yg sama dgn peliwat negara tu??

malu lah weii.. tkpyah lah nk buat2 cerita bab lain.. ludah muka sendiri tu..!

Zaeydee said...

Hebatttt....fakta yg terpesong dan amat memesongkan...manusia macam nipun ada Malaysia ni ye...mampusss..

Anonymous said...

anon 2:16 tu..
tak perlu la nak mengarut copy paste cerita dongeng ko tu panjang2 kat sini...seko lagi baka yahudi nak reka ubah sejarah...

Anonymous said...

Sudah terang2 pemimpin PKR & PAS semuanya kaki pembohong & putar belit, Aljuburi, Mat Sabun, Azmin aiskrim, dll..tak ada moral langsung.
Sumpah laknat sampai sekarang tak buat..nampak sangat. Apa nak takut kalau tak liwat. ptuihhh....

Anonymous said...

Kita beri kemenangan percuma kepada Anwar di PRK Kajang. Berjuta-juta RM wang rakyat dapat diselamatkan.

Anonymous said...

Ha hahaaaaaa hahaha kenyataan Azmin bertaraf longkang..... hahahahaaha khaaaaaaak tuuuuuiiiihhhh...

Anonymous said...

anon 216, tak payah nak pembohong di sini. tak payah buat sejarah palsu nak tunjukkan china konon jadi mangsa. HANG KOMUNIS ATAU CHINA?
YANG JADI DALANG HANYA LIM KEAT SIANG YANG MENANG KAWASAN KL KEMUDIAN PENYOKONG DIA NAIK MINYAK BERLARAK SANA SINI DI KL KEMUDIAN MENGHINA MELAYU. AKU ADA KETIKA PENGHINAAN ITU BERRLAKU. FAHAM?
adakah melayu akan membiarkan penyokong DAP yang naik lori ke sana ke sini memekik menghalau melayu dari KL konon KL milik depa. Atas lori yang terpekik terlolong tu adalah CHINA DAN INDIA.
apakah bukan melayu tak berhati perut, sapa yang banyak berkornan untuk Negara ini? kemudian senang senang menaikkah nama China sebagai mangsa yang tak berdosa? Sapa yang cuba menaikkan Chin Peng dan suriani Abdullah sebagai wira bangsa? Apa depa buat kat Tanah Melayu? Melainkan bunuh Askar Melayu?
Apa China buat kat Malaysia, atau negeri melayu sejak dulu?
1. kongsi gelap, pelacuran
2. komunis
3 penipuan dalam perdagangan
4. penderaan terhadap TKI.

sekarang cuba tengok sendiri MANGSA SANGATKAH CHINA?

Anonymous said...

Boleh x jgn merepek pasal 13 mei,version kau plak!! manusia mcm kau ni mmg menyusahkan org betul lah!! Kalau nak memerintah pun jgn la menyusahkan rakyat!! nak pilihanraya pun guna duit rakyat!!..x kira la pemimpin dunia ke, apa ke!!xde sapa pun untung kalau dia memerintah pun!! dia je yg untung!! rubbish!!

Anonymous said...

cinabeng January 30, 2014 at 2:16 AM tengah cuba ubah sejarah lagi....kasihan....untuk kesekian kalinya anda gagal!

Anonymous said...

Anon 2:16 Anwar satu-satunya peminpin yang telanjang dengan Cina Doll....ketua penipu sedunia

Anonymous said...

Anon 2.16.. Hari ni lupa makan ubat ke?

Anonymous said...

...dan anuar jugalah satu2nya peminpin yg berani mendedahkam KEMALUANnya kepada orang ramai. . sudahlah melwat dan berzina kini menjual maruah. ..dama species dgn elly wong dan guan eng. .mhuah ha ha

Anonymous said...

... dan jgn lupa pada masa itu ( 23 mei ) Pak Ibrahim dan lim kit siang berbincang utk meutup kes anak luar nikah pak ibrahim dengan wanita cina. . keputussnnya mereka menyalahkan UMNO

Anonymous said...

Penjelasan bodo dr rekrut kacang merah.

Anonymous said...

Modus operandi terancang oleh rekrut kacang merah utk mpbodohkn rakyat.

Unknown said...

Apa yg kmu merepek ni...kmu dah lahirke blum ...paria lah kmu ni..aku dah rasa yg melayu dipangil bodoh oleh kominis nii..

Anonymous said...

pencetus mei 13 DAP....bwk kain rentang hina org Melayu....n nak halau Melayu...Cina bwk senjata kepung panggung wayang dlm tu ramai penonton Melayu kena serang dgn parang.

Zaman Tun M lah cina dpt byk biznez....genting tu sape punye oii..

Ko tau ke kenapa tragedi Memali terjadi?
Sebab Pas mengamal kan politik benci sesama Islam.
Ko tgk lah Tok guru nik aziz siap sanggup nak kawan dgn syaitan dr umno....mmg betul pun Allah bg dia jadi bff syaitan PKR n DAP. jangan lupa Tabung Memali yg dikumpul ..lesap di tgn Pas ..Pas membisu sampai skrg.

Kalau Melayu busuk hati dgn Cina takde lah Cina di beri kerakyatan ...dibenarkan bukak biz sampai kaya raya....
dibenarkan bukak sekolah cina...tempat sembahyang cina..etc. Bandingkan ajer cina kat msia dgn cina kat China...jauh beza sampai china doll berlambak kat KL ni.

Anonymous said...

azmin dah gila ka apa.anawar pemimpin tahap jamban.penipu,pembohong,penyondol .

Anonymous said...

Kalau ada bukti buat laporan polis baru gentlement.Nyatakan secara terbuka dalangnya biar kita heret dalangnya jika ada.Setakat hendak buat statement tanpa homework tak payahlah tambah tambah yang lahir selepas 13 Mei.

Anonymous said...

Kejayaan terbesar Tun Mahathir ialah berjaya menghalang seorang munafiq daripada menjadi Perdana Menteri. Syukur Alhamdulillah, rakyat Malaysia terselamat drpd bencana.

Anonymous said...

ANONYMOUS 30 JANUARY,2.16 AM JANGANLAH SALAHKAN UMNO DALAM SEMUA ISU. ANALISA KAU MENGENAI 13 MEI BEGITU BODOH YANG PENUH DENGAN PENIPUAN DAN PUTAR BELIT YANG SETAKAT NAK MENYALAHKAN UMNO. TAK PAYAH LE NAK IRI HATI TAK TENTU PASAL. KAU BOLEH HIDUP AMAN DI MALAYSIA INI PUN KERANA UMNO. KALAU HARAPKAN PKR DAN DAP..DAH LAMA LAMA DAH SECOND MEI 13TH BERULANG.

Anonymous said...

MEMANG ANWAR IBRAHIM PEMIMPIN BERTARAF DUNIA...DUNIA GAY.

Anonymous said...

Da luar tabii btul

Anonymous said...

Kalau itu komplot cik kuty pn sekurang2..org melayu masih berkuasa klu tk dicetuskn 13 mei rasanya anon 2.16am ni dh mampus kot tkpn jadi tukang pncuci najis cinabeng...bodoh pn org....

Reflect Reflectonthis said...

Sedap membaca peristiwa sejarah rekaan seperti diatas. Orang Melayu yang buta dan bangang memang suka membaca hikayat dongeng seperti ini. Kalau disertakan dengan kesan bunyi (sound tracks) dari Red Bean army sudah tentu cerita dongeng ini akan jadi bertambah baik dan dah tentu dapat mengalahkan cerita kartun animasi Madagascar 2 Syabas keep on twisting and lying.

Reflect Reflectonthis said...

Sedap membaca peristiwa sejarah rekaan seperti diatas. Orang Melayu yang buta dan bangang memang suka membaca hikayat dongeng seperti ini. Kalau disertakan dengan kesan bunyi (sound tracks) dari Red Bean army sudah tentu cerita dongeng ini akan jadi bertambah baik dan dah tentu dapat mengalahkan cerita kartun animasi Madagascar 2 Syabas keep on twisting and lying.

Anonymous said...

Sedap membaca peristiwa sejarah rekaan seperti diatas. Orang Melayu yang buta dan bangang memang suka membaca hikayat dongeng seperti ini. Kalau disertakan dengan kesan bunyi (sound tracks) dari Red Bean army sudah tentu cerita dongeng ini akan jadi bertambah baik dan dah tentu dapat mengalahkan cerita kartun animasi Madagascar 2 Syabas keep on twisting and lying.

Anonymous said...

masih terngiang ngiang lagi di telinga aku pada pagi 14 mei 1969, dengan deruan injin helikopter, rakaman suara Tunku menyiarkan perintah darurat. aku sedih kerana suaranya macam mendayu. dalam masa 2 minggu bau mayat keras menusuk hidung. sunyi sepi kota KL, hanya deruan injin trak polis dan askar.
aku tak mahu lagi kejadian begini dan aku tak mau lagi ada orang yang suka menimbulkan kekecohan kerana apa yang kita rebutkan tak kekal lama, kita semua akan ke sana juga. untuk bukan melayu, sedarlah tok nenek kami telah banyak bertolak ansur. jangan kerana megahkan bangsa anda, anda menidakkan Tanah air kami. sedar juga kenapa tok nenek anda berhijrah ke Tanah melayu tanpa mau kembali?