Friday, January 24, 2014

SYARAT PINANGAN IJAH DIDEDAHKAN ?



40k dulang hati bangla..
Jambatan emas dr travoli vila ke airport narita
7 dulang airmata anak dare chinadoll..
1 utas jam tangan omega


hidangan utama...

karipap dan kopi spesel dari masterchef anwar fujimori..

namun kalau anda loya dan nak pening lepas makan karipap, harap insiden selepas itu anda maafkanlah perbuatan bakal bapa mentua ya..


maklumkan pada hadirin, pada waktu pinangan kelak kad jemputan tak perlu dibawa..

hanya dengan menyebut pasword MOKHTAR, anda boleh masuk ke khemah utama..

hehe

16 comments:

Azahari Rahman said...

ngaaaa......

Azahari Rahman said...

ngaaaa......

Anonymous said...

kene setuju dengan satu lagi syarat asas dari bapak mertua autaman tu jugak....

"Can I fu*k U Today", kata autaman dengan penuh senyuman....

Tapi kalau yang datang meminang tu 'Sultan Melaka', syarat peminangan akan dikira hapus asalkan bapak mertua autaman boleh jadi PiYem. Ok Pak??? (dengan penuh gaya seperti Ahmad Nisfu dalam cerita Pendekar Bujang Lapok).

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Nanti lepas habis edah....aku nak pinang Nurul Izah yang cantik melecun dan tinggi lampai tu.

Anonymous said...

Kikiki.....satu lg syarat.... menantu kene bemalam dgn pak metua dulu....

Anonymous said...

anak autaman mohon jadi janda....yes yes yes ada chance!!!!
(kalau bini aku tersasul bagi la ye...)

Anonymous said...

Hehe..

Anonymous said...



betul ke dah cerai?? apasal aaa?? nurul TAKASIMASO ker??

Anonymous said...

bila kerajaan umno nak tolong melayu nih?

Anonymous said...

hahahaa pening Nuar..dhle kena halau oleh Krjn Jepun.. anak betina puaka pencinta gereja nya pulak mahu dipinang 'Sultan' malaka.. hahah.. laki die jd mangsa.. benih puaka laknat nuar ni turun ke anak betina die..

jnji papakun blh jd Piee Emmm..kah..kah..kah..

Anonymous said...

Syarat tambahan untuk Puteri Bukit Kerinchi....7 kontena KY jelly....untuk melancarkan perhubungan

Anonymous said...

Syarat tambahan untuk Puteri Bukit Kerinchi....7 kontena KY jelly....untuk melancarkan perhubungan

Anonymous said...

Syarat tambahan untuk Puteri Bukit Kerinchi....7 kontena KY jelly....untuk melancarkan perhubungan

Anonymous said...

Bg aku no akaun ko..aku nk bersedekah hasil drp usaha aku bekerja..insyaAllah klu kite rajin bekerja x perlu harapkan bantuan kerajaan @ sape2 pun..

Anonymous said...

Renung2 lah...keluarga laknat ni tak akan tenang/aman sampai bila2. Terimalah balasan ko wahai nurul munafik. Bapak ko memang bawak SIAL pada bani melayu ni.

Anonymous said...

Teman rase betine ni gate.
Tunggu, dia akan cari yang panjang,besar,teguh tahan dan mantap.