Monday, April 28, 2014

IMAM MASJID NEGARA KATA APA KAT OBAMA ?


4 comments:

Anonymous said...

Bah. pertama:

Janganlah kita biarkan diri kita diPERBODOHkan berterusan drama DAJAL si DAPBANGKAI/PKSODOM/PENGGANAS Red Bean/Geng Kongsi Gelap (yg. sebenaqnya adalah ejen-ejen Mossad-Israel/ZIONIS-CIA/US-MI6-NATO)! Sebenaqnya dgn. berpura bergaduh antara mereka, mereka mahu UMNO dan Islam/umatnya menyokong kedatangan Obama-si DALANG-DUA-MUKA-PEMBUNUH umat Islam, kat NEGARA ISLAM ini!

Kelakarnya Obama-si-DALANG-DUA-MUKA DAJAL menaiki kereta nama SYAITAN, "the Beast" dan berani MENGKUTUK Malaysia mendiskriminasi kaum Kapir!! Sebenaqnya "equality" (hak persamaan - yg. lahir waktu "French Revolution" dlm tahun 1798), dicipta siYahudi ZIONISDAJAL, utk. meletakkan kuasa Syaitan (sbg. tuhan mereka) SAMA dgn. kuasa ALLAH SWT kita; dan "evil is equal to good" - sebab itu perangai-mcm-haiwan-buas, termasuk bebas jadi si GAY/ KAPIRDAJAL, makin digalakkan!

Sebenaq anak-anak pelarian Islam termasuk anak-anak Islam Palestin, Syria, Iraq, Libya, Afghanistan, Yemen, Pakistan, Mesir dan dari benua Afrika sedg. disasarkan untuk diKURANGkan, secara Genocide rahsia (selain dr Genocide terangan melalui peperangan, Drone dan penjajahan BUAS), utk. diHAPUSkan ketururunan mereka, termasuk menjadi mandul dan dijangkiti wabak penyakit termasuk kanser- melalui pemberian bantuan makanan secara besaran (termasuk dr. Israel, yg. labelnya telah dipalsukan) serta suntikan besaran (kononnya utk. menghalang wabak penyakit), atau dijual oleh sindiket pelacuran/pornografi & perdagangan organ kanak-kanak - oleh ejen-ejen Barat-ZIONIS/Israel, di kem-kem pelarian, yg. menyamaq sbg. NGO-NGO, termasuk di bawah UN yg. dikuasai Barat-ZIONIS. Sebenaqnya jumlah umat Islam global mahu diKURANGKan melalui peperangan/penjajahna BUAS Barat-ZIONIS yg. berterusan di samping merompak kekayaan minyak-gas Dunia Islam!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

alhamdulillah..insyaalah..
biaunillah.
limpahkan sekalian kami dengan rahmat kasih sayangmu yaa allah.

Rakyat Malaysia said...

Imam masjid negara cakap kat Obama " Wahai Obama , walau macam mana hebat pun kau , P Ramlee tetap yang terbaik " .

Anonymous said...

Obama ni talam dua muka, manusia lidah bercabang. luar lain, dalam hati dia lain. Nanti balik pentagon, adalah reka agenda nak kenakan Negara kita.
Korang percaya ke pada setan dunia sekor ni? Flight MAS sampai skarang tak jumpa, korang percaya ke diani tak tahu apa cerita disebaliknya?