Sunday, April 6, 2014

KALAU ADA SEDARA DAN KAWAN KORANG SOKONG PEMBANGKANG... BAGI ARTIKEL CUCI OTAK NI KAT DORANG.


mantap kupasan zul nordin mengenai isu kalimah ALLAH...
mohon sebarkan kepada melayu dalam pembangkang..
itu tugas kita..

KLIK SINI

3 comments:

Anonymous said...

KAL El = superman. Eli = i alif 3 semalam saya tengok film astro hbo superman 111. Superman yang benar asli pakai jubah warna putih serban ada ekor dan memiliki kripton hijau. Superman dajal palsu pakai dedah aurat nampak pistol ,dah lupa kain ikat kat tengkuk ,rambut ekor kat dahi lemah kena kripton caler hijau. Kaler superman sebijik macam kaler bendera pkr. Sebenarnya gap yahudi nak kalimah Allah ,dajjal yahudi tak mahu orang islam sebut kalimah ini , dajjal dan noncunya merancang meng UBAH kalimah allah kepada god untuk bangsa selain yahudi.

Anonymous said...

Kita juga perlu menyatakan pendirian kita, bahawasanya Nabi Isa A.S itu adalah seorang Muslim , baginda masih hidup ( AlMasih) dan akan diturunkan semula untuk menyelamatkan kita semua di akhir zaman nanti. Semua orang Islam perlu beriman kan ini.

Ini adalah hakikatnya, beritahu rakan-rakan kita di pihak pembangkang dan juga pihak Kristian, jika mereka mendesak kita dgn pelbagai tuntutan, nyatakan perkara yang hak ini, jangan sembunyikan walau sedikit pun.

Anonymous said...

Anwar Ibrahim ini MEROYAN dan akan MEROYAN terus kerana terlampau banyak DOSA dengan Bangsa, Agama dan Negara dia sendiri. DIAlah si BABI SIAL ni yang mengajar pertamanya Bangsa lain kurang ajar dengan bangsanya sendiri, kedua anak2 muda tidak hormat lagi pada pemimpin Negara mereka sendiri, tidak menghargai jasa orang tua2 pada Negara semua dek nak REFORMAI BONTOT Anwar Ibrahim.

Habis PDRM, semua MAKHAMAH semua dah tak betul kerana BONTOT Anwar Ibrahim. Sungguh perjuangan mereka oleh kerana BABI Maka diredah segala Berhala, Gereja atau apa sahajalah...

Asalakan dapat jadi PM. Cubalah fikir sikit...kalau Allah swt nakkan si Anwar Ibrahim ni jadi PM dah lama dah..masa jadi TPM dulu dah terus jadi PM. Tapi Allah masih sayangkan Negara kita maka tak jadilah dia.

Marah betul Anwar Ibrahim akan takdir Allah pada dirinya. SEMUA orang SALAH terutamanya UMNO> SEMUA BUSUK yang baik DIA anak beranak sahaja.

Maka terpingga2 sampai matilah penyokong tegar dia...Gereja di redah, bangsa, Agama sendiri diperlekah di khalayak Kafirun. Saya Tanya anda semua...Orang otak waras ada tak nak tergamak buat begini?

Tak mungkinkan? Nak gadai maruah bangsa, agama dan diri sendiri pada orang Kafirun?

Sial tak sial dia ni?