Thursday, April 24, 2014

JOM SOKONG PETISYEN INI...ROBOH TAMBAK JOHOR !


KLIK SINI

9 comments:

Anonymous said...

Orang nak buat keretapi ERL KL ke Singapura ler, bodoh.Kan tambak johor lebih sesuai dan kurangkan kos.

Jambatan bengkok dan tergantung , apa gunanya? Kan bodoh dan asyik nak buat projek kroni jer.

Anonymous said...

SOKONG memang SOKONG sepepenuhnya supaya Tambak lama ini dirobohkan supaya air Selat Teberau bolih mengalir dan membawa kebersihan pada pantai sekitar supaya orang JB dapat mandi manda dengan selesa. Bayangkan keadaan sekarang air laut yang kotor dan juga ikan tidak kelihatan langsung untuk aktiviti memancing disitu.Kalau Pak Lah tak kensel projek tu tempuh hari dah tentu selesai dah .Ini semua salah menantu dia yang menghasut supaya projek tambak tu dibatalkan.

Ms Pearl said...

I'm With Tun M!

Anonymous said...

Bro, apa kata bro lead the bloggers buat petisyen batal cadangan taman persahabatan malaysia-china yang akan dibina di putrajaya. Saya rasa ada mainan halus untuk menolak keujudan bandar metropolitan milik atau di dominan oleh melayu.

Anonymous said...

Erl senang ulang alik bangsar singapore . Kerajaan x projek x hasilkan manusia hibrib. Kerajaan malaysia patut mulakan sekarang .

Anonymous said...

Si banggang anonymous pertama diatas kata kalau melalui jambatan bertiang kita tak bolih buat kereta api laju ERL tu. Memang sah dia ni bodoh lagi banggang sebab dididik olih PR.Pakar dan jurutera jambatan dari kerajaan bolih memikirkan cara terbaik bagaimana nak laksanakan kedua2nya. UMNO telah membangunkan Malaysia ni sejak 60 tahun berlalu dengan berbagai2 projek mega yang dikendalikan olih pakar2 dari kalangan orang Melayu sendiri.Bodoh dan biul betul si anonymous pertami ni.

Anonymous said...

Ko tu yg bodoh...ko ingt tmbk tu muat..dah lah tiap2 hari jem...kroni bapak ko ke yg nk buat...?
Klu nk membangkang fikir logik

Unknown said...

Tanah dn batas laut kita, kita buat hak kita. Temasek dah bagi foc, pulau batu putih dah kalah dipertahankan, air mentah dah dijerut oleh kontrak yg lama dgn harga yg murah, air kita meka jual dgn murah, meka untung kita gigit jari, kalau mental kita lemah juga, jadilah macam lembu dicucuk hidungnya. Robohkan.! Biar batasnya johor utk rancakkan lg ekonomi johor dn daya tarikan pelancong, majukan p.t.p, kurangkn sesak jln raya. Ayuh robohkan..! Biar terkenal johor dn mesia dimata dunia kerna ujungnya twin track ke negara china bukan mereka.. Bodoh yg gagalkn dulunya dn yg sokong kininya..negara kita, kita buat apa yg kita suka.

Anonymous said...

Buat ERL hubungkan Bangsar dengan Singapore. Lepas ini semua pelancung dari seluruh dunia datang dan tidur di Singapura. Pagi mereka datang ke Malaysia, petang balik keSingapura.
Singapura dapat isi, Malaysia dapat kuah.