Monday, February 10, 2014

PRK KAJANG : DONG ZHONG TUNTUT KERAJAAN IKTIRAF PEPERIKSAAN UEC MEREKA !


dong zong sudah keluarkan kenyataan.
desak kerajaan iktiraf peperiksaan UEC mereka .

tujuannya memudahkan pelajar UEC masuk IPTA tempatan dengan mudah.

daripada dulu lagi aku dah cakap.
BN tak perlu bertanding di kajang...

dong zhong dah desak..

adakah kerajaan nak luluskan jugak permintaan dong zhong ni demi nak sekelumit undi cina kajang yang tak bawak apa-apa erti pun kepada selangor dan malaysia khasnya ?

amacam mr pm ?

55 comments:

Anonymous said...

Wanting so much. Giving do very little.
Forget it. Pisang tak berbuah dua kali.

PM kalau tak sedar juga tak tahu lah.

Ramai lagi puak2 Melayu/Bumiputra yang merupakan NADI BN yang memerlukan pembelaan.

Segerakan pembelaan untuk mereka.

Anonymous said...

Wanting so much. Giving do very little.
Forget it. Pisang tak berbuah dua kali.

PM kalau tak sedar juga tak tahu lah.

Ramai lagi puak2 Melayu/Bumiputra yang merupakan NADI BN yang memerlukan pembelaan.

Segerakan pembelaan untuk mereka.

Anonymous said...

Wanting so much. Giving so very little.
Forget it. Pisang tak berbuah dua kali.

PM kalau tak sedar juga tak tahu lah.

Ramai lagi puak2 Melayu/Bumiputra yang merupakan NADI BN yang memerlukan pembelaan.

Segerakan pembelaan untuk mereka.

Anonymous said...

Kita dengar apa kata Ah Jib Gor...

anti kominis dan DAPpigs said...

Aku Harap Ah Gib Gor dan Ah Din Gor tak layan permintaan keder-keder kominis ni. Jangan pisang berbuah 2 kali. Dalam PRU13, 10% saja yang sokong BN. Kat Kajang ni aku rasa bawah 5% saja yang sokong BN. Depa ni tahu nak MINTAK saja, BAGI nya tidak. BOLAYAN pada keder-keder KOMINIS dan DAPpigs....

anti kominis dan DAPpigs said...

Aku Harap Ah Gib Gor dan Ah Din Gor tak layan permintaan keder-keder kominis ni. Jangan pisang berbuah 2 kali. Dalam PRU13, 10% saja yang sokong BN. Kat Kajang ni aku rasa bawah 5% saja yang sokong BN. Depa ni tahu nak MINTAK saja, BAGI nya tidak. BOLAYAN pada keder-keder KOMINIS dan DAPpigs....

Anonymous said...

Dengan BN diaorang mintak peperiksaan tu...dengan PR diaorang mintak tanah 10 ekar untuk buat sekolah Cina...Tak nampak lagi ker wahai Melayu..diaorang ni memang opportunis.

Yang bodohnya Melayu....

Anonymous said...

Dengan BN diaorang mintak peperiksaan tu...dengan PR diaorang mintak tanah 10 ekar untuk buat sekolah Cina...Tak nampak lagi ker wahai Melayu..diaorang ni memang opportunis.

Yang bodohnya Melayu....

Anonymous said...

Ini lah peluang yang Ahjibgor tunggu2 untuk memberi kepada bangsa Cina kesayangan nya tanpa di marahi oleh orang UMNO kerana pilihanraya ma!!!

alfie

Anonymous said...

كالاو ڤي عيم ايكوت جوڬق تق تاو لا. ڤرو اكن داتڠ اكو تق اوندي تقد مسئله كوت. الا بارو اكو سأورڠ ج...

Anonymous said...

bak kata Lee kuan Yew, hapuskan sekolah vernakular, baru Malaysia boleh capai negara maju dan stabil..

Anonymous said...

Sudah sampai masanya kita gerakkan KEMPEN HAPUSKAN SEKOLAH CINA DAN TAMIL .. wujudkan hanya sekolah satu aliran termasuk tadika ...jgn berlembut lagi dengan mereka ini...

Anonymous said...

Najib mesti bagi punya..nanti dia akan suruh Muhyiddin announce.....Melayu kan ke baik hati....no hal lah

Anonymous said...

Najib mesti bagi punya..nanti dia akan suruh Muhyiddin announce.....Melayu kan ke baik hati....no hal lah

Anonymous said...

Peliik ..kenapa Dhong Zhong tidak desak kerajaan hapuskan sekolah cina .... Peliiiknyaa .. LAGI PELIK NEGARA ORANG MELAYU KENA IKUT CAKAP CHINAAA... ... peniiiing pennniiiing

Anonymous said...

Cakap dgn mereka lainkalilah dan abc selamanya

Anonymous said...

Bijak ambil kesempatan & bijak menipu- Cina namanya.

Hapuskan saja sekolah vernakular. Habis problem.

Anonymous said...

najib tak akan sedar diri..

Anonymous said...

kalau benar adakah punahsihat sedang berusaha memusnahkan BN UMNO dari dalam secara perlahan-lahan ?

shahar said...

Gulingkan Najib . . .sebelum dia setuju . . .

Anonymous said...

Gulingkan Najib sebelum dia setuju . . .

Anonymous said...

kan dah start anjing gila minta itu ini. lu orang tenguk thailand..indonesia dan negara sekeliling lu orang ade sekolah venarkular? diorang tak layan pun. kat malaysia macam2 mintak.
banyak cantik....
kalau pm pun lembik...tak mustahil ikutkan permintaan anjing gila tu....

Anonymous said...

PM kalau bagu jugak confirm aku dan family tak keluar mengundi PRU14.

Anonymous said...

DS Najib kena dengar nasihat ini:-

1. Kena beri calon Melayu dari BN tanding DUN Kajang, kerana jika beri kat MCA, BN akan tewas.

2. Jika beri pada MCA...Cina akan berlakon lagi dengan Dong Zhong sebagai kepala wayangnya dan DS Najib akan terikut2 akan permintaan mereka dimana mereka tidak akan menggundi BN pun...percayalah.

3. Ini adalah pertarongan 'servival' ANuar Ibrahim bagi menyelesaikan masaalah peribadinya berkaitan kes mahkamah dimana penggundi Kajang akan diheret sama bagi menyokong aganda nya.

4.Kalau Anuar menang pun, Sultan tak akan merestuinya sebagai MB Selangor kerana Raja2 Melayu tahu siapa Anuar sebenarnya.

Anonymous said...

Harap kerajaanPM Najib tak akan tertipu dengan hipokrik cina. Menang atau kalah di Kajang tidak akan memberi apa-apa kesan kepada kerajaan.

tobeng said...

Ahjib gor dengar ke apa yg kita bagi tahu berkali2?Atau dia cuma dengar cakap punahsihat dia?

Mengiktiraf UEC samalah dengan menghancurkan perpaduan Malaysia.Lepas ini sekolah2 menengah cina pula akan tumbuh macam cendawan sepertimana sekolah rendah cina sekarang.Pemisahan kaum akan berlaku secara total.

Bayangkan apa yg akan terjadi pada Malaysia kalau ini berlaku??

Kalau ahjib gor bodek cina sampai ke tahap itu,akau janji tak akan pangkah BN dan akan mengajak seluruh kaum keluarga dan kawan2 aku juga untuk tidak turun mengundi pada PRU14.Sebabnya sama saja sama ada BN memerintah atau PR,kedua2nya menguntungkan kafir dan menghancurkan umat Islam.

Anonymous said...

Kalau di China dah kena firing squad

tobeng said...

Ahjib gor dengar ke apa yg kita bagi tahu berkali2?Atau dia cuma dengar cakap punahsihat dia?

Mengiktiraf UEC samalah dengan menghancurkan perpaduan Malaysia.Lepas ini sekolah2 menengah cina pula akan tumbuh macam cendawan sepertimana sekolah rendah cina sekarang.Pemisahan kaum akan berlaku secara total.

Bayangkan apa yg akan terjadi pada Malaysia kalau ini berlaku??

Kalau ahjib gor bodek cina sampai ke tahap itu,akau janji tak akan pangkah BN dan akan mengajak seluruh kaum keluarga dan kawan2 aku juga untuk tidak turun mengundi pada PRU14.Sebabnya sama saja sama ada BN memerintah atau PR,kedua2nya menguntungkan kafir dan menghancurkan umat Islam.

Anonymous said...

X usah di layan permintaan babi2.ni...dasar kafir mmg muka x tau malu...mcm haram....

Anonymous said...

najib akan bagi apa saja kpd cina dan india walopon bulan dan bintang dan syurga....

Anonymous said...

Jgn layan cina lahanat ni jib...dongar ckp org jgn wat pokak jo....cino totap cino...mlayu ni nk d sakai kan duduk dlm hutan...suko cino...cina alwazz bgsat

Anonymous said...

Jgn layan cina lahanat ni jib...dongar ckp org jgn wat pokak jo....cino totap cino...mlayu ni nk d sakai kan duduk dlm hutan...suko cino...cina alwazz bgsat

Anonymous said...

wahai najib bagi je la jawatan anda duduk sekarang ni kepada lim kit siang.....

melayu undi anda kelebihan tetap kepada bangsa khinzir....

undi kami sama sahaja seperti memberi kepada pembangkang.....

pelbagai dasar yang anda buat hari ini semua berkelebihan kepada cina....last2 anda ditipu....!

jikalau tun razak masih hidup nescaya pasti dia akan menangis apa yang anda lakukan...

turun je lah...jika tidak mampu mentadbir!

Anonymous said...

bagi najib pinggan

nak negara malysia

ngok punya PKR & Pas tak bersuara temntang hal ni..

Banglasia PKR Tipah Koyak pulak membela Cina lebih dari hak melayu tu sendiri.

Anonymous said...

MEREKA PANCING UMPAN DAHULU, NAUM BELUM TENTU IKAN-IKAN BERMATA SEPET AKAN MEMAKAN UMPAN DARI DATUK NAJID. JADI JANGAN SIA-SIAKAN UMPAN YANG ADA,BAIKBAGI UMPAN TERSEBUT KEPADA RAKYAT SARAWAK YANG AKAN MENGUNDI TIDAK BERAPA LAMA LAGI. JANGAN MASUK PERAANGKAP.

salim hasan said...

AKU BAGI AMARAN KERRRRRAS MANA MANA PEMIMPIN MELAYU YG TUNAIKAN TUNTUTAN DONG GONG NI AKU ANGGAP DIA BUKAN PEMIMPIN MELAYU LAGI TAPI MAHA PENGKHIANAT KEPADA BANGSA MELAYU .TAK KIRA MEREKA TU SIAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Kerajaan jgn tertipu dgn muslihat dong zhong yg cuba meruntuhkan kontrak sosial dgn meminta UEC diiktiraf. Apa hal nak ikut tuntutan mrk sedangkan ia tidak mengikut perlembagaan negara.

Kalau nak tahu kenapa kerajaan perlu membakulsampahkan tuntutan ini. Sila layari artikel ini.

http://apanamadotcom.wordpress.com/2013/06/16/perlukah-kerajaan-menyokong-agenda-uec-siapa-rugi-siapa-untung/



Anonymous said...

Dasar cinabeng babi lahanat.dah mula mntk mcm2 tp undi tetap bg dapig.

Najib lembik bibir merah plk masih mimpi lg tak sedar2 lg.esok2 cina mntk apa pun dibagi.seluar dlm pun dia bagi.

Mampoih la ada pemimpin dan kerajaan mcm ni...

Anonymous said...

Ah Jib Gor mesti kasi punya, sedangkan ISA dia dia boleh hapuskan, ini kan pula permintaan Dong Zhong. Tara hal punya

Anonymous said...

Tak serik kena kenching..sure akan tabur juta juta..itu cara meka berkempen.,

Anonymous said...

Agong org islam sultan org islam pm org islam ydp ketua polis semua org islam tapi cina 2 ka 3 ekor pun tak leh nak senyapkann..dr zaman madir smpai najib smpai la fuckatan.....melampau tul....

Matt said...

Kita melalui Perkasa pun kena minta sesuatu juga utk Prk Kajang ni. Kita minta satu pusat latihan kemahiran bumiputra selangor di Kajang. Siapa nk undi Melayu mesti janji bertulis dan disahkan peguam dgn kita. Do ngong cerdik kita lg cerdik. 50% pengundi di Kajang adalah Melayu, do ngong pandai mintak apasal kita bumiputra yg cerdik pandai tak mintak?

Anonymous said...

Najib juga petualang bangsa.Sokong Najib adalah sokong membawa rebah.Apatah lagi menyokong PAS dan PKR yang semakin hari semakin jadi kafir.

Anonymous said...

Kalau dilayan kehendak dia orang tu, sia-sia je kita undi BN di PRU yang lepas.......sebab kalau dah begitu jadinya.....sama jugak kalau kita undi pembangkang. Wal hasil balik asal, wal asal tak berhasil.

celana biru said...

kesimpulannya:

Ramai pengundi melayu tidak memilih BN.
Mereka bukan benci BN tetapi benci NAJIB.

Anonymous said...

Ahjibgor nak ikut?

Anonymous said...

Najib nak ikut ke? Najib bapak skola vernikular.

Anonymous said...

Mcm gini la pendekar.

Anonymous said...

Bg jib bg copek bg smua tanah tanah melayu ni depa x minta smuo ko...dr zaman mafir kutty smp la smua bg kat cina padan muko umngok...sapu berak kutty kau jib siannnnnn

Anonymous said...

kalau kerajaan BN lulus juga..orang melayu akan pastikan jawatan najib sebagai tukar gantinya. harap semua pak menteri melayu BN jangan buat tidoq tidoq ayam..

Anonymous said...

kalau kerajaan BN lulus juga..orang melayu akan pastikan jawatan najib sebagai tukar gantinya. harap semua pak menteri melayu BN jangan buat tidoq tidoq ayam..

Anonymous said...

kalau kerajaan BN lulus juga..orang melayu akan pastikan jawatan najib sebagai tukar gantinya. harap semua pak menteri melayu BN jangan buat tidoq tidoq ayam..

Anonymous said...


teliti dari banyak sudut, melayu cuma dapat sikit keuntungan dari kemenangan yg kerajaan sebagai pemerintah.

kerana melayu yg berkuasa pon jenis pak turut dan pak sanggup. tak ada keberanian total ini adalah negeri asal melayu.

ada ketika melayu ditarafkan sebagai bodoh berpolitik, ketinggalan dan gagal bersaing dalam bidang perniagaan, cuma nasib ada baik dibidang pelajaran bolihlah dibanggakan itupon dahulu ada dasar kouta, biasiswa yang sekarang senonim dengan PTPTN.

BANGSA MELAYU yg pangkah BN simpan rasa kemarahan kerana kerajaan dilihat begitu bodoh membela pembangkang yg jelas tidak memberi kebaikan kepada perpaduan kaum.

banyak perkara kelemahan kerajaan yg sudah rakyaat nyatakan dengan berbagai contoh. tapi kerajaan buat dek jer.........

Anonymous said...

Boleh dipertimbangkan kalau bn menang dulu prk kajang.. jgn bg dulu sblm prk nanti kena tipu pulak mcm pru 13..

Anonymous said...

Tak payah bg. Cina akan ikut taiko. Kalu bn nak bg jika menang besar kemungkinan menang. Tapi kena mitak mcm ni,jika pru14 mca kalah byk kerusi hapuskan saja sekolah vernikular.