Tuesday, February 4, 2014

DEMO NGO PEWARIS BANTAH KEBIADAPAN CINA DAP KHAMIS INI..



Salam Kepada semua Ayahanda2 serta jemaah ,Saudara saudara dan seluruh umat Islam dan rakan rakan seperjuangan yg tidak mahu melayu diperlekehkan dan islam diperkotak katikkan serta rakan2 media dan wartawan. Jemput dan mohon sebarkan juga agar dapat hadir bersama 

dibangunan ibupejabat maybank berhampiran 711 Puduraya
 6/02/ 2014. 
Hari khamis Masa : 2 Petang .

Tujuan adalah untuk berkumpul dan Membantah Penghinaan Kaum Cina yg chauvinist Terhadap Raja Raja, Agama Islam dan Kepemimpinan Melayu...bantahan ini adalah program bersama oleh "Pewaris" majlis permuafakatan ummah bersama ngo ngo berbaaiah dan ngo ngo melayu islam

Dijemput semua agar dapat hadir 



Agar sampai mesej dipihak sana... Bangsa melayu masih ada .... dan akan mempertahankan kesucian agama islam dan maruah melayu



Jangan dihalal kan islam dipersenda... Bangsa Melayu diperlekeh hanya kerana keuntungan politik semata mata....



sebarkan..dan panjangkan... Insyaallah jihad sebenar adalah kerana Allah ..

Penyelaras Urusetia pewaris:- ayah penghulu dan ayah zul keramat serta ayah rahimuddin. Turut serta. Dan diketuai bersama ngo ngo melayu islam.Meminjam kata kata almarhum mat kilau menentang penjajahan " usah mengaku diri sebgai pejuang atau bercerita tentang perjuangan jika kita sendiri tiada keberanian "... Tiada imbuhan disediakan untuk kehadiran hanya allah yang membalasnye.,.

40 comments:

Anonymous said...

Kita sama-sama tengok si T Cock ni akan call polis atau askar atau AMAL....Puak DAP lain semua akan cabut. Kalau ada yang bodoh kat Penang yang panggil melayu bodoh. Nyaris tak mampus.

Anonymous said...

setakat tu saja laa...demo..polis report..nyonya tu tarak apa pun...tapi kalu melayu yg buat...tak dan suboh lagi..dah masuk lokap...well done lah najib

Anonymous said...

Pembangkang bila mereka nk buat bantahan sepakat dr atas smpai bawah main sentimen tekan UMNO..

tp BN.. tk sepakat.. Najib still buat bodoh wpun penghinaan berterusan. Kita tk kisah klu Cina Babi DAP nk hina Najib..suap kangkung ke tanah ke.. selut ke dlm replika mulut Najib.. jika Najib tu bukan ketua UMNO dan ketua negara..

tp krn dia ketua negara.. dan wakil ketua UMNO.. ia ibarat membiarkan maruah Melayu dan Islam dihina sejahat2nya tanpa tindakan keras dan berkesan..

Rosmah kena hina itu lantak lah sbb Najib pun tk kisah bini dia kena...tp hal2 negara ni.. Agong, Kalimah Allah.. Melayu.. kenapa hapuskan ISA jika Najib tahu dia lembik?

merimaskan rakyat.. tk aman jiwa dgn kelembikan Najib mentadbir negara. Jika Najib mula langkah tegas skg rakyat akan respect..dan anjing2 pakatan akan mula pikir byk kali..

tp syg.. Najib kena sindrom pelik.. buat demo mcm ni tp pemimpin UMNO xbrani turun takut dilabel racist.. berjayalah perang saraf DAP melabel UMNO supaya lebih lembik..

Anonymous said...

Syabas bro.. kita war2 kan, insyallah saya akn turun dari terengganu, kita tunjukkn pd cinabeng sial DAPIG bahawa kita akan bangkit bila dia orang dah mula nak naik kepala.
Pada macai2 Pas n Pkr pergi mampus lah lu orang.. jilat puas2 kapir harbi komunis babi tu.

Din Trg

Anonymous said...

Sape nak takut gerun kalau kita asik maaf, maaf, maaf, maaf tak sudah-sudah. Pastu amaran demi amaran demi amaran demi amaran. Kalau tak ada tindakan sape yang nak takut?

Tu sebab esok dan esok dan esok dan esok buat lagi. Dah jadi macam satu kebiasaan pulak. Sape yang nak takutkan rimau kalau taring, kuku dah tak ada.

Dulu masa Mahathir ada ISA perkara macam ni tak pernah jadi, tapi sekarang benda yang dulu kita tak pernah bayangkan dah pun jadi.

Tengok video di You Tube sebutan Malaysia......dengar dan fikir.

Anonymous said...

Semalam 04/02/2014, Selasa dalam akhbar Straits Times Singapura yang selalu menyalahkan Umno/BN lagi tentang percubaan B abi kroni peliwat parti kencingkan rakyat mahu jadi menteri besar Selangor dan Perdana Menteri.

48% Melayu pengundi
41% pengundi cina
10 % pengundi India
1% pengundi lain-lain
dalam Kajang.

Sial jahanam Carolyn (bo) Hong buat pujian terhadap bapak homo kroni parti kencingkan rakyat.

1. Betina ini melaporkan kata penganalisa B abi kroni akan menang.
2. Sultan Selangor akan gerenti bersetuju perlantikan B abi kroni peliwat jadi MB Selangor.
3. Ahli pendalaman parti kencingkan rakyat anwar lebih canggih dalam pemerintahan dari khalid gagap.
4. Anwar akan menyelesaikan kos sara hidup dalam krisis kenaikan harga barang.

5. Keparat Melayu Ibrahim Suffian dari Merdeka Center bapak homo kroni lebih baik dari khalid gagap keran B abi mempunyai jalina yang sanga luas dalam pemerintahan memerintah kekusutan kewangan dari khalid gagap.

Sudah tentu Ibrahim Suffian keparat dibayar oleh B abi kroni untuk memuji kepintarannya. Kebodohan Ibrahim Suffian mencemarkan kerajaan sekarang yang selalu bekerja kuat menstabilkan ekonomi dan semua aspek tanah air kita.

Anonymous said...

Hidup lagi oewaris nie....

Anonymous said...

betul. kesian kat melayu. yang nanti nak turun padang berapa kerat sangat. macai pkr tentulah tak kan. kerana depa pemuja jubur. Pas pula tak boleh sentuh orang UMNO takut najis.

Anonymous said...

Lantak laaa....umno nak turun ka...najib x moo turun kaa...

Aku x pedulik....

Tapi darah melayu yg mengalir dlm bdan ni tetap akan turun...

Aku dtg sbb aku org melayu islam yg x rela bangsa aku dipermain2kan dan di hina...

Zul said...

Sudah ler tu.....selagi umno x sedar diri isah di perjuangkan. Perjuangkan umno yg lebih bersih dan kepimpinan yg tidak korupt dan berkeliber. Perjuangkan umno yg betul betul umno yg memperjuangkan melayu dan bukan poket sendiri. Buat apa kita nak demo sana demo sini sedangkan pemimpin takut pada bini dan asyik kira wang. Siapa yang kita pejuangkan dan untuk siapa hasilnya? Udah ler tu. Jgn tudoh org lain telanjang jika kita sendiri tidak berseluar...

Zul said...

Sudah ler tu.....selagi umno x sedar diri isah di perjuangkan. Perjuangkan umno yg lebih bersih dan kepimpinan yg tidak korupt dan berkeliber. Perjuangkan umno yg betul betul umno yg memperjuangkan melayu dan bukan poket sendiri. Buat apa kita nak demo sana demo sini sedangkan pemimpin takut pada bini dan asyik kira wang. Siapa yang kita pejuangkan dan untuk siapa hasilnya? Udah ler tu. Jgn tudoh org lain telanjang jika kita sendiri tidak berseluar...

Anonymous said...

Apa melayu boleh buat , tinggal nama melayu je lah yg ada lagi ,Puak puak ni buat apa pun tak kena tindakan , bebas se bebas nya.............kesian tengok kan melayu melayu ni......tinggal nama je.

Anonymous said...

en najib memang tak layak tadbir sebuah Negara. apa yang arwah bapak dia buat dulu, diruntuhkan kini dan selamanya. Nak tadbir rosmah pun xde masa, inikan pulak sebuah Tanah air.
Mana2 rakyat yg cakap en najib bagus tu adalah mereka yang mengampu. Lihat dimana taraf umno/bn? nasib tak masuk lobang jamban saja dikerjakan lahanat pakatan.

Anonymous said...

PERASAAN ANTI MELAYU OLEH TERESA KOK MEMANG TIDAK DAPAT DISEMBUNYIKAN LAGI. LEPAS INI TIADA LAGI MAAF UNTUK TERESA KOK. BEGITU JUGA PEMIMPIN KANAN DAP YANG LAIN ANTARANYA LIM KIT SIANG. SERUAN KEPADA SEMUA AHLI PEKIDA MALAYSIA JUGA, JANGAN DIBERI MUKA DAN PELUANG LAGI TERHADAP CINA KURANG AJAR INI. DEMI ISLAM DAN MELAYU KITA BERSATU.

Anonymous said...

KEPADA SEMUA AHLI UMNO YANG BERKESEMPATAN SILA TURUNLAH KE GELANGGANG. DEMI MARUAH ISLAM DAN MELAYU. SIKAP KEJI CINA DAP JANGAN LAGI DIPANDANG RINGAN.

Anonymous said...

org melayu yang bodoh...asyik nak berdemo aje...action satu apa x da...haprak punya melayu...nak pinjam kata mat kilau...telur pun xda......phuiii....kat Malaysia ni mana ada melayu yg berani...semua pandai ckp aje.....

Anonymous said...

Time ni la PERKASA kena tunjuk keperkasaan. Begitu juga, ayahanda2 dan abg long abg long semua. Jangan hanya perkasa dengan kata kata atau perkasa dengan golongan yang lemah. Isu membabitkan Melayu, agama dan negara masa yang baik untuk jadi perkasa...

Anonymous said...

Negara kita ada kerajaan.Malangnye kerajaan kita sangat lemah.Boleh bangun dan maju dari segi ekonomi tetapi lemah dalam pentadbiran dan penguatkuasaan undag2.

Kerajaan kita lemah kerana dipimpin oleh pemimpin yang berjiwa lemah.Walaupun undag2 dan perlembagaan nyata berpehak kepada pemerintah,namun kerana kelemahan dan ketakutan undang2 dan perlembagaan itu sendiri tak berani nak dilaksanakan.

Kesannya individu atau kelompok tertentu naik tocang.Berani mencabar undang2 dan perlembagaan itu sendiri.

Kesimpulannya:Pemimpin melayu hari inilah yang menghancurkan bangsa Melayu itu sendiri.

Tunggu 10 atau 20 tahun akan datang, melayu akan ranap di bumi melayu ini sendiri.

Kepada pemimpin melayu yang pengecut,nasihat saya berundurlah,cari jalan selamat,duduk diam2 dibalik pintu yang berkunci.Demi kesinambungan Bansa Melayu Di Tanah Melayu tercinta ini.

By:Cikgu@\"S"

Anonymous said...

Nak percaya atau tidak... lantaklah.DAP dulu kini dan selamanya akan tetap benci orang MELAYU.

Anonymous said...

setuju sgt2 dgn anon 1.41. Perkataan yg terbaik nk gambarkn situasi skrg ni. Kerajaan dan UMNO lembik sgt2 utk tangani perkara ini. Laporan polis punye la bnyk, tpi satu pn x nmpk kesan. Dan kalau beginilah keadaannya....video teresa cock versi kedua pula mungkin muncul, sbb DAP seolah2 untouchable. Ni semua disbbkn kerajaan lembik yg aku pilih baru2 nie. UMNOOOOOO. NAJIBBBBBBBBBBBBBBBBB..... tido ka!!!!?????

Anonymous said...

Salam Bro,aku cadangkan dijemput sekali orang-orang Melayu yang berada dalam PAS dan PKR.

Anonymous said...

Salam Bro,aku cadangkan dijemput sekali orang-orang Melayu yang berada dalam PAS dan PKR.

mat13 said...

mula mengasah.....menunggu masa.....berterbangan diudara....huhuhuh

Anonymous said...

Tak habis habis demo, tapi bergantung semua kat cina. Baju, ikan, pencuci jamban, jarum sebatang pun semua cari kedai cina. Terpaksa sebab takde kedai melayu. Jom kita demo kuatkan ekonomi, itu je cara nak ajar cina. UMNO beli satu deret kedai kat mana cina meniaga...lawan habis bisnes dema. Ini demo tak habsi, cina sengeh jer. Gua peduli apa lu mau demo...wake up la malays...berlambak sgt dah demo ni..melayu makin mundur. Kerja jadi kuli cina...

Anonymous said...

InsyaAllah aku salah sorg yg akan datang....tapi aku datang bukan krn NAJIB atau binik dia yg di cemuh dan di hina tapi aku datang krn aku teramat bencikan nyonya babi neh dan sekutu DAPig yg kini teramat-amat terserlah kebiadapan dan kekurangan ajar mrk thdp Islam dan Melayu....

Bg aku kalo nak hina atau apa saja yg korg nak buat pada najib lantak korg la tapi jgn sesekali melibatkan Islam dan bangsaku Melayu...Najib dan suku sakat dia dah terlalu PONDAN utk aku bela....

Anonymous said...

CINA DAH BUANG MELAYU TARAK MAU KAWAN MAA. SEBAB ITU CINA2 SUKA MAINKAN MELAYU, ISLAM, BUMIPUTERA KERANA TARAK TINDAKAN. NAJIB SUDAH MANYAK TAKUT SAMA CINA MAA KENA MAIN ISU KANGKUNG. SEBELUM PRU13 NAJIB MANYAK SYOK DIA INGAT CINA MANYAK SUKA MAA TETAPI KENA MAIN SAMA CINA JUGA 95% CINA TARAK UNDI BN MAA MALU GILER MAA.

Anonymous said...

Knp demo hari kamis,org keje kn..
Hari sabtu ke ok gak...

Anonymous said...

Jangan buang masa nak demo demo. Biar polis buat kerja dia. Polis kan ramai polis melayu, anggota pangkat bawah melayu, pegawai pangkat besar melayu. Pi tangkap saja Teressa Kork tu kalau betul dia buat salah.

Polis melayu sepatutnya ikut dan tiru cara anggota penguatkuasa PBT di Penang. Mereka walau pun melayu tetapi cukup tegas dan patuh kepada arahan ketua mereka. Ketua mereka bukan melayu bagi arahan supaya hambat semua peniaga melayu yang tak ikut law maka mereka para penguatkuasa melayu pun hambat peniaga melayu sampai ke lubang cacing.

Tapi Ketua Polis tak berani bagi arahan supaya polis melayu pi tangkap Teressa Kork.

Anonymous said...

Bahayalah berdemolah. Kenapa kita nak ikut PR yang suka berdemo-demo tak berhenti-henti. Duduk rumah layan anak bini cukuplah. Tak silap nanti kena tangkap polis kerana tiada permit demo. Mana nak anak bini bergantung nanti. Teresa Kok nak buat apa, hak dialah. Sama dengan Papagomo yang buat klip lucah Anwar tempoh hari, itu hak dialah. Nanti masa sampai masa karang, terima balasan yang setimpallah. Berani buat, berani tanggung walaupun secara fizikal dan kewangannya mungkin tidak mudah bila dilempar hukuman oleh yang MAHA KUASA. Sekarang bolehlah cakap besar, tunjuk belang....sampai masa nanti, kita seorang jugak yang tanggung segala hokum dan dosa kita.

KING MAKER said...

Pada 21 Jun 2013, Wong telah mempengerusikan mesyuarat post mortem pilihan raya bersama Teresa Kok dan ahli lain...Dalam mesyuarat itu Teresa Kok telah mengumumkan bahawa pengurus kempen beliau En Ng Chai Heng telah berjaya mengumpul wang derma sebanyak RM 300,000 demi parti dan Teresa Kok mengarahkan semua ahli supaya tidak campur tangan dengan wang itu...En Ng Chai Heng mempunyai kebebasan mutlak utuk membelanjakan wang tersebut...semua ahli yang hadir menjadi saksi insiden ini... - See more at: http://kinginwar.blogspot.com/2014/02/teresa-kok-kantoi-banyak-duit-dia.html#sthash.e0kQDdT8.dpuf

Anonymous said...

Jihad ekonomi sy sokong, itu senjata yg paling berkesan...

Anonymous said...

hari pukul 2petang?
khas untuk orang yang tak ada kerja saja?
buat hari jumaat lepas solat

Anonymous said...

Dah dapat permit ber demo ke Belum?

Ingat Negara tak de undang-undang ke?

Mana ISA?

Anonymous said...

aku turun bukan nak bela pm atau umno yg lembik (berdegar2 bila berceramah kononnya nak bela bangsa, agama dan negara tapi bila berdepan cinabeng terus jadi badut..hampehhh..)
aku turun kerana nak pertahankan agama, bangsa dan negara aku dari terus dihina oleh cinabeng siall..

kepada melayu2 pkr dan pas boleh terus duduk dalam seluar dan kain cinabeng.. jilat puas2..

Anonymous said...


teresa...wakakakakakaka...model gambar bogel tu.....wakakakakaka...

Anonymous said...

TERESA KOK-.MESTI BACA!SEBARKAN! BIADAP PUNYA
>
>
>
> Ramai kalangan Orang Melayu sendiri tak tahu siapa Teressa Kok ini:
>
> Nama :Teresa Kok Suh Sim
> Lahir :Mac31,1964 (44tahun).
> Agama:Kristian Katholik (Berpegang Teguh).
> Pendidikan:Ijazah USM (Perhubungan). Ijazah Lanjutan UM (Sains Politik).
> Karier Politik: Setiausaha Politik Lim Kit Siang (1990 - 1995).
>
> 1995 - Bertanding di atas tiket DAP Kawasan Parlimen Ipoh Barat kalah
> pada calon MCA.
>
> 1999 - Menang kerusi Kawasan Parlimen Seputeh, Kuala Lumpur .
> 2008 - Kekalkan kerusi Parlimen dengan undi majority yang paling tinggi
> keseluruhan dalam semua kerusi parlimen yang dipertandingkan - 36,492.
>
> Sebab-sebab kemungkinan dia ditahan dalam Akta Keselamatan Dalam Negri
> (ISA) pada Jumaat 12hb September 2008 dibawah section 73(1) .(yang
> membenarkan setiap induvidu boleh ditahan tanpa bicara selama 60 hari).
>
> Dengar cerita, beliau telah menasihati atau pun mempengaruhi kaum
> bukan Islam lain untuk menghantar satu petisyen kepada Jawatankuasa Mesjid
> di Puchong melarang menggunakan pembesar suara untuk laungan Azan;
> tetapi beliau masih sangakal tuduhannya.Tetapi pada 14hb.September 2008
> PPIM,PEWARIS dan Badan-badan Islam NGO's telah buat satu lapuran polis
>
> dengan mengatakan Teresa Kok telah melarang menggunakan pembesar
> suara untuk laugan Azan di Mesjid-mesjid dan surau-surau disekitar Kota
> Damansara,Sri Serdang dan Pucung Jaya.
>
> Kes ini adalah terpencil dari Teresa tetapi dimasa lampau banyak kali
> beliau telah lakukan penghinaan sengaja terhadap Institusi Agama
> Islam dan kerajaan di Negara ini.
>
> 1. Tahun 2002 - Telah menulis sebuah atikel di sebagai kolumnist
> surat khabar harian berbahasa Cina Sin Chew Jit Poh dengan lantang
> menyuarakan bantahan pakaian berunsur Islam untuk kakitangan Islam yang
> dianjurkan oleh kerajaan dalam kod etika pakaian rasmi.Dengan mengatakan
>
> pakaian Islam tidak berciri mesra-rakyat (people friendly).
>
> 2.Menuduh Biro Tatanegara mengamalkan dan menyebarkan pengajaran
> perkauman(racist).
>
> 3.Bersifat sengaja memalukan Umat Islam dan Sistem Perbankan Islam
> dengan membentangkan usul perbahasan di Dewan Rakyat berkenaan kerugian
> Bank Islam pada tahun 2005.Teresa sebagai bukan Islam tidak perlu dan mengambil
> berat tentang perbankan Islam di mana ramai parti pembangkang yang beragama
> Islam boleh membawa usul ini.
>
> 4.Di Parlimen juga beliau kuat menyuarakan tentang hak ekuiti Melayu sasaran 30%
>
> telah tercapai dan kerajaan sengaja manipulasi fakta stastiknya.Telah lantang bersuara
>
> untuk hapuskan ekuiti 30% bangsa Melayu dan dasar DEB yang mana orang Melayu
>
> anggap ia adalah Hak Orang Melayu.
>
> 5.Dengan lantang membantah tindakan PDRM mewajibkan Polis Wanita mengenakan
> pakaian menutup aurat dan bertudung dengan berkata PDRM sengaja sekat hak-
> asasi wanita Islam.Sehingga datuk Nazri gelar Teresa Kok ini seorang
> 'Anti-Islam' di sesi Parlimen.

>
>
>

Anonymous said...

sambungan kenali biadapnya teresa kok.
>
> 6.Memalukan pasukan Polis Di raja Malaysia dengan sebarkan mms kononnya
> pasukan Polis Negara tidak boleh dipercayai dan salah laku terhadap tahanan
> dalam lokap dengan mendera dan membogelkan wanita rakyat negeri Cina.
>
> Sehingga kerajaan pusat telah dipaksa memohon maaf dengan kerajaan
> Cina.Sengaja dan mempunyai niat jahat menjatuhkan imej Negara dan
> Polis Di Raja Malaysia di kaca mata dunia.Walau pun sumber fakta mma itu
> tidak tepat,berkenaan kerakyatan wanita tersebut tetapi beliau sengaja
> membesarkan kisah tersebut di media antarbangsa.Apabila identity
> wanita tersebut sebenarnya adalah wanita Melayu dan kerakyatan
> Malaysia beliau enggan mohon maaf pada keluarga wanita tersebut yang
>
> telah aibkan maruah melalui mms dan Pihak PDRM.
>
> 7.Berusaha sungguh-sungguh untuk menjadikan> Negeri Selangor hub yang
> terbesar untuk membela babi secara moden didunia.
>
> Para pembaca menilaikan sendiri sikap wanita ini yang begitu radikal
> dan bahayanya kepada rakyat berbilang kaum yang sentiasa menghormati
> ugama,kebudayaan dan cara hidup kaum yang lain di Negara ini.Kita
> harap beliau akan memikirkan dan akan berubah selepas ini seperti Bosnya
> Mr.Kit dan yang diluar sana yang sentiasa eksplotasi agama kaum lain
>
> agar waspada dalam ucapan dan tindak-tanduk kalian!.
>
>
>

Anonymous said...

MELAYU MAKIN LAMA MAKIN LEMAH
GODD SIGN FOR THE CHINESE
MELAYU MAKIN LAMA MAKIN BOLIH DI BODOHKAN.
HOOOOOOOORAY.......
CHAUVINIS CHINA BANGKIT.

Anonymous said...

Aku heran macam mana PUAK YANG ISLAMNYA CUKUP SEMPURNA tak nampak belang kafir harbi ni. Adakah Allah dah hijabkan dia orang atau hati dia orang dah dimatikan Allah Taala?

MasyaAllah, sepatutnya dia orang yang agamanya dalam akan lebih terang mata hatinya untuk nampak nawaitu kafir harbi ni. Dia orang bukan je tak nampak malah dia orang pun sama menyokong kafir harbi menjahanamkan Islam, mempersendakan Rasulullah, memepertikaikan maksud ayat Al-Quran, memecah-belahkan ummah dan merenggangkan ukhwah.

Berdiamkan diri bermakna bersetuju. Kalau tak setuju tentu dia orang dah tegur saudara kafir harbinya.

Anonymous said...

Tampar ja ka.....