Friday, April 11, 2014

FITNAH 1000 PASPORT BOC : KENYATAAN RASMI ZAHID HAMIDI...





15 comments:

Anonymous said...

Baca baik-baik kenyataan tu dan nilailah bagaimana bertuahnya 'si pengkhianat'.Para terakhir juga menimbulkan berbagai persoalan.

Anonymous said...

bukan fitnah cuma pembetulan kenyataan...

2 ekor babi tu dapat jugakkan?sepatutnya bagi pas lawatan sosial je.....

kita sepatutnya berterima kasih kepada utusan kerana membongkar perkara ni....cuba perkara ini didiamkan berapa banyak cinabeng yang dahulu hina negara kemudian bila dah susah mengemis semula di negara mereka hina sebelumnya.....

Otak geliga said...

Maaf bro GAP sbb saya KURANG BERSETUJU dlm isu ni.

persoala UTAMA bukan JUMLAH, tp PENGKHIANAT sudi diberi PAS RESIDEN dan berkemungkinan selepas GAGAL nak jd warganegara lain, diterima semula utk menjadi warganegara.

adakah kewarganegaraan Malaysia nilainya seMURAH itu?.....mana kredibiliti/maruah Malaysia?....PENGKHIANAT dah tak mahu dgn Malaysia, tp Malaysia masih lg SAAAAAYANG dgn PENGKHIANAT....kita nak BANGGA dgn PERIKEMANUSIAAN atau BANGGA dgn keDAYUSan pemimpin kita?

nasib baik Utusan Highlight isu ni, jika tak?...berapa org PENGKHIANAT merempat yg nak di bawa masuk ke Malaysia dgn PAS RESIDEN atas semangat kemanusiaan?.....PENGKHIANAT2 ni depan UCAP TERIMA KASIH, belakang diLUDAHnya kerajaan Melayu/islam....sampai bila baru kita nak belajar?.....tak cukup lg dgn pengajaran/bukti2 yg Allah dah tunjuk pd kita?

sebelum terima PENGKHIANAT2 tu, sepatutnya BERESKAN dulu PENGKHIANAT TERBESAR Malaysia....yg sorang tu pun bebas melayang ke sana sini, mengilai kat negara luar ttg keburukan Malaysia....kalau sorang tak boleh kawal, ni nak tambah lg TIGA?...atas dasar PERIKEMANUSIAAN atau KEDAYUSAN?

Freethinker said...

Orang melayu semenjak dari zaman Portugis lagi suka hasad dengki sesama sendiri . Bila lah nak bersatu ?

.

Anonymous said...

Tidak. tidak. tidak. Jangan beri pengkhianat ini pijak bumi malaysia. No to pas residen.

Mohd said...

Janganlah Ah Gib Gor jadi bodoh aje.
Tak guna menerima pengkhianat kegara.
Ingat kaum Cina yg akan diberi kerakyatan ini dan keluarga mereka akan mengundi Bn ke?
Sorry, mereka akan kata orang melayu memangnya bodoh dan akan mengundi DAP. Kaum Cina akan gelak besar sesama mereka.
Tidak ada tempat di negara Malaysia utk pengkhianat !!!!!!!!!!!

Anonymous said...

patutnya ada klausa kata once you are out you are out...buat apa susah2 nak tunggu 17 thn baru dapat balik kerakyatan...lepas tu nak hire orang immigresen lagi nak setelkan hal depa ni...baik uruskan ESSCOM lagi bagus...dah buang kerakyatan pandai2 nak mintak balik...if one you fucking ingrates are reading this...a big FUCK to you..

panglima perangcyber said...

Mereka tak kan dapat warganegara balik

Anonymous said...

Harapnya YB DS Zahid kembali 'BERTARING' terusan! Sepatutnya siKAPIRDAPBANGKAI tu harus di MANSUHkan dan undg-undg SYARIAH serta undg-undg TERORISMA diperkuatkan tanpa sebarang kompromi, kerana si musuh ISLAM/umatnya ini, asyik menimbulkan FITNAH berterusan melalui PENGGANAS RedBeanBANGKAInya!

DAPBANGKAI sbg. ejen utama (juga si puak KAPIR/GAYPKRPELIWAT) Barat-Zionis, juga dalang belakang kebanyakan kegiatan JENAYAH dan MAKSIAT dajal terutamanya jenayah pembunuhan (melaui pelbagai cara termasuk kemalangan jlnraya terutamanya oleh lori/bas BUAS; kebakaran kpg-kpg/rumah Islam/Melayu utk. rampas tanah/rompakan BUAS , sindiket dadah/perjudian/pornografi/pelacuran serta kegiatan homoseksual yg. amat berleluasa dan MENGGANAS - yg. semakin merosakkan akhlak dan aqidah anak-anak muda Islam/Melayu!

Semua ini utk. menghuru-harakan negara serta mahu mencetuskan satu lagi 13 MEI; kemudian mereka akan minta UN (yg. dikuasai Barat-ZIONIS terutamnya si BANGSATkiMoon) hantar "tentera pengaman"!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

tobeng said...

Memang tak salah isu ini dihighlightkan oleh segelintir blogger sedari awal lagi.Walaupun kurang tepat tapi tindakan 'pre emptive' sebegini sekurang2nya 'mengetuk kepala' kdn dan zahid yg nampak semakin lembik, bahawa tindakan kerajaan sentiasa diperhatikan secara dekat oleh kami yg ikhlas yg mahukan kerajaan yg baik dan tegas.

Sekurang2nya bila melihat reaksi spontan kebanyakan org Melayu yg marah dengan sebarang usaha dan tindakan untuk membawa balik pengkhianat secara tak langsung dapat menyekat niat kdn(sekiranya ada)dari mengikut kehendak harbi2 yg sangat ditakuti oleh kerajaan.

Malah hasil dari respon inilah maka kdn terpaksa menjelaskan kedudukan sebenar isu ini.Kalau tidak kita pun tak tahu.

Apapun,3 pas residen itu juga tidak layak diberi kepada pengkhianat.Apakah jaminan yang lain2 tidak akan diberi pas residen selepas ini?Sepatutnya setiap seorang dari mereka diharamkan menjejakkan kaki di bumi Malaysia untuk selama2nya.

Anonymous said...

1. Kenapa mesti memberi 3 orang pemegang pasport BOC diterima pulang oleh kerajaan Malaysia?

2. Kenapa tidak tegas jangan berikan satu orang pun?

3. Itulah jikalau kerajaan tidak tegas, takut dengan pembangkang pakatan racun. Takut nak memenjarakan datuk seri homo. Datuk seri homo dalam warran penjara pun boleh pergi keluar negeri? Apa punya undang-undang ni.

4. Tahun ini 3 orang pemegang diberi Pas Residen, tahun akan datang mesti ada ramai pemegang BOC yang mendesak kerajaan. Kalau tidak, mereka akan melancarkan demo diluar dan didalam negeri. Buat rusuhan dan buat lagi taik jenayah memburukkan BN.

Ini semua helah dan tipu rancangan jahat khianat dap dan datuk seri homo. Mereka boleh jadikan isu besar hebat dengan perbuatan jahat lim kit sial memburukkan kerajaan BN dalam Malaysian Insider dan Yahoo. Dalam pakatan rosak ini ramai penjahat pengkhianat politik, ada yang melayu betina pkr pun sama pengkhianat melayu. Fuziah, Latifah koya, ambiga, teresa kok, contohnya.

Anonymous said...

Senanglah anwar dan anak puaka dia, Teresa kok, ambiga, cikgu bard basta** bikin Pass Residen jadi isu politik dalam PRU ke 14 akan datang untuk
menaikkan undi pakatan rosak.

Anonymous said...

sebenarnya menteri ni bukan tau pun kelecikan cinabeng nie..kalau tau pun buat2 tak tau..konon nakkan undi dia..jgn harap laa DS..belot ade le..konon nampak tegas..tapi macam dah nak trcabut taringnya..kecut buah dot..dot..dot..

Anonymous said...

sebenarnya menteri ni bukan tau pun kelecikan cinabeng nie..kalau tau pun buat2 tak tau..konon nakkan undi dia..jgn harap laa DS..belot ade le..konon nampak tegas..tapi macam dah nak trcabut taringnya..kecut buah dot..dot..dot..

Anonymous said...

kalau rajin baca perkara ini sejak 2011 lagi.