Wednesday, February 5, 2014

MELAYU DESAK KERAJAAN PANTAU DALANG SYAITAN INI !


KLIK SINI

10 comments:

Anonymous said...

harapkan najib...pakai negara tergadai...harapkan zahid..taim piliharaya/pilihan parti mcm tegas
sepanjang masa..ghuper tegas berkala...maaf..sapew lagik kita nak harapkan selain diri sendiri dan Allah....

Pakri Moideen Naina said...

DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13hb MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI

Peristiwa Mei 13 adalah untuk memaksa Tunku untuk mengundur diri secara paksa oleh Razak yg bermain kat belakang dengan Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur untuk mengkhianati Tunku , supaya menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan kewajipan sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam dan seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Inilah cerita yang seakan akan mirip adegan Mark Anthony dan Brutus. Semuanya dilakukan secara serampang 2 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan kerajaan yg kalah kerusi dibanyak tempat.
Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AnataraBangsa . Mahkamah Tarzan Malaysia tidak diperlukan bab keputusan memang akan dibuat sebelum perbicaraan, menyokong Cik Kuti. Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok bandingan di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya.

Pakri Moideen Naina said...

...........sambungan

Mahathir Cik Kuti adalah makluk yang sememangnya pakar dalam mengapi-apikan semangat perkauman supaya songlapan demi songlapan ke atas kekayaan Negara atas nama Bumiputera dapat di teruskan sampai ada 3 kelas yang nyata akan timbul iaitu kelas atas, pertengahan dan kelas bawahan. Walaupun kelas atasan dan pertengahan yang akan diujudkan terdiri dari Melayu Islam Bumiputera tapi kelas bawahan akan mengandungi lebih ramai Melayu Bumiputera sebagai pengemis dengan lain2 kaum. Ini sengaja dilakukan supaya laungan agenda martabatkan bangsa belum lagi tercapai boleh didendang sampai khiamat dan di teruskan sebagai selimut untuk menyorok rasuah yg begitu mendadak, yg akan menular dikalangan Bangsawan , ahli2 perniagaan yg besar , kakitangan2 kerajaan dan GLC di satu sudut dan rakyat yg berkerja disektor swasta dengan tidak ada pekerjaan tetap disudut yang lain, Inilah resepi yang akan memakan Negara Malaysia sampai hancurnya Negara ini di masa yang akan datang. Jadi perampasan kuasa pada tahun 1969 adalah permulaan untuk kemusnahan secara total Negara Malaysia. Ianya tidak ada hubung kait dengan generasi UMNO , MIC dan MCA yang menuntut kemerdekaan pada tahun 1957 untuk merealiisasikan satu Bangsa Malaysia . Dari tahun 1970 tidak ada penglibatan kaum2 lain dalam pembinaan identifikasi Malaysia secara umum kerana peranan kaum2 lain telah pun diperkecilkan oleh perampas-perampas kuasa pada 1969. 13 Mei 1969 dilakukan UMNO untuk diulangi sekiranya diperlukan pada bila2 masa untuk memelihara keluarga Mahathir Cik Kuti dan Razak dipuncak pemerintahan Negara.
Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Naina Mohamad Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 telah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad dulu.

Kain rentang yg dipasang diGereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang , rasuah dipadamkan secara licik. Harga barang akan meningkat lagi, rasuah akan menular ke semua pelusuk Negara sehingga Negara menjadi kucar kacir. Inilah arah yang ditunjukkan UMNO sekian lama , dan pesalah utama yang membiarkan kedaan menjadi sebegini ialah rakyat yang tidak mahu mengembang fikiran mereka dan lebih selesa dengan pemikiran yang sempit.

CEO Siber said...



'Please Note'

- Pelaburan jutaan ringgit 'skuad sayang selangor' sepanjang 5 tahun untuk merampas kembali selangor di tangan PKR tidak berhasil. Malah memberi 8 lagi kerusi Dun kepada PR.

- Walaupun beribu kali lakonan @ provokasi yang dimainkan oleh media UMNO BN ia tidak lagi relevan untuk Rakyat Selangor. Begitu juga Kelantan dan Pulau Pinang. Ia tetap akan menjadi milik kekal PR.

- Terengganu juga bakal mengikut jejak selangor... Lihat saja pru 13 hanya 2 kerusi sahaja berbeza dan kemerosotan ketara BN...

- UMNO BN akan membubarkan 'Skuad Sayang Selangor' dan mengantikan 'Skuad Sayang Terengganu' pula. UMNO BN yakin bila perlaburan jutaan ringgit diberikan kepada rakyat Terengganu terutama anak muda akan mengekalkan Terengganu ditangan mereka.

- UMNO BN akan kekal memerintah Terengganu jika pelaburan mereka berjaya dalam 'Skuad Sayang Terengganu'... Lihat saja bukti jelas apabila pelaburan RM15,000 untuk satu keluarga FELDA dapat mengekalkan undi mereka kpd UMNO BN walaupun sedikit merosot... Jadi apa sangat bezanya level pemikiran anak muda FELDA dan Anak muda Terengganu?

- UMNO BN tetap akan membubarkan 'Skuad Sayang Selangor' apabila Anwar berjaya menjadi MB selangor. Aura Anwar yang kian kuat kpd anak muda Selangor hanya menjadikan usaha mereka sia2. Lebih baik mereka tumpukan Negeri lain yang juga akan jatuh ke tangan PR...



Akhir Sekali, adakah UMNO BN akan menyumbat kembali Anwar ke penjara untuk tempoh 10 tahun lagi untuk menghalang daripada menjadi MB Selangor??..... Tetapi yang pasti, UMNO BN akan 'ketandusan strategi' untuk merampas kembali Selangor dan menemui 'jalan mati' untuk menarik sokongan pengundi muda dan pengundi baru yang sudah terdidik sejak 5 tahun dulu..

Anonymous said...

Spesies redbin army yg bgerak dlm plbagai rupa pnyamaran mcm sesumpah dgn misi utk mjahanamkn n mhancur leburkn kredibiliti n jasa baik pmimpin Melayu. Redbin ni hidup makan minum tido n mati dgn misi yg amat x bmoral n plg x btamadun dlm dunia. Hny kat Malaysia je ada spesies redbin nie.
Org Melayu amat tau sape dalang 13mei n memali @ whatever tak lain x bukan parti dap. Hny totok pas yg percaya n telan pbohongan bodo redbin ni

Anonymous said...

Saya membaca komen kamu.saya pasti kamu bukan org malaysia.pulanglah ke negara asal kamu.di sini bukan tempat kamu.semua fakta kamu adalah salah belaka.usah tunjukkan kebodohan kamu sebagai pendatang asing.sila kluar dr mlaysia negara ku.

Anonymous said...

Kamu terlalu byk mmbaca akhbar haramkah...insaflah.jgn jd bodoh mcm umnu be end. Spt tolol membaca utusan malaysia keterlaluan.

Anonymous said...

Red Bean sedang tabur fitnah. Berhati2. Siap nak guna nama samaran mamak. Do you know that the Malays n the Indian Muslims have been in marriage since time immemorial. Jgn nak jadi batu api memecah belah ikatan org Melayu dn India Muslim. Fuck off!!!!

Anonymous said...

Cuba baca cerita sebenarnya yg dpetik dari Blog Antipkr saperti dibawah;Prjuangan Malaysian Malaysia cuba mnghapuskn kuasa politik melayu.Bila Tunku trsdar & panik tlah tndang Pap kluar dr Msia pd 1965 dan lahir lah Dap yg ada skrng utk truskn prjuangan kaum cina,pnyusupan komunisma dlm parti buruh & sosialis dkuasai cina dan konfrontasi Indo 1964 mburukkn lg keadaan politik Neg yg d exploitasikan oleh cina dgn harapan mnumbangkn Kjaan Prikatan (Umno-Mca-Mic).Pristiwa 13 Mei tlah mngujudkn Mageran dbwh pimpinan Tun Razak.Mlayu baru sdar cina tlah mnunjukkn blang nya stlah 12 thn mndpt krakyataan.Tun Razak sgera tubuhkan ITM,DBP srta mlancarkn DEB manakala Felda brtujuan mnampong Melayu miskin mbina hidup baru dan itulah falsafah hidup Tun Razak.Ini langsung tak jejaskan hidup kaum cina yg tlah lama mnguasai ekonomi neg dan masih trus brusaha mnguasai politik Mlayu.Lalu BN ditubuhkn yg mnjadi pghalang kpd Dap yg sntiasa cuba mngugat ktuanan Mlayu.politik Cina bkn politik kampong tp brsifat global dan m Thailand & Filipina cina mudah mnyesuaikn diri akhirnya Thai kturunan cina jadi PM dan dFilipina mnjd Presiden.memang sifat Mlayu trlalu mudah brkira,cepat puas hati,cepat putus asa,cepat trgoda dan cepat mnyerah srta tak pandang jauh khadapan.Cina memang mahir dan tahu sngat klemahan Mlayu yg cuba deksploitasi semaksimum boleh.

Anonymous said...

POLIS SIASAT artikal ini DIA LAH SALAH SATU RED BEAN ARMY YANG MNABUR FITNAh cincang dia sampai lumat