Friday, March 7, 2014

ANWAR JAMMED ! MACAMANA NAK JAWAP SOALAN PENTING INI ?


walaupun di asak dengan pelbagai hujahan yang membelitkan, peguam shafee abdullah selamba je pulun anwar kaw kaw dalam court.

shafee bagitau...

anwar telah dituduh meliwat saiful.
namun apa yang anwar dan peguamnya mampu buat adalah....

nafi aje... nafi... ok mudahkan cite anwar kata aku tak liwat la..

setakat cakap semua orang boleh cakap. anwar punya nafi sampai habis dibebelnya pasal konspirasi..

shafee bagitau sekadar nafi tak cukup.. buktikan !
anwar tak boleh cakap apa lagi bila disuruh bukti.

yang menjadi masalah besar kepada anwar adalah macamana nak jawap soalan shafee ni..

apa soalannya ?

macamana air mani kamu ( anwar) boleh berada dalam dubur saiful ?

anwar cakaplah bab konspirasi..

anwar boleh cakap bab konspirasi umno dan makhluk asing sekali pun...

namun yang anwar tak boleh buktikan adalah bagaimana dia nak bagitau mahkamah kenapa air mani dia ada dalam dubur saiful..

isnin petang mungkin...mungkin penghukuman..
silap aribulan ke dalam lah dia.
sayonara wahai dajjal.

40 comments:

Anonymous said...

Penyokong bodohnya hanya akan percaya dia meliwat bila dia mati tgb meliwat. Selain dr itu, semuanya salah amno. Kali ni nak tgk sapa yg tergolek sapa yg bergolek

Anonymous said...

Yg Arif, bukan salah saya tp salah 'TUT' saya yg tak boleh dok diam bila nampak hok comel2

Salatus Salatin said...

Alamak..susahnya nak jawap soalan tu yer..macam mana Yer Anwar?

Anonymous said...

Si Dajjal Bangsat ni mudah2an di madokkan dalam penjara dan MAMPOS!!

Anonymous said...

Aminnn..itu hukuman dunia..akhirat allah saja yg tahu..

Anonymous said...

sepandai-pandai tupai melompat, jatuh juga berdepap kat atas tanah. Tak pe lah sbb dia tupai. Yang sorang ni muka dia mmg tak tau malu. Dahlah rendah akhlak, ada hati pulak nak memimpin Negara. Pemimpin yg rosak akhlak hanya sesuai memimpin golongan yang rosak akhlak juga.

Anonymous said...

Kedutaan mana pulak anwar nak sembunyi minta perlindungan... semoga Allah perlihatkan kebenaran yg satu dunia menanti2.

Anonymous said...

Raya ni aku nak kirim kad raya tempek gambo kunyitt....ekeke

Dedulu taun 97-2000 aku x penah miss anto kad raya ke nuarr...

Kikiki....

Yek lerr zaman tu mana kita nak kenal kaki liwat ni...

Slamat masok penjara la al jubb...kiki

Anonymous said...

air mani dia merangkak dari rumah sebelah pergi ke rumah sebelah dan masuk ke dalam lubang dubur saiful, ini adalah jawapan terakhir macai PR , hu hu hu

Anonymous said...

JENG JENG JENG.....
ANUGERAH TUHAN..................PAPA HEBAT
JENG JENG JENG

Anonymous said...

GOAL
GOAL GOALLLLLLLLLLLLL............

Anonymous said...

Kalau Anwar jadi MB Selangor , harga kunyit di Selangor akan turun . Itu janji Anwar .

Anonymous said...

Sampai bila Anwar nak temberang. Hukum Allah sudah pasti menanti. Allahuakbar! Takbir!

Anonymous said...

Masa anwar ni masih kat dalm sungai buloh, negara kita aman damai..

Lepas dolah badawi keluarkan dia, islam,melayu,institusi raja, institusi keselamatan kita jadi bahan lawak dari bukan islam pasal anwar yg.jual semua tu untuk undi !

Nak harap pas ? Mereka pon dah kena liwat dengan pkr dan dap. Contoh? Isnin lepas masa mahkamah nak putuskan rayuan kalimah Allah kat mahkamah, mana penganot pas yg.kaki demo tu semua? Duk bawah ketiak lim guan eng?

gen2felda

alfred marinus said...

Confirm ke Air Mani Anuar kat dubur Saiful? boleh buktikan? Peguam pa tu, tanya soalan yang boleh kena diri sendiri..Fikir-fikirkanlah..

Anonymous said...

Talian Hayat apa lagi Anwar akan guna untuk buat RAYUAN dan TANGGUH..Harapan Hukuman kali ini buat Pengajaran secukupnya kepada Anwar....Sudah JEMU pasal Kes Anwar yang tiada ENDING.

anti-LGBT said...

Esok lusa ni Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajjal akan lari ke Turki atau US embassy mintak suaka politik sebab undang2 kat bumi Melaya ni tak membenarkan dia meliwat mana2 jantan atau betina ikut sesuka hati dia.....kahkahkahkah

Anonymous said...

RIP... Rest In Penjara..

Anonymous said...

RIP... Rest In Penjara..

Mak Bedah said...

Bagaimana Channel NewsAsia semalam menulis tajuk kes kebebasan Anwar dari tuduhan sodomi dirayu di Mahkamah Rayuan oleh kerajaan Malaysia?
Bukankah Saiful yang merayu kes ini?

Lester Kong dari Straits Times Singapura menyebut Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah adalah pendakwaraya kerajaan (Government Prosecutor) . Mengikut laporan L K kerajaan mahu menumpaskan kes kebebasan tuduhan terhadap anwar pada sa’at dia mahu bertanding di Selangor dan kepastian dia jadi Menteri Besar.

Bukan kah itu satu PENIPUAN PALSU oleh anwar? Bukankah dia yang sentiasa menangguhkan kesnya sehingga pada masa PRK?

Tetapi L K buta tentang hujah ini, dia hanya menyalahkan kerajaan sahaja dalam akhbar STS. L K tidak terfikir tentang penipuan anwar sentiasa melewatkan kesnya.

Kata L K lagi, Karpala Singgek, peguam anwar,

1. Jude Pereira sudah mengabaikan DNA sample selama 96 jam tanpa penyejok ais dan merosakkan nilai DNA itu.
Inilah tipu helah Karpala Singgek menyebelahi anak peguam tua dia.
2. Karpala Singgek cakap kes ini tidak sepatutnya dibongkar lagi dan permintaan pendakwaraya tak boleh dilayan lagi.

L K sudah mencemarkan nama mantan PM Tun Dr Mahathir dalam laporan beliau. Mengikut artikel dia, kedudukan anwar sebagai Timbalan PM pada masa itu dipecat secara tidak manasabah dan dipenjarakan kerana korapsi dan sodomi.

Semasa pelepasan banduan anwar dari penjara, dia telah dapat ramai pengundi yang memilihnya.

Artikel yang macam sial ni ditulis oleh wartawan sial patut di lempar taik babi kat muka L K keparat ni.

Kalau sudah jadi penjenayah sodomi dan korapsi, kalau sudah jadi banduan, penipu rakyat, penipu luar Negara, bagaimana boleh jadi Menteri Besar ? Perdana Menteri Malaysia ?

Bodohlah, banganglah, buta akallah, benaklah rakyat Malaysia semua yang mengundi si pemimpin penipu ni. Termasuk keparat L K dari STS.

Anonymous said...

KO YANG DAJAL

Anonymous said...

Mak Bedah, yang merayu adalah Peguam Negara setelah dipohon oleh Saiful....

Anonymous said...

confirmlah anwar punya air mani.. kan dah test DNA..patutlah anwar takut giler kat tan sri shafiee...semoga tan sri shafiee di berikan pelindungan oleh pihak polis sehingga selesai kes di mahkamah persekutuan nanti...plois tingkatkan kawalan confirm akan ada rusuhan lepas ni...semua dah faham perangai penyokong pembangkang

Abdul Hayee said...

Akhirnya yang MENANG ialah KEBENARAN. SYUKUR ALHAMDULILLAH

hangkedee said...

Sepandai pandai tupai melompat akhirnya.....

Jack said...

wapun sama bro...siap naik moto kasi Lim Kit Sial tumpang sb jalan jam dn siap dlm barisan depan mengadap bom pemedih mata dn air kuning asid. Alhamdulillah cepat sedar dn taubat. Habis satu keluargs kita kempen masuk PKR. Sekarang rasa2 nak bubuh penendang sebiji dua. Sial punya Anwar.

Jack said...

Confirm....kan itu jawapan Pakar Doctor pompuan Cinatu.

Jack said...

ko la talibarut dajjal....

Anonymous said...

X jgk anon, kla dia mati tgh liwat pun, pyokong dia tetap akan ckp itu konspirasi umno. "Knp kerajaan x halang buntut yg di tala kpdnya?... msti ni la ckp penyokongnya.

Anonymous said...

Patut pi Mekah doa mcm Saiful tu ha....ni sibuk ceramah di gereja kan dah dpt balasan. Bongoknya penyokongnya.

Anonymous said...

Karpal pun tak dapat nak menafikan yang itu bukan air mani nuor. Tak payah di fikir fikirkan kalau tak boleh dan tak mahu berfikir..

bukit selumpit said...

Tu lah buat dosa tak reti nak berhenti.bukan anak muda lagi,dah atok budak pun.semoga selepas ini insaflah sebelum terlewat.mudah2an Tan Sri akan terus berada dlm pasukan pendakwaan supaya kes ini tidak berlarutan dgn ada full stopnya

Anonymous said...

kamu ne tak reti fikir..pihak Pendakwa telah buktikan pd waktu dan tarikh pertuduhan Anwar dan Saiful ada memasuki Condo trsebut melalui bukti
Cc tv..bukti ini Gagal dicabar oleh pihak Anwar..disitulah Saiful diLiwat..ada Faham ka..?

Anonymous said...

Bagi seorang kaki liwat,dalam penjara adalah tempat yang sentiasa ada bekalan.Dari segi itu bang Non tak risau malah'happy'.Cara berfikir bang Non ini sebenarnya senang nak dibaca,dia seorang yang suka buat konspirasi,kenakan orang,putar belit dan mengugut orang.Pendek kata dia suka 'trill',contohnya meliwat dalam kapal terbang semasa dalam penerbangan.Dalam penjara dia akan jadi lebih kreatif.Ramai kakitangan penjara juga adalah penyokong PKR.Mungkin dia akan buat 'lawak' dengan video baru bersama amoi bagi membersihkan namanya.Sedangkan dia dalam penjara?Bang Non bisa melakukan pakatan mudah ini dengan keluar sekejap selama 2-3 jam.Namun diharap kerajaan ada keberanian untuk melaksanakan undang-undang ke atas semua pengkhianat dan petualang negara agar Malaysia kekal berdaulat.Demi bang Non yang berminat sangat dengan Kajang,eloklah dia ditempatkan di Penjara Kajang.Selamat Meliwat Dalam Penjara!!!

Anonymous said...

Bukan sebarang bukti tu air mani. Cuba pikir mcmana nak keluar air mani. Takan saiful inject kat telo dia plak. Pastu boleh tersqngkutn4 cm dalam bontot saiful. Kalau setakat bulu jembut 10 helaipun aku tak yakin lagi. Ini dna air mani

Anonymous said...

Nak bagi fikiq pulak apasal sepol x melawan sodap jo kono tutuh apasal 3 hari x mandi...liwat ni menyobutnyo pun jijik mendongar pun bonchi perchayo hauh skali....tp dogyy doll ado nenguk jam ohmaygah mano....liwat muak dah buleh kato ghamai rakyat malaysia x pechayo yg paling pechayo hakim 3 orang tu kompem

Afiq Azim said...

Sial sume yg coment...
Blsan yg stmpl mnunggumu d akhrat...

Afiq Azim said...

Sial sume yg coment...
Blsan yg stmpl mnunggumu d akhrat...

Anonymous said...

Semoga anwar insaf di penjara nanti. dekatkan diri dengan Allah. berhentilah menjadi ahli politik. Kasihan isteri dan anak anak yang terpaksa menanggung

Anonymous said...

kono liwat jang...sakit..nak lawan cam no..ko try liwat bini ko...ada dia lawan..