Friday, April 25, 2014

BAKAR LINE : INDON KATA SINGAPORE SORGA PERASUAH BESAR DARI INDONESIA..


memetik kata timbalan peguam negara indonesia, jeneral darmono beliau mendakwa singapura merupakan lokasi terbaik tempat perasuah dari indonesia lari dan menetap selamat di sana....

sementara itu pulak, kabarnya tiap-tiap minggu guan eng kerap turun  singapura sebelum pru 13..

hmmm...

teringat azmin ali yang kerap pi singapura masa zaman awal reformasi ?!

4 comments:

Anonymous said...

Tapi Singapura (yg. telah menggantikan Switzerland sbg. pusat "money laundering" (wang haram) ni dicintai si Barat-ZIONIS, yg. asyik MELALAk mcm. anjing kurap tentang "demokrasi dan hak asasi" termasuk kononnya anti-rasuah!

Malangnya, Kem. Pertahanan kita terlalu mempercayai rejim CINARASISPAP (si kembar DAPBANGKAI) ini - sedgkn Singapura adalah pusat MOSSAD-CIA-MI6-NATO terbesar di Asia (sebab itu penerbangan ke/dari Diego GarCIA adalah juga melalui S'pura) - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Kesultanan Melayu/PERKASA/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Wakakakakaka

Muka macam Mat Sentol.

Anonymous said...

Mmg singapork negara syaitan...

Anonymous said...

OI anon 6.42pm, lu punya ekoq ni ni PENJILAT DAPBANGKAIBABI aahh??